Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09210000-4 Мастильні засоби
Очікувана вартість
665 586,20 UAH
UA-2019-02-15-000994-b ● 7513b25dbae74c2b81f4b56187928277
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Олена Жаган +380675503677 zhagan@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 665 586,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 328,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18145 літр
09210000-4 Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 08:45 |
Додаток 2 - Технічне завдання.doc |
18 лютого 2019 12:25 |
Оголошення.doc |
15 лютого 2019 11:56 |
Додаток 3 - Проект договору.doc |
15 лютого 2019 11:56 |
Додаток 1 - Форма пропозиції.doc |
20 лютого 2019 08:45 |
Додаток 2 - Технічне завдання.doc
|
||
18 лютого 2019 12:25 |
Оголошення.doc
|
||
15 лютого 2019 11:56 |
Додаток 3 - Проект договору.doc
|
||
15 лютого 2019 11:56 |
Додаток 1 - Форма пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні вимоги
Дата подання: 18 лютого 2019 14:47
Дата відповіді: 20 лютого 2019 08:47
Просимо внести коригування в технічні вимоги: 12 поз. Олива ТАД-17, покажчик колір на колориметрі не може бути "відсутність.
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання. Відповідні зміни внесено до технічного завдання.
Дякуємо за запитання. Відповідні зміни внесено до технічного завдання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000994-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 11 березня 2019 18:37
Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Замовник, ігноруючи численні порушення у пропозиції переможця, прийняв рішення про оголошення переможця.
Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації полягає у:
1. В ціновій пропозиції не вказане повне найменування учасника.
2. Вартість по кожній з позицій у ціновій пропозиції не відповідає добутку кількості та ціни за одиницю, загальна вартість у ціновій пропозиції за результатами аукціону відрізняється в числовому та буквенному вираженні.
3. Найменування продукції у ціновій пропозиції не відповідають найменуванням даної продукції у паспортах якості.
4. По позиції №3 замість вимагаємої замовником оливи 15w40CG-4/SJ учасник поклав паспорт якості на оливу 15w40CF-4/SG, яка нижча за класифіацією, має нижчу температуру застигання (-30 замість -32), менше лужне число (8,28 замість 8,5). В паспорті якості взагалі не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ.
5. По позиції №5 замість вимагаємої замовником оливи 10w40CG-4/SJ учасник поклав паспорт якості на оливу 10w40CF-4/SJ, яка нижча за класифіацією, має менше лужне число (8,19 замість 8,5). В паспорті якості взагалі не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ.
6. Учасником не надано взагалі паспортів якості або сертифікатів на на позиції 6, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 20.
7. Довідка про технічні хар-ки товару видана на 8 позиції замість запитуваних 23-х позицій.
8. Дата видачі (формування) Витягу з реєстру платників податку 6.09.2016р., а дата реєстрації учасника платником податку у цьому ж витязі 1.10.2016р - виникає питання щодо легітимності даного документа.
9. Показники запропонованої оливи І-40 не відповідають вимогам замовника (щільність 892 замість 880, темп. застигання -10 замість -15).
10. Показники запропонованої оливи 15w40 SF/CC не відповідають вимогам замовника (не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ).
11. Показники запропонованої оливи М8В не відповідають вимогам замовника (не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ).
12. Показники запропонованої оливи М10Г2К не відповідають вимогам замовника (щільність 900 замість 887, індекс в'язкості 92 замість 95, лужне число 6,45 замість 6,6, темп. спалаху 228 замість 234, темп. застигання -15 замість -18).
13. Показники запропонованої оливи ТАД-17 не відповідають вимогам замовника (не вказан показник коксуємость мастила).
14. Показники запропонованої оливи Нігрол не відповідають вимогам замовника (не вказан показник масова частка мех. домішок, кінематична в'язкість 25,8 замість 27-34).
15. Показники запропонованої оливи МГЕ-46В не відповідають вимогам замовника (не вказане кислотне число).
16. Показники запропонованої оливи ТП-22 не відповідають вимогам замовника (масова частка сіри 0,32 замість 0,3, не вказаний показчик корозійний вплив на мідь, не вказаний показчик температура текучесті).
