Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
78 494 676,80 UAH
UA-2019-02-14-003273-b d0df3fc0af2f44e4a750889236088c58
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Євгенівна Литовка

+380574476258 natalyncilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Ольга Євгенівна Литовка
+380574476258
natalyncilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 березня 2019 11:38
Очікувана вартість: 78 494 676,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 392 473,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 18:30
Перелiк змiн до тендерної документацiї.doc
28 лютого 2019 18:30
Тендерна документація нова редакція.docx
28 лютого 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 18:30
Перелiк змiн до тендерної документацiї.doc
28 лютого 2019 18:30
Тендерна документація нова редакція.docx
14 лютого 2019 17:01
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 01 березня 2019 15:59
Дата відповіді: 05 березня 2019 16:34
Відповідно до умов тендерної пропозиції є декілька запитань: 1. Згідно п.6.3. Розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік, обсяги (кількість) робіт, устаткування та матеріалів для озеленення згідно з Технічною специфікацією, викладеною в додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості їх окремих складових. Що мається на увазі? Окрема довідка з зазначеними обсягами робіт, найменуванням матеріалів та устаткування? Чи довідка у відповідності до Додатку №1 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), підписана уповноваженою особою? 2. Згідно п.3 Додатку 4 Учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи копію ліцензії з додатком на провадження учасником господарської діяльності відповідно до предмета закупівлі. У разі якщо чинність такого документа менша встановленого строку виконання робіт, учасник повинен надати гарантійний лист щодо обов’язку мати відповідний документ на весь період виконання робіт. Що це за ліцензія? на виконання яких робіт, що є предметом закупівлі, необхідна ліцензія? 3. Згідно п.4 Додатку 4 Учасник повинен надати оригінал чи копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки: робіт що виконуються на висоті понад 1,3 метра; робіт в колодязях, траншеях, котлованах; зварювальні роботи. Який вона має мати вигляд? 4. Якщо при безпосередньому виконанні робіт буде використовуватись інша техніка, аніж та, що надано у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наприклад, ця техніка зламалась або її неможливо використати через інші причини), це вплине на умови виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитуваче!
У відповідь на Ваше звернення, керуючись частиною першою ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ, та у відповідності до підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІ тендерної документації, надаємо наступні роз’яснення.
Щодо питання 1. Умови підпункту 1)6.3. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлені замовником з урахуванням листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 року №3302-06/24782-06 «Щодо здійснення закупівель робіт». При цьому окремих вимог до форми надання переліку, обсягів (кількості) робіт, устаткування та матеріалів для озеленення згідно з Технічною специфікацією, викладеною в додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості їх окремих складових, тендерною документацією не встановлено.
Щодо питання 2. Предметом закупівлі є будівництво об’єкту (реконструкція), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми наслідками (СС2). Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Таким чином, за умовами п.3 Додатка 4 до тендерної документації, вимагається ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3) (ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності, у разі її отримання до набрання чинності Законом України № 1817-VIII від 17.01.2017 р.).
Щодо питання 3. Форма декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці затверджена Постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (в редакції постанови КМУ від 07.02.2018 р. № 48).
Щодо питання 4. Вихід з ладу техніки чи неможливість її використати з інших причин, заміна техніки, не повинні спричиняти порушення з боку виконавця робіт умов договору. Згідно вимог тендерної документації учасник у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначає лише ті обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, отже, учасник не зобов’язаний зазначати всю наявну в нього матеріально-технічну базу.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 76 002 505,28
UAH з ПДВ
59 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 76 139 836,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" 77 200 000,00
UAH з ПДВ
60 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 78 489 900,60
UAH з ПДВ
76 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 15:39
Електронний підпис
11 березня 2019 15:39
Уставні документи.pdf
11 березня 2019 15:39
Технічний опис.pdf
11 березня 2019 15:39
Свідоцтво (1).rar
11 березня 2019 15:38
Правила (1).rar
11 березня 2019 15:38
Платіжне доручення.pdf
11 березня 2019 15:38
Ліцензія (1).rar
11 березня 2019 15:38
Інші документи.pdf
11 березня 2019 15:38
Заява учасника.pdf
11 березня 2019 15:38
Договір_182.rar
11 березня 2019 15:38
Гарантія_182.rar
11 березня 2019 15:38
Відповідність ст.17 ЗУ.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 15:54
Гарантія та документи.zip
11 березня 2019 15:54
стаття 17.pdf
11 березня 2019 15:54
Оригінал ліцензії.pdf
11 березня 2019 15:54
Копія дозволу.pdf
11 березня 2019 15:54
Копія виписки з ЄДР.pdf
11 березня 2019 15:54
Заявка учасника.pdf
11 березня 2019 15:54
Довідка субпідрядники.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 15:52
Електронний підпис
11 березня 2019 15:51
Технічна специфікація.pdf
11 березня 2019 15:51
Страхова гарантія.rar
11 березня 2019 15:51
Проект договору.pdf
11 березня 2019 15:51
Информаційні довідки.pdf
11 березня 2019 15:51
Заява Учасника.pdf
11 березня 2019 15:51
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"
#36624755
Відхилено 59 950 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Відхилено 60 000 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"
#34469633
Відхилено 60 200 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Відхилено 76 000 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 17:01

Документи

15 березня 2019 16:36
Електронний підпис
12 березня 2019 12:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 16:43
Електронний підпис
15 березня 2019 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 16:51
Електронний підпис

Документи

15 березня 2019 17:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
15 березня 2019 17:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі