Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (4 лоти)
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (4 lots)
Очікувана вартість
387 374 667,00 UAH
UA-2019-02-14-002444-b 51486514cc0e46d5b72fbf7a9d7a8e88
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 09:00
Очікувана вартість: 387 374 667,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 лютого 2019 15:13
Enquiries until: 08 березня 2019 09:00
Complaints submission until: до 14 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 387 374 667 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (4 лоти): лот 1 - протяжністю 440,3 км; лот 2 - протяжністю 319,3 км; лот 3 - протяжністю 527,8 км; лот 4 - протяжністю 337,6 км.
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (4 lots): lot 1 - length is 440,3 km; lot 2 - length is 319,3 km; lot 3 - length is 527,8 km; lot 4 - length is 337,6 km.

Тендерна документація

06 березня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:59
Проект договору.doc
06 березня 2019 13:59
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II зі змінами.doc
06 березня 2019 13:59
Додатки до ТД.doc
06 березня 2019 13:59
Перелік змін до ТД.pdf
06 березня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:59
Проект договору.doc
14 лютого 2019 16:24
Проект договору.doc
06 березня 2019 13:59
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II зі змінами.doc
14 лютого 2019 16:24
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II.doc
06 березня 2019 13:59
Додатки до ТД.doc
14 лютого 2019 16:24
Додатки до ТД.doc
06 березня 2019 13:59
Перелік змін до ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-14-002444-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 02 квітня 2019 16:54
Скарга на дії Замовника
Скарга на порушення дій замовника, які викладені в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.04.2019 № 4049.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 22:43

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 16:54
Скарга АМК.pdf
02 квітня 2019 16:54
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2019 22:43
рішення від 05.04.2019 № 4049.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км
Опис предмету закупівлі:
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 96 584 838,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 477 000,00 UAH з ПДВ


Title: Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 337,6 km
Description: Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 337,6 km
Current status: Complete
Estimated total value: 96 584 838,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 477 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 квітня 2019 15:17
Auction planned date: 12 квітня 2019 15:17
Закінчення: 12 квітня 2019 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 337,6 км
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2021

Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 337,6 km
CPV: 63710000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 березня 2019
UA-2019-02-14-002444-b51486514cc0e46d5b72fbf7a9d7a8e88
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 березня 2019 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:51
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:51
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 12:12
розрахунки1
03 травня 2019 11:54
договора1
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
16 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:35
АК програма та наказ
12 квітня 2019 16:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2019 14:35
Проект договору.pdf
15 березня 2019 14:35
Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 14:35
Статут.pdf
15 березня 2019 14:35
Ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:35
Договір з додатками.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть3.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть2.pdf
15 березня 2019 14:34
договора часть1.pdf
15 березня 2019 14:34
Договір з лабораторією.pdf
15 березня 2019 14:34
Лист згода.pdf
15 березня 2019 14:34
наказ.pdf
15 березня 2019 14:34
Виписка.pdf
15 березня 2019 14:34
Інформація про учасника.pdf

Документи

18 березня 2019 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:53
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:56
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:40
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:08
17_Гарантійний лист Лот 4.pdf
15 березня 2019 18:08
21_Довідка довкілля.pdf
15 березня 2019 18:08
20_Копія ліцензії.pdf
15 березня 2019 18:08
16_Копія Статуту.pdf
15 березня 2019 18:08
15_Проект договору.pdf
15 березня 2019 18:08
12_Довіреність.pdf
15 березня 2019 18:08
9_Гарантійний лист ст. 17.pdf
15 березня 2019 18:08
4_Договір на техніку.pdf

Документи

18 березня 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:53
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:54
Електронний підпис

Публічні документи

17 березня 2019 21:56
Електронний підпис
17 березня 2019 21:56
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:14
Реєстр документів лот 4 .pdf
16 березня 2019 18:12
договір №9.pdf
16 березня 2019 18:12
Додаток 4 ПРАЦІВНИКИ .pdf
16 березня 2019 18:12
Довідка ст.17 лот 4 .pdf

Документи

18 березня 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:52
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:54
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2019 08:58
Електронний підпис
18 березня 2019 08:54
10.Гарантійний лист..pdf
18 березня 2019 08:53
1. Реєстр.pdf
18 березня 2019 08:53
17.Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 95 763 864,00
UAH з ПДВ
93 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 96 560 800,00
UAH з ПДВ
96 560 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 96 281 000,00
UAH з ПДВ
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2019 21:56
Електронний підпис
17 березня 2019 21:56
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:14
Реєстр документів лот 4 .pdf
16 березня 2019 18:12
договір №9.pdf
16 березня 2019 18:12
Додаток 4 ПРАЦІВНИКИ .pdf
16 березня 2019 18:12
Довідка ст.17 лот 4 .pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
12 квітня 2019 18:40
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:08
17_Гарантійний лист Лот 4.pdf
15 березня 2019 18:08
21_Довідка довкілля.pdf
15 березня 2019 18:08
20_Копія ліцензії.pdf
15 березня 2019 18:08
16_Копія Статуту.pdf
15 березня 2019 18:08
15_Проект договору.pdf
15 березня 2019 18:08
12_Довіреність.pdf
15 березня 2019 18:08
9_Гарантійний лист ст. 17.pdf
15 березня 2019 18:08
4_Договір на техніку.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 12:12
розрахунки1
03 травня 2019 11:54
договора1
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
03 травня 2019 11:54
розрахунки
16 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:35
АК програма та наказ
12 квітня 2019 16:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2019 14:35
Проект договору.pdf
15 березня 2019 14:35
Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 14:35
Статут.pdf
15 березня 2019 14:35
Ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:35
Договір з додатками.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть3.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть2.pdf
15 березня 2019 14:34
договора часть1.pdf
15 березня 2019 14:34
Договір з лабораторією.pdf
15 березня 2019 14:34
Лист згода.pdf
15 березня 2019 14:34
наказ.pdf
15 березня 2019 14:34
Виписка.pdf
15 березня 2019 14:34
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 92 400 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 08:20
34_16_120 від 27.04.21.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 08:20
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:33
34_15_92 від 30.03.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:16
34_14_14 від 28.01.21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:35
34_13_4 від 25.01.21.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:35
34_12_244 від 23.12.20 337,6 км.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:17
34_11_218 від 23.12.20 337,6 км.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 13:53
34_10_186 від 08.12.20 Спец комплект постач.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:44
Додаткова угода №34_9_149.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 08:32
ДУ 34_8_97 від 25.08.20.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 17:44
ДУ 34_7_44 від 26.05.20.pdf зміни до договору
26 травня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 14:57
ДОД УГОДА №6 ДО ДОГ. №34 спец Комплект Постач.pdf зміни до договору
26 березня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 11:27
Дод.угода 34-5-7.pdf зміни до договору
29 січня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:41
ду 34-4-108 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 09:54
дод.угода 34-3-91.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 10:07
№2 до дог №34 від 03.05.19 337,6 км.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 10:05
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 14:06
ду №1 до дог. №34 від 03.05.19.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 14:00
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:37
договір 34 від 03.05.19 лот 4.pdf укладений
03 травня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 166 666,67 грн. (один мільйон сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/1/59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333 333,33 грн. (триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 9 000 000,00 грн. (дев’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 500 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2).Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/2/70
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 969 562,97 грн. (дев’ятсот шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят дві гривні 97 коп.), у тому числі ПДВ 161 593,83 грн. (сто шістдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто три гривні 83 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 8 030 437,03 грн. (вісім мільйонів тридцять тисяч чотириста тридцять сім гривень 03 коп.), у тому числі ПДВ 1 338 406,17 грн. (один мільйон триста тридцять вісім тисяч чотириста шість гривень 17 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Зміна банківських реквізитів Підрядника. Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/3/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 852 481,72 грн. (вісімсот п’ятдесят дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня 72 коп.), у тому числі ПДВ 142 080,29 грн. (сто сорок дві тисячі вісімдесят гривень 29 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 8 882 918,75 грн. (вісім мільйонів вісімсот вісімдесят дві тисячі дев’ятсот вісімнадцять гривень 75 коп.), у тому числі ПДВ 1 480 486,46 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 46 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/4/108
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 1 квартал 2020 року в розмірі 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/5/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 15 000 000,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 500 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/6/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 14 800 000,00 грн. (чотирнадцять мільйонів вісімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 466 666,67 грн. (два мільйони чотириста шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 29 800 000,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів вісімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 966 666,67 грн. (чотири мільйони дев’ятсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/7/44
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Загального фонду Державного бюджету на 7 450 000,00 грн. (сім мільйонів чотириста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 241 666,67 грн. (один мільйон двісті сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 37 250 000,00 грн. (тридцять сім мільйонів двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 6 208 333,33 грн. (шість мільйонів двісті вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.), у тому числі: - 7 450 000,00 грн. (Загальний фонд); - 29 800 000,00 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/8/97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6.11 та п. 6.12. Договору №34 від 03.05.2019 р. та викласти їх у наступній редакції: «6.11. Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів у межах поточного бюджетного року. Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Підрядник повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо своєчасного погашення авансу. 6.12. Термін погашення авансу до 90 календарних днів з дня отримання, кінцевий термін погашення авансу визначає Замовник, про що письмово повідомляє Підрядника. При несвоєчасному розрахунку по авансу нараховується пеня у розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочки.» Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/9/149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Загального фонду Державного бюджету на 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 333 333,33 грн. (триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 35 250 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 875 000,00 грн. (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі: - 5 450 000,00 грн. (Загальний фонд); - 29 800 000,00 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/10/186
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 865 416,54 грн. (вісімсот шістдесят п’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 54 коп.), в тому числі ПДВ 144 236,09 грн. (сто сорок чотири тисячі двісті тридцять шість гривень 09 коп.) та зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 1 681 486,42 грн. (один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча чотириста вісімдесят шість гривень 42 коп.), в тому числі ПДВ 280 247,74 грн. (двісті вісімдесят тисяч двісті сорок сім гривень 74 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 34 433 930,12 грн. (тридцять чотири мільйони чотириста тридцять три тисячі дев’ятсот тридцять гривень 12 коп.), у тому числі ПДВ 5 738 988,35 грн. (п’ять мільйонів сімсот тридцять вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 35 коп.), у тому числі: - 3 768 513,58 грн. (Загальний фонд); - 30 665 416,54 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/11/218
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 3 885 125,21 грн. (три мільйони вісімсот вісімдесят п’ять тисяч сто двадцять п’ять гривень 21 коп.), у тому числі ПДВ 647 520,87 грн. (шістсот сорок сім тисяч п’ятсот двадцять гривень 87 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 38 319 055,33 грн. (тридцять вісім мільйонів триста дев’ятнадцять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 33 коп.), у тому числі ПДВ 6 386 509,22 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят шість тисяч п’ятсот дев’ять гривень 22 коп.), у тому числі: - 3 768 513,58 грн. (Загальний фонд); - 34 550 541,75 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/12/244
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 25 037 000,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів тридцять сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 172 833,33 грн. (чотири мільйони сто сімдесят дві тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/13/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 25 037 000,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів тридцять сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 172 833,33 грн. (чотири мільйони сто сімдесят дві тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 №1198 доповнити пункт 6.11. розділу VI. Порядок здійснення оплати Договору №34 від 03.05.2019 р. підпунктом 6.11.1. та викласти його у наступній редакції: « 6.11.1. На період дії карантину попередня оплата послуг не проводиться». Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/14/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 30.04.2021 року. Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/15/92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 5 312 390,83 грн. (п’ять мільйонів триста дванадцять тисяч триста дев’яносто гривень 83 коп.), у тому числі ПДВ 885 398,47 грн. (вісімсот вісімдесят п’ять тисяч триста дев’яносто вісім гривень 47 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 30 349 390,83 грн. (тридцять мільйонів триста сорок дев’ять тисяч триста дев’яносто гривень 83 коп.), у тому числі ПДВ 5 058 231,80 грн. (п’ять мільйонів п’ятдесят вісім тисяч двісті тридцять одна гривня 80 коп.). Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 30.06.2021 року. Внести зміни до календарного графіка надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 92 400 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/16/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 77 551 364,91
UAH (в тому числі ПДВ 12 925 227,48 UAH)