Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. (Хліб та батон)
Очікувана вартість
358 575,25 UAH
UA-2019-02-15-000560-a 08d8fb1eac1f46699d4725d227736f9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логвиненко Тетяна Володимирівна

380982836382 talneosvita.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41326277
Місцезнаходження: 20400, Україна , Черкаська обл., Тальне, Соборна, 30 б
Контактна особа: Логвиненко Тетяна Володимирівна
380982836382
talneosvita.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 14:17
Очікувана вартість: 358 575,25 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 792,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


хліб I сорт формовий - 8340 кг., хліб пшеничний вищий г. -9600, батон нарізний вищий г. – 4105 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8340 кілограми
хліб I сорт формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9600 кілограми
хліб пшеничний вищий г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4105 кілограми
батон нарізний вищий г. – 4105 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:10
технічне завдання.docx
15 лютого 2019 12:10
Проект договору Хліб та Батон.docx
15 лютого 2019 12:09
ТД _ ХЛІБ та БАТОН.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000560-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Семенюк Михайло Олександрович, Код ЄДРПОУ:2150910336
Дата подання: 14 березня 2019 14:09
скарга
скарга до тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради щодо визнання переможцем процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 09:08
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради на Вашу вимогу від 14.03.2019 року UA-2019-02-15-000560-a.a1 повідомляє, що інформація про те, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження є недостовірною та не відповідає дійсності. Учасник процедури закупівлі ФОП Лавріненко Р.Г. та його тендерна пропозиція є такими, що відповідають нормам законодавства, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам.
Перше. Тендерна пропозиція ФОП Лавріненка Р.Г. закупівлі UA-2019-02-15-000560-a повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам/умовам тендерної документації встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ФОП Лавріненка Р.Г. була надана цінова пропозиція додаток №60 від 01.03.2019, де були вказані ціни без ПДВ оскільки ФОП Лавріненко Р.Г. перебуває на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок, група 2) на:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Також був наданий проект договору (довідка №57 від 01.03.2019 р., де в специфікації (додаток 1) були зазначені ціни за одиницю товару з ПДВ:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Умови проекту договору на закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (ціна за одиницю товару не змінилась) що відповідає ст 36 п. 4 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Оскільки цінова пропозиція (додаток №60 від 01.03.2019) була надана в цінах БЕЗ ПДВ, в додатку №57 від 01.03.2019 року в таблиці рядок 1, графа 5 “Ціна за одиницю з ПДВ, грн.” допущену помилку згідно п. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” можна вважати формальною та таку, що не пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на її зміст.
ФОП Лавріненко Р.Г. подав специфікацію, а саме додаток № 1 до проекту договору, де допустив технічну помилку (не виправив у додатку, який подав Замовник слово «З» на «без» ПДВ, чим і допустив технічну помилку), що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції ФОП Лавріненка, оскільки всі інші документи у тому числі і цінова пропозиція вказані без урахування ПДВ та відповідають умовам тендерної документації.
Вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
У закупівлі UA-2019-01-15-000173-b тендерна пропозиція була відхилена, оскільки цінова пропозиція ФОП Семенюк М.О, додатки до тендерної документації та всі інші документи надані з урахуванням ПДВ. Тому помилку було визнано суттєвою.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Друге. Згідно умов тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньо ринкову ціну за одиницю даного товару по Черкаській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньо ринкову ціну по Черкаській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньо ринкової ціни по Черкаській області. Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації Довідки про середньоринкові ціни по Черкаській області. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Третє. У тендерній документації Замовником вимагалося надання учасниками посвідчення якості на товар, проте вимог до його оформлення не було.
ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у якій зазначив, що поставка товару буде здійснюватися на автотранспорті , що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування.
Сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Відповідний сертифікат ФОП Лавріненко надав.
Четверте. Тендерною документацією вимагалося при поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, а також висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», діючим ДСТУ (ТУ, тощо). ФОП Лавріненко у своїй тендерній пропозиції надав лист-згоду щодо умов поставки продукції, згідно якого він підтверджує та гарантує виконання технічного завдання та зобов’язується при поставці надавати супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. Враховуючи викладене повідомляємо, що після підписання договору при постачанні товару учасник має разом з товаром надавати документи, що підтверджують кількість, якість та безпечність товару згідно з вимогами чинного законодавства та стандартами якості (наказ МОЗ та МОН України від 01.06.2005№242/329). Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації вищезазначених документів у період до поставки товару. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
П’яте. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав цінову пропозицію стандартної форми. У цій ціновій пропозиції зазначено, що у разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який став переможцем (відповідно до результатів аукціону, а не за результатами рішення про намір укласти договір) має надати оновлену цінову пропозицію у день проведення аукціону. Відповідно учасник самостійно, з власної ініціативи надав оновлену пропозицію, як це і вимагалося його ціновою пропозицією. Проте тендерною документацією Замовника не вимагалося надання оновленої пропозиції після проведення аукціону.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Учасник ФОП Лавріненко Р.Г не міг бути проінформований та впевненим у визнанні його переможцем торгів, оскільки рішення про намір укласти договір було прийняте лише 12 березня. При цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, про те, що тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вимоги ФОП Семенюк М.О.
Розгорнути Згорнути
Надання відповіді на вимогу Семенюка

Документи подані скаржником

14 березня 2019 14:08
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лавріненко Руслан Григорович 331 644,00
UAH
318 000,00
UAH
Документи
ФОП Гончаренко Н.В. 350 220,50
UAH
318 900,00
UAH
Документи
ФОП Семенюк Михайло Олександрович 348 837,00
UAH
319 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 14:58
Електронний підпис
15 березня 2019 14:56
Дов.п.2 ч.1 ст.17.jpeg
15 березня 2019 14:56
Дов.ст.17.jpeg
12 березня 2019 11:55
Електронний підпис
12 березня 2019 11:54
ц.п. від 11.03.2019.jpeg
12 березня 2019 11:53
Електронний підпис
12 березня 2019 11:53
Електронний підпис
12 березня 2019 11:52
Електронний підпис
12 березня 2019 11:51
ц.п. від 11.03.2019.jpeg
10 березня 2019 18:44
Електронний підпис
04 березня 2019 15:46
Електронний підпис
04 березня 2019 15:45
експлуат. доз..jpeg
04 березня 2019 15:07
Електронний підпис
04 березня 2019 15:06
Лист -згода тех. ум. арк.5.jpeg
04 березня 2019 13:39
Електронний підпис
04 березня 2019 13:39
Лист згода 1 арк..jpeg
04 березня 2019 13:29
Електронний підпис
04 березня 2019 13:27
ІПН.jpeg
04 березня 2019 13:26
Лист обр. данних.jpeg
04 березня 2019 13:26
Повнов. підпису.jpeg
04 березня 2019 13:26
Цінова проп..jpeg
04 березня 2019 13:26
Дов. по вик. договорів.jpeg
04 березня 2019 13:26
Специфікація.jpeg
04 березня 2019 13:26
НАКАЗ про реєстрацію.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.1.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.2.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.3.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.4.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог5.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог6.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.7.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.8.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.9.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.10.jpeg
04 березня 2019 13:25
Дог.11.jpeg
04 березня 2019 13:25
Тех. умов.1.jpeg
04 березня 2019 13:25
тех. умов.2.jpeg
04 березня 2019 13:25
тех. умов.3.jpeg
04 березня 2019 13:24
Цінова проп..jpeg
04 березня 2019 13:21
Електронний підпис
04 березня 2019 13:21
Лист згода 1 арк..jpeg
04 березня 2019 13:16
Електронний підпис
04 березня 2019 13:15
Лист згода 1 арк..jpeg
03 березня 2019 23:39
Електронний підпис
03 березня 2019 23:38
відгук 1.jpeg
03 березня 2019 23:37
Посвідчення якості.jpeg
03 березня 2019 23:37
Лист ст.445 ЗУ ПроТОВ.jpeg
03 березня 2019 23:37
Лист згодо постака арк.4.jpeg
03 березня 2019 23:37
Лист згода арк.2.jpeg
03 березня 2019 23:37
Лист згода 1арк..jpeg
03 березня 2019 23:37
Лимт згодп постака арк.3.jpeg
03 березня 2019 23:37
Інф-я ст.236.jpeg
03 березня 2019 23:37
Дод.3 до договору арк.1.jpeg
03 березня 2019 23:37
Дод 3 до дог. арк.3.jpeg
03 березня 2019 23:37
Дод 3 до дог. арк.2.jpeg
03 березня 2019 23:37
Довідка погодження.jpeg
03 березня 2019 23:37
Довідка по тран. зас..jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов.ч.1 та ч.2 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов.п.4ч.1 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. про наявність МТБ.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. п.10 ч.1 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. п.6 ч.1 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. п.5 ч.1 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. п.2ч.1 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. п.2 ст.17.jpeg
03 березня 2019 23:36
Дов. (санкції).jpeg
03 березня 2019 23:36
Гар.л ист (довкілля).jpeg
03 березня 2019 23:36
Від-ті про учасника.jpeg
03 березня 2019 23:35
Скан.договір хліб (1).pdf
03 березня 2019 23:35
нак.3.jpeg
03 березня 2019 23:35
нак.2.jpeg
03 березня 2019 23:35
нак.1.jpeg
03 березня 2019 23:35
договір Катеринопіль.jpeg
03 березня 2019 23:35
договір 1Тальне.jpeg
03 березня 2019 23:35
договір аркуш 2 Тальне.jpeg
03 березня 2019 23:34
04.jpeg
03 березня 2019 23:34
06.jpeg
03 березня 2019 23:33
паспорт1.jpeg
03 березня 2019 23:33
паспорт.jpeg
03 березня 2019 23:33
витяд єдр 3.jpeg
03 березня 2019 23:33
витяг по єдиному.jpeg
03 березня 2019 23:33
Витяг ЄДР.jpeg
03 березня 2019 23:33
витяг єдр 2.jpeg
03 березня 2019 23:32
Електронний підпис
26 лютого 2019 12:16
Електронний підпис

Публічні документи

01 березня 2019 15:29
Електронний підпис
01 березня 2019 15:04
якісне.pdf
01 березня 2019 15:04
техпаспорт.pdf
01 березня 2019 15:04
сан паспорт.pdf
01 березня 2019 15:04
потужності.pdf
01 березня 2019 15:04
лабораторні дослідженн.pdf
01 березня 2019 15:04
договір надія.pdf
01 березня 2019 15:04
договір лідер.pdf
01 березня 2019 15:04
договір дружба.pdf
01 березня 2019 15:04
договір добробут.pdf
01 березня 2019 15:04
довідки.pdf
01 березня 2019 15:04
довідка і накладні.pdf
01 березня 2019 15:04
відгук.pdf
01 березня 2019 15:04
цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 15:04
паспорт і код.pdf
01 березня 2019 15:04
рахунок гончаренко.pdf
01 березня 2019 15:04
витяг.pdf
01 березня 2019 15:04
св.гончаренко2.pdf
01 березня 2019 15:04
св.гончаренко.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:37
Електронний підпис
04 березня 2019 11:35
накладні інтернат.pdf
04 березня 2019 11:35
Відгук інтернат.pdf
01 березня 2019 14:40
Електронний підпис
01 березня 2019 14:34
паспорт і код.pdf
01 березня 2019 14:34
техпаспорт.pdf
01 березня 2019 14:34
експертний висновок.pdf
01 березня 2019 14:34
результати досліджень.pdf
01 березня 2019 14:34
cанітарний паспорт.pdf
01 березня 2019 14:34
якісне.pdf
01 березня 2019 14:34
договір освіта ТМР 2018 р.pdf
01 березня 2019 14:34
договір освіта РДА 2018р.pdf
01 березня 2019 14:34
договір інтернат.pdf
01 березня 2019 14:34
відгук.pdf
01 березня 2019 14:34
виконання договорів.pdf
01 березня 2019 14:34
цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:34
технічне завдання.pdf
01 березня 2019 14:34
декларація виробника.pdf
01 березня 2019 14:34
довідки і листи.pdf
01 березня 2019 14:34
відомості про учасника.pdf
01 березня 2019 14:34
довідка рах. у банку.pdf
01 березня 2019 14:34
витяг.pdf
01 березня 2019 14:34
свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛАВРІНЕНКО РУСЛАН ГРИГОРОВИЧ

ФОП Гончаренко Н.В.

ФОП Семенюк Михайло Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лавріненко Руслан Григорович
#2804218277
Переможець 318 000,00
UAH
12 березня 2019 15:02

Документи

12 березня 2019 15:01
Електронний підпис
12 березня 2019 15:00
Протокол3(3).pdf
05 березня 2019 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лавріненко Руслан Григорович
#2804218277
318 000,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2019 15:01
Електронний підпис
12 березня 2019 15:00
Протокол3(3).pdf
05 березня 2019 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 13:36
Дод.уг. Хліб.pdf зміни до договору
30 січня 2020 13:35
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2020 11:15
Дод.Угода 128-3 Хліб.pdf зміни до договору
08 січня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:23
Додаткова угода №128-2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 14:48
дод. угода №128.1.PDF зміни до договору
29 березня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:35
договір №128.PDF укладений
29 березня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 128
Договір:
Номер додаткової угоди: № 128/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 128/2 від 26 грудня 2019 року
Номер договору про закупівлю: № 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 128/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди №128/3. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 128
Договір:
Номер додаткової угоди: № 128/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 128/4. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін.
Номер договору про закупівлю: № 128
Договір:
Номер додаткової угоди: № 128/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 300 447,41
UAH