Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
13 210,00 UAH
UA-2019-02-15-000964-a bd7b283e6f144939a1a42bd6594c3d2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гевак Людмила Степанівна

380445646823 panfutel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 30300749
Вебсайт: http://cpmsd3.kiev.ua
Місцезнаходження: 02091, Україна , КИЕВСКАЯ ОБЛ. обл., КИЕВ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Гевак Людмила Степанівна
380445646823
panfutel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 14:34
Очікувана вартість: 13 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Вимоги щодо якості товару:
Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення.
Надати документи:
1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення);
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
6. Копію паспорту (для фізичних осіб);
7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору;
8. Копії документів та Довідки зазначені у п.5 Додатку № 1 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
414 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2019 09:44
Дата відповіді: 18 лютого 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
В документації вказані торгові марки, які повністю задовольняють нас по якості, з якими ми працювали раніше і випробували дію в роботі. В нашій ситуації нас не цікавлять засоби, які мають низьку ціну, але при цьому великі витрати. В даній закупівлі нас цікавлять саме вказані торгові марки.
В закупівлі ми допускаємо участь ФОП не платників ПДВ. Його ціну ми будемо розглядати як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 9 831,06
UAH з ПДВ
9 429,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 10 837,50
UAH з ПДВ
9 456,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 11 162,00
UAH з ПДВ
10 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 10:24
Юси мыло висновок.pdf
21 лютого 2019 10:24
Юка Пирана висновок.pdf
21 лютого 2019 10:24
Цінова пропозиція.pdf
21 лютого 2019 10:24
хоз мыло.pdf
21 лютого 2019 10:24
УСТАВНЫЕ.7z
21 лютого 2019 10:24
Папир висновок.PDF
21 лютого 2019 10:24
Засоби для миття скла.pdf
21 лютого 2019 10:24
Висновок СЕС Фокус 2.pdf
21 лютого 2019 10:24
Висновок Папір Люкс.pdf
21 лютого 2019 10:24
Висновок Белизна.pdf
21 лютого 2019 10:24
Висновок PRO.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 10:51
Паспорт.pdf
21 лютого 2019 10:51
ІПН.pdf
21 лютого 2019 10:51
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
Переможець 9 429,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 14:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
9 429,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ_Дебют Україна 9 429,00.pdf укладений
13 березня 2019 14:25