Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул.Героїв Майдану, 36 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
10 977 897,00 UAH
UA-2019-02-15-000641-c ● 4c6ed429111a4ddea1f17bc688a78429
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління статистики у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 02362894 |
Вебсайт: | http://www.km.ukrstat.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Героїв Майдану, 36 |
Контактна особа: |
Пастухова Лариса Миколаївна +380382762290 pastyhova@km.ukrstat.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 10 977 897,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 109 778,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул.Героїв Майдану, 36 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 17:01 |
протокол 15.pdf | |
18 лютого 2019 17:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 18.02.19.doc | |
18 лютого 2019 17:01 |
ТД капремонт 2019 (зі змінами).doc | |
15 лютого 2019 15:17 |
Експертний звіт.pdf | |
15 лютого 2019 15:17 |
зведений кошторис.pdf | |
15 лютого 2019 15:17 |
ТД капремонт 2019.doc |
18 лютого 2019 17:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 лютого 2019 17:01 |
протокол 15.pdf
|
|||
18 лютого 2019 17:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 18.02.19.doc
|
|||
18 лютого 2019 17:01 |
ТД капремонт 2019 (зі змінами).doc
|
|||
15 лютого 2019 15:17 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
15 лютого 2019 15:17 |
зведений кошторис.pdf
|
|||
15 лютого 2019 15:17 |
ТД капремонт 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000641-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «Поділля-Інвест Сіті», Код ЄДРПОУ:37673955
Дата подання: 20 березня 2019 18:00
Порушення замовником вимог Закону
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-02-15-000641-c на закупівлю робіт «Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул. Героїв Майдану, 36 в м. Хмельницькому» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Замовником 19.03.2019 обрано переможцем торгів ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ».
Вважаємо прийняте Замовником рішення неправомірним, та таким, що не відповідає принципу здійснення закупівель - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), та порушують законні інтереси ТОВ «Поділля Інвест-Сіті».
Зокрема, за результатами вивчення документів ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» нами встановлено, що даний учасник не відповідає кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації з наступних підстав.
По-перше, Пункт 3.5.4 ч.5 розділу ІІІ ТД - 3.5.4. передбачає, що інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно-технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Однак, Учасником всупереч вимогам документації не зазначено спеціальність для інженерно-технічних працівників та не зазначено інформацію про наявність власних та необхідність залучення додатково – для робітників.
По-друге, пункт 3.5.5 ч.5 розділу ІІІ ТД - 3.5.5. передбачає, що Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які учасник планує залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). У разі наявності орендованого майна – надати завірену належним чином копію договору оренди.
Однак, Учасником всупереч вимогам документації не зазначено нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками по позиціях 12, 13 та не зазначено інформацію про стан по позиціях 1, 2.
По-третє, Пункт 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ ТД передбачає, що учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017–2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).
Учасником у довідці №3/4 від 01.03.19 вказано виконання 4-х договорів. Позиція 3 ВО Трибухівської СР – Капремонт Трибухівської ЗОШ (договір 1 від 12.08.18), строк виконання 2018 рік. До цієї інформації надано договір №03/08-17 від 11.10.17 року, ВО Трибухівської СР – Капремонт Трибухівської ЗОШ, строк виконання 2017 рік
Учасником всупереч вимог тендерної документації у складі пропозиції не надано договір №1 від 12.08.18
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» повинна бути відхиленою на підставі п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, Замовником всупереч власно встановленим умовам та вимогам тендерної документації чомусь прийнято незаконне рішення.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» переможцем торгів та відхилити його пропозицію із вищезазначених підстав.
У разі неприйняття замовником законного рішення ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, будемо вимушені звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Також про незаконні дії будуть повідомлені органи Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо прийняте Замовником рішення неправомірним, та таким, що не відповідає принципу здійснення закупівель - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), та порушують законні інтереси ТОВ «Поділля Інвест-Сіті».
Зокрема, за результатами вивчення документів ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» нами встановлено, що даний учасник не відповідає кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації з наступних підстав.
По-перше, Пункт 3.5.4 ч.5 розділу ІІІ ТД - 3.5.4. передбачає, що інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно-технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, наявність власних та необхідність залучення додатково.
Однак, Учасником всупереч вимогам документації не зазначено спеціальність для інженерно-технічних працівників та не зазначено інформацію про наявність власних та необхідність залучення додатково – для робітників.
По-друге, пункт 3.5.5 ч.5 розділу ІІІ ТД - 3.5.5. передбачає, що Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які учасник планує залучити до виконання робіт; нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). У разі наявності орендованого майна – надати завірену належним чином копію договору оренди.
Однак, Учасником всупереч вимогам документації не зазначено нормативну потребу для виконання робіт згідно з розрахунками по позиціях 12, 13 та не зазначено інформацію про стан по позиціях 1, 2.
По-третє, Пункт 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ ТД передбачає, що учасниками закупівлі у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2017–2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).
Учасником у довідці №3/4 від 01.03.19 вказано виконання 4-х договорів. Позиція 3 ВО Трибухівської СР – Капремонт Трибухівської ЗОШ (договір 1 від 12.08.18), строк виконання 2018 рік. До цієї інформації надано договір №03/08-17 від 11.10.17 року, ВО Трибухівської СР – Капремонт Трибухівської ЗОШ, строк виконання 2017 рік
Учасником всупереч вимог тендерної документації у складі пропозиції не надано договір №1 від 12.08.18
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» повинна бути відхиленою на підставі п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, Замовником всупереч власно встановленим умовам та вимогам тендерної документації чомусь прийнято незаконне рішення.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про обрання ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ» переможцем торгів та відхилити його пропозицію із вищезазначених підстав.
У разі неприйняття замовником законного рішення ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, будемо вимушені звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Також про незаконні дії будуть повідомлені органи Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 15:58
В замовника відсутні підстави для відміни рішення тендерного комітету щодо визнання переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС |
10 728 322,80
UAH з ПДВ
|
9 939 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" |
10 963 987,81
UAH з ПДВ
|
9 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР" |
10 377 873,60
UAH з ПДВ
|
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" |
10 554 050,40
UAH з ПДВ
|
10 187 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" |
10 976 952,52
UAH з ПДВ
|
10 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Поділля-Інвест Сіті» |
10 970 045,65
UAH з ПДВ
|
10 970 045,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС #37698979 |
Відхилено |
9 939 990,00
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 15:22
|
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" #30621895 |
Відхилено |
9 940 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 17:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БАГОР" #40814673 |
Відхилено |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 12:26
|
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" #38739756 |
Переможець |
10 187 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 16:40
|
Дод. угода 6 ТОВ СК РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 13:53
|
Дод. угода5 ТОВ СК РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 17:07
|
Дод. угода 4 ТОВ СК РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 11:43
|
Дод. угода3 ТОВ СК РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 10:11
|
Дод. угода2 ТОВ СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2019 15:13
|
Дод. угода1 ТОВ СК РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ.pdf | зміни до договору |
03 червня 2019 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2019 16:10
|
Договір | укладений |
04 квітня 2019 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 45/19-п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення обсягів та графіку виконання робіт відповідно до бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ураховуючи відсутність у Замовника кошторисних призначень на 2021 рік для виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул. Героїв Майдану, 36 в м.Хмельницькому” внести зміни до пункту 10.4 Договору, а саме: продовжити термін дії договору до 31 грудня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ураховуючи відсутність у Замовника кошторисних призначень на 2022 рік для виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул. Героїв Майдану, 36 в м.Хмельницькому” внести зміни до пункту 10.4 Договору, а саме: продовжити термін дії договору до 31 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ураховуючи відсутність у Замовника кошторисних призначень на 2023 рік для виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт основного одинадцятиповерхового приміщення з утепленням фасадів, заміна вікон (на енергозберігаючі), ремонт з утепленням покрівлі Головного управління статистики по вул. Героїв Майдану, 36 в м.Хмельницькому” внести зміни до пункту 10.4 Договору, а саме: продовжити термін дії договору до 31 грудня 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 45/19-п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |