Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 41887522 |
Місцезнаходження: | 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21 |
Контактна особа: |
Рудіян Станіслав Анатолійович +380576152468 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 401 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 005,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 13:33 |
14.02. ТД Лiнгафон.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В таблиці № 1 Технічні вимоги, а саме: Портативний комп’ютер учня (планшет-трансформер) вказано 15 шт. в одному комплекті до обладнання для лінгафонного кабінету. Перегляньте уважніше технічні вимоги закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-11-000010 ● 127c00135f624e918bdea5aec6f19d34
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2019 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2019 № 131
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник С. КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 11.05.2019 № 131
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-02-15-000448-c 15.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу не встановлено, щоб умови договору про закупівлю відрізнялись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Щодо істотних умов договору, то відповідно до вимог ст.180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Тобто, виходячи з вимог ст.180 Господарського кодексу України та ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» уточнення місця поставки товару не відноситься до істотних умов договору, а саме це і було відображено в укладеному договорі. Одночасно, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В додатку 4 до тендерної документації розміщено проект договору, п.10.2 якого передбачено, що істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до повного виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Виходячи з вищевикладеного уточнення адреси поставки товару не є істотними умовами договору і відповідно Відділом освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області дотримані вимоги ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо основних вимог до договору про закупівлю. Одночасно повідомляємо, що на теперішній час зазначена процедура завершена і на веб – порталі Уповноваженого органу сформовано Звіт про виконання договору про закупівлю, дата формування звіту: 28 травня 2019. В зв’язку з чим, ні яких змін до даної закупівлі, в тому числі і до договору з технічних причин внести не можливо.
2019-06-10 16:27:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
401 000,00
UAH з ПДВ
|
391 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович |
401 100,00
UAH з ПДВ
|
391 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" #42647754 |
Переможець |
391 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 13:56
|
Договір | укладений |
22 травня 2019 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 08:34
|
Додаткова угода Лінгафонний кабінет.zip | зміни до договору |
03 травня 2019 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2019 15:04
|
Договір | укладений |
29 березня 2019 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист від 08.04.19 № ЕМ/001 та згідно п. 181.1 статті 181 ПКУ |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дана зміна необхідна для виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |