Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
114 489,00 UAH
UA-2019-02-14-002118-b be8bafcbe07848249307c7e5a916e746
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Осовська Людмила Федорівна

380444042119 osovska@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
380444042119
osovska@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 12:18
Очікувана вартість: 114 489,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 573,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9485 штуки
Ручки кулькові, стержні, скоби для стиплера, олівці, папка сегрегатор, папір рулонний для матричних принтерів, папір для факса, папір офісний А4, скріпки, папки «До підпису», штемпельна краска, папір для нотаток, скотч канцелярський, конверти, маркери, коректор, стиплер, швидкозшивач, папка картонна для паперів на зав’язках, діркопробивач, швидкозшивачі пластикові, калькулятор, лінійки, зошити.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київська область, Київ, просп.Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 14:39
Оголошення.doc
14 лютого 2019 14:39
Додаток 4.doc
14 лютого 2019 14:39
Додаток 3.docx
14 лютого 2019 14:39
Додаток 2.doc
14 лютого 2019 14:38
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:58
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати товару вказаному в Додатку 1. Розгляд пропозицій буде відповідно Закону України "Про публічні закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-002118-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 26 лютого 2019 16:41
Порушення вимог закупівлі
ТОВ «Директ Офіс Сервіс» приймало участь у закупівлі UA-2019-02-14-002118-b, предмет закупівлі - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Згідно Протоколу рішення кваліфікаційного комітету №10 від 26.02.2019р. переможцем даної закупівлі визнано ТОВ «Бумвест» ЄДРПОУ 23702466.
Вивчивши остаточну пропозицію ТОВ «Бумвест» з’ясувалось, що в найменуваннях товару, що пропонується до закупівлі взагалі не вказані технічні та якісні характеристики, що значно впливає на його (товару) вартісне відображення. Зокрема поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» - не зазначено навіть ОСНОВНІ параметри, які вимагав Замовник – а саме ширина та довжина! Відсутність таких важливих показників якості товару та відповідності вимогам закупівлі є грубим порушенням ЗУ «Про закупівлі» та принципів проведення публічних закупівель.

Слід зазначити, що минулого року ТОВ «Бумвест» був визначений переможцем (і єдиним учасником) закупівлі UA-2018-02-14-001919-c, замовником за якою є Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат і предметом закупівлі було 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. У технічних вимогах до предмету закупівлі - зокрема тієї ж поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» було зазначено Замовником технічні параметри ширина 210мм, довжина 100м, на що ТОВ «Бумвест» запропонував «Папір рулонний для матричних принтерів» ЗНОВУ Ж ТАКИ без зазначення ні ширини, ні довжини паперу!
За результатами минулорічної закупівлі UA-2018-02-14-001919-c між ТОВ «Бумвест» та Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та був підписаний Договір №109 від 12 березня 2018 року, в специфікації до якого поз. №8 «Папір рулонний до матричних принтерів», яка має бути за вимогами закупівлі шириною 210мм та довжиною 100м., визначена наступним чином (має порядковий №14 в специфікації): «Папір рул. без/перф.ЛУ55-210мм, 55м., 55 г/м2, Сиктивкар». Тобто, за фактом постачання даний папір був довжиною 55м., а НЕ 100м., як вимогалось умовами закупівлі. Як висновок державні кошти були були сплачені за обсяг товару (зокрема паперу рулонного), фактичне постачання якого було на 50% меншим від потреби.
На підставі вищевикладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ «Бумвест» як таку, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2018-02-14-001919-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 17:13
В складі пропозиції ТОВ "Бумвест" разом з ціновою пропозицією надало інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановленим Замовником. Інформація підписана директором товариства та завірена печаткою.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет підтверджує рішення про визначення переможця.

Документи подані скаржником

26 лютого 2019 16:41
Договір 109.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест" 109 766,70
UAH з ПДВ
108 612,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 110 050,26
UAH з ПДВ
108 699,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 17:24
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:36
Електронний підпис
22 лютого 2019 17:35
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 17:35
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 17:35
Установчий договір.pdf
22 лютого 2019 17:35
Статут.pdf
22 лютого 2019 17:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 лютого 2019 17:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
22 лютого 2019 17:35
Довідка 4-ОПП.pdf
22 лютого 2019 17:35
Витяг з ЄДРПОУ - 24.01.2019.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 11:35
Статут завірений .rar
20 лютого 2019 11:35
Сертифікати.rar
20 лютого 2019 11:35
Сертифікати 3.rar
20 лютого 2019 11:35
Сертифікати 2.rar
20 лютого 2019 11:35
Сертифікати 1.rar
20 лютого 2019 11:35
Додоаток 4 Договір.pdf
20 лютого 2019 11:35
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2019 11:35
Витяг ПДВ.pdf
20 лютого 2019 11:35
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бумвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 108 612,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 15:04

Документи

26 лютого 2019 15:03
Протокол № 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
108 612,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 15:03
Протокол № 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 19:08
Договір № 17.pdf укладений
14 березня 2019 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 108 612,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 102,00 UAH)