Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

перетворення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд
transformation of materials of the State Fund of Documentation on Land Management into electronic (digital) form
Очікувана вартість
26 600 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000884-c e608da82c6cd4cdeba8a8d460bed1634
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будченко Віталій Васильович

+380442499673 Talala@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 3
Контактна особа: Будченко Віталій Васильович
+380442499673
Talala@ukr.net
Додаткові контактні особи: Макаренко Дмитро Геннадійович
+380442499673
Makarenko@land.gov.ua
Краснолуцький Олександр Васильович
+380442499687
krasnolutskyi@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Service of Ukraine for Geodesy, Cartography and Cadastre
National ID: 39411771
Contact point: Budchenko Vitalii
+380442499673
Talala@ukr.net
Additional contacts: Makarenko Dmytro
+380442499673
Makarenko@land.gov.ua
Krasnolutskyi Oleksandr
+380442499687
krasnolutskyi@land.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 квітня 2019 12:27
Очікувана вартість: 26 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 133 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 лютого 2019 20:10
Enquiries until: 15 березня 2019 10:00
Complaints submission until: до 21 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 26 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 133 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: 1 послуга в обсязі, передбаченому технічним завданням; 1000000 документацій із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
перетворення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3. Безпосереднє місце надання послуг – за місцезнаходженням територіальних органів Держгеокадастру в областях/м. Києві, або за адресою учасника
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

transformation of materials of the State Fund of Documentation on Land Management into electronic (digital) form
CPV: 72310000-1
Період постачання: по 01 листопада 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного
Дата подання: 04 березня 2019 17:42
Дата відповіді: 07 березня 2019 22:49
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання довідки, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного*** договору. *** Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт чи послуг архівної обробки документів, та/або оцифрування паперових документів, та/або сканування паперових документів, та/або ретроконверсії (індексації) масивів відсканованих документів, та/або створення баз даних архівних документів, та/або наповнення електронних архівів, каталогів тощо, та/або інших подібних робіт чи послуг, які класифікуються за таким самим показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Таким чином, Замовник відносить до аналогічних робіт чи послуг, роботи чи послуги які класифікуються за таким самим показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Однак, обов’язок визначати предмет договору за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», встановлений виключно для Замовників в порядку передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, при укладенні договірів між контрагентами комерційної сфери, положення національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», не застосовуються. Учасник, має досвід виконання аналогічних договорів в яких відсутнє посилання на ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», однак предмет виконаних договорів є аналогічним предмету закупівлі. 1.1. Просимо роз’яснити, чи буде підпадати під поняття «аналогічного договору» договір, який за своїм предметом передбачає виконання договору щодо виконання робіт чи послуг архівної обробки документів, та/або оцифрування паперових документів, та/або сканування паперових документів, та/або ретроконверсії (індексації) масивів відсканованих документів, та/або створення баз даних архівних документів, та/або наповнення електронних архівів, каталогів тощо, та/або інших подібних робіт чи послуг, АЛЕ БЕЗ ПОСИЛАННЯ, В ЗМІСТІ ДОГОВОРУ, НА ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»? 1.2. Просимо роз’яснити, чи буде підпадати під поняття «аналогічного договору» договір сторонами по якому були виключно суб’єкти комерційної сфери (не бюджетні підприємства, установи чи організації)? У випадку надання відповіді зміст якої зводиться до необхідності ПОСИЛАННЯ, В ЗМІСТІ ДОГОВОРУ, НА ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та/або що стороною по договору, якій надавались послуги/роботи мають бути виключно бюджетні підприємства, установи чи організації, просимо врахувати, що таке роз’яснення буде свідчити про дискримінаційний характер вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору; аналогічний договір в повному обсязі з усіма додатками до нього, а також документи, які підтверджують його виконання в повному обсязі. При цьому, під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо виконання робіт чи послуг архівної обробки документів, ТА/АБО оцифрування паперових документів, ТА/АБО сканування паперових документів, ТА/АБО ретроконверсії (індексації) масивів відсканованих документів, ТА/АБО створення баз даних архівних документів, ТА/АБО наповнення електроних архівів, каталогів тощо, ТА/АБО інших подібних робіт чи послуг, які класифікуються за таким самим показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
У розумінні тендерної документації, аналогічними вважаються будь-які з наступних робіт чи послуг: архівна обробка документів, оцифрування паперових документів, сканування паперових документів, ретроконверсія (індексація) масивів відсканованих документів, створення баз даних архівних документів, наповнення електроних архівів, каталогів тощо), або будь-яке їх поєднання в договорі чи сукупність.
У розумінні тендерної документації, аналогічними також вважаються будь-які роботи чи послуги, які не зазначені в тендерній документації як приклад, за умови, якщо в наданому аналогічному договорі їх визначено за кодом ДК 021:2015 – 72310000-1 «Послуги з обробки даних» та вони відповідають вказаному коду класифікатора за своїм змістом.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, інших нормативно-правових актів. Тендерна документація та чинне законодавство не містять обов’язкової вимоги до аналогічного договору щодо наявності посилання в ньому на національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» під час його укладення з суб’єктами господарювання будь-якої форми власності, органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими суб’єктами, які виступають стороною за договором.
У розумінні тендерної документації, аналогічним договором вважається договір, який за характером та змістом робіт чи послуг відповідає вимогам, встановленим для нього в тендерній документації незалежно від форм господарювання, власності, організаційно-правової форми та юридичного статусу сторін такого договору.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів
Дата подання: 04 березня 2019 17:47
Дата відповіді: 07 березня 2019 22:55
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання довідки, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, а саме: - обладнання для сканування широкоформатних документів формату ДО А0 в обсязі не менше 1 тис. сторінок на добу; Замовник, описуючи вимогу щодо обладнання для сканування формату А0, використав сполучник «ДО». Просимо роз’яснити, обладнання для сканування САМЕ формату А0 вказувати не треба, достатньо вказати інформацію про обладнання для сканування виключно ДО формату А0, тобто лише форматів А3, А4, А5?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема і обладнання для сканування широкоформатних документів формату до А0 в обсязі не менше 1 тис. сторінок на добу.
Вказана вимога тендерної документації пов’язана з тим, що до Державного фонду документації із землеустрою, також включена документація із землеустрою радянських часів, 1990 років, склад яких не був визначений законодавством на той час та яка може містити аркуші паперу формату А0. Предметом закупівлі є послуги з перетворення матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд, які передбачають сканування такої документації із землеустрою.
У розумінні тендерної документації, Замовник вимагає від учасників надання інформації у формі довідки про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема обладнання, яке має технічні можливості сканувати паперові документи формату А0 в обсязі не менше 1 тис. сторінок на добу.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг
Дата подання: 04 березня 2019 17:50
Дата відповіді: 07 березня 2019 22:57
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання довідки, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, а саме: - спеціалізоване, ліцензійно чисте програмне забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів. 1.1. Просимо роз’яснити, що саме Замовник розуміє під поняттям ліцензійно ЧИСТЕ програмне забезпечення? 1.2. Просимо роз’яснити, яким критерієм визначається «ЧИСТОТА» ліцензійно програмного забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема і спеціалізованого, ліцензійно чистого програмного забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів.
У розумінні тендерної документації, Замовник вимагає від учасників надання інформації у формі довідки про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема і ліцензійного програмного забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів.
Формулювання вимоги тендерної документації «ліцензійно чисте програмне забезпечення» містить описку (технічну помилку), яку слід читати як «ліцензійне програмне забезпечення».
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Про необхідність надання документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу, необхідного для надання послуг
Дата подання: 04 березня 2019 17:51
Дата відповіді: 07 березня 2019 22:59
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання документів які підтверджують наявність в учасника обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу, необхідного для надання послуг. Просимо роз’яснити, чи необхідно надавати документи в підтвердження наявності спеціалізованого, ліцензійно чистого програмного забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема і спеціалізованого, ліцензійного програмного забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів. При цьому, тендерною документацією встановлена форма вказаної довідки, в якій учасником зазначаються правові підстави володіння чи користування обладнанням для сканування документів та програмно-апаратним комплексом.
Крім того, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання та/або програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу, необхідного для надання послуг, зокрема і спеціалізованого, ліцензійного програмного забезпечення для виконання робіт із сканування, розподіленої обробки даних та електронного архівування документів.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Про необхідність надання документів, які підтверджують наявність в учасника обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу, необхідного для надання послуг
Дата подання: 04 березня 2019 17:52
Дата відповіді: 07 березня 2019 23:01
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання документів які підтверджують наявність в учасника обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу, необхідного для надання послуг. ** Наявність в учасника залученого обладнання для сканування документів та/або програмно-апаратного комплексу підтверджується документами, які дають учаснику право користування ним ДО 01.11.2019 року. Замовник, описуючи вимогу щодо документів які надаються в підтвердження наявності залученого обладнання для сканування документів та/або програмно-апаратного комплексу, використав сполучник «ДО». Тобто, такі документи мають діяти виключно ДО 01.11.2019 року. Іншими словами, документи які будуть діяти ПІСЛЯ 01.11.2019 року, будуть вважатися такими, що не відповідають умовам документації. Просимо роз’яснити, чим зумовлене обмеження строку дії документів? У випадку, якщо Замовник не виключає можливість надання документів зі строком дії ПІСЛЯ 01.11.2019 року, просимо внести зміни до умов тендерної документації для усунення суперечностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг. При цьому, тендерною документацією встановлена форма вказаної довідки, в якій учасником зазначаються правові підстави володіння чи користування обладнанням для сканування документів та програмно-апаратним комплексом.
У разі, якщо зазначене обладнання для сканування документів та/або програмно-апаратний комплекс наявне в учасника на підставі права користування ним, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції документи, якими підтверджується таке право користування щонайменше до кінцевого терміну надання послуг за результатами проведених торгів, а саме до 01.11.2019 року включно. При цьому учасник може надати документи, якими підтверджується право користування обладнанням для сканування документів та/або програмно-апаратним комплексом, які чинні на більш пізню дату, що відповідатиме умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.
Про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг
Дата подання: 05 березня 2019 09:44
Дата відповіді: 11 березня 2019 22:55
В умовах тендерної документації передбачено необхідність надання довідки, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, а саме: - програмно-апаратний комплекс (сервер) оброки і зберігання даних загальною потужністю не менше 20 Тб; 1.1. Просимо роз’яснити, якими обсягами даних (обсягами сканування) керувався Замовник при встановленні вимог до програмно-апаратного комплексу (сервер) оброки і зберігання даних, з потужністю не менше 20 Тб; 1.2. Просимо навести інформацію про обсяг одиниці даних (обсяг відсканованого документу) для обрахунку вимоги до програмно-апаратного комплексу (сервер) оброки і зберігання даних, з потужністю не менше 20 Тб.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за встановленою формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання для сканування документів та програмно-апаратного комплексу необхідного для надання послуг, зокрема і програмно-апаратного комплексу (серверу) оброки і зберігання даних загальною потужністю не менше 20 Тб.
Вказана вимога тендерної документації пов’язана з наступним. Кількість (обсяг) матеріалів Державного фонду документації із землеустрою, відносно яких надаються послуги з перетворення їх в електронний (цифровий) вигляд, являє собою 1 млн Документацій із землеустрою в паперовому вигляді. Відповідно до умов пункту 4.10 додатку № 2 до тендерної документації отримані за результатами сканування та обробки електронні графічні образи матеріалів Державного фонду документації із землеустрою повинні відповідати наступним характеристикам: формат .pdf; зображення кольорове; розподільча здатність 300 dpi; глибина кольору не менше ніж 8 біти; розмір файлу не повинен перевищувати 20 МБ. В зв’язку з цим, для зберігання/передачі результатів наданих послуг Замовнику, сервер учасника повинен мати розмір (обсяг) фізичної пам’яті, що відповідає обсягу закупівлі (1 млн документацій/файлів * 20 Мб = 20 Тб).
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення
Щодо кількість сторінок, які підлягають переведенню в електронний (цифровий) вигляд
Дата подання: 05 березня 2019 10:05
Дата відповіді: 11 березня 2019 23:03
В умовах тендерної документації, п. 3.10 Додатку № 2, визначено орієнтовну кількість сторінок, які підлягають переведенню в електронний (цифровий) вигляд, а саме: - сторінки формату А-3, А-4, А-5 – близько 80%, що становить близько 20 800 000 шт. - сторінки формату А-0, А-1, А-2 – близько 20%, що становить близько 5 200 000 шт. Вищезазначене об’єднання форматів сторінок лише у дві групи не дає змоги здійснити належний розрахунок вартості пропозиції, так як в залежності від обсягу використання обладнання, різного для окремих форматів сторінок буде відрізнятися і вартість пропозиції учасника. Просимо, в порядку роз’яснення, вказати орієнтовну кількість сторінок які підлягають переведенню в електронний (цифровий) вигляд в залежності від їх формату, а саме: - формат А-4, А-5 – яка орієнтовна кількість сторінок вказаних форматів? - формат А-3 – яка орієнтовна кількість сторінок вказаного формату? - формат А-2 – яка орієнтовна кількість сторінок вказаного формату? - формат А-1 – яка орієнтовна кількість сторінок вказаного формату? - формат А-0 – яка орієнтовна кількість сторінок вказаного формату?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов пункту 3.10 додатку № 2 до тендерної документації орієнтовна кількість сторінок, які містять інформацію та підлягають переведенню в електронний (цифровий) вигляд, складатиме не менше 26000000 шт., з них: сторінки формату А-3, А-4, А-5 – близько 80 %, що становить близько 20800000 шт.; сторінки формату А-0, А-1, А-2 – близько 20 %, що становить близько 5200000 шт.
Чинним законодавством України регламентований порядок розробки документації із землеустрою на різних рівнях. Документація із землеустрою розробляється у вигляді схем, проектів, робочих проектів або технічних документацій. Статтею 25 Закону України «Про землеустрій» передбачені види документації із землеустрою. Державного фонду документації із землеустрою також включена документація із землеустрою радянських часів, 1990 років, склад яких не був визначений законодавством. На сьогоднішній день у Державному фонді документації із землеустрою зберігається понад 8,6 млн примірників різних видів документацій із землеустрою. Облік документацій із землеустрою, яка включена до Державного фонду документації із землеустрою в розрізі форматів аркушів не ведеться.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 квітня 2019
UA-2019-02-15-000884-ce608da82c6cd4cdeba8a8d460bed1634
Найменування: Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
Код ЄДРПОУ: 39411771
Місцезнаходження: 03151, Україна, м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 квітня 2019 18:25
Протокол розгляду
12 квітня 2019 18:28
Електронний підпис

Документи

25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 квітня 2019 18:27
Протокол розгляду
12 квітня 2019 18:28
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 14:01
Електронний підпис
22 березня 2019 12:32
Технічна відповідність.pdf
22 березня 2019 12:32
Стаття 17.pdf
22 березня 2019 12:32
Проект договору.pdf
22 березня 2019 12:32
Інші документи.pdf

Документи

25 березня 2019 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 квітня 2019 18:29
Протокол розгляду
12 квітня 2019 18:30
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 14:38
Дов.про субпідрядника.pdf
22 березня 2019 14:38
Дов. про захист довкілля.pdf
22 березня 2019 14:38
Дов._відповід. ст.17.pdf
22 березня 2019 14:38
Дов.викон. аналог. дог.pdf
22 березня 2019 14:38
Наявн.облад._інвент.опис.pdf
22 березня 2019 14:38
Підтвердж. повноважень.pdf
22 березня 2019 14:38
Проект договора.pdf
22 березня 2019 14:38
Статут.pdf

Документи

25 березня 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 квітня 2019 18:30
Протокол розгляду
12 квітня 2019 18:31
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2019 15:55
Електронний підпис
22 березня 2019 15:55
Електронний підпис
22 березня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка про бенефіціара.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка щодо ліцензій.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка стаття 17 закону.pdf
22 березня 2019 15:52
проект договору.pdf
22 березня 2019 15:52
Довідка ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2019 15:52
Договір оренди.pdf
22 березня 2019 15:52
Обладнання.pdf
22 березня 2019 15:52
Наказ директор.pdf
22 березня 2019 15:52
Довідка взяття на облік.pdf
22 березня 2019 15:52
Аналогічні договори.pdf
22 березня 2019 15:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

ДП Центр державного земельного кадастру

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 25 020 000,00
UAH з ПДВ
20 899 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 26 350 000,00
UAH з ПДВ
21 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 15:55
Електронний підпис
22 березня 2019 15:55
Електронний підпис
22 березня 2019 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка про бенефіціара.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка щодо ліцензій.pdf
22 березня 2019 15:53
Довідка стаття 17 закону.pdf
22 березня 2019 15:52
проект договору.pdf
22 березня 2019 15:52
Довідка ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2019 15:52
Договір оренди.pdf
22 березня 2019 15:52
Обладнання.pdf
22 березня 2019 15:52
Наказ директор.pdf
22 березня 2019 15:52
Довідка взяття на облік.pdf
22 березня 2019 15:52
Аналогічні договори.pdf
22 березня 2019 15:52
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

ДП Центр державного земельного кадастру

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Переможець 20 899 200,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
20 899 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 21:30
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 18:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 18:50
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 18:48
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 13:52
Договір про закупівлю укладений
14 травня 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 1.3 договору про надання послуг в зв’язку із зміною коду програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВК) бюджетної програми Замовника. Внесення змін у розділ 14 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» договору про надання послуг в зв'язку із зміною платіжних реквізитів Замовника відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні»
Номер договору про закупівлю: 37-Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 899 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 483 200,00 UAH)