Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та ліквідація стихійних сміттєзвалищ
Services for the maintenance of motorways of the city, including bridges and the elimination of natural garbage dumps
Очікувана вартість
150 000 000,00 UAH
UA-2019-02-14-003106-b ed1f82d741314f22a850c991ed27acc3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorskaya Myroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2019 22:00
Початок аукціону: 25 березня 2019 15:28
Очікувана вартість: 150 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 14 лютого 2019 16:33
Enquiries until: 06 березня 2019 22:00
Complaints submission until: до 12 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2019 22:00

Information

Estimated total value: 150 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та ліквідація стихійних сміттєзвалищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Амур-нижньодніпровський, Індустріальний та Самарський райони
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services for the maintenance of motorways of the city, including bridges and the elimination of natural garbage dumps
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2019 11:44
Електронний підпис
06 березня 2019 11:43
Тендерна_документація зі змінами.docx
06 березня 2019 11:43
перелік змін.doc
06 березня 2019 11:43
проект договору.docx
06 березня 2019 11:44
Електронний підпис
18 лютого 2019 10:04
Електронний підпис
06 березня 2019 11:43
Тендерна_документація зі змінами.docx
14 лютого 2019 16:33
Тендерна_документація.docx
06 березня 2019 11:43
перелік змін.doc
06 березня 2019 11:43
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000049 ● e36f09b98cac41529d94932580bc0d81
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-02-14-003106-b 14.02.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. На висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) повідомляє таке. Тендерною документацією із змінами на закупівлю послуг ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ) затвердженою рішенням тендерного комітету Замовника № 06/03.UA-2019-02-14-003106-b від 06 березня 2019 року встановлено підстави про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язання Замовника щодо відхилення такої тендерної пропозиції учасника, а саме: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі (стор. 9 тендерної документації) Отже, як вбачається із зазначеного, Замовником визначено, що учасники подають інформацію про пункт 3,8 та 9 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Також, зазначаємо, що Замовником встановлено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника лист, складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якому учасник гарантує відсутність обставин, передбачених частиною першою та другою статті 17 Закону (стор. 21 тендерної документації). Відповідно до вищезазначеного, тендерна документація та зміни до неї, порушень не містить.

2019-05-10 11:07:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 березня 2019
UA-2019-02-14-003106-bed1f82d741314f22a850c991ed27acc3
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2019 22:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 березня 2019 19:49
Електронний підпис

Документи

16 березня 2019 22:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 березня 2019 19:49
Електронний підпис

Публічні документи

16 березня 2019 17:22
Повноваження стор.720-732.pdf
16 березня 2019 17:22
довідки банку стор.507-514.pdf
16 березня 2019 17:22
Проект договору с.504-506.pdf
16 березня 2019 17:22
Статут стор.493-503.pdf
16 березня 2019 17:22
Довідки ІІ стор.476-492.pdf
16 березня 2019 17:22
Довідки І стор.458-475.pdf
16 березня 2019 17:22
реестр стор.1-2.pdf
16 березня 2019 17:22
Договірна ціна стор.688-702.pdf
16 березня 2019 17:22
Цінова пропозиція стор.3.pdf
16 березня 2019 17:22
Додаток 4 стор.718-719.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина IV с.667-687.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина ІІІ с.644-666.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина ІІ с.623-643.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина І с.591-622.pdf
16 березня 2019 17:22
відгук стор.571.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.15 стор.381-403.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.14 стор.353-380.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.13 трудові стор.327-352.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.12 трудові стор.302-326.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.11 трудові стор.276-301.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.10 трудові стор.251-275.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч. 9 стор.226-250.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.8 стор.199-225.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.7 стор. 173-198.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.6 стор.150-172.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.5 стор.123-149.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.4 стор.96-122.pdf
16 березня 2019 17:22
часть 3 трудові стор.71-95.pdf
16 березня 2019 17:22
часть 2. стор.41-70.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" 149 862 547,25
UAH з ПДВ
149 862 547,25
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 149 998 762,33
UAH з ПДВ
149 998 762,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2019 17:22
Повноваження стор.720-732.pdf
16 березня 2019 17:22
довідки банку стор.507-514.pdf
16 березня 2019 17:22
Проект договору с.504-506.pdf
16 березня 2019 17:22
Статут стор.493-503.pdf
16 березня 2019 17:22
Довідки ІІ стор.476-492.pdf
16 березня 2019 17:22
Довідки І стор.458-475.pdf
16 березня 2019 17:22
реестр стор.1-2.pdf
16 березня 2019 17:22
Договірна ціна стор.688-702.pdf
16 березня 2019 17:22
Цінова пропозиція стор.3.pdf
16 березня 2019 17:22
Додаток 4 стор.718-719.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина IV с.667-687.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина ІІІ с.644-666.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина ІІ с.623-643.pdf
16 березня 2019 17:22
Акти частина І с.591-622.pdf
16 березня 2019 17:22
відгук стор.571.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.15 стор.381-403.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.14 стор.353-380.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.13 трудові стор.327-352.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.12 трудові стор.302-326.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.11 трудові стор.276-301.pdf
16 березня 2019 17:22
ч.10 трудові стор.251-275.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч. 9 стор.226-250.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.8 стор.199-225.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.7 стор. 173-198.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.6 стор.150-172.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.5 стор.123-149.pdf
16 березня 2019 17:22
трудові ч.4 стор.96-122.pdf
16 березня 2019 17:22
часть 3 трудові стор.71-95.pdf
16 березня 2019 17:22
часть 2. стор.41-70.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
Переможець 149 862 547,25
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 18:05

Документи

01 квітня 2019 18:05
Електронний підпис
01 квітня 2019 18:05
Намір (150).pdf
25 березня 2019 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
149 862 547,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 18:05
Електронний підпис
01 квітня 2019 18:05
Намір (150).pdf
25 березня 2019 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 09:55
19.04-1.pdf укладений
19 квітня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 16:05
Ду 4 19.04-1.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 11:49
Ду 3 19.04-1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 11:48
Повідомлення Ду 2 19.04-1.pdf зміни до договору
07 червня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 15:31
Повідомлення Ду 1 19.04-1.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 833 333,33 UAH)