Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
78 500,00 UAH
UA-2019-02-15-000497-b 6b13c8f6aa364bd58ef94ea778e182f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради "
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 13:00
Початок аукціону: 26 лютого 2019 15:13
Очікувана вартість: 78 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


У відповідності до технічного завдання та умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 пачка
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.Перспектвна, 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 10:27
Додаток 3.doc
15 лютого 2019 10:27
Додаток 1.doc
15 лютого 2019 10:27
Проект Договору.doc
15 лютого 2019 10:27
Додаток 2.doc
15 лютого 2019 10:27
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000497-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 01 березня 2019 11:22
вимога про дискваліфікацію
26.02.2019р. ТОВ «Аверс Канцелярія» прийняло участь в публічній закупівлі, Замовником якої виступило КП "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради" (ЄДРПОУ 03341339), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-000497-b.
Відповідно до технічних (якісних) вимог Замовника до товару, ТОВ «Аверс Канцелярія» надало пропозицію з продукцією класу А, бо продукція саме цього класу відповідає заявленим Замовником вимогам.
Відповідно до Додатку №1 до оголошення, Замовником заявлено, що Продукція (Папір офісний формату А4) повинен мати наступні показник товщини 103, непрозорості 93 та білизни 164.
Всупереч заявленим вимогам учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" надав пропозицію Папіру офісного класу В+, який є дешевшим, але ж задовольняє технічних вимог Замовника, має товщину 100, непрозорість 92 та білизну 161.
Натомість ТОВ «Аверс Канцелярія» запропонувало Продукцію належної якості, яка повністю відповідає технічним характеристикам, заявленим Замовником.

Але не зважаючи на невідповідність пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" якісним вимогам Замовника, останній 01.03.2019р. приймає дискримінаційне рішення щодо учасника ТОВ «Аверс Канцелярія» та визнає переможцем ТОВ «СВІКОМ».
Відповідно до норм ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Враховуючи вище викладене, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:

- Скасувати Рішення від 01.03.2019р. про прийняття пропозиції ТОВ «СВІКОМ» та дискваліфікувати даного учасника у зв’язку із тим, що його тендерна пропозиція не відповідає технічним (якісним) вимогам до товару, які визначені в Додатку №1 до Оголошення;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2019 14:01
Згідно ЗУ "Про публічні закупілі"1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Мета нашого підприємства - максимальна економія при здійсненні державних закупівель. Жодних діскримінацій в наших діях не просліджується. ТОВ "Свіком" та ТОВ "Аверс Канцелярія" надали документи до закупівлі, які відповідають технічному завданню до документації Замовника, але різниця в ціні між обома пропозиціями досить суттєва. Тому, щоб уникнути розбіжностей по цьому питанню Замовник запропонував ТОВ "Свіком" надіслати для визначення якості зразки своєї продукції. Якщо папір буде неналежної якості Замовник скасує Рішення від 01.03.2019р. про прийняття пропозиції ТОВ Свіком" як переможця.
Дякуємо за участь у торгах!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000497-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 04 березня 2019 15:27
повторна вимога про дискваліфікацію учасника
Шановний Замовник, справа в тому, що цінова пропозиція ТОВ «Аверс Канцелярія» суттєво вище саме тому, що ми запропонували до закупівлі продукцію, яка повністю відповідає вашим технічним (якісним) вимогам до закупівлі. Пропозиція ТОВ "Свіком" здалась вам більш вигідною виключно тому, що учасник ТОВ «Свіком» запропонував вам до закупівлі продукцію на порядок нижчої якості. Якби ТОВ «Аверс Канцелярія», проігнорувавши ваші технічні (якісні) вимоги, запропонувало б продукцію нижчого по якості класу В+, як і зробив інший учасник ТОВ «Свіком», то ТОВ «Аверс Канцелярія» мало б змогу надати більш вигідну цінову пропозицію, ніж ТОВ «Свіком». Саме тому, ТОВ «Аверс Канцелярія» вважає дискримінаційним метод вибору вами переможця закупівлі. Враховуючи викладене, повторно вимагаємо - Скасувати Рішення від 01.03.2019р. про прийняття пропозиції ТОВ «СВІКОМ» та дискваліфікувати даного учасника у зв’язку із тим, що його тендерна пропозиція не відповідає технічним (якісним) вимогам до товару, які визначені в Додатку №1 до Оголошення, в іншому випадку ТОВ «Аверс Канцелярія» буде вимушене залишити відповідний відгук на Порталі DoZorro.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2019 08:11
Шановний учасник! Отримавши зразки папіру офісного формату А4 від ТОВ "Свіком" можна зробити висновок, що папір мало чим відрізняється за своєю якістю від
поставленої вашої продукції, але значно за ціною, тому згідно системи електронних закупівель, яка обрала ТОВ "Свіком" за найменшою ціною та рішенням від 01.03.2019р. ми обираємо пропозицію ТОВ Свіком" переможною.
Дякуємо за участь у торгах!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" 66 960,00
UAH з ПДВ
66 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 78 399,36
UAH з ПДВ
78 399,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 12:59
Пропозиція папір 720.pdf
25 лютого 2019 12:59
MAESTRO® standard+_B.pdf
25 лютого 2019 12:59
Довідка ЄДРПОУ.JPG
25 лютого 2019 12:59
Довідка ЄДРПОУ 2ст.JPG
25 лютого 2019 12:59
Статут.pdf
25 лютого 2019 12:59
Протокол Директор.PDF
25 лютого 2019 12:59
ПДВ.PDF
25 лютого 2019 12:59
Наказ Директор.PDF
25 лютого 2019 12:59
Довідка про учасника.pdf
25 лютого 2019 12:59
Витяг 160119 заверен..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 66 960,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 09:45

Документи

01 березня 2019 09:45
Протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"
#37167117
66 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2019 09:45
Протокол 12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 87.pdf укладений
14 березня 2019 08:39