Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (4 лоти)
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (4 lots)
Очікувана вартість
387 374 667,00 UAH
UA-2019-02-14-002444-b 51486514cc0e46d5b72fbf7a9d7a8e88
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 09:00
Очікувана вартість: 387 374 667,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 лютого 2019 15:13
Enquiries until: 08 березня 2019 09:00
Complaints submission until: до 14 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 387 374 667 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (4 лоти): лот 1 - протяжністю 440,3 км; лот 2 - протяжністю 319,3 км; лот 3 - протяжністю 527,8 км; лот 4 - протяжністю 337,6 км.
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast (4 lots): lot 1 - length is 440,3 km; lot 2 - length is 319,3 km; lot 3 - length is 527,8 km; lot 4 - length is 337,6 km.

Тендерна документація

06 березня 2019 14:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:59
Проект договору.doc
06 березня 2019 13:59
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II зі змінами.doc
06 березня 2019 13:59
Додатки до ТД.doc
06 березня 2019 13:59
Перелік змін до ТД.pdf
06 березня 2019 14:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2019 13:59
Проект договору.doc
14 лютого 2019 16:24
Проект договору.doc
06 березня 2019 13:59
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II зі змінами.doc
14 лютого 2019 16:24
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ 4 лоти II.doc
06 березня 2019 13:59
Додатки до ТД.doc
14 лютого 2019 16:24
Додатки до ТД.doc
06 березня 2019 13:59
Перелік змін до ТД.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-14-002444-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 02 квітня 2019 16:54
Скарга на дії Замовника
Скарга на порушення дій замовника, які викладені в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 05.04.2019 № 4049.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2019 22:43

Документи подані скаржником

02 квітня 2019 16:54
Скарга АМК.pdf
02 квітня 2019 16:54
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2019 22:43
рішення від 05.04.2019 № 4049.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 527,8 км
Опис предмету закупівлі:
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 527,8 км
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 126 401 309,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 632 000,00 UAH з ПДВ


Title: Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 527,8 km
Description: Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 527,8 km
Current status: Complete
Estimated total value: 126 401 309,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 632 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 квітня 2019 14:30
Auction planned date: 12 квітня 2019 14:30
Закінчення: 12 квітня 2019 14:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 527,8 км
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2021

Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast length is 527,8 km
CPV: 63710000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 березня 2019
UA-2019-02-14-002444-b51486514cc0e46d5b72fbf7a9d7a8e88
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 березня 2019 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:47
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:48
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2019 11:54
розрахунки
16 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:35
Статут.pdf
15 березня 2019 14:35
Ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:35
Гарантійний лист.pdf
15 березня 2019 14:35
Проект договору.pdf
15 березня 2019 14:35
Договір з додатками.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть3.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть2.pdf
15 березня 2019 14:34
договора часть1.pdf
15 березня 2019 14:34
Договір з лабораторією.pdf
15 березня 2019 14:34
Лист згода.pdf
15 березня 2019 14:34
Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 14:34
наказ.pdf
15 березня 2019 14:34
Виписка.pdf
15 березня 2019 14:34
Інформація про учасника.pdf
15 березня 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

18 березня 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:49
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:50
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:09
Довідки з МВС від 28.03.19.pdf
16 квітня 2019 16:09
Довідка з Податкової.pdf
12 квітня 2019 18:40
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:08
17_Гарантійний лист Лот 3.pdf
15 березня 2019 18:08
21_Довідка довкілля.pdf
15 березня 2019 18:08
20_Копія ліцензії.pdf
15 березня 2019 18:08
16_Копія Статуту.pdf
15 березня 2019 18:08
15_Проект договору.pdf
15 березня 2019 18:08
12_Довіреність.pdf
15 березня 2019 18:08
9_Гарантійний лист ст. 17.pdf
15 березня 2019 18:08
4_Договір на техніку.pdf

Документи

18 березня 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:42
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:43
Електронний підпис

Публічні документи

17 березня 2019 21:55
Електронний підпис
17 березня 2019 21:55
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:13
Реєстр документів лот 3 .pdf
16 березня 2019 18:12
договір №9.pdf
16 березня 2019 18:12
Додаток 4 ПРАЦІВНИКИ .pdf
16 березня 2019 18:11
Довідка ст.17 лот3 .pdf

