Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
3 441 422,97 UAH
UA-2019-02-15-001117-b 880db36b7cbe4989b1d6c38475c4f449
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Штирбу

+380999624305 kzkmlhmd@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 05493852
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, вул. Короленка, 56
Контактна особа: Світлана Штирбу
+380999624305
kzkmlhmd@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:18
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 12:18
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:09
Очікувана вартість: 3 441 422,97 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 207,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1647 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:17
Протокол №32.PDF
22 лютого 2019 16:17
ТД теплопостачання -2019 (нова редакція).docx
22 лютого 2019 16:17
ТД теплопостачання -2019 (зі змінами).docx
15 лютого 2019 12:23
ТД теплопостачання -2019.docx
22 лютого 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2019 16:17
Протокол №32.PDF
22 лютого 2019 16:17
ТД теплопостачання -2019 (нова редакція).docx
22 лютого 2019 16:17
ТД теплопостачання -2019 (зі змінами).docx
15 лютого 2019 12:23
ТД теплопостачання -2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до тендерної документації
Дата подання: 15 лютого 2019 18:46
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ «ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю послуг згідно предмету закупівлі: «код (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)», що Затверджена Рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «КІРОВОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ», Протокол № 27 від 15.02.2019 р. в розділі 5. Оцінка тендерної пропозицій, містить у т.ч. наступні вимоги: п.2.6. Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати:….. - дозвіл на право користування тепловою мережою до будівель;…… З огляду на що, вбачається необхідність надання учасником у своїй тендерній пропозиції документу дозвільного характеру необхідність отримання яких передбачена законом. З огляду на оприлюднену документацію в системі Prozorro стосовно вказаного предмету закупівлі: «код (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)», з попередніх торгів ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-16-002755-c, теплова мережа належить КЗ «КІРОВОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» З метою дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо надати роз’яснення, з посиланням на нормативні акти, який саме дозвіл (встановленого зразка чи довільна форма, суб’єкт надання дозволу, тощо ) має бути наданий потенційним учасником відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дозвіл - це документ, який надає право на користування, експлуатацію місцевих ( розподільчих) теплових мереж ( сукупність енергетичних установок, обладнання і трубопроводів, яка забезпечує транспортування теплоносія від джерела теплової енергії, центрального теплового пункту або магістральної теплової мережі до теплового вводу споживача). Відповідно до пункту 3.4 Правил приєднання до теплових мереж, Затверджених Постановою національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг № 343 від 19.10.2012 року, власник безоплатно дозволяє замовнику здійснити приєднання об'єкта до теплових мереж, після виконання замовником технічних умов на приєднання. Згідно пункту 1.2 зазначених правил Власником є юридична чи фізична особа або фізична особа-підприємець, яка має у власності або у користуванні теплові мережі та / або джерела теплової енергії, до яких безпосередньо або через теплові мережі та / або джерело теплової енергії інших осіб здійснується приєднання; Замовник - юридична чи фізична або фізична особа-підприємець, яка має намір приєднати закінчені будівництвом, реконструйовані, технічно переоснащені об'єкти до теплових мереж відповідно до технічних умов та укладеного договору до приєднання до теплових мереж. Об'єкт - теплогенеруюча аба тепловикористальна установка.
додаткові кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2019 09:29
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:21
