Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сосиски та ковбаса напівкопчена
Очікувана вартість
443 600,00 UAH
UA-2019-02-15-001471-a d57fb77ad711442e84e67aedc6b8b88e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арсеній Сергій Васильович

+380373321564 novmeria@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоселицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04062050
Вебсайт: http://novoselica.cv.ua/
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернівецька обл., місто Новоселиця, вул. Чкалова, 3
Контактна особа: Арсеній Сергій Васильович
+380373321564
novmeria@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 12:00
Очікувана вартість: 443 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 218,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг
сосиски та ковбаса напівкопчена вищего гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернівецька область, Новоселицька ОТГ, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:37
Тендерна документація мясопродукти 2019.docx
19 лютого 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:37
Тендерна документація мясопродукти 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-18-000019 ● 50302b35114441d8bc7d78e7318f6fd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2019 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2019 № 11

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 18.02.2019 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2019-02-15-001471-а від 15.02.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуті шляхом збільшення терміну для подання пропозицій

2019-02-19 16:34:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-02-21 16:09:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович 443 600,00
UAH з ПДВ
443 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 21:49
Висновки експертні.pdf
05 березня 2019 21:49
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2019 21:49
ДЕКЛАР_ЕКСПЕРТ.pdf
05 березня 2019 21:49
Декларація виробника.PDF
05 березня 2019 21:49
Довідка МТБ.pdf
05 березня 2019 21:49
Довідка повноваження.jpg
05 березня 2019 21:49
Лист захист довкілля.pdf
05 березня 2019 21:49
Лист згода санкції.pdf
05 березня 2019 21:48
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 березня 2019 21:48
Хотин мясопродукти 2017.pdf
05 березня 2019 21:48
Хотин мясопродукти 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій