Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 300,00 UAH
UA-2019-02-14-003157-b ● 8e6ff8a34a0741e4a13cabe237073594
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142862 |
Вебсайт: | http://mariupolosvita.wixsite.com/0629 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Харіна +380971388803 zakupki_deposvity@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Конверти, марки та марковані конверти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1301 штука
Конверти, марки та марковані конверти (відповідно до додатку №3 Технічне завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Миру 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 16:42 |
марки конверты тз.docx |
14 лютого 2019 16:42 |
конверт и марки договор.docx |
14 лютого 2019 16:42 |
конверты марки оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:22
Дата відповіді: 15 лютого 2019 16:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Усі товари, які закупуються у даній закупівлі повинні відповідати вимогам Галузевого стандарту України «Зв’язок поштовий. Марки та блоки поштові. Технічні вимоги. ГСТУ 45.027-2003» .
2) До участі у закупівлі допускаются учасники - фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Їх цінова пропозиція буде розглядатися як остаточна, без додавання 20% ПДВ.
2) До участі у закупівлі допускаются учасники - фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Їх цінова пропозиція буде розглядатися як остаточна, без додавання 20% ПДВ.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій