Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147078 |
Вебсайт: | http://korsunosvita.clan.su |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка,35 |
Контактна особа: |
Грушевська Оксана Миколаївна 380473520153 korsun_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 690 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2019 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2019 12:06 |
ТД_м'ясо_зміни.doc | |
01 березня 2019 12:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
15 лютого 2019 16:52 |
ТД_м'ясо.doc | |
15 лютого 2019 16:52 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
01 березня 2019 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 березня 2019 12:06 |
ТД_м'ясо_зміни.doc
|
|||
01 березня 2019 12:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
15 лютого 2019 16:52 |
ТД_м'ясо.doc
|
|||
15 лютого 2019 16:52 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно пункту 2 розділу технічного завдання згідно Додатку 1 до тендерної документації - Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) - інформація має бути зазначена окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі.
На виконання даної вимоги ФОП Семененко Віра Миколаївна надала відповідну технічну специфікацію, зміст якої повною мірою відповідає вимогам тендерної документації та містить всю необхідну інформацію, а саме, повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі.
Замовник не має права відхиляти за подання документів, які не вимагалися тендерною документацією, в тому числі за зміст таких документів та інформацію яку вони містять.
Отже, враховуючи необхідність Замовника діяти та приймати рішення лише в межах та спосіб визначений Законом, в останнього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця.
Отже, враховуючи необхідність Замовника діяти та приймати рішення лише в межах та спосіб визначений Законом, в останнього відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-24-000037 ● 176c09de94f648b9b8e537f55804a47d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 № 45
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.04.2019 № 45
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-02-15-001547-a, 15.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-24 14:43:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) З яких підстав тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 01.03.2019, не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
2) З яких підстав договір про закупівлю від 02 квітня 2019 № 84 оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 05 квітня 2019 р., тобто на третій день з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-02 16:38:39
Пояснення
Керуючись ч. 5 ст. 7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) аргументовано повідомляємо наступне
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. При розробці тендерної документації Замовник керувався наказом МЕРТУ № 680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», та ч. 2 ст. 22 Закону. Згідно ч.2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абз. 4 ч. 3 ст. 17 Закону - уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Підстава закону Яку інформацію перевірити В якому реєстрі шукати Сайт держреєстру п. 2, 3, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту притягнення службової (посадової) особи учасника чи фізичної особи – учасника до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення Єдиний державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення http://corrupt.informjust.ua/ п. 8, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність факту визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство https://kap.minjust.gov.ua/login/index/ п. 9, ч. 1 ст. 17 Наявність/відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Отже, відповідно до вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація складена із дотриманням положень Закону. 2. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону, а також положення про тендерний комітет затвердженого у відповідності до примірного положення про тендерний комітет затвердженого Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557 - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону договір про закупівлю оприлюднюється протягом двох днів з дня його укладення. Договір укладений 02.04.2019 року. В період часу, що відведений для оприлюднення договору, а саме з 02.05.2019 року – до 04.04.2019 року були відсутні відповідальні особи за оприлюднення інформації. Секретар тендерного комітету була відсутня у зв’язку із її звільненням, а голова тендерного комітету була відсутня по причину термінового відрядження на навчання. Отже, сукупність зовнішніх обставин унеможливили оприлюднення інформації відповідальними особами у строк передбачений
2019-05-21 21:55:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
RISK1-13_1
RISK1-3_1
RISK1-12
RISK1-13_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Семененко Віра Миколаївна |
641 680,00
UAH з ПДВ
|
538 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" |
634 524,00
UAH з ПДВ
|
634 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Семененко Віра Миколаївна #2366005589 |
Переможець |
538 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:09
|
ДУ_мясо.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:55
|
ДУ_ФОП.jpg | зміни до договору |
26 грудня 2019 18:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2019 16:25
|
ДУ.zip | зміни до договору |
26 квітня 2019 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2019 07:28
|
ДУ.zip | зміни до договору |
25 квітня 2019 07:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2019 09:00
|
1.jpg | зміни до договору |
18 квітня 2019 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2019 07:48
|
ДУ.zip | зміни до договору |
17 квітня 2019 07:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 09:15
|
Договір № 84.doc | укладений |
05 квітня 2019 09:14
|
Договір № 84.doc | укладений |
05 квітня 2019 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 84 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 84 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 84 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 84 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
504 324,21
UAH
|
Причини розірвання договору: | Вид предмета закупівлі – товар; Кількість товару - згідно договору з урахування змін; Умови оплати договору визначені в договорі про закупівлю; Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти. |