Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-02-14-003157-b 8e6ff8a34a0741e4a13cabe237073594
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Харіна

+380971388803 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380971388803
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 6 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Конверти, марки та марковані конверти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1301 штука
Конверти, марки та марковані конверти (відповідно до додатку №3 Технічне завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:22
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Усі товари, які закупуються у даній закупівлі повинні відповідати вимогам Галузевого стандарту України «Зв’язок поштовий. Марки та блоки поштові. Технічні вимоги. ГСТУ 45.027-2003» .
2) До участі у закупівлі допускаются учасники - фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Їх цінова пропозиція буде розглядатися як остаточна, без додавання 20% ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій