Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двигуни та їх частини (Частини двигунів)_7355974
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-02-14-002598-b 9e169a345fc54862a605babb547ca450
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:53
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


запасні частини для автомобільного транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
469 штука
Двигуни та їх частини (Частини двигунів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49107, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Дубініна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:29
Проект договору.doc
14 лютого 2019 15:29
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-002598-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2456900510
Дата подання: 15 березня 2019 11:00
ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах
Для підтвердження наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до абзацу 3 частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Скорочена назва виробника товару в тендерній пропозиції - це технічна помилка, яка чітко підпадає під визначення формальної, адже вона стосується оформлення пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст.
Замовником в тендерній документації не було чітко вказано про необхідність прописувати повну назву виробника. Згідно Технічній специфікації яку надав ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначено каталожний номер за яким можливо ідентифікувати деталь.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 березня 2019 11:01
Причина: не викладено вимогу
Номер вимоги: UA-2019-02-14-002598-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2456900510
Дата подання: 15 березня 2019 11:01
ВИМОГА про скасування протоколу №3 Засідання тендерного комітету Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» від 13.03.2019р.
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах
Для підтвердження наявності матеріально технічної бази висувається вимога щодо наявності в учасника довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Відповідно до абзацу 3 частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Скорочена назва виробника товару в тендерній пропозиції - це технічна помилка, яка чітко підпадає під визначення формальної, адже вона стосується оформлення пропозиції і жодним чином не впливає на її зміст.
Замовником в тендерній документації не було чітко вказано про необхідність прописувати повну назву виробника. Згідно Технічній специфікації яку надав ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначено каталожний номер за яким можливо ідентифікувати деталь.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 15:41
Тендерним комітетом Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта» розглянуто вимогу.
По-перше, на виконання вимог ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII Дирекцією при складання ТД був встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (Додаток №1 ТД), одним з яких є підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність складського або торгівельного приміщення Учасника, де можливий відпуск товару Замовнику, із зазначенням його адреси.
Договір оренди №07 СУБ від 25.12.2018 р. наданий Учасником як підтверджуючий документ оренди складського приміщення, яке зазначено у довідці від 04.03.2019 р. Цей договір укладався на строк до 31.01.2019. Пунктом 8.10 цього договору передбачена його пролонгація. Але, з наданих Учасником у тендерній пропозиції документів не встановлюється факт пролонгації цього договору з 01.02.2019 року.
По-друге, в терміни, передбачені ЗУ по закупівлі UA-2019-02-14-002598-b до Замовника не надходило питань, вимог або скарг, що стосуються ТД від жодного підприємства на предмет наявності у ТД положень, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По-третє, Таблиця 1 «Опис товару для постачання» Додатку №3 ТД містить графу «Виробник», в якій роз’яснюється порядок заповнення, а саме – «Вказується країна та повна назва виробника Товару». Зазначення повної назви виробника Товару в ТД надає можливість Замовнику перевірити виробника з питань, що стосується указом Президента України від 14.05.2018 року №126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Не зазначення повної назви виробника Товару не підпадає під поняття формальної (несуттєвої) помилки, яке встановлено положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу щодо скасування рішення ТК від 13.03.2019 р. №3 про відхилення Вашої пропозиції на підставі ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю її кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам, встановленим тендерною документацією безпідставною, а рішення ТК від 13.03.2019 р. №3 таким, що відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.


Документи подані скаржником

15 березня 2019 11:01
Вимога АТ Укрпошта .pdf

Документи

18 березня 2019 15:41
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ" 38 850,00
UAH з ПДВ
38 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" 43 598,00
UAH з ПДВ
43 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТОРОЖИК ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ" 49 200,00
UAH з ПДВ
48 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 61 831,62
UAH з ПДВ
49 197,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000" 81 200,00
UAH з ПДВ
81 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2019 15:51
10.Технічна специфікація.pdf
04 березня 2019 15:51
5. Паспорт.pdf
04 березня 2019 15:51
4. Виписка з ЄДР.pdf
04 березня 2019 15:51
3. Витяг з РПЄП.pdf
04 березня 2019 15:51
2.Довідка ст.17 .pdf
04 березня 2019 15:51
1,1.Договір оренди склад.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 16:03
ФОП СТОРОЖИК ДВИГУН.rar
04 березня 2019 15:22
ФОП СТОРОЖИК ДВИГУН.rar

Публічні документи

04 березня 2019 15:42
Повноваження директора.pdf
04 березня 2019 15:42
опис товару.pdf
04 березня 2019 15:42
Специфікація.pdf
04 березня 2019 15:42
лист гарантія ст.17.pdf
04 березня 2019 15:42
Договір оренди 2018.pdf
04 березня 2019 15:42
довідка мат-тех бази.pdf
04 березня 2019 15:42
Відгук_Дог 418_МНС.pdf
04 березня 2019 15:42
відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ"

ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "СТОРОЖИК ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОТРАНСДЕТАЛЬ"
#42367267
Відхилено 38 850,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 18:01
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
#2456900510
Відхилено 43 598,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "СТОРОЖИК ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3307004853
Відхилено 48 200,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:44
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Відхилено 49 197,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 14:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000"
#39185235
Переможець 81 200,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 15:32

Документи

12 березня 2019 18:01
Електронний підпис
12 березня 2019 18:01
рішення комітету.docx
05 березня 2019 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" #2456900510

№ рішення у справі

60/40-р/к

Дата рішення у справі

18.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

14 березня 2019 15:24
Електронний підпис
14 березня 2019 15:24
рішення комітету.docx
12 березня 2019 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 15:44
Електронний підпис
18 березня 2019 15:43
рішення комітету.docx
14 березня 2019 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 14:43
Електронний підпис
20 березня 2019 14:43
рішення комітету.docx
18 березня 2019 15:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 15:32
Електронний підпис
25 березня 2019 15:31
рішення комітету.docx
20 березня 2019 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000"
#39185235
81 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 15:32
Електронний підпис
25 березня 2019 15:31
рішення комітету.docx
20 березня 2019 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:16
додаткова угода №2 до договору.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 17:14
додаток №1 до додаткової угоди.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 17:10
додаток №1 до додаткової угоди.jpg зміни до договору
21 грудня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 16:26
додаток №1 до договору.docx укладений
08 квітня 2019 16:25
договір № 080419-09-1.2Р36.docx укладений
08 квітня 2019 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських рахунків Замовника та Виконавця. Сума договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: №080419-09/1.2Р36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, збільшення загальної вартості договору.
Номер договору про закупівлю: №080419-09/1.2Р36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 97 439,60
UAH (в тому числі ПДВ 16 239,93 UAH)