Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
легкові автомобілі
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2019-02-15-001615-a ● 01b895b0e44c4e8d8ffb08f2209e97f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Вебсайт: | http://rada.te.ua |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Корчак Тетяна Станіславівна 380679288225, ekon_mr@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 17:24 |
ДОДАТОК 5договір.docx | |
15 лютого 2019 17:24 |
ДОДАТОК 4 тех.специфікація.docx | |
15 лютого 2019 17:24 |
ДОДАТОК 3 ст 17 для переможця.docx | |
15 лютого 2019 17:24 |
ДОДАТОК 2 ст.17.docx | |
15 лютого 2019 17:24 |
ДОДАТОК 1 пропозиція.docx | |
15 лютого 2019 17:24 |
тендерна докуметація1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-001615-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БОГДАН-АВТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК", Код ЄДРПОУ:37582219
Дата подання: 19 лютого 2019 17:10
Технічні вимоги до предметів закупівлі
Вивчивши Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а саме Технічні характеристики Легкового автомобіля (седан) та Технічні характеристики Легкового автомобіля (кросовер), нами було встановлено, що по наведеним характеристикам відповідають тільки 2 автомобіля одного бренду, що у свою чергу призводить до дискримінації інших учасників.
Учасники можуть запропонувати вам автомобілі іншої марки, які будуть дешевші та більш технологічні.
Обґрунтуйте вимоги норми токсичності не менше EURO 6? Згідно Статті 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Тобто вимога не менше EURO 6 є дискримінаційною.
Так само з іншими чисельними характеристиками Легкового автомобіля (седан)такимияк, Об’єм двигуна не більше – 1000 см3, Система курсової стійкості, Система допомоги при екстреному гальмуванні, Автоматичне блокування дверей на ходу, Зовнішній датчик температури, Спинка заднього ряду сидінь що складається в пропорції 1/3 та 2/3.
Також, з чисельними характеристиками Легкового автомобіля (кросовер) такими як, Бокові подушки безпеки водія та пасажира, Система автоматичної зупинки та старту двигуна, режим еководіння, Режим еководіння, Мультимедійна навігаційна система (сенсорний екран, стандартна картографія, динаміки – не менше 4), Спинка заднього ряду сидінь, що складається в пропорції 1/3 та 2/3, наведені вище характеристики мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім автомобілів певного бренду.
Тому ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, обладнанню, предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідаль
Розгорнути
Згорнути
Учасники можуть запропонувати вам автомобілі іншої марки, які будуть дешевші та більш технологічні.
Обґрунтуйте вимоги норми токсичності не менше EURO 6? Згідно Статті 2 Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів" митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно. Тобто вимога не менше EURO 6 є дискримінаційною.
Так само з іншими чисельними характеристиками Легкового автомобіля (седан)такимияк, Об’єм двигуна не більше – 1000 см3, Система курсової стійкості, Система допомоги при екстреному гальмуванні, Автоматичне блокування дверей на ходу, Зовнішній датчик температури, Спинка заднього ряду сидінь що складається в пропорції 1/3 та 2/3.
Також, з чисельними характеристиками Легкового автомобіля (кросовер) такими як, Бокові подушки безпеки водія та пасажира, Система автоматичної зупинки та старту двигуна, режим еководіння, Режим еководіння, Мультимедійна навігаційна система (сенсорний екран, стандартна картографія, динаміки – не менше 4), Спинка заднього ряду сидінь, що складається в пропорції 1/3 та 2/3, наведені вище характеристики мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім автомобілів певного бренду.
Тому ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, обладнанню, предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідаль
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 17:59
«Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду .
Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період і не лише на території України, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації.
Також, ми залишаємо вимоги щодо подушок безпеки, оскільки це впливає на безпеку працівників під час виконання трудових обов’язків. На сьогоднішній день при великій інтенсивності руху, складних погодних умов і незадовільному стані доріг, наявність подушок безпеки є доцільною, так само як і система курсової стійкості і система допомоги при екстреному гальмування.
Технічні характеристики прописані враховуючи те, що потужність двигунів на сьогоднішній день визначається не тільки об’ємом двигуна, а також наявністю турбонадувів та налаштуваннями електронних систем (при цьому не зменшуючи кількість КВТ) та для мінімізації витрат коштів на сплату податків при реєстрації та використання в подальшому, вирішено встановити максимальні межі по об’єму двигунів в даній закупівлі.
Технічні характеристики визначені з метою придбання товару, який дозволить задовільнити потребу міської ради в екологічному транспорті, забезпечити економію коштів під час обслуговування та ремонту авто, тощо.
Вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо дискримінації учасників».
Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду .
Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період і не лише на території України, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації.
Також, ми залишаємо вимоги щодо подушок безпеки, оскільки це впливає на безпеку працівників під час виконання трудових обов’язків. На сьогоднішній день при великій інтенсивності руху, складних погодних умов і незадовільному стані доріг, наявність подушок безпеки є доцільною, так само як і система курсової стійкості і система допомоги при екстреному гальмування.
Технічні характеристики прописані враховуючи те, що потужність двигунів на сьогоднішній день визначається не тільки об’ємом двигуна, а також наявністю турбонадувів та налаштуваннями електронних систем (при цьому не зменшуючи кількість КВТ) та для мінімізації витрат коштів на сплату податків при реєстрації та використання в подальшому, вирішено встановити максимальні межі по об’єму двигунів в даній закупівлі.
Технічні характеристики визначені з метою придбання товару, який дозволить задовільнити потребу міської ради в екологічному транспорті, забезпечити економію коштів під час обслуговування та ремонту авто, тощо.
Вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо дискримінації учасників».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр #34334352 |
Переможець |
758 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 16:05
|
договір №75.PDF | укладений |
18 березня 2019 16:03
|