Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ліфти пасажирські, ліфти для модернізації
Очікувана вартість
4 070 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000566-b 23146db245f24a7eafb70696a5206b27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавошник Діана Сергіївна

+380955967762 LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
Код ЄДРПОУ: 34754617
Вебсайт: http://www.gorlift.kh.ua/
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків
Контактна особа: Лавошник Діана Сергіївна
+380955967762
LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 15:51
Очікувана вартість: 4 070 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


ліфти пасажирські, ліфти для модернізації, 5 шт. відповідно Додатку 1 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
ліфти пасажирські, ліфти для модернізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Клочківська 195-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 15:32
Перелік змін від 20.02.2019.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 4 від 20.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 3 від 20.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 2 від 20.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 1 від 20.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
ТД від 20.02.19 зі змінами.doc
20 лютого 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 15:32
Перелік змін від 20.02.2019.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 4 від 20.02.19.docx
15 лютого 2019 10:36
Додаток 4 від 15.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 3 від 20.02.19.docx
15 лютого 2019 10:36
Додаток 3 від 15.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 2 від 20.02.19.docx
15 лютого 2019 10:36
Додаток 2 від 15.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
Додаток 1 від 20.02.19.docx
15 лютого 2019 10:36
Додаток 1 від 15.02.19.docx
20 лютого 2019 15:32
ТД від 20.02.19 зі змінами.doc
15 лютого 2019 10:36
ТД від 15.02.19.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-05-000001 ● 2f9cfbf4f132466098e63ffc3d90980f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2019 09:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.04.2019 №98
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 04.04.2019 № 98
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-02-15-000566-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-23 18:06:11

Запит про надання пояснень

Керуючись статтею два Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон) та підпунктом три та підпунктом вісім пункту чотири Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України, здійснюється аналіз процедури закупівлі, проведеної Комунальним спеціалізованим підприємством "Харківгорліфт" (далі – Замовник), Ліфти пасажирські, ліфти для модернізації (UA-2019-02-15-000566-b), очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн., в ході якого виникли питання, що потребують відповіді, а саме:
- з яких підстав тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів копії антикорупційної програми юридичної особи та копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформацію про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
- з яких підстав ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС", яким у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких не було відтворено 100% інформації було визначено переможцем?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-23 18:49:13

Відповідь на запит

Розглянувши Ваші питання щодо проведеного аналізу закупівлі - Ліфти пасажирські, ліфти для модернізації №UA-2019-02-15-000566-б очікуваною вартістю 4070000, 00 грн, повідомляє наступне:
На даний час договір з учасником - переможцем ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», який запропонував найнижчу вартість послуги підписаний та оприлюднений договір від 22.03.2019 №153, можливості зміни внести до тендерної документації не має.
Стосовно питання визначення переможцем учасника ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС», яким у складі тендерної пропозиції надано документи, в яких не було відтворено 100% інформації, зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «» тендерна документація містить опис та приклади формальних (не суттєвих) помилок, допущення, яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. До формальних (не суттєвих) помилок, належать помилки що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, не було підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ « КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС».
Ваші зауваження будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету КСП «Харківгорліфт».

Надання інформації про усунення порушення замовником

24.04.2019 року о 14:57 годині в електронній системі закупівель був оприлюднений висновок щодо моніторингу ДАСУ закупівлі - ліфти пасажирські, ліфти для модернізації №UA-2019-02-15-000566-b очікуваною вартістю 4 070 000,00 грн. З огляду на встановлені правопорушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне: Для усунення порушень було внесено зміни у тендерну документацію, а саме у п. 5.1. ч. 5 розділу III. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» за текстом «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону (на виконання вимог ст. 14 Закону учасник-переможець розміщує документи в системі електронних закупівель)» : Виключити вимогу копії антикорупційної програми юридичної особи та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, або інформацію про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону. Ваші зауваження будуть враховані у подальшій роботі тендерного комітету КСП «Харківгорліфт».

2019-05-03 15:54:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС" 4 047 000,00
UAH з ПДВ
4 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІФТЕКСПРОМ" 4 067 400,00
UAH з ПДВ
4 067 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 09:57
Форма пропозиції.PDF
14 березня 2019 09:57
ст. 17.PDF
14 березня 2019 09:57
Податкова.pdf
14 березня 2019 09:57
МВД.PDF
04 березня 2019 10:00
Агріколь.pdf
04 березня 2019 10:00
Форма пропозиції.PDF
04 березня 2019 10:00
Проект договору.PDF
04 березня 2019 10:00
ДОКУМЕНТИ ПІДПРИЄМСТВА.PDF
01 березня 2019 15:34
Форма пропозиції.PDF
01 березня 2019 15:34
тендерна документація.PDF
01 березня 2019 15:34
Проект договору.PDF
01 березня 2019 15:34
Приват.pdf
01 березня 2019 15:34
ПОВНОВАЖЕННЯ ДИРЕКТОРА.PDF
01 березня 2019 15:34
ДОКУМЕНТИ ПІДПРИЄМСТВА.PDF

Публічні документи

04 березня 2019 10:20
Тендерна документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС"

ТОВ "ЛІФТЕКСПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС"
#38921458
Переможець 4 047 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 15:39

Документи

11 березня 2019 15:39
Електронний підпис
11 березня 2019 15:39
Протокол ВТ № 7 3-19.pdf
05 березня 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦЛІФТСЕРВІС"
#38921458
4 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 15:39
Електронний підпис
11 березня 2019 15:39
Протокол ВТ № 7 3-19.pdf
05 березня 2019 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 10:54
Договір 153 від 22.03.2019.pdf укладений
22 березня 2019 10:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 047 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 674 500,00 UAH)