Документи

18 березня 2019 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 11:44
протокол розгляду 4 лоти.pdf
29 березня 2019 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2019 08:55
Електронний підпис
18 березня 2019 08:52
10.Гарантійний лист..pdf
18 березня 2019 08:51
1. Реєстр.pdf
18 березня 2019 08:51
17.Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 126 312 000,00
UAH з ПДВ
120 563 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 125 453 298,00
UAH з ПДВ
120 563 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 126 400 000,00
UAH з ПДВ
126 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:09
Довідки з МВС від 28.03.19.pdf
16 квітня 2019 16:09
Довідка з Податкової.pdf
12 квітня 2019 18:40
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:13
Електронний підпис
15 березня 2019 18:08
17_Гарантійний лист Лот 3.pdf
15 березня 2019 18:08
21_Довідка довкілля.pdf
15 березня 2019 18:08
20_Копія ліцензії.pdf
15 березня 2019 18:08
16_Копія Статуту.pdf
15 березня 2019 18:08
15_Проект договору.pdf
15 березня 2019 18:08
12_Довіреність.pdf
15 березня 2019 18:08
9_Гарантійний лист ст. 17.pdf
15 березня 2019 18:08
4_Договір на техніку.pdf

Публічні документи

17 березня 2019 21:55
Електронний підпис
17 березня 2019 21:55
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:21
Електронний підпис
16 березня 2019 18:13
Реєстр документів лот 3 .pdf
16 березня 2019 18:12
договір №9.pdf
16 березня 2019 18:12
Додаток 4 ПРАЦІВНИКИ .pdf
16 березня 2019 18:11
Довідка ст.17 лот3 .pdf

Публічні документи

03 травня 2019 11:54
розрахунки
16 квітня 2019 15:38
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:22
Електронний підпис
17 березня 2019 10:21
Реєстр.pdf
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:57
Електронний підпис
15 березня 2019 14:35
Статут.pdf
15 березня 2019 14:35
Ліцензія.pdf
15 березня 2019 14:35
Гарантійний лист.pdf
15 березня 2019 14:35
Проект договору.pdf
15 березня 2019 14:35
Договір з додатками.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть3.pdf
15 березня 2019 14:35
договора часть2.pdf
15 березня 2019 14:34
договора часть1.pdf
15 березня 2019 14:34
Договір з лабораторією.pdf
15 березня 2019 14:34
Лист згода.pdf
15 березня 2019 14:34
Технічне завдання.pdf
15 березня 2019 14:34
наказ.pdf
15 березня 2019 14:34
Виписка.pdf
15 березня 2019 14:34
Інформація про учасника.pdf
15 березня 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Дочірнє підприємство "Житомирський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 120 563 300,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
120 563 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 09:45
д.у. 35_17_114 від 23.04.2021.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:27
35_16_91 від 30.03.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 08:26
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:22
35_16_91 від 30.03.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 08:21
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 13:54
35_15_10 від 28.10.21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:41
35-14-8.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:04
35_13_247 від 23.12.20 527,8 км.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:13
35_12_227 527,8 км.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 12:53
ДУ №35_11_90 від 21.08.20 до дог. №35 527,8 км.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 14:46
35_10_46 від 28.05.20.pdf зміни до договору
28 травня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 12:03
дод.угода №35_9_39 від 20.05.20.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:10
дод уг №8 до дог №35 527,8 км.pdf зміни до договору
26 березня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 11:35
дод.угода 35-7-4.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 01:05
35-6-112 від 27.12.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 01:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:56
35-5-109 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:29
дод. угода 35-4-102.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:29
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 16:13
35_3_77 від 17.10.19.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 09:54
№2 до дог. №35 від 03.05.19 527,8 км.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 14:46
ду №1 до договору №35 від 03.05.19.pdf зміни до договору
09 липня 2019 14:42
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:51
договір 35 від 03.05.19.pdf укладений
03 травня 2019 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 13 000 000,00 грн. (тринадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 166 666,67 грн. (два мільйони сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/1/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 833 333,33 грн. (вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 18 000 000,00 грн. (вісімнадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/2/69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 2 400 000,00 грн. (два мільйони чотириста тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 20 400 000,00 грн. (двадцять мільйонів чотириста тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 400 000,00 грн. (три мільйони чотириста тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/3/77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 3 622 559,55 грн. (три мільйони шістсот двадцять дві тисячі п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 603 759,93 грн. (шістсот три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 93 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 24 022 559,55 грн. (двадцять чотири мільйони двадцять дві тисячі п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 4 003 759,93 грн. (чотири мільйони три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 93 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/4/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 8 336 882,36 грн. (вісім мільйонів триста тридцять шість тисяч вісімсот вісімдесят дві гривні 36 коп.), у тому числі ПДВ 1 389 480,39 грн. (один мільйон триста вісімдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдесят гривень 39 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 32 359 441,91 грн. (тридцять два мільйони триста п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сорок одна гривня 91 коп.), у тому числі ПДВ 5 393 240,32 грн. (п’ять мільйонів триста дев’яносто три тисячі двісті сорок гривень 32 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/5/109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 3 102 306,11 грн. (три мільйони сто дві тисячі триста шість гривень 11 коп.), у тому числі ПДВ 517 051,02 грн. (п’ятсот сімнадцять тисяч п’ятдесят одна гривня 02 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 35 461 748,02 грн. (тридцять п’ять мільйонів чотириста шістдесят одна тисяча сімсот сорок вісім гривень 02 коп.), у тому числі ПДВ 5 910 291,34 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч двісті дев’яносто одна гривня 34 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/6/112
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2020 рік в розмірі 20 000 000,00 грн. (двадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 333 333,33 грн. (три мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/7/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 32 000 000,00 грн. (тридцять два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 333 333,33 грн. (п’ять мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/8/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 666 666,67 грн. (один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 42 000 000,00 грн. (сорок два мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/9/39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 54 000 000,00 грн. (п’ятдесят чотири мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 9 000 000,00 грн. (дев’ять мільйонів гривень 00 коп.). Внести зміни до календарного графіку надання послуг (додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/10/46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Загального фонду Державного бюджету на 16 820 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 803 333,33 грн. (два мільйони вісімсот три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 70 820 000,00 грн. (сімдесят мільйонів вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 11 803 333,33 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.), у тому числі: - 16 820 000,00 грн. (Загальний фонд); - 54 000 000,00 грн. (Спеціальний фонд). 2. Внести зміни до календарного графіку надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/11/90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 2 915 442,58 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятнадцять тисяч чотириста сорок дві гривні 58 коп.), у тому числі ПДВ 485 907,10 грн. (чотириста вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот сім гривень 10 коп.), з них: - за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 915 121,23 грн. (дев’ятсот п’ятнадцять тисяч сто двадцять одна гривня 23 коп.), у тому числі ПДВ 152 520,21 грн. (сто п’ятдесят дві тисячі п’ятсот двадцять гривень 21 коп.); - за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 2 000 321,35 грн. (два мільйони триста двадцять одна гривня 35 коп.), у тому числі ПДВ 333 386,89 грн. (триста тридцять три тисячі триста вісімдесят шість гривень 89 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 67 904 557,42 грн. (шістдесят сім мільйонів дев’ятсот чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят сім гривень 42 коп.), у тому числі ПДВ 11 317 426,23 грн. (одинадцять мільйонів триста сімнадцять тисяч чотириста двадцять шість гривень 23 коп.), у тому числі: - 14 819 678,65 грн. (Загальний фонд); - 53 084 878,77 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/12/227
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 2 543 431,86 грн. (два мільйони п’ятсот сорок три тисячі чотириста тридцять одна гривня 86 коп.), у тому числі ПДВ 423 905,31 грн. (чотириста двадцять три тисячі дев’ятсот п’ять гривень 31 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 70 447 989,28 грн. (сімдесят мільйонів чотириста сорок сім тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять гривень 28 коп.), у тому числі ПДВ 11 741 331,54 грн. (одинадцять мільйонів сімсот сорок одна тисяча триста тридцять одна гривня 54 коп.), у тому числі: - 14 819 678,65 грн. (Загальний фонд); - 55 628 310,63 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/13/247
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 14 484 402,30 грн. (чотирнадцять мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі чотириста дві гривні 30 коп.), у тому числі ПДВ 2 414 067,05 грн. (два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч шістдесят сім гривень 05 коп.). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/14/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 14 484 402,30 грн. (чотирнадцять мільйонів чотириста вісімдесят чотири тисячі чотириста дві гривні 30 коп.), у тому числі ПДВ 2 414 067,05 грн. (два мільйони чотириста чотирнадцять тисяч шістдесят сім гривень 05 коп.). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 №1198 доповнити пункт 6.11. розділу VI. Порядок здійснення оплати Договору №35 від 03.05.2019 р. підпунктом 6.11.1. та викласти його у наступній редакції: « 6.11.1. На період дії карантину попередня оплата послуг не проводиться». Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/15/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору до 30.04.2021 року. Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/16/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором на 5 530 грн. 79 коп. (п’ять тисяч п’ятсот тридцять грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 921 грн. 80 коп. (дев’ятсот двадцять одна грн. 80 коп.). Сума договору після внесення змін: 120 563 300,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/17/114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 23 квітня 2021
Сума оплати за договором: 120 388 608,81
UAH (в тому числі ПДВ 20 064 768,13 UAH)