Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
13 350,00 UAH
UA-2019-02-15-001382-b 461e413e52a849f280db78e90ed9e284
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шумило

+380432651101
+380432618826
dnz-29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 29 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26244202
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Некрасова, 7
Контактна особа: Вікторія Шумило
+380432651101,+380432618826
dnz-29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2019 14:08
Очікувана вартість: 13 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Некрасова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03211000-3 — Зернові культури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 13:25
Додаток 2 Тех_завдання (3).docx
15 лютого 2019 13:25
Додаток 1 Цінова пропозиція (3).docx
15 лютого 2019 13:25
5 Додаток 4 Лист-згода.docx
15 лютого 2019 13:25
4. Додаток 3 Проект договору.docx
15 лютого 2019 13:25
1. Оголошення овочi ОНОВЛЕНЕ.DOCX

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001382-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2288215563
Дата подання: 23 лютого 2019 18:32
оскарження процедури закупівлі
ФОП Дідик Галина Іванівна є Учасником по допороговій закупівлі Картопля
ДК 021:2015: 03211000-3 Зернові культури, яку проводить вищевказаний дошкільний навчальний заклад (далі Замовник).
Згідно реєстру пропозицій для участі в зазначеній процедурі були подані пропозиції наступних учасників:
1 ФОП Дідик Галина Іванівна
2 ФОП Аверчук Руслан Андрійович
Дана процедура проводилась відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» за №35 від 13.04.2016р.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 21.02.2019 р.-22.02.2019р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчука Руслана Андрійовича.
За результатами проведеного аукціону ФОП Дідик Г.І. було запропоновано найнижчу ціну , однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:

, Учасник не надала Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення , але Вінницькою міською державною лікарнею Ветеринарної медицини було надано мені Договір на дезінфекцію,дезінсекцію,дератизацію за № 26 на складське приміщення по вул..А.Янгеля 14 і були виконанні роботи по даним послугах. При складані договору виконавцем в тексті договору була допущена технічна помилка.
Я звернулась до Виконавця Вінницької міської державної лікарні Ветеринарної медицини по усуненню даної помилки і мені видали новий Договір під тим же номером.,що свідчить про наявність, дійсність Договору який був прикріплений до тендерної документації. Копія договору та акту додаються.
Також про виконані роботи по дезінфекції,дезінсекції,дератизації свідчить прикріплений акт виконаних робіт.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Дідик Г.І. необхідних документів (Договору та акту), було дотримано умови Замовника щодо надання даного документу Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення.


Поряд з тим пропозиція ФОП Аверчук Руслана Андрійовича має бути дискваліфікованою.
Оскільки під час аналізу документів ФОП Аверчук Р.А. є очевидним той факт, що учасник не надав наступні документи:
1 В частині 8 Оголошення Замовником вимагалось надати :
- довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається:
- власні, орендуються, лізинг, використовуються за договором транспортного експедирування тощо(якщо автотранспортний засіб, обладнання, механізм учасник використовує згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, додатково у складі пропозиції подаються завірені копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами);
Однак, ФОП Аверчук Р.А надав копію Договору оренди транспортного засобу від 02 січня 2019р. заключеного між ФОП Продан Оленою Сергійовною і ФОП Аверчук Русланом Андрійовичем, який нотаріально не посвідчено,а тому є не дійсний..
Однак, правові основи найму (оренди) транспортного засобу визначено параграфом 5 глави 58 Цивільного кодексу, згідно з частиною другою ст. 799 якого договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Договір, що підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення (частина третя ст. 640 Цивільного кодексу). У разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним (частина перша ст. 220 цього Кодексу).
Згідно з частиною першою ст. 128 Господарського кодексу громадянин визнається суб’єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 цього Кодексу. Таким чином, у господарських відносинах фізичні особи — підприємці беруть участь насамперед як підприємці, а не як фізичні особи, і лише на підставі їх державної реєстрації та внесення відомостей про них до єдиного державного реєстру.
Закони, які встановлюють особливості регулювання майнових відносин у сфері господарювання, застосовуються в частині, в якій вони не суперечать положенням Цивільного кодексу.
Враховуючи положення частини другої ст. 4 цього Кодексу, основним актом цивільного законодавства є Цивільний кодекс, тому в разі якщо норми Господарського кодексу не містять певних особливостей регулювання майнових відносин суб’єктів господарювання, а визначають лише загальні правила, які не узгоджуються з більш деталізованими відповідними правилами Цивільного кодексу, слід застосовувати положення, встановлені саме Цивільним кодексом.
Абзацом другим п. 6 Порядку № 1388 визначено, що транспортні засоби, які належать фізичним особам — підприємцям, реєструються за ними як за фізичними особами.
Таким чином, оскільки Господарським кодексом не передбачено особливостей нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, укладеного за участю фізичної особи — підприємця, то у вирішенні цього питання слід застосовувати правила, встановлені Цивільним кодексом (зокрема, в нормах частини першої ст. 209, частини першої ст. 220, частини третьої ст. 640 та частини другої ст. 799), а це, у свою чергу, означає, що договір оренди транспортного засобу, укладений за участю фізичної особи — підприємця в простій письмовій формі без нотаріального посвідчення, є недійсним.
Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав Договору оренди транспортного засобу, всупереч вимогам закупівлі.
Також із цього випливає, що ФОП Аверчук Р.А надав невірні слідуючі документи,а тому не виконав умову Замовника в цій частині по тендерній документації:
- копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція (вказаних в Довідці);
- довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається:
• модель та марка автотранспортного засобу (засобів), яким (якими) буде постачатися продукція (у відповідності із Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363); назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.) та іншого обладнання, яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору;
• стан (нове, справний тощо);
• власні, орендуються, лізинг, використовуються за договором транспортного експедирування тощо(якщо автотранспортний засіб, обладнання, механізм учасник використовує згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, додатково у складі пропозиції подаються завірені копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами);
-копії довідок про санітарну обробку автомобіля (автомобілів), що вказано в Довідці;
- копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів
- 2 копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщень) та автотранспортних засобів з установами, які мають право на проведення таких робіт;
Однак, у складі своєї пропозиції ФОП Аверчук Р.А. надано договір №83 з надання послуг з профілактичної дезінфекції (дезінсекції ,дератизації) автомобіля. Згідно п.3.3. Загальна сума договору за виконання послуг зазначених у п.2.1 цього договору за 9 місяців 2019 року визначається у розмірі : Всього :3190 гривень32 копійки, що суперечить пункту 4.1. цього договору :Згідно Ч.3 ст.631 ЦК України,цей договір вступає в дію з моменту його підписання і діє з «01» січня 2019 року по «31» грудня 2019 року. Даний строк терміну дії договору 12 місяців суперечить п.2.1. цього договору.
Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію. транспортного засобу, всупереч вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 15:15
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 2/22/29 від «26» лютого 2019 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 29 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №5 від 22.02.2019р. про усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03210000-9 - Зернові культури та картопля, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-15-001382-b
Згідно рішення Замовника від 21 лютого 2019 року, Вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що, у п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді (у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій.
Крім того, п. 9 Оголошення чітко визначено, що документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (копії мають бути належним чином завірені відповідно до вимог законодавства). Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника і (або) підписаних відповідним чином, несе Учасник.
Таким чином, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу в частині скасування рішення про відхилення Вашої Пропозиції та прийняття рішення про визначення Вас переможцем Закупівлі.
Що стосується Вашого зауваження про надання Учасником ФОП Аверчук Руслан Андрійович у складі своєї Пропозиції нотаріально не завіреного Договору оренди транспортного засобу від 02 січня 2019 року, повідомляємо наступне.
Згідно чинного законодавства України, договори оренди, укладені з фізичними особами-підприємцями не потребують нотаріального посвідчення, про що зазначено у п. 2.11. Постанови Пленуму ВГСУ №12 від 29.05.2013р.:
« Законом встановлено вимоги щодо обов'язкового нотаріального посвідчення договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи (частина друга статті 799 ЦК України). При цьому, однак, слід мати на увазі, що такого посвідчення не потребує договір, укладений за участю громадянина, який набув статусу суб'єкта підприємницької діяльності.»
Таким чином, надані у складі Пропозиції ФОП Аверчук Руслан Андрійович довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення, Договір оренди транспортного засобу від 02 січня 2019 року, копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція (вказаних в Довідці) та копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів повністю відповідають вимогам Замовника.
Що стосується Договору №83 з надання послуг з профілактичної дезінфекції (дезінсекції дератизації) автомобіля, то зазначаємо, що «термін виконання послуг» та «строк дії договору» поняття не тотожні.
Таким чином, Пропозиція ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю відповідає вимогам Замовника по даній Закупівлі. У Комісії відсутні підстави для відхилення Пропозиції даного Учасника.
Враховуючи зазначене, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА" 12 585,00
UAH з ПДВ
12 585,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович 12 600,00
UAH з ПДВ
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 16:06
проект договору сад.29.pdf
19 лютого 2019 15:12
технічне завдання.pdf
19 лютого 2019 15:12
лист -відгук Дідик.pdf
19 лютого 2019 15:12
лист -відгук 75.PDF
19 лютого 2019 15:12
Додаток 4 Лист-згода.pdf
19 лютого 2019 15:12
акт держпродслужби.pdf
19 лютого 2019 15:12
довідка про склад.pdf
19 лютого 2019 15:12
довідка про підпис.pdf
19 лютого 2019 15:12
паспорт,ідентиф.код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"

ФОП Аверчук Руслан Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДІДИК ГАЛИНА ІВАНІВНА"
#2288215563
Відхилено 12 585,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 09:59
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
Переможець 12 600,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 10:05

Документи

22 лютого 2019 09:59
Електронний підпис
22 лютого 2019 09:57
IMG_20190222_0002.pdf
22 лютого 2019 09:57
IMG_20190222_0001.pdf

Документи

22 лютого 2019 10:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 10:01
IMG_20190222_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 10:05
Електронний підпис
22 лютого 2019 10:01
IMG_20190222_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 17:04
IMG_20190304_0001.jpg укладений
04 березня 2019 17:02
IMG_20190304_0002.pdf укладений
04 березня 2019 17:02
IMG_20190304_0003.pdf укладений
04 березня 2019 17:02
IMG_20190304_0004.pdf укладений
04 березня 2019 17:02
IMG_20190304_0005.pdf укладений
04 березня 2019 17:02