В ході проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-02-15-001117-b очікуваною вартістю 3 441 422,97 грн Вами, згідно п.5 «Кваліфікаційнї критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації, встановлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Вимоги частини 3 статті 16 Закону, передбачають що замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення. З урахуванням висновків моніторінгу від 15.02.2019р. о 16.10год, за подібною процедурою закупівлі в системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-14-000909-b, встановлення кваліфікаційних критеріїв всупереч чинному законодавству, є його порушенням. З метою можливості реалізаціїї прав на участь у конкурентних процедурах потенційним учасникам та підтвердження неупередженості відкритих торгів, просимо надати обґрунтовану відповідь щодо правомірності включення додаткових кваліфікаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник комунальний заклад "Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги" не вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, передбачених ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
строк поставки товарів (послуг)
Дата подання: 22 лютого 2019 11:49
Дата відповіді: 26 лютого 2019 16:39
В ході проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-02-15-001117-b очікуваною вартістю 3 441 422,97 грн, Вами, згідно п.4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» Тендерної документації встановлено строк поставки теплової енергії, з 01 лютого до 31 грудня 2019 року (включно), аналогічні положення містяться в пунктах (5.1., 10.1.) Договору, що міститься в Додатку 5 до тендерної документації. Також згідно п.10.2. Договору, Сторони погодили, що відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України умови Договору застосовуються до правовідносин між Замовником і Учасником, які виникли до його укладання, а саме з 01 лютого 2019 року. Поширення умов Договору на правовідносини Сторін, які виникли до його укладання, є свідченням того, що права та обов’язки Сторін, передбачені цим Договором за період, що передував його укладенню, є юридично значимими і викликають як юридичні, так і податкові наслідки передбачені чинним законодавством. З метою можливості реалізаціїї прав на участь у конкурентних процедурах потенційним учасникам та підтвердження неупередженості відкритих торгів, просимо надати обґрунтовану відповідь та пояснити з яких підстав можливе виконання вказаних умов закупівлі у встановлені строки, потенційним учасником відкритих торгів, який на теперішній час ніяким чином ще не є фактичним постачальником теплової енергії, до Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію на закупівлю послуг згідно предмету закупівлі: код (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії) за ідентифікатором закупівлі:UA-2019-02-15-001117-b були внесені зміни, нова редакція тендерної документації була опублікована 22 лютого 2019 року о 16:17. Згідно нової редакції тенедерної документації п.4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу І «Загальні положення» тендерної документації встановлен строк поставки теплової енергії на протязі 2019 року; додаток 5 (пункт 5.1-строк надання послуг ) до тендерної документації змінений ; п. 10.1 додатку 5 - Даний договір діє з моменту підписання та до 31 грудня 2019 року ( включно);додаток 5 п.10.2 (Сторони погодили, що відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України умови Договору застосовуються до правовідносин між Замовником і Учасником, які виникли до його укладання, а саме з 01 лютого 2019 року. Поширення умов Договору на правовідносини Сторін, які виникли до його укладання, є свідченням того, що права та обов’язки Сторін, передбачені цим Договором за період, що передував його укладенню, є юридично значимими і викликають як юридичні, так і податкові наслідки передбачені чинним законодавством.) - даного пункту не має в новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-15-001117-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Комунальне підприємство "Теплоенергетик", Код ЄДРПОУ:24153576
Дата подання: 21 березня 2019 16:20
СКАРГА у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" на рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси учасника.
Тендерна пропозиція учасника ПП «Авкубі» не відповідає вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення Замовника - КЗ «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги», винесено з порушенням принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме щодо об’єктивності та неупередженної оцінки пропозицій конкурсних торгів та добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2019 12:29
рішення від 25.03.2019 № 3363 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2019 12:28
рішення від 10.04.2019 № 4323.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2019 19:46

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-26-000004 ● d3217a8a8fcb45898cd5e879dcd8562b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 10:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

25.04.2019 № 25

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.04.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-15-001117-b 15.02.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-26 10:28:11

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-001117-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами укладено договір на постачання теплової енергії від 21.04.2019 № 34 з ПП «АВКУБІ» згідно п 3.1 якого - ціна договору становить 3 441 422,97 грн, при тому, що остаточна цінова пропозиція учасника – переможця становить 3 159 473,04 грн, чим недотримано вимоги частини 4 статті 36 Закону, а саме: умови договору на закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі ?
Слід зазначити, що відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є некчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-02 13:30:46

Пояснення

На Ваш запит щодо надання пояснень з приводу проведеної комунальним закладом «Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги» процедури відкритих торгів на закупівлю «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)» (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2019-02-15-001117-b), повідомляємо наступне. Виявлена перевіркою розбіжність сум ціни договору про закупівлю послуг за державні кошти № 34 від 21.04.2019, пояснюється допущеною технічною помилкою при друкуванні та оформлені договору, яка була усунута шляхом підписання сторонами Додаткової угоди № 1 від 26.04.2019, оприлюдненої на веб-порталі 26.04.2019. Сума 3441422,97 грн., зазначена як ціна договору при укладенні договору про закупівлю послуг за державні кошти № 34 від 21.04.2019 не є надуманою чи довільно визначеною, оскільки є очікуваною вартістю предмета закупівлі, згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-02-15-001117-b на закупівлю.
Цінова пропозиція учасника – переможця процедури становить 3159473,04 грн. (три мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят три гривні 04 коп.).
Додатковою угодою сторін до договору, що становить його невід’ємну частину п.3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору», викладено в новій редакції – помилково вказано суму 3441422,97 грн. змінено на вірну суму 3159473,04 грн. (три мільйони сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят три гривні 04 коп.), з послідуючим оприлюдненням 26.04.2019.
Статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним уразі: його укладання з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених п.п.1-8 ч.4 ст. 36 цього Закону. Відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю, можуть змінюватися у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Таким чином враховуючи те, що в Договорі про закупівлю послуг № 34 від 21.04.2019 помилково була зазначена ціна договору очікуваної вартості, та технічна помилка відповідно до вимог п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» була виправлена шляхом складання додаткової Угоди до Договору, вищевикладене свідчить про відсутність правових підстав вважати договір № 34 від 21.04.2019 нікчемним чи визнавати його недійсним.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-15 16:58:02

Лист до висновку

Лист від Учасника-переможця ПП "АВКУБІ" відкритих торгів на закупівлю послуг "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (постачання теплової енергії)" про погодження з рішенням тендерного комітету КЗ "Кіровоградська міська лікарня швидкої медичної допомоги" від 13.05.2019 року, про визнання Договору №34 від 21.04.2019 року нікчемним.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З урахуванням висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, за результатами проведеного моніторингу на закупівлю послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)» на 2019 рік (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2019-02-15-001117-b), тендерним комітетом прийнято рішення визнати договір № 34 від 21.04.2019 року на закупівлю послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії)» нікчемним.

2019-05-13 16:35:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору

2019-05-17 13:25:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВКУБІ" 3 159 473,04
UAH з ПДВ
3 159 473,04
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Теплоенергетик" 3 441 422,97
UAH з ПДВ
3 441 422,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 15:22
Довідка ДФСУ -ПП АВКУБІ.PDF
15 березня 2019 15:22
19=Протокол зміна директ.PDF
04 березня 2019 10:58
проект ДОГОВОРУ.pdf
04 березня 2019 10:58
транспорт тепла.pdf
04 березня 2019 10:58
лицензия виробництво.pdf
04 березня 2019 10:58
дозвіл 258 18 35.pdf
04 березня 2019 10:58
Устав АВКУБИ.PDF
04 березня 2019 10:58
наказ на думанськиого.pdf
04 березня 2019 10:58
Довідка Держ.Стат..PDF
04 березня 2019 10:58
ВЫТЯГ ПДВ АВКУБИ.PDF
04 березня 2019 10:58
Выписка АВКУБИ.PDF
04 березня 2019 10:58
лист гарантія АВКУБі.jpg
04 березня 2019 10:58
Рішення про тариф 490.PDF
04 березня 2019 10:58
графік температури.pdf
04 березня 2019 10:58
Акт готовності котельні.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол315.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол5.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол4.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол ОП1753-3.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол ОП1753-2.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол ОП 1753.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол 322.jpg
04 березня 2019 10:58
протокол 311.jpg
04 березня 2019 10:57
посвідчення.jpg
04 березня 2019 10:57
посвідчення Думанський2.jpg
04 березня 2019 10:57
посвідчення Думанський.jpg
04 березня 2019 10:57
Норія1.JPG
04 березня 2019 10:57
Норія 2.JPG
04 березня 2019 10:57
предохранит клапан.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос5.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос4.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос3.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос2.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос1.JPG
04 березня 2019 10:57
Димосос.JPG
04 березня 2019 10:57
DAB2 Насос.JPG
04 березня 2019 10:57
DAB Насос.JPG
04 березня 2019 10:57
Насос Wilo1.JPG
04 березня 2019 10:57
Насос WILO.JPG
04 березня 2019 10:57
Насос Foras.JPG
04 березня 2019 10:57
ХВО3.JPG
04 березня 2019 10:57
ХВО2.JPG
04 березня 2019 10:57
ХВО1.JPG
04 березня 2019 10:57
ХВО.JPG
04 березня 2019 10:57
Теплолічильник.JPG
04 березня 2019 10:57
проверка котла.JPG
04 березня 2019 10:57
паспорт котла.JPG
04 березня 2019 10:57
паспорт котел 1820.pdf
04 березня 2019 10:57
паспорт котел 1819.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 17:41
Електронний підпис
01 березня 2019 17:39
Насос сольовий №1.pdf
01 березня 2019 17:39
Паспорт теплової мережі.pdf
01 березня 2019 17:39
Паспорт котла №1.pdf
01 березня 2019 17:39
Паспорт котла №2.pdf
01 березня 2019 17:39
Паспорт котла №3.pdf
01 березня 2019 17:39
Технічні вимоги.pdf
01 березня 2019 17:39
АКТ прийняття-передачі.pdf
01 березня 2019 17:39
Насос сольовий №2.pdf
01 березня 2019 17:39
Графік температури.pdf
01 березня 2019 17:39
Проект договору.pdf
01 березня 2019 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 17:39
Статут.pdf
01 березня 2019 17:39
Договір №213 Т-Р.pdf
01 березня 2019 17:39
Договір №4.pdf
01 березня 2019 17:39
Свідоцтво №078413.pdf
01 березня 2019 17:39
Ліцензія №041834.pdf
01 березня 2019 17:39
Ліцензія №073938.pdf
01 березня 2019 17:39
Паспортні данні.pdf
01 березня 2019 17:39
Ліцензія №041832.pdf
01 березня 2019 17:39
Ліцензія №041833.pdf
01 березня 2019 17:39
Лист-гарантія.pdf
01 березня 2019 17:39
Податковий код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВКУБІ"

Комунальне підприємство "Теплоенергетик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АВКУБІ"
#35240920
Переможець 3 159 473,04
UAH з ПДВ
12 березня 2019 16:12

Документи

12 березня 2019 16:12
Електронний підпис
12 березня 2019 16:11
File.PDF
05 березня 2019 11:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВКУБІ"
#35240920
3 159 473,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 16:12
Електронний підпис
12 березня 2019 16:11
File.PDF
05 березня 2019 11:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 12:52
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 10:04
Додаткова Угода до договору.PDF зміни до договору
26 квітня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 13:41
Договір №34.PDF укладений
23 квітня 2019 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п.3.1. розділу ІІІ "Ціна договору" Договору № 34 від 21.04.2019 року змінено ціну договору в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викладено у новій редкації: "Ціна цього договору становить 3159473,04 грн. (три мільйони сто п"ятдесят дев"ять тисяч чотириста сімдесят три гривні 04 коп.) у тому числі ПДВ 526578,84 грн. ( п"ятсот двадцять шість тисяч п"ятсот сімдесят вісім гривень 84 коп.)
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору № 34 від 21.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: При укладанні Договору № 34 у п.3.1. «Ціна договору» допущено технічну помилку, внаслідок якої умови Договору на закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. З урахуванням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди визнати Договір № 34 від 21.04.2019 року нікчемним.