Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км 153+550 - км 163+650, Черкаська область
Current average repair of the national road H-01 Kiev - Znamenka on the section km 153 + 550 - km 163 + 650, Cherkasy oblast
Current average repair of the national road H-01 Kiev - Znamenka on the section km 153 + 550 - km 163 + 650, Cherkasy oblast
Очікувана вартість
210 467 240,00 UAH
UA-2019-02-15-000157-a ● 904256e543ca4314926fa1fc202dbf01
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 210 467 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 104 672,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6300000 UAH |
Publication date: | 15 лютого 2019 09:54 |
Enquiries until: | 07 березня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 березня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 210 467 240 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 104 672 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км 153+550 - км 163+650, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the national road H-01 Kiev - Znamenka on the section km 153 + 550 - km 163 + 650, Cherkasy oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2019 12:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 12:54 |
Перелік змін.docx | |
07 березня 2019 12:53 |
ТД 3 Н-01.doc |
07 березня 2019 12:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 березня 2019 12:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
07 березня 2019 12:53 |
ТД 3 Н-01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо нерозголошення персональних даних працівників
Дата подання: 06 березня 2019 17:36
Дата відповіді: 12 березня 2019 16:42
Тендерною документацією передбачена умова, за якою Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі своєї тендерної пропозиції надає інформаційну довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (Додаток №2), яка передбачає надання таких відомостей про працівників: податковий номер або серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати. Проте, така умова тендерної документації: 1. Є такою, що грубо порушує права громадян на нерозголошення їх персональних даних без їх згоди, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних»; 2. У зв’язку з тим, що працівник має право не надати згоду на розголошення його персональних даних, учасник тендеру в силу дотримання ним Закону України «Про захист персональних даних» позбавлений можливості участі у торгах; 3. Такі персональні дані як податковий номер, серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати працівника жодним чином не є кваліфікаційними характеристиками учасника щодо його технічних можливостей виконати (надати) послуги, які є предметом закупівлі. Отже, враховуючи вище наведене, умова тендерної документації є дискримінаційною. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вимог Тендерної документації, передбаченої Додатком №2, а саме: зазначення податкового номеру, серії та номеру паспорта, суми нарахованої заробітної плати працівників.
Замовник вважає правомірною вимогу, яку він передбачив у тендерній документації, аргументуючи своє твердження наступним:
1) Замовник зазначає, що ч. 6 ст. 6 закону України «Про захист персональних даних», дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про суми нарахованої заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист);
2) керуючись ч. 2 ст. 11 закону України «Про інформацію» Замовник стверджує про відсутність необхідності на отримання згоди фізичної особи про розголошення інформації про її заробітну плату, оскільки така інформація не є конфіденційною;
3) посилаючись на ч. 2 ст. 4 закону України «Про захист персональних даних», Замовник вважає, що наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, передбачених цим законом;
4) Замовник вважає, що надання податкового номеру або серії і номеру паспорту працівника надасть можливість встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками учасника в розумінні законодавства про працю.
Проте, з такою аргументацією Замовника погодитись не можна з наступних причин:
визначення поняття персональні дані наводиться в абз. 8 ст. 2 закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до ст. 24 КЗпП України громадянин при укладанні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законом - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікація), про стан здоров’я та інші документи (ідентифікаційний код). Персональні дані, що містяться в перелічених документах, обробляються володільцем бази персональних даних (роботодавцем) на підставі ст. 24 КЗпП України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних (роботодавцем) у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Іншими словами, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту, ідентифікаційний номер зберігаються та обробляються роботодавцем.
Порядок доступу до персональних даних передбачений ст. 16 закону України «Про захист персональних даних», а саме: порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Пункт 2 цієї ж статті закону України «Про захист персональних даних» встановлює, що доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог цього ж закону або неспроможна їх забезпечити. Пункти 3, 4 ст. 16 закону України «Про захист персональних даних» передбачають, що суб’єкт відносин, пов’язаних з персональними даними, подає запит володільцю персональних даних. У запиті зазначаються:
- прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує фізичну особу, яка подає запит (для фізичної особи - заявника);
- найменування, місцезнаходження юридичної особи, яка подає запит, посада, прізвище, ім'я та по батькові особи, яка засвідчує запит; підтвердження того, що зміст запиту відповідає повноваженням юридичної особи (для юридичної особи - заявника);
- прізвище, ім'я та по батькові, а також інші відомості, що дають змогу ідентифікувати фізичну особу, стосовно якої робиться запит;
- відомості про базу персональних даних, стосовно якої подається запит, чи відомості про володільця чи розпорядника персональних даних;
- перелік персональних даних, що запитуються;
- мета та/або правові підстави для запиту.
Стаття 14 закону України «Про захист персональних даних» передбачає, що поширення персональних даних без згоди суб’єкта персональних даних (найманого працівника) дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього закону.
Рішенням Конституційного суду України від 20.01.2012 р. у справі № 1-9/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частини першої, другої статті 32, частини другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено:
- інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості та/або дані про відносини немайнового та майнового характеру, обставини, події, стосунки тощо, пов’язані з особою та членами її сімї, за винятком передбаченої законами інформації, що стосується здійснення особою, яка займає посаду, пов’язану з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень. Така інформація про особу є конфіденційною;
- збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди державою, органами місцевого самоврядування, юридичними або фізичними особами є втручанням в її особисте та сімейне життя. Таке втручання допускається винятково у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Отже, як вбачається з вищенаведених норм закону України «Про захист персональних даних» та офіційного тлумачення Конституційним судом України поняття конфіденційна інформація, для задоволення вимог Замовника, викладених у тендерній документації щодо надання таких відомостей про працівників: податковий номер або серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати, необхідне дотримання таких умов:
1) взяття Замовником на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання вимог закону України «Про захист персональних даних» у разі отримання доступу до персональних даних;
2) надіслати запит, який відповідатиме вимогам ст. 16 закону України «Про захист персональних даних»;
3) наявність законодавчої норми, згідно з якою саме вимога Замовника, яка встановлена тендерною документацією для підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційним критеріям, є випадком, коли не потрібна згода суб’єкта персональних даних для їх поширення;
4) наявність законодавчої норми або офіційного тлумачення відносно того, що вимога тендерної документації в частині надання учасником відомостей про працівників: податковий номер або серія та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати, пов’язана з національною безпекою, економічним добробутом та правами людини.
Однак, жодних з перелічених вище умов, які встановлені на законодавчому рівні, Замовником не дотриманні і не доведенні. Твердження Замовника про те, що інформація про заробітну плату працівника не є конфіденційною, а тому не може бути обмежена в доступі і підлягає виконанню на запит, а також думка Замовника відносно того, що доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи є хибними.
Крім того, інформація про податковий номер або серію та номер паспорта, суми нарахованої заробітної плати працівника, який найманий учасником, буде розміщена в мережі Інтернет на сайті https://prozorro.gov.ua/, який, в свою чергу, є загальнодоступним. В такому разі розміщення інформації про податковий номер або серію та номер паспорта особи, суми нарахованої їй заробітної плати буде порушенням ст. ст. 32, 34 Конституції України, закону України «Про захист персональних даних», ст. ст. 11, 20, 21 закону України «Про інформацію».
Стосовно посилання Замовника на Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 № 611 та розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 зазначаємо наступне:
- зазначені нормативно-правові акти визначають випадок, який встановлює обов’язок учасника, як роботодавця, і порядок подачі ним саме до органів доходів і зборів звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- згадані нормативно-правові акти встановлюють не конфіденційність: інформації за всіма встановленими формами державної звітності; даних, необхідних для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; відомостей про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами.
Іншими словами, жодний з вказаних нормативних актів не передбачає подання даних про податковий номер або серію та номер паспорта особи, суми нарахованої їй заробітної плати, які, зокрема в силу закону України «Про захист персональних даних», ст. ст. 11, 20, 21 закону України «Про інформацію» є конфіденційною інформацією/персональними даними. В цих актах мова йде про звітність або/та про узагальнюючу інформацію по юридичній особі в частині здійснення нею господарської діяльності, в тому числі щодо сплати нею податків, зборів й інших обов’язкових платежів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» від 09.08.1993 № 611 передбачено перелік тих відомостей, що не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, зокрема: «Установити, що комерційну таємницю не становлять: - установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою чи господарською діяльністю та її окремими видами; - інформація за всіма встановленими формами державної звітності; - дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; - відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; - документи про сплату податків і обов'язкових платежів; - інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; - документи про платоспроможність; - відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; - відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою». Розділом ІІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 передбачено: «Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, а також страхувальники, зазначені у пунктах 2, 4 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб, зобов'язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду». Вищевказане узгоджується із Законом України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закон № 2297), який допускає, що інші закони можуть забороняти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, ч.6 ст.6 Закону № 2297 дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про суми нарахованої заробітної плати працівників відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист). Крім того, відповідно до ч.2 ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657 до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Враховуючи вищевикладене, інформація про заробітну плату працівників не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи. Частиною 2 ст. 4 Закону № 2297 передбачено, що володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом. Оскільки звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів є офіційною формою державної звітності, вимога про її надання у складі тендерної пропозиції є законною. Дана вимога, поряд із вимогою про надання податкового номеру або серії та номеру паспорта, надає можливість Замовнику встановити безпосередньо кількість тих осіб, що є працівниками Учасника в розумінні законодавства про працю. Мета цієї вимоги – з’ясувати, чи кількість працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників є достовірною та не меншою, ніж та, що офіційно подається уповноваженому державному органу у вигляді звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб до органів доходів і зборів. Документи, що виготовлені безпосередньо учасником закупівлі, такі як наказ про призначення особи на посаду, можуть містити недостовірну або неповну інформацію. Разом з тим, відповідна форма державної звітності є належним доказом факту наявності зазначеної кількості працівників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000157-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 23 лютого 2019 12:37
усунення порушень
Вимагаємо виключити умову щодо надання учасниками наступних документів: "1.5. Скан-копією чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва, у разі оренди (надання послуг) – скан - копія чинного договору та лист-підтвердження власника лабораторії про згоду надати послуги з проведення випробувань за предметом закупівлі, скан-копія сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва.
1.6. При використанні техніки, яка підлягає обов’язковій атестації в таблиці зазначити орган атестації і надати скан-копію атестату виробництва/відповідності завірену Учасником (наприклад: машина для нанесення дорожньої розмітки). При використанні техніки, на яку необхідно отримання дозволу підвищеної небезпеки в таблиці зазначити орган, який його видав і надати скан-копію дозволу завіреного Учасником (наприклад: автокран)." Оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація не є обов"язковими.
Розгорнути
Згорнути
1.6. При використанні техніки, яка підлягає обов’язковій атестації в таблиці зазначити орган атестації і надати скан-копію атестату виробництва/відповідності завірену Учасником (наприклад: машина для нанесення дорожньої розмітки). При використанні техніки, на яку необхідно отримання дозволу підвищеної небезпеки в таблиці зазначити орган, який його видав і надати скан-копію дозволу завіреного Учасником (наприклад: автокран)." Оскільки такі вимоги не підкріплені нормами чинного законодавства та порушують принципи здійснення публічних закупівель. Атестація чи сертифікація не є обов"язковими.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2019 14:30
до умов тендерної документації внесено зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-15-000157-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 17 квітня 2019 21:15
Дата подання: 17 квітня 2019 21:15
СКАРГА на рішення Служби автомобільних доріг у Черкаській області (протокол від 12.04.2019 р.)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» (надалі також «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України (надалі також «Орган оскарження») у зв’язку із порушенням Службою автомобільних доріг у Черкаській області процедури закупівлі з предмету: «поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ – Знам’янка на ділянці км 153+550 – км 163+650, Черкаська область».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2019 21:51
Рішення від 22.04.2019 № 4871.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 21:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2019 № 5802.pdf
Дата публікації: 13 травня 2019 20:40
Рішення від 11.05.2019 № 5802.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 18:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол №7 ТК від 22.05.2019
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2019 16:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 травня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Трансстроймеханізація | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Трансстроймеханізація | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2019 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
199 200 000,00
UAH з ПДВ
|
199 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
208 499 000,00
UAH з ПДВ
|
206 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
208 000 000,00
UAH з ПДВ
|
208 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
199 200 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:25
|
ДУ №4 до дог. 99.1-03 від 29.12.20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:58
|
ДУ №4 до дог. 99.1-03 від 29.12.20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 15:01
|
Договір №99.1-03 від 18.06.19.pdf | укладений |
19 червня 2019 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись пунктами 3.5, 18.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 99/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись пунктами 3.5, 18.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 99/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |