Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (ремонт та обслуговування світлофорних об’єктів)
Очікувана вартість
1 286 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000654-a 26baea7c65cc40aeb894bd76d3fb3508
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качан Валентина Федорівна

380567445263
tender@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Качан Валентина Федорівна
380567445263,
tender@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:56
Очікувана вартість: 1 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ремонт та обслуговування світлофорних об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільні дороги загального користування державного значення Дніпропетровської області, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:36
Проект договору.docx
15 лютого 2019 12:36
ТД світлофори .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000654-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ", Код ЄДРПОУ:38936422
Дата подання: 21 березня 2019 09:18
Оскарження визнання переможця торгів, через невідповідність кваліфікаційним критеріям
Відповідно до розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником закупівлі має бути подано: - копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на надання послуг, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, але переможцем торгів, а саме КП «Дніпродорсервіс» ДМР не надано обов’язкового до подання документа, а саме – дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Така позиція обґрунтовується наступним:
У своїй тендерній пропозиції КП «Дніпродорсервіс» ДМР зазначає, що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт з Ремонту та технічного обслуговування світлофорних об’єктів.
Разом з тим, КП «Дніпродорсервіс» ДМР у складі своєї пропозиції подав лист-згоду з умовами Договору, який було опубліковано на сторінці відкритих торгів. Також було надано підписаний договір разом з листом-згодою.
Відповідно до п. 5.3.5.4. Виконавець зобов'язаний: Дотримуватися правил охорони праці. Враховуючи той факт, що виконання послуг з ремонту та технічного обслуговування світлофорних об’єктів передбачає роботу на висоті не менше 3 (трьох) метрів, то для такої роботи будуть залучатися автогідропідіймачі з люлькою для підіймання людей. Цей факт підтверджується також Підсумковою відомістю ресурсів в якій відповідно до пп. 8 вказано 206,796 машино/годин використання підйомнику з висотою підйому 12 метрів. Отже, учасник процедури закупівлі, саме КП «Дніпродорсервіс» ДМР, у своїй роботі планує залучати машини і механізми, які по своїй характеристиці відносяться до машин і механізмів з підвищеною небезпекою, а відповідно роботи з такою технікою та на висоті вище ніж 1,3 метра вважаються роботами з підвищеною небезпекою. Частиною 2 статті 21 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Відповідно до ч.7 ст. 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.
Відповідно до частини 4 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг, встановлюється виключно законами. Статтею 39 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право: забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Враховуючи зазначені посилання на нормативно-правові акти, у разі якщо договір буде підписано, то Управління Держпраці повинно буде зупинити роботу КП «Дніпродорсервіс» ДМР, у зв’язку з відсутністю Дозволу, що унеможливить виконання Договору на послуги з Ремонту та технічного обслуговування світлофорних об’єктів. Згідно з вимогами пункту 11 Додатку 3 «Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції, чинній до 08.02.2018), а також пункту 6 Додатку 6 вказаної постанови, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відносяться до робіт підвищеної небезпеки. Статтею 3 Конституції України закріплено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Враховуючи вищенаведені норми, можна зробити висновок, що Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки у КП «Дніпродорсервіс» ДМР повинен бути на виконання Договору який представлено Замовником, а також для виконання пункту 5.3.5.4. Договору, але вказаний Дозвіл, згідно з відкритим реєстром виданих дозволів Управлінням Держпраці України КП «Дніпродорсевіс» ДМР не видавалося, а отже виконати послуги з Ремонту та технічного обслуговування неможливо, у зв’язку з тим, що укладення Договору з КП «Дніпродорсервіс» ДМР буде суперечити законодавству України в сфері охорони праці.
Разом з тим, за допущення до роботи підрядника, який не отримав відповідного дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою може тягнути за собою адміністративну відповідальність керівника підприємства, або установи яка допустила такого підрядника до виконання робіт, або надання послуг, а в разі настання нещасних випадків з тяжкими наслідками і кримінальну відповідальність згідно до Кримінального кодексу України.
Відповідно до розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником закупівлі має бути подано: - копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на надання послуг, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Як вже зазначалося вище, для даного виду послуг обов’язковим є наявність Дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі не подано такого дозволу, більше того, згідно до відкритих реєстрів виданих Дозволів, КП «Дніпродорсевіс» ДМР такий дозвіл не отримувало, а отже і надати його не в змозі, що є порушенням умови Тендерної документації та закупівлі загалом.
У зв’язку з усім вищенаведеним вважаємо що Тендерна пропозиція учасника КП «Дніпродорсевіс» ДМР не відповідає встановленим вимогам законодавства «Про публічні закупівлі», «Про охорону праці», та тендерній документації, що є підставою для дискваліфікації учасника відкритих торгів, у зв’язку з чим, вимагаємо скасувати рішення про визнання КП «Дніпродорсевіс» ДМР переможцем торгів та дискваліфікувати учасника торгів КП «Дніпродорсервіс» ДМР.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 11:06
«Учасником закупівлі КП «Дніпродорсервіс» ДМР в складі тендерної пропозиції надана довідка від 21.02.2019р. №153/7, що згідно переліку видів ліцензійної діяльності передбачених Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII від 02.03.2015р. на послуги з ремонту та обслуговуванню світлофорних об’єктів отримання ліцензії не передбачено.
Аналогічний лист від 21.02.2019р. №57 стосовно відсутності ліцензії на даний вид робіт також являється складовою частиною тендерної пропозиції скаржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Спектр-Юг».
Надання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою умовами тендерної документації не передбачалось..
Абз. 2 п.4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації визначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником»
Отже, Ваші вимоги щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів КП «Дніпродорсервіс» ДМР є не обґрунтованими і безпідставними.

Документи

22 березня 2019 11:01
Протокол-6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ" 1 131 000,00
UAH з ПДВ
1 131 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради 1 186 199,63
UAH з ПДВ
1 186 199,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 17:41
Довидки для тендера ПДФ.rar

Публічні документи

13 березня 2019 13:34
Електронний підпис
13 березня 2019 13:33
Довідки.pdf
04 березня 2019 10:52
Електронний підпис
04 березня 2019 10:33
Kovalen (1).pdf
04 березня 2019 10:33
Банківська гарантія.rar
28 лютого 2019 15:39
Статут.pdf
28 лютого 2019 15:39
Рішення про статут.pdf
28 лютого 2019 15:36
Лист-відгук.pdf
28 лютого 2019 15:35
Довідки.pdf
22 лютого 2019 10:50
Локальні кошториси.pdf
22 лютого 2019 10:49
Акти виконаних робіт.pdf
22 лютого 2019 10:49
Акти виконаних робіт 2.pdf
22 лютого 2019 10:48
Довідки.pdf
22 лютого 2019 10:48
дод.до договору СВ-Д-08 .pdf
22 лютого 2019 10:48
Відомість учасника.pdf
22 лютого 2019 10:48
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 лютого 2019 10:47
Технічне завдання.pdf
22 лютого 2019 10:46
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 10:46
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ"

Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "СПЕКТР-ЮГ"
#38936422
Відхилено 1 131 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 11:35
Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
#32835620
Переможець 1 186 199,63
UAH з ПДВ
11 березня 2019 14:15

Документи

07 березня 2019 11:33
Електронний підпис
07 березня 2019 11:33
Протокол-3 розгляд.pdf
05 березня 2019 12:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 березня 2019 14:15
Електронний підпис
11 березня 2019 14:13
Протокол-5.pdf
11 березня 2019 14:12
Протокол-4.pdf
11 березня 2019 14:07
Протокол-4.pdf
07 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпровської міської ради
#32835620
1 186 199,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 14:15
Електронний підпис
11 березня 2019 14:13
Протокол-5.pdf
11 березня 2019 14:12
Протокол-4.pdf
11 березня 2019 14:07
Протокол-4.pdf
07 березня 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 11:25
СВ-03-19.pdf укладений
29 березня 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 186 199,63
UAH (в тому числі ПДВ 197 699,94 UAH)