17. Показники запропонованої оливи КС-19 не відповідають вимогам замовника (стабільність проти окислення, темп. Застигання -10 замість -15, не вказаний показчик корозійність металів в мастилі та стабільність проти окислення: кислотне число, мг КОН/г).
Відповідно до зазначеного ТОВ «НВП Агрінол» вимагає Замовника відмінити рішення визнання переможцем тендера ТОВ "Ойл Груп", дисквалифікувати через вказані порушення учасника ТОВ "Ойл Груп" та перейти до розгляду пропозиції ТОВ «НВП Агрінол».
ТОВ «НВП Агрінол» зазначає, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «НВП Агрінол» залишить відгук на Дозорро та скористається своїм правом звернення до суду з метою захисту своїх порушених прав та інтересів відповідно до даної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації полягає у:
1. В ціновій пропозиції не вказане повне найменування учасника.
2. Вартість по кожній з позицій у ціновій пропозиції не відповідає добутку кількості та ціни за одиницю, загальна вартість у ціновій пропозиції за результатами аукціону відрізняється в числовому та буквенному вираженні.
3. Найменування продукції у ціновій пропозиції не відповідають найменуванням даної продукції у паспортах якості.
4. По позиції №3 замість вимагаємої замовником оливи 15w40CG-4/SJ учасник поклав паспорт якості на оливу 15w40CF-4/SG, яка нижча за класифіацією, має нижчу температуру застигання (-30 замість -32), менше лужне число (8,28 замість 8,5). В паспорті якості взагалі не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ.
5. По позиції №5 замість вимагаємої замовником оливи 10w40CG-4/SJ учасник поклав паспорт якості на оливу 10w40CF-4/SJ, яка нижча за класифіацією, має менше лужне число (8,19 замість 8,5). В паспорті якості взагалі не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ.
6. Учасником не надано взагалі паспортів якості або сертифікатів на на позиції 6, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 20.
7. Довідка про технічні хар-ки товару видана на 8 позиції замість запитуваних 23-х позицій.
8. Дата видачі (формування) Витягу з реєстру платників податку 6.09.2016р., а дата реєстрації учасника платником податку у цьому ж витязі 1.10.2016р - виникає питання щодо легітимності даного документа.
9. Показники запропонованої оливи І-40 не відповідають вимогам замовника (щільність 892 замість 880, темп. застигання -10 замість -15).
10. Показники запропонованої оливи 15w40 SF/CC не відповідають вимогам замовника (не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ).
11. Показники запропонованої оливи М8В не відповідають вимогам замовника (не вказан показник миючі якості на установці ПЗВ).
12. Показники запропонованої оливи М10Г2К не відповідають вимогам замовника (щільність 900 замість 887, індекс в'язкості 92 замість 95, лужне число 6,45 замість 6,6, темп. спалаху 228 замість 234, темп. застигання -15 замість -18).
13. Показники запропонованої оливи ТАД-17 не відповідають вимогам замовника (не вказан показник коксуємость мастила).
14. Показники запропонованої оливи Нігрол не відповідають вимогам замовника (не вказан показник масова частка мех. домішок, кінематична в'язкість 25,8 замість 27-34).
15. Показники запропонованої оливи МГЕ-46В не відповідають вимогам замовника (не вказане кислотне число).
16. Показники запропонованої оливи ТП-22 не відповідають вимогам замовника (масова частка сіри 0,32 замість 0,3, не вказаний показчик корозійний вплив на мідь, не вказаний показчик температура текучесті).
17. Показники запропонованої оливи КС-19 не відповідають вимогам замовника (стабільність проти окислення, темп. Застигання -10 замість -15, не вказаний показчик корозійність металів в мастилі та стабільність проти окислення: кислотне число, мг КОН/г).
Відповідно до зазначеного ТОВ «НВП Агрінол» вимагає Замовника відмінити рішення визнання переможцем тендера ТОВ "Ойл Груп", дисквалифікувати через вказані порушення учасника ТОВ "Ойл Груп" та перейти до розгляду пропозиції ТОВ «НВП Агрінол».
ТОВ «НВП Агрінол» зазначає, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «НВП Агрінол» залишить відгук на Дозорро та скористається своїм правом звернення до суду з метою захисту своїх порушених прав та інтересів відповідно до даної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 11:59
На Вашу вимогу від 11.03.2019 за № 11-03 повідомляємо, що питання вирішення спорів, пов’язаних з проведенням допорогових закупівель, висвітлено в листі Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено Наказом державного підприємства 'Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону (пункт 1.1 Порядку).
Разом з тим пунктом 13 Порядку визначено, що усі спори між учасником допорогової закупівлі та замовником, що виникли при проведенні допорогової закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого законодавства України. При цьому пунктом 14 Порядку визначено порядок усунення порушень в процесі проведення допорогової закупівлі.
Водночас, оскільки Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, суб'єкти, які вважають, що замовником не дотримуються указані принципи, можуть застосовувати механізми громадського контролю, користуючись правами, передбаченими Законами України 'Про громадські об'єднання" (4572-17) , 'Про звернення громадян" (393/96-ВР) , 'Про інформацію" (2657-12) тощо.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено Наказом державного підприємства 'Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону (пункт 1.1 Порядку).
Разом з тим пунктом 13 Порядку визначено, що усі спори між учасником допорогової закупівлі та замовником, що виникли при проведенні допорогової закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого законодавства України. При цьому пунктом 14 Порядку визначено порядок усунення порушень в процесі проведення допорогової закупівлі.
Водночас, оскільки Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, суб'єкти, які вважають, що замовником не дотримуються указані принципи, можуть застосовувати механізми громадського контролю, користуючись правами, передбаченими Законами України 'Про громадські об'єднання" (4572-17) , 'Про звернення громадян" (393/96-ВР) , 'Про інформацію" (2657-12) тощо.
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000994-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРІНОЛ", Код ЄДРПОУ:32365441
Дата подання: 12 березня 2019 09:02
Вимога
додаємо лист
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 11:57
На Вашу вимогу від 11.03.2019 за № 11-03 повідомляємо, що питання вирішення спорів, пов’язаних з проведенням допорогових закупівель, висвітлено в листі Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель”.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено Наказом державного підприємства 'Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону (пункт 1.1 Порядку).
Разом з тим пунктом 13 Порядку визначено, що усі спори між учасником допорогової закупівлі та замовником, що виникли при проведенні допорогової закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого законодавства України. При цьому пунктом 14 Порядку визначено порядок усунення порушень в процесі проведення допорогової закупівлі.
Водночас, оскільки Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, суб'єкти, які вважають, що замовником не дотримуються указані принципи, можуть застосовувати механізми громадського контролю, користуючись правами, передбаченими Законами України 'Про громадські об'єднання" (4572-17) , 'Про звернення громадян" (393/96-ВР) , 'Про інформацію" (2657-12) тощо.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджено Наказом державного підприємства 'Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок).
Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону (пункт 1.1 Порядку).
Разом з тим пунктом 13 Порядку визначено, що усі спори між учасником допорогової закупівлі та замовником, що виникли при проведенні допорогової закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого законодавства України. При цьому пунктом 14 Порядку визначено порядок усунення порушень в процесі проведення допорогової закупівлі.
Водночас, оскільки Порядком встановлено, що під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, суб'єкти, які вважають, що замовником не дотримуються указані принципи, можуть застосовувати механізми громадського контролю, користуючись правами, передбаченими Законами України 'Про громадські об'єднання" (4572-17) , 'Про звернення громадян" (393/96-ВР) , 'Про інформацію" (2657-12) тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" |
557 018,11
UAH з ПДВ
|
525 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРІНОЛ" |
598 911,00
UAH з ПДВ
|
526 668,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КІР-АВТО" |
659 502,46
UAH з ПДВ
|
659 502,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАС ТРЕЙД" |
660 618,00
UAH з ПДВ
|
660 618,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЙЛ ГРУП" #40761026 |
Переможець |
525 950,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ до договору Ойл Групп.PDF | укладений |
18 червня 2019 11:14
|
Договор.pdf | укладений |
15 березня 2019 11:28
|