Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (згідно Додатку 1 до тендерної документації)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000252-a a50a9045329d4b87bbee2a25e5f39149
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данько Ганна

057-7003994 AHO_CENTER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 03195694
Вебсайт: http://center.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 51, к.5
Контактна особа: Данько Ганна
057-7003994
AHO_CENTER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 14:56
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кількість, обсяг та вимоги до предмета закупівлі визначені в Додатку 1 до тендерної документації. Під одиницями мається на увазі найменування предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 од.
Канцелярські товари (60 найменувань предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Чернишевська. 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 10:29
Додаток 5 проект договора.doc
15 лютого 2019 10:29
ТД канц 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000252-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2713013699
Дата подання: 13 березня 2019 10:05
Оскарження рішення замовника
Оскарження рішення замовника. Документ додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 16:08
07.03.2019 року в 13.49 на сайті публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено протокол № 0703/1 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі UA-2019-02-15-000252-a ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Замовник Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Згідно рішення тендерного комітету Замовника пропозиція ТОВ «Торгівельна компанія Юліс» визнана такою, яка не має підстав для відхилення, в тому числі в частині відповідності технічним вимогам тендерної документації.
Однак, 13.03.2019 року в 09.26 на сайті публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено Вимогу щодо оскарження рішення Замовника другим учасником даної процедури ФОП Милобог Юрій Валерійович. Згідно даного листа висувається претензія щодо невідповідності кількості біндерів №19,25,32,41,51 (позиції №11,12,13,14,15). Однак, в технічній специфікації, яку запропонував Замовник, дані позиції в стовпчику одиниці виміру зазначені в штуках:
1. Зажим для паперу 19мм, біндер – 300 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість біндерів повинна складати 25 упаковок по 12 шт.);
2. Зажим для паперу 25мм, біндер – 420 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість біндерів повинна складати 35 упаковок по 12 шт.);
3. Зажим для паперу 32мм, біндер – 300 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість біндерів повинна складати 25 упаковок по 12 шт.);
4. Зажим для паперу 41мм, біндер – 180 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість біндерів повинна складати 15 упаковок по 12 шт.)
5. Зажим для паперу 51мм, біндер – 60 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість біндерів повинна складати 5 упаковок по 12 шт.)
Така ж сама претензія була висунута щодо позиції №28 Олівець графитовий з ластиком. В технічній специфікації Замовника дана позиції в стовпчику одиниці виміру зазначені в штуках:
1. Олівець графитовий з ластиком – 600 шт. (Згідно стовпчику технічні умови в упаковці – 12 шт., тобто малось на увазі загальна кількість олівців повинна складати 50 упаковок по 12 шт.).
В позиції № 24 Клей ПВА с китицей, 200мл, була допущена технічна помилка, яку вважаємо не суттєвою. В стовпчику Назва товару який пропонує Учасник було продубльовано кількість штук по даній позиції в назві товару. В ціновій пропозиції ціна товару по даній позиції стоїть як за Клей ПВА 200мл супер-ковпачок КіП. Загальна сума цінової пропозиції, незважаючи на помилку в назві товару, залишається незмінною - 219 755,52 грн.
В позиції №29 Ластик, Учасником була запропонована Гумка KOH-I-NOOR BluStar клиновидна комбінована. Властивості даної гумки повністю відповідають технічним вимогам Замовника: прямокутний ластик зі скошеними краями, виготовлений із високоякісного каучуку, найбільш ефективний для точного і акуратного видалення контурів і штрихів зроблених твердим олівцем і перманентними чорнилами, для широкого застосування.
В позиція №18 Лінійка 30 см, нами була запропонована Лінійка пластикова 30см матова Delta. Властивості даної лінійки відповідають технічним вимогам Замовника.

При проведенні закупівлі Замовник керувався принципами добросовісної конкуренції серед Учасників, а також максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів. Виходячи з того. що пропозиція ТОВ «Торгівельна компанія Юліс» має значну перевагу цінової пропозиції (є меншою на 16 232.48 грн.) та відповідає вимогам Замовника, що визначає краще співвідношення ціни та якості при виборі переможця тендеру при проведенні державної закупівлі, вважаємо вимогу ФОП Милобог Юрій Валерійович необґрунтованою.

Документи подані скаржником

13 березня 2019 10:05
Оскарження.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-15-000252-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2713013699
Дата подання: 11 березня 2019 09:26
Оскарження рішення замовника
Оскарження рішення замовника. Документ додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 14.03.2019 № 2848.pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 19:10

Документи подані скаржником

11 березня 2019 09:26
Оскарження.pdf

Документи Органу Оскарження

14 березня 2019 19:10
рішення від 14.03.2019 № 2848.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 219 755,52
UAH з ПДВ
219 755,52
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 235 988,00
UAH з ПДВ
235 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 10:23
Довідка корупція
18 березня 2019 10:21
Довідка МВС
18 березня 2019 10:19
Довідка ДПІ
27 лютого 2019 17:08
Договір ХНАДІ - Юліс.pdf
27 лютого 2019 17:08
Статут pdf.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:57
Дод 1. Сертифікати 1 (1).rar
04 березня 2019 11:57
Дод 1. Сертифікати 2.rar
04 березня 2019 11:57
Дод 5. Проект договора 4.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 5. Проект договора 5.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 5. Проект договора 3.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 5. Проект договора 2.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 5. Проект договора 1.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Витяг 4.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Витяг 3.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Витяг 2.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Витяг 1.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Виписка 2.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 4. Виписка 1.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 3. Довіреність.JPG
04 березня 2019 11:57
Дод 1. Щодо сертифікаціі.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
Переможець 219 755,52
UAH з ПДВ
07 березня 2019 13:49

Документи

07 березня 2019 13:49
Електронний підпис
07 березня 2019 13:49
Протокол_переможець.pdf
05 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (припинено)
05 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
#24389020
219 755,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 13:49
Електронний підпис
07 березня 2019 13:49
Протокол_переможець.pdf
05 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (припинено)
05 березня 2019 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 14:49
Протокол_механічна помилка_2 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 14:34
Дод_угода 1.1 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 12:39
Протокол_механічна помилка_2.pdf укладений
28 березня 2019 12:39
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 11:54
Дод угода_канцтовари (1).pdf зміни до договору
28 березня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 16:15
Договір_канцтовари.pdf укладений
20 березня 2019 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 2003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічні помилки
Номер договору про закупівлю: 2003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 2003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічні помилки
Номер договору про закупівлю: 2003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 755,52
UAH (в тому числі ПДВ 36 625,92 UAH)