Скраплений газ для заправки автомобілів
Очікувана вартість
182 250,00 UAH
UA-2019-02-15-000547-a ac85b773df0046b1a18c06494fc2cf8f
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Полонської міської ради "Благоустрій"
Код ЄДРПОУ: 39179627
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Степана Бандери, б/н
Контактна особа: Яровенко Ганна Петрівна
+380969431524
39179627@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 12:00
Очікувана вартість: 182 250,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 911,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 л
Скраплений газ для заправки автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м.Полонне, вул.Ст.Бандери,б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2019 12:05
Тендерна документація (газ скраплений).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000009 ● 86f2508808bd418ab58e2b7bec71ad5f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-21 15:02:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.02.2019 № 10

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 20.02.2019 № 10

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

3 UA-2019-02-15-000547-a 15.02.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 10:47:49

Щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі скрапленого газу для заправки автомобілів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000547-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Комунальним підприємством Полонської міської ради «Благоустрій» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення допорогової закупівлі за номером ID: UA-2019-02-15-000547-a щодо закупівлі скрапленого газу для заправки автомобілів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, очікуваною вартістю 182 250,00 грн.
Зазначена закупівля відображена в річному плані закупівель на 2019 рік (номер плану ID: UA-P-2019-02-15-001384-c), у пункті 6 «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі» якого зазначена сума 282 250,00 грн.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим, відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником запланована закупівля скрапленого газу для заправки автомобілів на 2019 рік, вартість якої перевищує 200 тисяч гривень. Водночас Замовником оголошено закупівлю, що не передбачена статтею 12 Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому тендерним комітетом Замовника закупівля скрапленого газу для заправки автомобілів проводиться не за процедурою «відкрити торги», а також чому опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу річний план закупівель не відповідає оголошенню щодо проведення допорогової закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-22 15:50:20

Протокол засідання

Протокол засідання тендерного комітету щодо змін плану в розділі "Очікувана вартість"

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП Полонської міської ради "Благоустрій", 39179627, Україна, Полонне, Степана Бандери, б/н
  2. Інформація про предмет закупівлі: Скраплений газ для заправки автомобілів, 182250UAH, 09120000-6, ДК021, 15000, л
  3. Інформація про оприлюднення: ac85b773df0046b1a18c06494fc2cf8f, 2019-02-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Спрощені/Допорогові закупівлі
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2019 року. Предметом аналізу були питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель на 2019 рік, оприлюднене оголошення про проведення допорогової закупівлі, пояснення, отримане від Комунального підприємства Полонської міської ради «Благоустрій» (далі – Замовник) через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. В ході моніторингу встановлено, що зазначена закупівля відображена у додатку до річного плану закупівель на 2019 рік, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу 15.02.2019 за номером UA-P-2019-02-15-001384-c у пункті 6 «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі» якого зазначена сума 282 250,00 грн, що перевищує очікувану вартість, вказану в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення допорогової закупівлі за №UA-2019-02-15-000547-a на 100 000 грн. Частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до частини першої статті 2 Закону цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим, відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Враховуючи викладене, Замовником запланована закупівля скрапленого газу для заправки автомобілів на 2019 рік, вартість якої перевищує 200 тисяч гривень. Водночас Замовником оголошено закупівлю без застосування визначених статтею 12 Закону процедур. Відповідно до пояснень, отриманих від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель було встановлено, що Замовником при створенні річного плану закупівель за ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо була допущена технічна помилка (описка), де очікувану вартість предмета закупівель була вказана не вірно, а саме: замість 182 250,00 грн зазначено суму 282 250,00 грн, яка дає підстави вважати, що зазначена закупівля повинна бути проведена за процедурою відкритих торгів. Так в ході розгляду запиту на засіданні тендерного комітету Замовника (Протокол від 22.02.2019 №1) було прийнято рішення щодо внесення змін до додатку до річного плану закупівель та приведення його у відповідність до оприлюдненого раніше оголошення про проведення допорогової закупівлі. 22 лютого 2019 о 11:29 Замовником було внесено зміни у пункт 6 додатку до річного плану закупівель, у якому скориговано суму до 182 250,00 грн. Таким чином, порушень законодавства в сфері закупівель на стадії планування не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування та оприлюднення інформації про закупівлю не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Пропан" 182 100,00
UAH з ПДВ
182 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 10:48
sign.p7s
25 лютого 2019 10:46
ПРоект договору.docx
25 лютого 2019 10:46
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2019 10:46
Технічні вимоги.pdf
25 лютого 2019 10:46
Паспорт якості 2019.pdf
25 лютого 2019 10:46
Паспорт якості 1.pdf
25 лютого 2019 10:46
Наказ завірений.pdf
25 лютого 2019 10:46
Довідка про товар.pdf
25 лютого 2019 10:46
Відомості учасника.pdf
25 лютого 2019 10:46
ВитягЄДР.pdf
25 лютого 2019 10:46
Витяг ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Пропан"
#30928236
Переможець 182 100,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 08:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 08:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Пропан"
#30928236
182 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт стр.3 укладений
07 березня 2019 11:36
Підписаний контракт стр.2 укладений
07 березня 2019 11:36
Підписаний контракт стр.1 укладений
07 березня 2019 11:36
sign.p7s укладений
04 липня 2019 09:10
File.PDF зміни до договору
04 липня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку