Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування учнів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000156-b 9f82a1b34b3744a4a84957ad74d1d73c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григор'єва Олена

+380482308001 usatovo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Усатівська сільська рада, Біляївського району, Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377888
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., с. Усатове, Одеська область, Біляївський район, село Усатове, провулок Радянський, 3
Контактна особа: Григор'єва Олена
+380482308001
usatovo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації шкільного харчування учнів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67663, Україна, Одеська обл., с. Усатове, Усатівський НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 09:15
Додаток 6.doc
15 лютого 2019 09:15
Додаток 5.doc
15 лютого 2019 09:15
Додаток 4.doc
15 лютого 2019 09:15
Додаток 3.doc
15 лютого 2019 09:15
Додаток 2.doc
15 лютого 2019 09:15
Додаток 1.doc
15 лютого 2019 09:15
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до Замовника
Дата подання: 19 лютого 2019 10:01
Дата відповіді: 21 лютого 2019 16:54
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо копії договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту (в разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття) та довідка з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Просимо надати роз'ясненння щодо дати чинності акту обстеження Держпродспоживслужби, приміщення в якому здійснюється обробка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту по питанню 1: Тендерна документація розроблена розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та затверджена 15 лютого 2019 року. Тендерна документація містить невід’ємні додатки до неї, зокрема Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ)», який встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників даної процедури закупівлі. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати довідку за формою наведеною в цьому додатку. До даної довідки надаються копії(-я) свідоцтв(-а) про реєстрацію транспортних(-их) засобів(-у) наведених(-ого) у довідці завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання). У випадку, якщо Учасник користуватиметься залученим (орендованим) автотранспортом, Учасник до зазначеної довідки повинен додати чинну протягом надання послуг копію (-ії) договору (-ів) оренди на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведені таблиці з актом приймання-передачі на залучені машини. Копія договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту (в разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття) та довідка з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Крім того, учасник повинен надати довідку про наявність складських приміщень та до даної довідки надаються копія договору на проведення дератизації та дезінсекції складських приміщень, копія експлуатаційного дозволу на складське приміщення завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання). Звертаємо Вашу увагу на те, що всі документи мають бути дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій. Отже, чинність акту обстеження/огляду, який видано Держпродспожив службою, приміщення в якому здійснюється обробка повинен бути дійсним на момент розкриття.
до Замовника
Дата подання: 19 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 21 лютого 2019 16:55
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: "за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах,правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів", просимо надати більш детальне роз'яснення, що мається на увазі "по кожному об'єкту та щодо дотримання санітарних умов?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту по питанню 2: Тендерна документація розроблена розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та затверджена 15 лютого 2019 року. Тендерна документація містить невід’ємні додатки до неї, зокрема Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ)», який встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників даної процедури закупівлі. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (в довільній формі), яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника скріплена печаткою Учасника, обов’язково до інформаційної довідки додаються копії санітарних книжок (із своєчасним проходженням медогляду) та копії трудових книжок або копія трудового договору працівників, які безпосередньо здійснюватимуть надання послуг та зазначені у вищезазначеній довідці. Учасники закупівлі зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначена інформація про розуміння працівниками (відповідальними особами, що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах) правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів. Умовами затвердженої документації визначено, що послуги будуть надаватися учасником – переможцем в Усатівському НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області. Отже, об’єкт надання послуг - Усатівський НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області, дотримання санітарних умови під час надання послуг є відповідальність учасника – переможця з урахуванням діючого законодавства України. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
до Замовника
Дата подання: 19 лютого 2019 10:25
Дата відповіді: 21 лютого 2019 16:55
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: "Працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм." Просимо надати роз'яснення яки саме нормативно-правові акти маються на увазі, з вказівкою на статтю цього нормативно-правового акту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту по питанню 3: Тендерна документація розроблена розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та затверджена 15 лютого 2019 року. Тендерна документація містить невід’ємні додатки до неї, зокрема Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ)», який встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників даної процедури закупівлі. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (в довільній формі), яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника скріплена печаткою Учасника. При цьому, працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати, що послуги повинні надаватися безперебійно, своєчасно та з урахуванням наступних кількісних показників: Учні 1-4 класів, учні з числа дітей учасників АТО, учні постраждалих учасників Революції Гідності, діти з багатодітних сімей – 463 учня протягом 137 учнівських днів та Учні із малозабезпечених сімей, діти-сиріти та діти, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах – 16 учнів протягом 137 учнівських днів. Таким чином, учасник повинен керуватися діючим законодавством України, вимогами документації. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник. Харчування дітей у дошкільних навчальних закладах здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2002 р. № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів", постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000156-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 21 лютого 2019 18:26
акт огляду Держпродспожив служби
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо копії договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту (в разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття) та довідка з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Щодо чинності акту обстеження Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, повідомляємо, що згідно Закону №2042 є періодичність перевірок. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів оприлюднила на своєму сайті план перевірок на 2019 рік.
Планові заходи державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання у 2019 році здійснюватимуться відповідно до наказу Держпродспоживслужби від 27.11.2018 № 965 «Про затвердження щорічного плану державного контролю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини)».
Вимагаемо надати більш детальне роз'яснення щодо чинності акту огляду Держпродспожив служби, згідно вищевказаного закону України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2019 13:53
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту: Пунктом 1 додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасник з метою підтвердження наявності матеріально – технічної бази повинен надати зокрема, копію договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту та довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Проте у разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття. Відповідно до Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) № 5781-91 від 16.04.1991р. визначено, що дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу на 10 днів. Постанова Кабінету Міністрів «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 31 жовтня 2018 року № 896 визначає, що періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 1 до цієї Постанови, періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері ветеринарної медицини визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 2 до цієї Постанови. Якщо потужність відповідає одночасно кільком показникам (характеристикам) критерію, їй нараховується найвищий бал із числа відповідних показників (характеристик). На основі нарахованої суми балів кожна потужність (об’єкт) відповідно до шкали балів відноситься до певного ступеня ризику:
від 90 балів і більше - до дуже високого ступеня ризику;
від 70 до 89 балів - до високого ступеня ризику;
від 40 до 69 балів - до середнього ступеня ризику;
від 21 до 39 балів - до низького ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику. Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Відповідальність за надання достовірної інформації несе учасник.
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000156-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 21 лютого 2019 18:43
працівники відповідної кваліфікації
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: "Працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм." Просимо надати роз'яснення яки саме нормативно-правові акти маються на увазі, з вказівкою на статтю цього нормативно-правового акту.
У відповіді Замовника на поставлене запитання, не була надана читка відповідь про кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказаний нормативно-правовий акт, а саме постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2002 р. № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів", постановаКабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» не містять посилання на кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимагаемо від Замовника надати відповідь щодо кількості працівників, та з читкім посиланням на нормативно-правовий акт, згідно з яким розраховано кількість працівників.У разі якщо ця вимога буде проігнорована, ми змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2019 13:53
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту: Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ)», який встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників даної процедури закупівлі. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (в довільній формі), яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника скріплена печаткою Учасника. При цьому, працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати, що послуги повинні надаватися безперебійно, своєчасно та з урахуванням наступних кількісних показників: Учні 1-4 класів, учні з числа дітей учасників АТО, учні постраждалих учасників Революції Гідності, діти з багатодітних сімей – 463 учня протягом 137 учнівських днів та Учні із малозабезпечених сімей, діти-сиріти та діти, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах – 16 учнів протягом 137 учнівських днів. Відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010року № 1205 на понад як 200 учнів, що харчуються розраховано від 2 кухарів. Тобто, учасник самостійно готує свою тендерну пропозицію з урахуванням вимог технічного завдання замовника, в якому зазначена чисельність учнів. Крім того умовами додатку №2 до тендерної документації обумовлено, що учасник повинен постачати усі необхідні продукти харчування та доставка продуктів харчування буде здійснюватися за рахунок Учасника відповідним транспортом, а отже в учасника повинен бути водій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКФ"Господарочка ЛТД" 1 763 290,00
UAH
1 283 290,00
UAH
Документи
Фізична особа - підприємець Левчук С.І. 1 772 582,42
UAH
1 300 000,00
UAH
Документи
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ " 1 680 000,00
UAH
1 380 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 1 799 947,10
UAH
1 400 000,00
UAH
Документи
Фізична особа - підприємець Турманідзе Марина Леонідівна 1 799 938,11
UAH
1 799 938,11
UAH
Документи

Публічні документи

03 березня 2019 23:45
усатово.rar
03 березня 2019 23:45
трудова книжка 001.jpg
03 березня 2019 23:45
техн.вимоги3 001.jpg
03 березня 2019 23:45
техн.вимоги2 001.jpg
03 березня 2019 23:45
техн.вимоги1 001.jpg
03 березня 2019 23:45
статут стр8 001.jpg
03 березня 2019 23:45
статут стр7 001.jpg
03 березня 2019 23:45
статут стр6 001.jpg
03 березня 2019 23:45
статут стр5 001.jpg
03 березня 2019 23:45
статут стр1 001.jpg
03 березня 2019 23:45
розрахунок витрат 001.jpg
03 березня 2019 23:45
Реєстр стр2 001.jpg
03 березня 2019 23:45
пропозиція2 001.jpg
03 березня 2019 23:45
пропозиція1 001.jpg
03 березня 2019 23:45
проект договору6 001.jpg
03 березня 2019 23:45
проект договору5 001.jpg
03 березня 2019 23:44
проект договору4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
проект договору3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
проект договору2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
проект договору1 001.jpg
03 березня 2019 23:44
мед книжка 001.jpg
03 березня 2019 23:44
копія витягу 2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
копія витягу 1.jpg
03 березня 2019 23:44
істотні умови2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
істотні умови1 001.jpg
03 березня 2019 23:44
зведена довідка2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
зведена довідка 001.jpg
03 березня 2019 23:44
довіреність 001.jpg
03 березня 2019 23:44
відгук 001.jpg
03 березня 2019 23:44
аналог.договір5 001.jpg
03 березня 2019 23:44
аналог.договір4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
аналог.договір2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
аналог.договір1 001.jpg
03 березня 2019 23:44
аналог.дог3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
статутстр4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
статут стр3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
статут стр2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
паспорт5 001.jpg
03 березня 2019 23:44
паспорт4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
паспорт3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
паспорт2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
паспорт1 001.jpg
03 березня 2019 23:44
мед.книжка3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
мед.книжка2 001.jpg
03 березня 2019 23:44
мед. книжка4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
лист про код доступу 001.jpg
03 березня 2019 23:44
копія мед .книжки 001.jpg
03 березня 2019 23:44
договір підряду4 001.jpg
03 березня 2019 23:44
договір підряду3 001.jpg
03 березня 2019 23:44
договір підряду2 001.jpg
03 березня 2019 23:43
договір підряду1 001.jpg
03 березня 2019 23:43
довідка про розуміння 001.jpg

Публічні документи

03 березня 2019 06:01
Усатовомартпо43.rar
03 березня 2019 06:01
Усатовомартменю.rar
03 березня 2019 06:01
усатовомарт13-25док.rar
03 березня 2019 06:01
Усатово1-12док.rar

Публічні документи

01 березня 2019 15:07
Пропозиція Хайченко.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 18:19
Електронний підпис
01 березня 2019 17:59
3. Технічні вимоги.pdf
01 березня 2019 17:45
реєстр.pdf
01 березня 2019 17:13
6. Інші документи.pdf
01 березня 2019 16:59
8. Наявність працівників.pdf
01 березня 2019 16:59
7. Виконання договору.pdf
01 березня 2019 16:59
6. Інші документи.pdf
01 березня 2019 16:59
5. Вимоги ст 17..pdf
01 березня 2019 16:59
4.Повноваження.pdf
01 березня 2019 16:59
3. Технічні вимоги.pdf
01 березня 2019 16:59
1.1. Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 16:59
Реєстр.pdf

Публічні документи

03 березня 2019 14:42
усатово 045.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 046.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 047.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 043.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 044.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 040.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 039.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 035.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 041.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 042.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 033.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 036.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 038.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 032.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 037.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 030.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 034.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 029.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 031.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 028.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 024.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 025.jpg
03 березня 2019 14:42
усатово 027.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 013.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 026.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 021.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 022.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 023.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 019.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 020.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 018.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 012.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 015.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 017.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 016.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 007.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 014.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 008.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 011.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 009.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 010.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 005.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 006.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 004.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 001.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 003.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 037.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 038.jpg
03 березня 2019 14:41
усатово 002.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 062.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 030.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 032.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 031.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 029.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 009.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 007.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 003.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 004.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 016.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 002.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 008.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 006.jpg
03 березня 2019 14:41
Ё 005.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ"Господарочка ЛТД"

ФОП Левчук С.І.

ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

ФОП Турманідзе М.Л.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКФ"Господарочка ЛТД"
#20967827
Відхилено 1 283 290,00
UAH
12 березня 2019 18:07
Фізична особа - підприємець Левчук С.І.
#2710215034
Відхилено 1 300 000,00
UAH
13 березня 2019 14:52
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "
#2008979995
Відхилено 1 380 000,00
UAH
13 березня 2019 16:00
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Відхилено 1 400 000,00
UAH
13 березня 2019 16:18
Фізична особа - підприємець Турманідзе Марина Леонідівна
#2954503384
Відхилено 1 799 938,11
UAH
13 березня 2019 16:34

Документи

13 березня 2019 14:52
Електронний підпис
13 березня 2019 14:32
Протокол відхилення 2.pdf
12 березня 2019 18:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 березня 2019 18:08
Звіт з ЄДР (припинено)
12 березня 2019 18:08
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
13 березня 2019 16:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі