Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина без кістки, Філе куряче, Окорок курячий
Очікувана вартість
690 050,00 UAH
UA-2019-02-15-001547-a fd0f365c11f541d1b96c22a1672adeb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевська Оксана Миколаївна

380473520153 korsun_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147078
Вебсайт: http://korsunosvita.clan.su
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35
Контактна особа: Грушевська Оксана Миколаївна
380473520153
korsun_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:57
Очікувана вартість: 690 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 кілограми
Свинина без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1850 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограми
Окорок курячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 12:06
ТД_м'ясо_зміни.doc
01 березня 2019 12:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
15 лютого 2019 16:52
ТД_м'ясо.doc
15 лютого 2019 16:52
Додаток 2 до тендерної документації.docx
01 березня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 12:06
ТД_м'ясо_зміни.doc
01 березня 2019 12:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
15 лютого 2019 16:52
ТД_м'ясо.doc
15 лютого 2019 16:52
Додаток 2 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001547-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:37787425
Дата подання: 19 березня 2019 17:02
Скарга
зауваження щодо проведення торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 15:26
Згідно ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовник передбачає вимоги до предмету закупівлі його необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та визначає спосіб документального підтвердження відповідності таким вимогам.
Згідно пункту 2 розділу технічного завдання згідно Додатку 1 до тендерної документації - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) - інформація має бути зазначена окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі.
На виконання даної вимоги ФОП Семененко Віра Миколаївна надала відповідну технічну специфікацію, зміст якої повною мірою відповідає вимогам тендерної документації та містить всю необхідну інформацію, а саме, повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі.
Замовник не має права відхиляти за подання документів, які не вимагалися тендерною документацією, в тому числі за зміст таких документів та інформацію яку вони містять.
Отже, враховуючи необхідність Замовника діяти та приймати рішення лише в межах та спосіб визначений Законом, в останнього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця.
Розгорнути Згорнути
Замовник не має права відхиляти за подання документів, які не вимагалися тендерною документацією, в тому числі за зміст таких документів та інформацію яку вони містять.
Отже, враховуючи необхідність Замовника діяти та приймати рішення лише в межах та спосіб визначений Законом, в останнього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця.

Документи подані скаржником

19 березня 2019 17:02
Скарга

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000037 ● 176c09de94f648b9b8e537f55804a47d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.04.2019 № 45
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.04.2019 № 45

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-02-15-001547-a, 15.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-24 14:43:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) З яких підстав тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 01.03.2019, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2) З яких підстав договір про закупівлю від 02 квітня 2019 № 84 оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 05 квітня 2019 р., тобто на третій день з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-02 16:38:39

Пояснення

Керуючись ч. 5 ст. 7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) аргументовано повідомляємо наступне

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. При розробці тендерної документації Замовник керувався наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», та ч. 2 ст. 22 Закону. Згідно ч.2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону - уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Підстава закону Яку інформацію перевірити В якому реєстрі шукати Сайт держреєстру п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/ п. 8, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ п. 9, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Отже, відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація складена із дотриманням положень Закону. 2. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону, а також положення про тендерний комітет затвердженого у відповідності до примірного положення про тендерний комітет затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Договір укладений 02.04.2019 року. В період часу, що відведений для оприлюднення договору, а саме з 02.05.2019 року – до 04.04.2019 року були відсутні відповідальні особи за оприлюднення інформації. Секретар тендерного комітету була відсутня у зв’язку із її звільненням, а голова тендерного комітету була відсутня по причину термінового відрядження на навчання. Отже, сукупність зовнішніх обставин унеможливили оприлюднення інформації відповідальними особами у строк передбачений

2019-05-21 21:55:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

RISK1-13_1

RISK1-3_1

RISK1-12

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семененко Віра Миколаївна 641 680,00
UAH з ПДВ
538 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 539 000,00
UAH з ПДВ
539 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" 634 524,00
UAH з ПДВ
634 524,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:48
Електронний підпис
15 березня 2019 14:38
ст. 17.pdf
07 березня 2019 16:05
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2019 11:14
ІН. захист довкілля.pdf
07 березня 2019 11:14
КК .НАКЛАДНА 12000.pdf
07 березня 2019 11:14
ПАСПОРТ.pdf
07 березня 2019 11:14
ІН. КОПІЯ САН. КНИЖКА.pdf
07 березня 2019 11:14
ІН. КОПІЯ САН. ПАСПОРТ.pdf
07 березня 2019 11:14
ВИТЯГ 11.02.19.pdf
07 березня 2019 11:14
ОТ. декл філе куряче3.pdf
07 березня 2019 11:14
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
07 березня 2019 11:14
КК. АНАЛ. ДОГОВІР1 12000_00.pdf
07 березня 2019 11:14
КК. АНАЛ. ДОГОВІР2 3950_00.pdf
07 березня 2019 11:14
КК. НАКЛАДНА 3950_00.pdf
07 березня 2019 11:14
ін. витяг єдиний податок.pdf
07 березня 2019 11:14
1 КК . МТЗ _1_.pdf
07 березня 2019 11:14
КК. КОПІЯ СВІДОЦТВА ТЗ.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 16:33
Електронний підпис
07 березня 2019 16:31
ДОВІДКА ПРО ВІДС ЛІЦЕН.pdf
07 березня 2019 16:31
Лист від орендодавця.pdf
07 березня 2019 16:31
Довідка про мат тех базу.pdf
07 березня 2019 16:31
Scan_0003.jpg
07 березня 2019 16:31
Scan_0002 (2).jpg
07 березня 2019 16:31
Договір 108 Шпола.pdf
07 березня 2019 16:31
Довідки.pdf
07 березня 2019 16:31
Довідки по ст 17.pdf
07 березня 2019 16:31
згода з проектом догов.pdf
07 березня 2019 16:31
Договір Корсунь РДА.pdf
07 березня 2019 16:31
Довідки 2 Корсунь РДА.pdf
07 березня 2019 16:30
Довідки Корсунь РДА.pdf
07 березня 2019 16:30
відомості.pdf
07 березня 2019 16:30
витяг 070219.pdf
07 березня 2019 16:30
Статут 2.pdf
07 березня 2019 16:30
Статут 1.pdf
07 березня 2019 16:30
Персональні дані1155 (1).pdf
07 березня 2019 16:30
Паспорт оригінал Сміла.pdf
07 березня 2019 16:30
наказ протокол згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Семененко Віра Миколаївна

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семененко Віра Миколаївна
#2366005589
Переможець 538 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 18:17

Документи

13 березня 2019 18:17
Електронний підпис
13 березня 2019 18:11
Протокол.zip
11 березня 2019 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семененко Віра Миколаївна
#2366005589
538 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 18:17
Електронний підпис
13 березня 2019 18:11
Протокол.zip
11 березня 2019 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:51
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:09
ДУ_мясо.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 14:06
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:55
ДУ_ФОП.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 18:54
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 16:25
ДУ.zip зміни до договору
26 квітня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 07:28
ДУ.zip зміни до договору
25 квітня 2019 07:28
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 09:00
1.jpg зміни до договору
18 квітня 2019 08:55
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 07:48
ДУ.zip зміни до договору
17 квітня 2019 07:47
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 09:15
Договір № 84.doc укладений
05 квітня 2019 09:14
Договір № 84.doc укладений
05 квітня 2019 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 84
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 504 324,21
UAH
Причини розірвання договору: Вид предмета закупівлі – товар; Кількість товару - згідно договору з урахування змін; Умови оплати договору визначені в договорі про закупівлю; Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.