Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000125-b 855ed45c99694d48bc06dfd62d9b871f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паламарчук Ірина Михайлівна

+380474621776 monvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Монастирищенської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147144
Вебсайт: http://monvo.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 121
Контактна особа: Паламарчук Ірина Михайлівна
+380474621776
monvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 15:48
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3578 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, м. Монастирище, вул. Соборна будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 09:06
Тендерна документація масло від 15.02.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000125-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3345521117
Дата подання: 14 березня 2019 04:29
Порушення законодавства
15.02.2019 р. ВІДДІЛ ОСВІТИ МОНАСТИРИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (Вершкове масло) [оголошення № UA-2019-02-15-000125-b].
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі - Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу засідання тендерного комітету № 63-19 від 06.03.2019 р. пропозицію ФОП " БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА" було визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Не відхиливши пропозицію учасника ФОП " БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА" Замовник порушив п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пропозиція учасника ФОП БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА (код 2343812174) повинна була відхилена з наступних підстав:
1) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно абз. 1 ряд. 4 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати в складі тендерної пропозиції копії виконаних аналогічних договорів (не менше двох) за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, підписаних уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, накладних та лист-відгук від організації). Відповідно оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-02-15-000125-b та тендерної документації товаром, який є предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (Вершкове масло). Учасником наданий в складі пропозиції надано лише один аналогічний договір (на поставку (продажу) товару, який є предметом закупівлі – а саме – масло вершкове, № 209 від 05.10.2018 р. на вимогу надати в складі тендерної пропозиції копії виконаних аналогічних договорів (не менше двох).
2) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно абз. 1 ряд. 4 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати в складі тендерної пропозиції копії виконаних аналогічних договорів (не менше двох) за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, підписаних уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, накладних та лист-відгук від організації). Учасником наданий в складі пропозиції надано аналогічний договір (на поставку (продажу) товару, який є предметом закупівлі – а саме - масло вершкове, № 209 від 05.10.2018 р.. Із змісту «Видаткових накладних» наданих у складі пропозицій не можливо встановити, що вони якимось чином відносяться до даного договору (не вказано повного найменування Покупця, підстава поставки продуктів – договір продажу, товар – невідоме яке масло). Відповідно можна зробити висновок, що накладні, які мають якесь відношення до договору № 209 від 05.10.2018 р. у складі тендерної пропозиції відсутні, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів • документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, що викладені в Додатку № 4 тендерної документації. Відповідно табл. 1 Додатку 4 вимагається надати в складі пропозиції копії паспорту (сторінки 1, 2, 3 та сторінки із зазначенням сімейного стану та місця проживання) уповноваженої посадової особи учасника. Учасником не надано сторінки із зазначенням сімейного стану (відповідно абз. 5 п. 6 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII на десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта), що не відповідає вимогам тендерної документації.
4) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно абз. 1 ряд. 2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники мають надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору: наявність власних чи орендованих складських приміщень, власного чи орендованого автотранспорту для перевезення охолоджених та заморожених продуктів та копії документів, що підтверджують право володіння, оренди або розпорядження об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні у нього станом на дату подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт", Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ), до якої Україна приєдналася згідно з Указом Президента України від 02 квітня 2007 року N 262, постанови Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2007 року N 1266 "Про визначення компетентного органу з виконання Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ)" та з метою підвищення ефективності здійснення перевезень швидкопсувних харчових продуктів Міністерством інфраструктури України було затверджено Правила перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами (далі - Правила). Відповідно до п. 3.7 даних Правил для перевезення швидкопсувних вантажів можуть бути використані спеціалізовані типи контейнерів: ізотермічні, контейнери-льодовники та контейнери-рефрижератори. Отже, можна зробити висновок, що Замовник тендерної документацією вимагав наявність транспортного засобу автотранспорту для перевезення охолоджених та заморожених продуктів, який обладнаний або ізотермічним кузовом або рефрижератором. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про матеріально технічну-базу в якому зазначено транспортний засіб – Mersedes Sprinter та копію свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу, який не обладнаний ізотермічним кузовом або рефрижератором, а отже даним транспортним засобом не можливо здійснювати перевезення охолоджених та заморожених продуктів.

Крім того додатково наголошуємо, що пропозиція учасника ФОП "ПІР'ЯН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" також не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно абз. 1 ряд. 4 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники мають надати в складі тендерної пропозиції копії виконаних аналогічних договорів (не менше двох) за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, підписаних уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, накладних та лист-відгук від організації). Відповідно оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-02-15-000125-b та тендерної документації товаром, який є предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (Вершкове масло). Учасником довідка про аналогічні договори, копії аналогічних договорів, накладні не має нічого спільного з постачанням товару – масло вершкове, а отже учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
2) Відповідно до абз. 1 п. 3.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 2 тендерної документації. Відповідно абз. 1 ряд. 2 табл. 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники мають надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору: наявність власних чи орендованих складських приміщень, власного чи орендованого автотранспорту для перевезення охолоджених та заморожених продуктів та копії документів, що підтверджують право володіння, оренди або розпорядження об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні у нього станом на дату подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт", Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ), до якої Україна приєдналася згідно з Указом Президента України від 02 квітня 2007 року N 262, постанови Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2007 року N 1266 "Про визначення компетентного органу з виконання Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ)" та з метою підвищення ефективності здійснення перевезень швидкопсувних харчових продуктів Міністерством інфраструктури України було затверджено Правила перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами (далі - Правила). Відповідно до п. 3.7 даних Правил для перевезення швидкопсувних вантажів можуть бути використані спеціалізовані типи контейнерів: ізотермічні, контейнери-льодовники та контейнери-рефрижератори. Отже, можна зробити висновок, що Замовник тендерної документацією вимагав наявність транспортного засобу автотранспорту для перевезення охолоджених та заморожених продуктів, який обладнаний або ізотермічним кузовом або рефрижератором. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про матеріально технічну-базу в якому зазначено транспортний засіб – Mersedes Sprinter та копію свідоцтва про реєстрацію даного транспортного засобу, який не обладнаний ізотермічним кузовом або рефрижератором, а отже даним транспортним засобом не можливо здійснювати перевезення охолоджених та заморожених продуктів.


Відповідно до ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципам:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно Замовник при оцінці пропозицій Учасників здійснив не об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій.
Стаття 1 ЗУ «Про запобігання корупції» під корупцією розуміється використання особами, зазначеними і перерахованими у відповідному нормативному акті, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди вказаній особі, або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей.
Відповідно ст. 364 Кримінального кодексу України зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб, використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб,- карається виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Додатково повідомляємо, що у разі ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись із захистом власних прав до судових органів із вимогою скасувати незаконне рішення та відшкодуванням завданих збитків та упущеної вигоди.

З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до Закону, недопущення вчинення порушень бюджетного законодавства, що може призвести до незаконного витрачання бюджетних коштів -

ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА (код 2690519266).
2. Повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій відповідно до норм діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 14:26
Шановний учасник ФОП Столяр Сергій Миколайович (код 3345521117) допорогової процедури UA-2019-02-15-000125-b згідно предмету закупівлі Вершкове масло Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 – Вершкове масло. Вашу вимогу розглянуто, повідомляємо Вам, як учаснику наступне.
Відповідно до Оголошення для проведення допорогової закупівлі, а саме: Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників, а саме: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи (підписані та завірені печаткою - вимога не стосується суб’єктів-учасників, які здійснюють діяльність без печатки відповідно до законодавства) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі:
- копії виконаних аналогічних договорів за останні два роки з поставки (продажу) товару, який є предметом закупівлі, підписаних уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, накладних та лист - відгук від організацій)».
Згідно ч. 2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору , Фізичною особою-підприємцем Баранівською Інною Михайлівною було підтверджено досвід виконання аналогічного договору договорами на постачання продуктів харчування в заклади освіти Монастирищенського району, в тому числі на постачання масла вершкового.
Фізичною особою-підприємцем Баранівською І. М. в тендерній пропозиції надано накладні на постачання «масло вершкове», що відповідають накладним завезених продуктів харчування в заклади освіти Монастирищенської районної державної адміністрації. Разом з накладними відділу освіти було надано декларації від виробника на масло вершкове з масовою часткою жиру 73%, яке відповідає вимогам державних стандартів ДСТУ 4399:2005.
Фізичною особою-підприємцем Баранівською І. М. було додано копії сторінок паспорту із зазначенням сімейного стану.
Фізичною особою-підприємцем Баранівською Інною Михайлівною в листі 1 частини 5 було надано «Лист-гарантію про забезпечення належних умов зберігання та транспортування товару» в якому гарантує забезпечення належних умов зберігання та транспортування, а також дотримання температурного режиму. Крім цього, фізичною особою-підприємцем Баранівською І. М. в листі 4 частини 3 тендерної пропозиції в кінці довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника необхідних для виконання вимог замовника повідомлено, що вразі необхідності нею додатково може бути залучено додаткові транспортні засоби для поставки товару.
Відповідно до Оголошення для проведення допорогової закупівлі, а саме: Додаток 3 кваліфікаційні вимоги до учасника « Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
Крім того повідомляємо, що пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Пір’яна Олексія Васильовича не розглядалась так як , відповідно до рішення тендерного комітету у формі протоколу засідання тендерного комітету № 63-19 від 06.03.2019 р. пропозицію ФОП " БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА" було визнано переможцем та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

14 березня 2019 04:29
Вимога UA-2019-02-15-000125-b.pdf

Документи

15 березня 2019 14:26
Відповідь ФОП Столяр.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА" 303 772,20
UAH з ПДВ
303 772,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІР'ЯН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 320 231,00
UAH з ПДВ
320 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 339 910,00
UAH з ПДВ
339 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 17:09
Електронний підпис
11 березня 2019 17:07
дов_несуд_баранівська.pdf
11 березня 2019 17:07
дов_заборг_баранівська.pdf
02 березня 2019 12:23
Електронний підпис
02 березня 2019 12:21
справкаБІМ.pdf
02 березня 2019 12:15
пропозиція_БІМ.pdf
01 березня 2019 19:18
частина6.pdf
01 березня 2019 19:18
частина5.pdf
01 березня 2019 19:18
частина4.pdf
01 березня 2019 19:18
частина3.pdf
01 березня 2019 19:18
частина2.pdf
01 березня 2019 19:18
частина1.pdf
01 березня 2019 19:18
згода.pdf
01 березня 2019 19:18
відгук.pdf

Публічні документи

02 березня 2019 12:13
Електронний підпис
02 березня 2019 12:11
dov1.pdf
02 березня 2019 12:11
пропозиція ПОВ.pdf
02 березня 2019 08:13
zgoda.pdf
02 березня 2019 08:13
part6.pdf
02 березня 2019 08:13
part5.pdf
02 березня 2019 08:13
part4.pdf
02 березня 2019 08:13
part3.pdf
02 березня 2019 08:13
part2.pdf
02 березня 2019 08:13
part1.pdf

Публічні документи

02 березня 2019 08:13
3. Гарантійний д.7.pdf
02 березня 2019 08:13
8. МТЗ.pdf
02 березня 2019 08:13
17.pdf
02 березня 2019 08:13
договір 2.pdf
02 березня 2019 08:13
копія посвідчення водія.pdf
02 березня 2019 08:13
пропозиція.pdf
02 березня 2019 08:13
12. Сан обробіток.pdf
02 березня 2019 08:13
накл 1.pdf
02 березня 2019 08:13
про демпінг.pdf
02 березня 2019 08:13
відгук 1.pdf
02 березня 2019 08:13
захист довкілля.pdf
02 березня 2019 08:13
2. Згода.pdf
02 березня 2019 08:13
пояснення.pdf
02 березня 2019 08:13
відгук 2.pdf
02 березня 2019 08:13
14. працівники.pdf
02 березня 2019 08:13
інфо.pdf
02 березня 2019 08:13
СКЛАД.pdf
02 березня 2019 08:13
сан.кн..pdf
02 березня 2019 08:13
ПАСПОРТ.pdf
02 березня 2019 08:13
ін. код.pdf
02 березня 2019 08:13
договір 1.pdf
02 березня 2019 08:13
накл 2.pdf
02 березня 2019 08:13
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
02 березня 2019 08:13
витяг.pdf
02 березня 2019 08:13
додаток 1.pdf
02 березня 2019 08:13
11. Довідка саноблр.pdf
02 березня 2019 08:13
9. Свідоцтво ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "ПІР'ЯН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП СТОЛЯР СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА"
#2690519266
Переможець 303 772,20
UAH з ПДВ
06 березня 2019 12:11

Документи

06 березня 2019 12:10
Електронний підпис
04 березня 2019 16:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАРАНІВСЬКА ІННА МИХАЙЛІВНА"
#2690519266
303 772,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 12:10
Електронний підпис
04 березня 2019 16:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 15:41
масло.PDF зміни до договору
13 січня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:30
Дод Масло _4.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:26
Дод масло _3.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 16:24
Додаткова угода 2 масло.PDF зміни до договору
03 червня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:49
дод. угода 1 масло.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 08:29
Договір Хлібмасло 18.03.2019р. укладений
18 березня 2019 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч.5 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами і доповненнями від 25 грудня 2015 р. №922-VIII дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 ч.5 Закону України "Про публічні закупівлі" із змінами і доповненнями від 25 грудня 2015 р. №922-VIII дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви замовника та рахунків
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 326 402,11
UAH з ПДВ