Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, тонери-картриджі
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2019-02-15-001114-b 133871c871954666aa5d081c835bde08
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Катерина Павлівна

+380442044877 shevchuk@nerc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Код ЄДРПОУ: 39369133
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19
Контактна особа: Шевчук Катерина Павлівна
+380442044877
shevchuk@nerc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 10:00
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
455 шт
Картриджі, тонери-картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:23
ТД картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2019 09:53
Дата відповіді: 18 лютого 2019 14:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стсовно Вашого запитання повідомляємо наступне:
1) Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
2) Вимоги до учасника викладено відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та в пункті 5 розділу 1 Тендерної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції визначено розділом 5 Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001114-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 15 лютого 2019 12:56
Дискримінаційні вимоги
Шановний тендерний комітет хочемо повідомити Вас, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні, та інших листів від виробника. Необхідність надання листів авторизації (інших листів виробника) від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
ч.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.

Просимо внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 16:11
Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Законодавством визначено, що документація для проведення закупівель повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, при цьому, можна застосовувати посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З метою дотримання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі нами в оголошенні визначається, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні бути підтверджені документами.
Вимога щодо надання документального підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зумовлена правами наданими споживачу нормами розділу ІІ Закону України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
Своєчасно отримана інформація про якість товару дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Також, повідомляємо, що Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначена економічна конкуренція (конкуренція), як змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання.
Таким чином, законодавством передбачено право споживача вимагати у продавця надання документів, що підтверджують належну якість продукції. Така вимога не є дискримінацією решти учасників тендера.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 224 548,80
UAH з ПДВ
224 548,80
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Інформація про відміну

Дата відміни
07 березня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій