Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. (Хліб та батон)
Очікувана вартість
358 575,25 UAH
UA-2019-02-15-000560-a ● 08d8fb1eac1f46699d4725d227736f9f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41326277 |
Місцезнаходження: | 20400, Україна , Черкаська обл., Тальне, Соборна, 30 б |
Контактна особа: |
Логвиненко Тетяна Володимирівна 380982836382 talneosvita.otg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 14:17 |
Очікувана вартість: | 358 575,25 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 792,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
хліб I сорт формовий - 8340 кг., хліб пшеничний вищий г. -9600, батон нарізний вищий г. – 4105 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8340 кілограми
хліб I сорт формовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
9600 кілограми
хліб пшеничний вищий г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
4105 кілограми
батон нарізний вищий г. – 4105 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20401, Україна, Черкаська область, Тальне, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти Тальнівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 12:10 |
технічне завдання.docx | |
15 лютого 2019 12:10 |
Проект договору Хліб та Батон.docx | |
15 лютого 2019 12:09 |
ТД _ ХЛІБ та БАТОН.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000560-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Семенюк Михайло Олександрович, Код ЄДРПОУ:2150910336
Дата подання: 14 березня 2019 14:09
скарга
скарга до тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради щодо визнання переможцем процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 09:08
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради на Вашу вимогу від 14.03.2019 року UA-2019-02-15-000560-a.a1 повідомляє, що інформація про те, що Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження є недостовірною та не відповідає дійсності. Учасник процедури закупівлі ФОП Лавріненко Р.Г. та його тендерна пропозиція є такими, що відповідають нормам законодавства, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам.
Перше. Тендерна пропозиція ФОП Лавріненка Р.Г. закупівлі UA-2019-02-15-000560-a повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам/умовам тендерної документації встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ФОП Лавріненка Р.Г. була надана цінова пропозиція додаток №60 від 01.03.2019, де були вказані ціни без ПДВ оскільки ФОП Лавріненко Р.Г. перебуває на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок, група 2) на:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Також був наданий проект договору (довідка №57 від 01.03.2019 р., де в специфікації (додаток 1) були зазначені ціни за одиницю товару з ПДВ:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Умови проекту договору на закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (ціна за одиницю товару не змінилась) що відповідає ст 36 п. 4 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Оскільки цінова пропозиція (додаток №60 від 01.03.2019) була надана в цінах БЕЗ ПДВ, в додатку №57 від 01.03.2019 року в таблиці рядок 1, графа 5 “Ціна за одиницю з ПДВ, грн.” допущену помилку згідно п. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” можна вважати формальною та таку, що не пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на її зміст.
ФОП Лавріненко Р.Г. подав специфікацію, а саме додаток № 1 до проекту договору, де допустив технічну помилку (не виправив у додатку, який подав Замовник слово «З» на «без» ПДВ, чим і допустив технічну помилку), що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції ФОП Лавріненка, оскільки всі інші документи у тому числі і цінова пропозиція вказані без урахування ПДВ та відповідають умовам тендерної документації.
Вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
У закупівлі UA-2019-01-15-000173-b тендерна пропозиція була відхилена, оскільки цінова пропозиція ФОП Семенюк М.О, додатки до тендерної документації та всі інші документи надані з урахуванням ПДВ. Тому помилку було визнано суттєвою.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Друге. Згідно умов тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньо ринкову ціну за одиницю даного товару по Черкаській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньо ринкову ціну по Черкаській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньо ринкової ціни по Черкаській області. Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації Довідки про середньоринкові ціни по Черкаській області. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Третє. У тендерній документації Замовником вимагалося надання учасниками посвідчення якості на товар, проте вимог до його оформлення не було.
ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у якій зазначив, що поставка товару буде здійснюватися на автотранспорті , що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування.
Сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Відповідний сертифікат ФОП Лавріненко надав.
Четверте. Тендерною документацією вимагалося при поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, а також висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», діючим ДСТУ (ТУ, тощо). ФОП Лавріненко у своїй тендерній пропозиції надав лист-згоду щодо умов поставки продукції, згідно якого він підтверджує та гарантує виконання технічного завдання та зобов’язується при поставці надавати супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. Враховуючи викладене повідомляємо, що після підписання договору при постачанні товару учасник має разом з товаром надавати документи, що підтверджують кількість, якість та безпечність товару згідно з вимогами чинного законодавства та стандартами якості (наказ МОЗ та МОН України від 01.06.2005№242/329). Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації вищезазначених документів у період до поставки товару. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
П’яте. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав цінову пропозицію стандартної форми. У цій ціновій пропозиції зазначено, що у разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який став переможцем (відповідно до результатів аукціону, а не за результатами рішення про намір укласти договір) має надати оновлену цінову пропозицію у день проведення аукціону. Відповідно учасник самостійно, з власної ініціативи надав оновлену пропозицію, як це і вимагалося його ціновою пропозицією. Проте тендерною документацією Замовника не вимагалося надання оновленої пропозиції після проведення аукціону.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Учасник ФОП Лавріненко Р.Г не міг бути проінформований та впевненим у визнанні його переможцем торгів, оскільки рішення про намір укласти договір було прийняте лише 12 березня. При цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, про те, що тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вимоги ФОП Семенюк М.О.
Розгорнути
Згорнути
Перше. Тендерна пропозиція ФОП Лавріненка Р.Г. закупівлі UA-2019-02-15-000560-a повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам/умовам тендерної документації встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ФОП Лавріненка Р.Г. була надана цінова пропозиція додаток №60 від 01.03.2019, де були вказані ціни без ПДВ оскільки ФОП Лавріненко Р.Г. перебуває на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок, група 2) на:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Також був наданий проект договору (довідка №57 від 01.03.2019 р., де в специфікації (додаток 1) були зазначені ціни за одиницю товару з ПДВ:
- Хліб формовий (0,65) за ціною 14,10 грн;
- Хліб пшеничний вищий за ціною (0,65) 14,60 грн;
- Батон нарізний (0,45) за ціною 18,00 грн.
Умови проекту договору на закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (ціна за одиницю товару не змінилась) що відповідає ст 36 п. 4 ЗУ “Про публічні закупівлі”
Оскільки цінова пропозиція (додаток №60 від 01.03.2019) була надана в цінах БЕЗ ПДВ, в додатку №57 від 01.03.2019 року в таблиці рядок 1, графа 5 “Ціна за одиницю з ПДВ, грн.” допущену помилку згідно п. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” можна вважати формальною та таку, що не пов’язана з оформленням тендерної пропозиції і не впливає на її зміст.
ФОП Лавріненко Р.Г. подав специфікацію, а саме додаток № 1 до проекту договору, де допустив технічну помилку (не виправив у додатку, який подав Замовник слово «З» на «без» ПДВ, чим і допустив технічну помилку), що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції ФОП Лавріненка, оскільки всі інші документи у тому числі і цінова пропозиція вказані без урахування ПДВ та відповідають умовам тендерної документації.
Вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
У закупівлі UA-2019-01-15-000173-b тендерна пропозиція була відхилена, оскільки цінова пропозиція ФОП Семенюк М.О, додатки до тендерної документації та всі інші документи надані з урахуванням ПДВ. Тому помилку було визнано суттєвою.
Згідно тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку ґрунтується на визначенні понять згідно положень Закону та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Друге. Згідно умов тендерної документації учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Ціна за одиницю товару на момент поставки не повинна перевищувати середньо ринкову ціну за одиницю даного товару по Черкаській області. У випадку, якщо на момент поставки, ціна за одиницю товару перевищує середньо ринкову ціну по Черкаській області, учасник має скоригувати ціну за одиницю товару відповідно до середньо ринкової ціни по Черкаській області. Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації Довідки про середньоринкові ціни по Черкаській області. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Третє. У тендерній документації Замовником вимагалося надання учасниками посвідчення якості на товар, проте вимог до його оформлення не було.
ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку у якій зазначив, що поставка товару буде здійснюватися на автотранспорті , що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування.
Сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Відповідний сертифікат ФОП Лавріненко надав.
Четверте. Тендерною документацією вимагалося при поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, а також висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», діючим ДСТУ (ТУ, тощо). ФОП Лавріненко у своїй тендерній пропозиції надав лист-згоду щодо умов поставки продукції, згідно якого він підтверджує та гарантує виконання технічного завдання та зобов’язується при поставці надавати супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. Враховуючи викладене повідомляємо, що після підписання договору при постачанні товару учасник має разом з товаром надавати документи, що підтверджують кількість, якість та безпечність товару згідно з вимогами чинного законодавства та стандартами якості (наказ МОЗ та МОН України від 01.06.2005№242/329). Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної документації вищезазначених документів у період до поставки товару. Відповідно ФОП Лавріненко не порушив вимоги тендерної документації.
П’яте. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції.
Учасник ФОП Лавріненко у складі своєї тендерної пропозиції надав цінову пропозицію стандартної форми. У цій ціновій пропозиції зазначено, що у разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який став переможцем (відповідно до результатів аукціону, а не за результатами рішення про намір укласти договір) має надати оновлену цінову пропозицію у день проведення аукціону. Відповідно учасник самостійно, з власної ініціативи надав оновлену пропозицію, як це і вимагалося його ціновою пропозицією. Проте тендерною документацією Замовника не вимагалося надання оновленої пропозиції після проведення аукціону.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922 не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і , відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст.30 Закону.
Учасник ФОП Лавріненко Р.Г не міг бути проінформований та впевненим у визнанні його переможцем торгів, оскільки рішення про намір укласти договір було прийняте лише 12 березня. При цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, про те, що тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення вимоги ФОП Семенюк М.О.
Надання відповіді на вимогу Семенюка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лавріненко Руслан Григорович |
331 644,00
UAH
|
318 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Гончаренко Н.В. |
350 220,50
UAH
|
318 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП Семенюк Михайло Олександрович |
348 837,00
UAH
|
319 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лавріненко Руслан Григорович #2804218277 |
Переможець |
318 000,00
UAH
|
12 березня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 13:36
|
Дод.уг. Хліб.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2020 11:15
|
Дод.Угода 128-3 Хліб.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:23
|
Додаткова угода №128-2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 14:48
|
дод. угода №128.1.PDF | зміни до договору |
29 березня 2019 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 14:35
|
договір №128.PDF | укладений |
29 березня 2019 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | № 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 128/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту додаткової угоди № 128/2 від 26 грудня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | № 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 128/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди №128/3. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 128/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 128/4. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | № 128 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 128/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |