Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 03188566 |
Місцезнаходження: | 72341, Україна , Запорізька обл., село Орлове, вулиця Вишнева 231 |
Контактна особа: |
Разієвський Олексій Володимирович +380683775697 OPNI@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 11:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2019 11:53 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 347 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 474,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 11:49 |
Додаток 6.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Додоток 5.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Додаток 4.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Додаток 3.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Додаток 2.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Додаток 1.docx | |
15 лютого 2019 11:49 |
Тендерна документація оновл..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При підготовці тендерної документації ми враховували УСІ базові принципи, висвітлені у Законі України «Про публічні закупівлі», тому якщо Ви уважно розглянули тендерну документацію, у п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, наступне: У разі, якщо у тендерній документації
містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тим самим стає зрозуміло, що характеристики на продукцію, яка буде закуповуватись є орієнтовними, і відповідно, не є дискримінаційними. Тобто, ми ніяким чином не порушували ст.3, ст.5, ст.12, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно поглинальної здатності і асортименту продукції, то ми при підготовці тендерної документації враховували особливості перебігу хвороби наших підопічних, тому нам потрібні як підгузники різної поглинальної здібності, так і пелюшки з великим поглинанням.
Тому ми не бачимо ніяких підстав для звинувачень нас у встановленні дискримінаційних вимог.
Вимоги про усунення порушення
У Вашій Тендерній документації технічні вимоги прописані так, що виграти зможе виключно представник (дистриб’ютор) підгузків Tena! Ви прописали поглинання на "Пелюшки " в 2200 мл. (метод Rothwell) Тільки у офіційних дистриб’юторів Tena є така пелюшка!!! Ви намагаєтесь зробити так, щоб лише ці дистриб’ютори мали змогу виграти тендер!
Також прописані конкретні розміри в сантиметрах під торгову марку Tena! А конкретно: 73 – 122 см та 92 – 144 см!!!
Та навіть прописали підгузок з поглинанням 3150 мл, щоб зменшити коло учасників.
Все це вказує на Вашу упередженість і попередню домовленість з бажаним Вами постачальником!
І суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі".
Тому: Вимагаємо тендерний комітет змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів! А саме убрати розміри в сантиметрах (73 – 122 см та 92 – 144 см), зменшити поглинання пелюшки до 1600 мл та поглинання 3150 до 2700 мл.
Дякуємо.
При підготовці тендерної документації ми враховували УСІ базові принципи, висвітлені у Законі України «Про публічні закупівлі», тому якщо Ви уважно розглянули тендерну документацію, у п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, наступне: У разі, якщо у тендерній документації
містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тим самим стає зрозуміло, що характеристики на продукцію, яка буде закуповуватись є орієнтовними, і відповідно, не є дискримінаційними. Тобто, ми ніяким чином не порушували ст.3, ст.5, ст.12, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно поглинальної здатності і асортименту продукції, то ми при підготовці тендерної документації враховували особливості перебігу хвороби наших підопічних, тому нам потрібні як підгузники різної поглинальної здібності, так і пелюшки з великим поглинанням.
Тому ми не бачимо ніяких підстав для звинувачень нас у встановленні дискримінаційних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-27-000014 ● e5ae6fbc1500428a8a5d60218127c501
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 15:14 |
НАКАЗ
24.01.2020 № 11
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.01.2020 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2019-02-15-000488-а, Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм частини першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
280 023,34
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 08:17
|
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Переможець |
347 397,59
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 09:57
|
додаткова 69.pdf | зміни до договору |
13 січня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 09:46
|
специфікація | укладений |
29 березня 2019 09:38
|
Договір | укладений |
29 березня 2019 09:38
|
Договір | укладений |
29 березня 2019 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |