Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне Г 0-200
Очікувана вартість
82 840,00 UAH
UA-2019-02-15-000522-c ef7245458b6e42fc98dcb5461f0e3970
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гадевич Микола Миколайович

+380323833090 DOBROMYL_SCHOOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ СЕРЕДНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ДОБРОМИЛЬ СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22385822
Місцезнаходження: 82042, Україна , Львівська обл., Добромиль, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 36
Контактна особа: Гадевич Микола Миколайович
+380323833090
DOBROMYL_SCHOOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 13:10
Очікувана вартість: 82 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вугілля кам’яне Г 0-200
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 т
Вугілля кам’яне Г 0-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська обл., Добромиль, Галицька, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 14:21
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації
Дата подання: 18 лютого 2019 13:09
Дата відповіді: 20 лютого 2019 15:08
Прошу пояснити для чого Вам сертифікат ISO 9001-2015 при купівлі 34 т вугілля .Більше того Ви вимагаєте від учасників документи ,які згідно правил ПРОЗОРРО вимагаються від переможців.Прошу розібратись зі своїми вимогами та навести порядок в документації торгів.34 т вугілля можна купити без торгів як це роблять інші замовники допорогових закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання від 18.02.2019р. повідомляємо наступне:
Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно торгівлі кам’яним вугіллям. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику. Зазначений сертифікат вимагається Замовником для підтвердження здатності постійно постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю відповідно до вимог наказу ДП «УкрНДНЦ» №221 від 31.12.2015р.
Допорогова закупівля проводиться оскільки сума закупівлі перевищує 50 тис. грн. з метою максимальної економії та ефективності шляхом залучення максимальної кількості учасників та пропозицій.
управління якістю
Дата подання: 20 лютого 2019 16:04
Дата відповіді: 20 лютого 2019 17:57
Ваша відповідь не задовільна.Що значить поставляти постійно.Тендер проводиться на певний тонаж ,тому постачати постійно не можливо.Якість продукції (вугілля)гарантує виробник про що надається якісне посвідчення від виробника.Отже товар відповідної якості завантажується в транспортний засіб і доставляється до замовника.Якістю може управляти виробник .Як може управляти якістю постачальник ? Ваші вимоги є антиконкурентні і мають корупційний "душок".Ці вимоги направлені на зменшення числа учасників торгів.іпорушення принципу змагальності передбачений Законом про публічні закупівлі.При віфдсутності реагування Вашу документацію буде направлено у відповідні органи держави для вивчення та реагування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога не спрямована конкретно проти Заявника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Заявник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову , а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, що підтверджується рішенням АМКУ № №4684-р/пк-пз від 17.05.2018р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сузір'я 70 890,00
UAH з ПДВ
70 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 81 600,00
UAH з ПДВ
81 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 11:10
Електронний підпис
21 лютого 2019 11:09
пропозиція.rar

Публічні документи

22 лютого 2019 12:15
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:14
сертифікат ГР.pdf
22 лютого 2019 12:14
тех.jpg
22 лютого 2019 12:14
строк передачі 10 днів.jpg
22 лютого 2019 12:14
санкції.jpg
22 лютого 2019 12:14
про сміття.jpg
22 лютого 2019 12:14
довкілля.jpg
22 лютого 2019 12:14
поставка до 15.10.jpg
22 лютого 2019 12:14
опис.jpg
22 лютого 2019 12:14
про заміну 2 дні.jpg
22 лютого 2019 12:14
згода на сертифікат.jpg
22 лютого 2019 12:14
ISO 9001 2015.pdf
22 лютого 2019 12:14
копія Статуту.pdf
22 лютого 2019 12:14
копія паспорта.pdf
22 лютого 2019 12:14
дог.ЕП з додатками.pdf
22 лютого 2019 12:14
техпаспорти.pdf
22 лютого 2019 12:14
витяг ЄДР.pdf
22 лютого 2019 12:14
договори транспорт 2019.pdf
22 лютого 2019 12:14
проект договору.pdf
22 лютого 2019 12:14
ст 17.jpg
22 лютого 2019 12:14
договір Енергозахід .pdf
22 лютого 2019 12:14
дог.купівлі ваг.pdf
22 лютого 2019 12:14
повірка ваг.jpg
22 лютого 2019 12:14
відгук еп.jpg
22 лютого 2019 12:14
працівники.jpg
22 лютого 2019 12:14
про ТЗ.jpg
22 лютого 2019 12:14
Накладна. Енергозахід .jpg
22 лютого 2019 12:14
ДПІ.jpg
22 лютого 2019 12:14
витяг ПДВ.pdf
22 лютого 2019 12:14
про аналогічні.jpg
22 лютого 2019 12:14
про ПДВ.jpg
22 лютого 2019 12:14
МВС.jpg
22 лютого 2019 12:14
витрати в пропозиції.jpg
22 лютого 2019 12:14
відгук ЕЗ.PDF
22 лютого 2019 12:14
прокошти на рахунку.pdf
22 лютого 2019 12:14
накладна купівля ваги.jpg
22 лютого 2019 12:14
пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сузір'я

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сузір'я
#22404614
Відхилено 70 890,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 13:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Переможець 81 600,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 13:52

Документи

06 березня 2019 13:52
протокол 1 сторінка.jpeg
06 березня 2019 13:52
протокол 2 сторінка.jpeg

Документи

06 березня 2019 13:52
протокол 1 сторінка.jpeg
06 березня 2019 13:52
протокол 2 сторінка.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
81 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 13:52
протокол 1 сторінка.jpeg
06 березня 2019 13:52
протокол 2 сторінка.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
5.jpeg укладений
18 березня 2019 11:11
3.jpeg укладений
18 березня 2019 11:11
4.jpeg укладений
18 березня 2019 11:11
2.jpeg укладений
18 березня 2019 11:11
1.jpeg укладений
18 березня 2019 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 600,00 UAH)