Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
16 700,00 UAH
UA-2019-02-14-002269-b ● 52aaef389cad401794bca71f792ca6a2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985050 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26. |
Контактна особа: |
Ольга Браславець +380567264041,+380567708580 tkrudnev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 16 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
МФУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 12:03 |
Оголошення...docx |
14 лютого 2019 14:53 |
Проект договору.doc |
18 лютого 2019 12:03 |
Оголошення...docx
|
||
14 лютого 2019 14:53 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1
Дата подання: 14 лютого 2019 20:44
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:14
Просимо внести зміни в тендерну документацію, та зазначити, щоб учасники у період кваліфікації надали серійний номер запропонованого обладнання, що постачається для перевірки у локального офісу виробника та заради уникнення поставки сірого товару та підтвердження того, що обладнання ввозитися на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Та усунення не добросовісної конкуренції від учасників, які можуть запропонувати «сірий» товар, який буде коштувати дешевше ніж офіційний, відповідно не матиме гарантії від виробника по усій території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В оголошенні зазначено: " Замовник на свій розсуд на етапі кваліфікації може запросити у учасника – переможця зразок запропонованого їм товару ". Завдяки цьому товар перевіриться на підтвердження того, що обладнання ввозиться на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Дякуємо за питання.
В оголошенні зазначено: " Замовник на свій розсуд на етапі кваліфікації може запросити у учасника – переможця зразок запропонованого їм товару ". Завдяки цьому товар перевіриться на підтвердження того, що обладнання ввозиться на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Дякуємо за питання.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 15 лютого 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Допускаються товари, які відповідають вимогам зазначеними у Додатку № 1 цього Оголошення, також всі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці і юридичні особи. Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.
Допускаються товари, які відповідають вимогам зазначеними у Додатку № 1 цього Оголошення, також всі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці і юридичні особи. Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
8 436,00
UAH з ПДВ
|
8 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
12 760,00
UAH з ПДВ
|
12 414,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
12 416,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "САДКОВА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" |
15 800,00
UAH з ПДВ
|
15 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
15 896,00
UAH з ПДВ
|
15 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
8 436,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 14:38
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Відхилено |
12 414,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 15:19
|
ФОП ТКАЧЕНКО НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА #3121918647 |
Відхилено |
12 416,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 15:33
|
ФОП "САДКОВА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" #1615704965 |
Переможець |
15 800,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:32
|
дог.6.PDF | укладений |
06 березня 2019 10:43
|