Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Контактна особа: |
Буденкова Наталія Вікторівна +380569568935 katp042802@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 4 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 21:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 17:13 |
додаток 5.doc | |
15 лютого 2019 17:13 |
додаток 4.doc | |
15 лютого 2019 17:13 |
додаток 3.doc | |
15 лютого 2019 17:13 |
додаток 2.doc | |
15 лютого 2019 17:13 |
додаток 1.doc | |
15 лютого 2019 17:13 |
ТД санітарія.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-12-000023 ● c7902e34ee604b6eb82ffef39ace98e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 березня 2019 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.03.2019 № 56
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.03.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-02-20-001502-b 20.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Трамвай»
інформація, отримана від громадських об’єднань,про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2019-02-15-000819-с 15.02.2019
Комунальне підприємство Кам'янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-02-08-001301-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-08-001221-b 08.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-13-000486-с 13.12.2018
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-02-25-000133-а 25.02.2019
Державна установа «Дніпровська установа виконання покарань (№4)»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-03-04-001583-а 04.03.2019
Комунальне підприємство П'ятихатської міської ради «Житлокомплекс»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-06-000866-b 06.02.2019
Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9
UA-2019-02-21-001823-b
21.02.2019
Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-13 09:27:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо санітарного утримання території міста Кам'янське)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000819-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Кам'янське автотранспортне підприємство 042802» (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2019-02-15-000819-с очікуваною вартістю 4 100 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій), так як очікувана вартість закупівлі на 15.02.2019 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 30,603844 х 133000 = 4 070 311,25 грн.)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-15 10:23:58
пояснення
На запит в межах проведення моніторингу закупівлі “послуги щодо санітарного утримання території міста Кам’янське” ID UA 2019-02-15-000-819-c надаємо пояснення, що дійсно процедура закупівлі “послуг щодо санітарного утримання території міста Кам’янське” ID UA 2019-02-15-000-819-c була опублікована очікуваною вартістю 4 100 000,00 грн без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою.
Таке опублікування було здійснено у зв’язку із коливанням курсу євро, оскільки при підготовці закупівлі курс був вище, а на день публікації саме курс євро не переглянули, тому була допущена помилка у проведенні закупівлі відкриті торги “послуги щодо санітарного утримання території міста Кам’янське” ID UA 2019-02-15-000-819-c.
Дана процедура буде відмінена Замовником на підставі абз.2 ч.1 ст 31 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку із не неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ураховуючи викладене вище, дякуємо Вам за те, що спеціалісти ДАСУ уважно вивчають оголошені тендерні закупівлі в системі Prozorro.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Переможець |
4 098 912,01
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 13:17
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 20 березня 2019 15:07 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель….» (ч.1 ст.31 Закону). |
20 березня 2019 15:06
|
протокол про відміну торгів |