Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
9 018,96 UAH
UA-2019-02-14-002324-b 946c939b27c04ce892748db313a7c943
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №33 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031530
Місцезнаходження замовника: 87521, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. МАРІУПОЛЬСЬКА , 18-А
Контактна особа замовника: Ірина Красноярова
+380677260016
school33mariupol@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


вивезення твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, Маріупольська,18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Документація

Тендерна документація

14 лютого 2019 16:21
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 9 018,96
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:21

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
коммунальник укладений
14 лютого 2019 16:37
Додаткова угода 1_300919_до Договору 542_130219.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 13:56
File0002.PDF зміни до договору
12 березня 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка, замість кількості - 1 послуга, на площадці, помилково було внесенно 76м2
Номер договору про закупівлю: 542
Договір:
Номер додаткової угоди: 542
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку зі змінами тарифів відповідно до рішення виконкому Маріупольської міської ради від 21.07.2019 року №246, погодилися змінити і доповнити Договір №542 від 13 лютого 2019 року в частині збільшення суми договору на 1017,84 (одна тисяча сімнадцять грн. 84 коп.) грн. Загальна сума за цим Договором на 2019 рік складає 10036,80 (десять тисяч тридцять шість грн. 80 коп.), у т.ч. 1672,80 грн. - ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 542
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку