Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the maintenance of motorways of the city, including bridges and the elimination of natural garbage dumps
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council |
National ID: | 40506232 |
Contact point: |
Yavorskaya Myroslava +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 150 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 14 лютого 2019 16:33 |
Enquiries until: | 06 березня 2019 22:00 |
Complaints submission until: | до 12 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 березня 2019 22:00 |
Information
Estimated total value: | 150 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2019 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2019 11:43 |
Тендерна_документація зі змінами.docx | |
06 березня 2019 11:43 |
перелік змін.doc | |
06 березня 2019 11:43 |
проект договору.docx |
06 березня 2019 11:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2019 11:43 |
Тендерна_документація зі змінами.docx
|
|||
06 березня 2019 11:43 |
перелік змін.doc
|
|||
06 березня 2019 11:43 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000049 ● e36f09b98cac41529d94932580bc0d81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-14-003106-b 14.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. На висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляє таке. Тендерною документацією із змінами на закупівлю послуг ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ) затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника № 06/03.UA-2019-02-14-003106-b від 06 березня 2019 року встановлено підстави про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання Замовника щодо відхилення такої тендерної пропозиції учасника, а саме: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі (стор. 9 тендерної документації) Отже, як вбачається із зазначеного, Замовником визначено, що учасники подають інформацію про пункт 3,8 та 9 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Також, зазначаємо, що Замовником встановлено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника лист, складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону (стор. 21 тендерної документації). Відповідно до вищезазначеного, тендерна документація та зміни до неї, порушень не містить.
2019-05-10 11:07:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" |
149 862 547,25
UAH з ПДВ
|
149 862 547,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
149 998 762,33
UAH з ПДВ
|
149 998 762,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Переможець |
149 862 547,25
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 18:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:05
|
Ду 4 19.04-1.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 11:49
|
Ду 3 19.04-1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 11:48
|
Повідомлення Ду 2 19.04-1.pdf | зміни до договору |
07 червня 2019 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 15:31
|
Повідомлення Ду 1 19.04-1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 09:55
|
19.04-1.pdf | укладений |
19 квітня 2019 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 19/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 19/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 19/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 19/04-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |