Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
автомобіль швидкої медичної допомоги
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-02-15-001373-a ● 46acefa2f8aa4e0fa14d893b7daf183e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Вишгородської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38423901 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Кургузова, 1 |
Контактна особа: |
Питльована Юлія Олександрівна +380459625820 vrcpmsdbux77@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 15:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автомобіль швидкої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, м Вишгород, вул Кургузова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 15:58 |
Перелік змін 2 до тендерної документації шв.doc | |
22 лютого 2019 15:58 |
Зміни 2 до ТД швидка меддопомога.doc | |
18 лютого 2019 17:03 |
Перелік змін до тендерної документації шв.doc | |
18 лютого 2019 17:03 |
Зміни до ТД швидка меддопомога.doc | |
15 лютого 2019 15:49 |
ТД швидка меддопомога.doc |
22 лютого 2019 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2019 15:58 |
Перелік змін 2 до тендерної документації шв.doc
|
||||||
22 лютого 2019 15:58 |
Зміни 2 до ТД швидка меддопомога.doc
|
||||||
18 лютого 2019 17:03 |
Перелік змін до тендерної документації шв.doc
|
||||||
18 лютого 2019 17:03 |
Зміни до ТД швидка меддопомога.doc
|
||||||
15 лютого 2019 15:49 |
ТД швидка меддопомога.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-001373-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 20 лютого 2019 10:10
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
1. У п.1 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Основні ноші/ноші-каталка) Замовник вимагає: "Вага нош не більше 40 кг." Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає встановленим національним стандартам України. Відповідно до EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено, що вага нош повинна бути до 45 кг. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести її у відповідність до національних стандартів України. Змінити вимогу та прописати в тендерній документації, що вага нош повинна бути "не більше 45 кг".
2. Відповідно до п. 3 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (пристрій для перенесення пацієнта, що сидить) Замовник вимагає: «Ширина пристрою повинна бути не менше 52 см.» В п. 42 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено мінімальний розмір, яким повинно відповідати крісло для транспортування пацієнтів, де зазначена лише мінімальна ширина – 330 мм. Отже, чітко встановлена замовником вимога про те, що ширина пристрою повинна бути не менше 52 см. є дискримінаційною, щодо учасників, які поставляють вказаний пристрій, шириною 51,5 см. . При цьому не існує будь-яких недоліків в застосуванні пристрою, ширина якого лише на 0,96% буде меншою, а ніж вимагається Замовником. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ми спроможні повністю задовільнити потреби Замовника із шириною пристрою 51,5 см. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни до документації в цій частині та привести її у відповідність до національних стандартів України.
3. У п.5 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих) Замовник вимагає: “Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 155 кг.». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
2. Відповідно до п. 3 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (пристрій для перенесення пацієнта, що сидить) Замовник вимагає: «Ширина пристрою повинна бути не менше 52 см.» В п. 42 EN 1865:2000, на який посилається ДСТУ 7032:2009 встановлено мінімальний розмір, яким повинно відповідати крісло для транспортування пацієнтів, де зазначена лише мінімальна ширина – 330 мм. Отже, чітко встановлена замовником вимога про те, що ширина пристрою повинна бути не менше 52 см. є дискримінаційною, щодо учасників, які поставляють вказаний пристрій, шириною 51,5 см. . При цьому не існує будь-яких недоліків в застосуванні пристрою, ширина якого лише на 0,96% буде меншою, а ніж вимагається Замовником. У зв’язку з тим, що ми є виробником автомобілів швидкої допомоги, які обладнані медичним устаткуванням відповідно до національних стандартів України, через встановлені замовником дискримінаційні вимоги в тендерній документації не маємо можливості взяти участь в даній процедурі закупівлі. Ми спроможні повністю задовільнити потреби Замовника із шириною пристрою 51,5 см. Враховуючи вище викладене просимо внести зміни до документації в цій частині та привести її у відповідність до національних стандартів України.
3. У п.5 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (Довга спинна дошка з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих) Замовник вимагає: “Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 200 кг.». Вказані параметри значно обмежують конкуренцію Такий параметр максимального навантаження сильно завищений, так як 4 чоловіка (штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги (лікар, фельдшер, санітар, водій) не в змозі підійняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 та становить 25 кг. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 155 кг.». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність з національними стандартами України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2019 15:57
Медико-технічні вимоги до обладнання автомобіля швидкої медичної допомоги складені відповідно до потреб КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги» Вишгородської районної ради та з врахуванням досвіду проведення процедур публічних закупівель, інформація про які є загальнодоступною.
1. Відповідно до діючих стандартів вага основних нош повинна бути якомога меншою. Вага, що до 40 кг дозволила б зменшити навантаження на медичний персонал при транспортуванні пацієнтів.
2. Ширина пристрою для перенесення пацієнта, що сидить, не менше 52 см., була встановлена з врахуванням побажань медичних працівників закладу та забезпечує можливість комфортного та ефективного надання медичної допомоги.
3. Максимальне навантаження не менше 200 кг. для довгої спинної дошки з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих було визначене з врахуванням досвіду надання медичної допомоги населенню, що проживає на території Вишгородського району. У п. 6.3.1. 2 ДСТУ 7032:2009 встановлена вимога щодо максимальної маси переносного устаткування, що не повинна перевищувати 25 кг., однак відсутні обмеження щодо максимальної маси такого обладнання з врахуванням маси пацієнта.
Будь-яка упередженість з боку Замовника відсутня.
З врахуванням наведених обставин та з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників внесено зміни в тендерну документацію.
1. Відповідно до діючих стандартів вага основних нош повинна бути якомога меншою. Вага, що до 40 кг дозволила б зменшити навантаження на медичний персонал при транспортуванні пацієнтів.
2. Ширина пристрою для перенесення пацієнта, що сидить, не менше 52 см., була встановлена з врахуванням побажань медичних працівників закладу та забезпечує можливість комфортного та ефективного надання медичної допомоги.
3. Максимальне навантаження не менше 200 кг. для довгої спинної дошки з пристроєм іммобілізації голови та ременями безпеки для дорослих було визначене з врахуванням досвіду надання медичної допомоги населенню, що проживає на території Вишгородського району. У п. 6.3.1. 2 ДСТУ 7032:2009 встановлена вимога щодо максимальної маси переносного устаткування, що не повинна перевищувати 25 кг., однак відсутні обмеження щодо максимальної маси такого обладнання з врахуванням маси пацієнта.
Будь-яка упередженість з боку Замовника відсутня.
З врахуванням наведених обставин та з метою дотримання добросовісної конкуренції серед учасників внесено зміни в тендерну документацію.
Інформація про відміну
Дата відміни
02 березня 2019 15:53
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій