Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сметана жирністю не менше 20%
Очікувана вартість
414 720,00 UAH
UA-2019-02-15-001465-a d9e19b44014441f7bfc124ea2a627cf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2019 19:00
Очікувана вартість: 414 720,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Тендерна документація

15 лютого 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:17
ТД сметана.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога усунути порушення законодавства України
Дата подання: 19 лютого 2019 16:53
Дата відповіді: 21 лютого 2019 19:40
Кожен суб'єкт господарювання на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» вживає заходи із захисту персональних даних співробітників від несанкціонованої обробки. У зв'язку із цим обробка персональних даних здійснюється виключно співробітниками, які підписали Зобов'язання про нерозголошення персональних даних, що стали їм відомі в результаті виконання своїх трудових обов'язків. Згідно зі ст. 8 Закону від 01.06.10 р. № 2297-VI «Про захист персональних даних» кожний співробітник Учасника має право: знати місцезнаходження і спосіб збору своїх персональних даних, мету їх обробки, а також знати, хто є власником його персональних даних; отримати гарантії захисту своїх персональних даних від несанкціонованої обробки і незаконного знищення; отримувати інформацію про третіх осіб, яким повідомляються його персональні дані; отримувати доступ до своїх персональних даних; у разі незаконної обробки, або зазначення недостовірних персональних даних вимагати їх знищення або зміни. Чинним законодавством передбачено як адміністративну, так і кримінальну відповідальність за порушення вимог про захист персональних даних. Адміністративна відповідальність застосовується на підставі ст. 188-39 КУпАП зокрема за такі порушення: недотримання встановленого законодавством порядку захисту персональних даних, що призвело до незаконного доступу до таких даних або порушення прав суб'єкта пересушених даних. Передбачено штраф, що застосовується до посадових осіб підприємств, а також Кримінальна відповідальність у цій сфері передбачена ст. 182 Кримінального і збір, зберігання, використання, знищення, розповсюдження конфіденційної інформації. Тобто інформації про фізичну особу (ч. 2 ст. 21 Закону від 02.10.92 р. № 2657-XI1 «Про інформацію»). Закон про інформацію визначає конфіденційною інформацію про фізичну особу, а також інформацію, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку згідно з передбаченими нею умовами, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов’язані з правовим режимом такої інформації, регулюються законом. Визначення інформації, яка може бути комерційною таємницею, наведено у ст. 505 Цивільного кодексу, а саме: це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які зазвичай мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути визнані також відомості, пов’язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб’єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб’єкта господарювання. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб’єктом господарювання відповідно до закону (ст. 36 Господарського кодексу). Розголошенням комерційної таємниці є ознайомлення іншої особи без згоди особи, уповноваженої на те, з відомостями, що відповідно до закону становлять комерційну таємницю, особою, якій ці відомості були довірені у встановленому порядку або стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, якщо це завдало чи могло завдати шкоди суб'єкту господарювання. Інформація про систему оплату праці Учасника становить комерційну таємницю. У випадку надання копії звіту 1-ДФ до тендерної пропозиції, який містить комерційну таємницю та персональні дані робітників нашого Підприємства, дана інформація стане загальнодоступною на сайті Публічних закупівель Prozorro, що прямо порушить вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі". З огляду на вище зазначене, та на той факт що Замовник не є органом державної влади і місцевого самоврядування, який відповідно до законодавства України має право без згоди фізичної особи - платника податків отримувати її персональні дані, вимагаємо усунути порушення Закону. У жодному разі Замовник не має права висувати таку вимогу без чіткої аргументації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику тендерний комітет відділу освіти Галицького та Франківського районів УО ДГП ЛМР розглянув Вашу вимогу від 19.02.2019р. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Замовником вимагається подання Звіту 1-ДФ для підтвердження наявності в учасника працівників, які будуть залучені до поставки товарів. Окрім цього, даний звіт також вимагається для підтвердження виплати працівникам мінімальної заробітної плати згідно чинного законодавства. Тендерна документація не порушує вимог Закону України «Про захист персональних даних», а отже і прав працівників, оскільки персональні дані працівників ми не вимагаємо та при подачі звіту 1 ДФ персональні дані працівників, які відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» відносяться до персональних даних працівників (ідентифікаційний код, паспортні дані, тощо) при подачі Звіту 1-ДФ персональні дані працівників можуть бути заштриховані. Крім того, Вами також може бути поданий лист в довільній формі з обґрунтованим пояснення з силаючись на норми закону причини не подання учасником Звіту 1 ДФ з прикріпленням підтверджуючого документа про прийняття даного звіту відповідним органом ДФС (Н-д. копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) за останній звітній період.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015: (CPV) Молочні продукти різні (15550000-8) (Сметана жирністю не менше 20%) Поставка в заклади дошкільної освіти Галицького району м. Львова: ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 720,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 453,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 13:37
Закінчення: 04 березня 2019 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1400 кг
Сметана жирністю не менше 20%
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ" 89 460,00
UAH з ПДВ
88 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ХРОБАК МАРІЯ ЯРОСЛАВІВНА 90 300,00
UAH з ПДВ
89 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 18:57
Електронний підпис
01 березня 2019 18:59
Електронний підпис
01 березня 2019 18:57
Сметана.rar

Публічні документи

02 березня 2019 14:13
Swidotstwa.pdf
02 березня 2019 14:13
дезінфекція.pdf
02 березня 2019 14:13
проєкт договору сметана.pdf
02 березня 2019 14:13
договір на машину.pdf
02 березня 2019 14:13
довідки.pdf
02 березня 2019 14:13
мед книж..pdf
02 березня 2019 14:13
якість сметана.pdf
02 березня 2019 14:13
гарантійні листи.pdf
02 березня 2019 14:13
витяг.pdf
02 березня 2019 14:13
матер.тех та прац..pdf
02 березня 2019 14:13
eksp dozvil.pdf
02 березня 2019 14:13
лист санкції.pdf
02 березня 2019 14:13
загальні відомості.pdf
02 березня 2019 14:13
pasp.pdf
02 березня 2019 14:13
potyg 1.pdf
02 березня 2019 14:13
персональні дані.pdf
02 березня 2019 14:13
potyg.pdf
02 березня 2019 14:13
Договір сметана.PDF
02 березня 2019 14:13
згода.pdf
02 березня 2019 14:13
довідка досвід.pdf
02 березня 2019 14:13
повноваження.pdf
02 березня 2019 14:13
відгук сметана.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"

ФОП ХРОБАК МАРІЯ ЯРОСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
Переможець 88 956,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 19:30

Документи

05 березня 2019 19:30
Електронний підпис
04 березня 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЗАХІДЕКОПРОДУКТ"
#39600035
88 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 19:30
Електронний підпис
04 березня 2019 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 22:51
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 19:43
Лот-1_ молочні продукти.PDF зміни до договору
16 січня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 18:51
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 18:46
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 17:01
сметана лот 1.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 17:07
Договір укладений
22 березня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною ринкової ціни, збільшено ціну за одиницю товару не більше ніж на 10%, відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі а саме: Сметана 20% жирності – за ціною 69,00 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить: 17790.00грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 03 березня 2020
Сума оплати за договором: 84 651,12
UAH (в тому числі ПДВ 14 108,52 UAH)