Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печінка куряча, охолоджена ціла
Очікувана вартість
178 124,00 UAH
UA-2019-02-15-000638-c 74669abee78c4b809152a02d826e4160
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:47
Очікувана вартість: 178 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 890,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг
Печінка куряча, охолоджена ціла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління-згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:17
ТД-2019 Печенка кур.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000028 ● 89cc9f38ecf742df9ea3359c67f79232
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2019 Одеса № 313

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 02.09.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2019 № 313

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-02-15-000638-c 15.02.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-04 12:42:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Печінка куряча, охолоджена ціла» за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо, яка проводиться Управлінням освіти, сім’ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-15-000638-c, дата оприлюднення 15.02.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 4 частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції, у випадку оренди складських приміщень, не надано скан-копії оригіналу документів на право власності Орендодавця на приміщення?
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 7 частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також складських та виробничих приміщень?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону та вимогам частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору оренди транспортного засобу від 01.01.2019 б/н, який нотаріально не посвідчений (відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-06 16:25:32

Надання пояснень по моніторингу

Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
1)При детальному розгляді пропозиції учасника ПП «Фенікс Інком» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) тендерним комітетом було встановлено:
- в складі тендерної пропозиції учасника присутня довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.02.2019р. № 75/4, згідно якої учасник ПП «Фенікс-Інком» має складські приміщення розташовані в смт.Сергіївка, пров.Шаболатський,3, та забезпечений холодильним обладнанням, а також має в наявності автомобіль для транспортування продукції, яка швидко псується.
На підтвердження наявності складських приміщень, учасник у складі пропозиції надає договір оренди від «01» січня 2017р. №1, укладений між ПП «Мрія – Юг» ( далі – Орендодавець) та ПП «Фенікс-Інком» ( далі- Орендар) в якому зазначається, що Орендодавець зобов’язується надати Орендарю у тимчасове платне користування нежитлові приміщення, які розташовані на першому поверсі одноповерхового нежитлового будинку, що розташований за адресою: 67780, Одеська обл., м.Білгород-Дністровський, смт.Сергіївка, пров. Шаболатський №3. Приміщення належать Орендодавцю на підставі права приватної власності.
У складі пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» відсутні скан-копії оригіналу документів права власності Орендодавця на складські приміщення, про те у складі пропозиції присутній документ, що підтверджує реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів від 04.10.2017р. №02/929 виданий управлінням Держспоживслужби в Білгород-Дністровському районі, в якому зазначається, що оператором ринку є ПП «Фенікс-Інком», адреса потужності – 67780, Одеська обл.., м.Білгород-Дністровський, смт.Сергіївка, провул. Шаболатський,3; та даній потужності присвоєно особистий реєстраційний номер r-UA-15-05-117, що відповідає ст..25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У зв’язку з нагальною необхідністю в предметі закупівлі для забезпечення вихованців закладів освіти та на виконанням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 “Про
затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоровя України та Міністерства освіти і науки України від 1 червня 2005 р. № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоровя України від 17 квітня 2006р. № 298/227, інших чинних санітарних норм та правил- тендерним комітетом – рішенням від 05.03.2019р. було вирішено, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям.
2)Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам п. 7 частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) , керуючись тим, що у складі тендерної документації присутній акт виконаних робіт за січень 2019р. на дератизацію в будинках і спорудах де виконавцем виконаних робіт є ВП «Б-Дністровський міськрайонний відділ лабораторних досліджень ДУ «Одеський ОЛЦ МОЗ України». Для перевірки даної інформації тендерний комітет звертався до виконавця : ВП «Б-Дністровський міськрайонний відділ лабораторних досліджень ДУ «Одеський ОЛЦ МОЗ України» та отримав для підтвердження цієї інформації договір від 16.01.19р. № 19/0017 ( Договір додається в прикріпленому файлі до пояснення)
Також у складі пропозиції присутній акт виконаних робіт з дезінфекції автомобіля Ford Transit ВН7446СТ, виконавцем робіт є Білгород-Дністровська філія ООО «ЛПС».
3)Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПП «Фенікс-Інком» кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону та вимогам частини 1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію договору оренди транспортного засобу від 01.01.2019 б/н, який нотаріально не посвідчений (відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України)?
Відповідно до вимог тендерної документацій учасник у складі пропозиції надав копії договору оренди транспортного засобу від 01.01.2019р. б/н. Учасник виконав цю вимогу. Нотаріального посвідчення договору в тендерній документації не вимагалось. Згідно чинного законодавства України тендерний комітет не наділений правом перевіряти чинність договорів наданих у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно до частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» відповідальність за достовірність, зміст та повноту поданої та створеної Учасником та Переможцем інформації, несе Учасник та Переможець.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" визначення переможця закупівлі є виключним правом замовника, реалізації якого передує автоматична оцінка тендерних пропозицій електронною системою закупівель, розгляд тендерних пропозицій на відповідність тендерній документації.
Відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Замовник у своїх діях керувався максимальною економією та ефективністю від закупівлі і бажанням заощадити бюджетні кошти та недопустити зрив процесу харчування та невиконання норм у зв’язку з несвоєчасним укладанням договору. Організація харчування у навчальних закладах підпорядкованих Управлінню - безперервний процес надання послуг. Тендерний комітет, приймаючи рішення про визначення переможцем закупівлі ПП «Фенік-Інком» та при укладанні договору,керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним та безпечним харчуванням спрямованим на зміцнення і збереження здоров’я. З метою недопущення зриву безперервного харчування та виконання норм харчування.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-09-02-000028 щодо виявлених порушень в частині розгляду та/або відхилення ( не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), повідомляємо наступне: Рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір з ПП Фенікс - Інком. 05.03.2019р. було прийнято тендерним комітетом колегіально. В своїх діях тендерний комітет керувався основним принципом здійснення закупівель, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальною економією та ефективністю від закупівлі, бажанням заощадити бюджетні кошти та недопустити зрив процесу харчування та невиконання норм у зв’язку з несвоєчасним укладанням договору. Організація харчування у навчальних закладах підпорядкованих Управлінню - безперервний процес надання послуг. Тендерний комітет, приймаючи рішення про визначення переможцем закупівлі ПП Фенікс-Інком та при укладанні договору,керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним та безпечним харчуванням спрямованим на зміцнення і збереження здоров’я. З метою недопущення зриву безперервного харчування та виконання норм харчування. У зв’язку з тим,що необхідно було забезпечити заклади освіти продуктами харчування та продовольчою сировиною для безперервного процесу харчування, замовник керуючись максимальною економією розглянув найнижчу цінову пропозицію за результатами аукціону, а саме ПП Фенікс-Інком., та відповідно прийняв колегіально рішення про визначення учасника переможцем закупівлі. Ціни надані в ціновій пропозиції ПП Фенікс-Інком не перевищували середньостатистичні ціни по країні на предмет закупівлі. Економія від проведеної закупівлі склала 3114,00 грн, чим самим були заощаджені та збережені кошти місцевого бюджету м.Білгород-Дністровського. Відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагав від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції учасник підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження інформації про усунення порушень Замовник надає: - скан-копію оригіналу документів на право власності Орендодавця на приміщення; - договір № 19/0017 від 16.01.2019 щодо проведення дератизаційних робіт в приміщенні продовольчого складу; - договір оренди транспортного засобу від 25.03.2019, за номером в реєстрі -- № 433, що посвідчено приватним нотаріусом Білгород-Дністровського міського нотаріального округу Одеської області – Холудєєвою С. М.

2019-09-13 16:54:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Фенікс-Інком 175 010,00
UAH з ПДВ
175 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Матвийчук М.В. 178 106,00
UAH з ПДВ
178 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 14:20
Налоговая
07 березня 2019 14:20
МВС
07 березня 2019 14:20
Корупція юр.лицо
02 березня 2019 10:52
Електронний підпис
02 березня 2019 10:18
7 Проект договору.pdf
02 березня 2019 10:18
6 Реестр договора.pdf
02 березня 2019 10:18
5 Реестр підпис.pdf
02 березня 2019 10:18
4 Реестр тех умовам.pdf
02 березня 2019 10:18
3 Реестр ст17.pdf
02 березня 2019 10:18
2 Реестр ст16.pdf
02 березня 2019 10:18
1 Реестр цінова.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 17:40
ТЕНДЕР ПЕЧЕНЬ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Фенікс-Інком

ФОП Матвийчук М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Фенікс-Інком
#38425940
Переможець 175 010,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 17:05

Документи

05 березня 2019 17:05
Електронний підпис
05 березня 2019 16:53
Протокол засідання ТК
04 березня 2019 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Фенікс-Інком
#38425940
175 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 17:05
Електронний підпис
05 березня 2019 16:53
Протокол засідання ТК
04 березня 2019 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 15:14
Додаткова угода зміни до договору
10 січня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 22:02
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
11 червня 2019 21:53
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 11:29
Договір укладений
18 березня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 117
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "про публічні закупівлі" та на підставі п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди, продовжити термін договору в осязі 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 163 459,42
UAH (в тому числі ПДВ 27 243,24 UAH)