Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
114 489,00 UAH
UA-2019-02-14-002118-b ● be8bafcbe07848249307c7e5a916e746
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат |
Код ЄДРПОУ: | 22886300 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7 |
Контактна особа: |
Осовська Людмила Федорівна 380444042119 osovska@kvc.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 114 489,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 573,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9485 штуки
Ручки кулькові, стержні, скоби для стиплера, олівці, папка сегрегатор, папір рулонний для матричних принтерів, папір для факса, папір офісний А4, скріпки, папки «До підпису», штемпельна краска, папір для нотаток, скотч канцелярський, конверти, маркери, коректор, стиплер, швидкозшивач, папка картонна для паперів на зав’язках, діркопробивач, швидкозшивачі пластикові, калькулятор, лінійки, зошити.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03165, Україна, Київська область, Київ, просп.Комарова,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 14:39 |
Оголошення.doc |
14 лютого 2019 14:39 |
Додаток 4.doc |
14 лютого 2019 14:39 |
Додаток 3.docx |
14 лютого 2019 14:39 |
Додаток 2.doc |
14 лютого 2019 14:38 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:58
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати товару вказаному в Додатку 1. Розгляд пропозицій буде відповідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-002118-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 26 лютого 2019 16:41
Порушення вимог закупівлі
ТОВ «Директ Офіс Сервіс» приймало участь у закупівлі UA-2019-02-14-002118-b, предмет закупівлі - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Згідно Протоколу рішення кваліфікаційного комітету №10 від 26.02.2019р. переможцем даної закупівлі визнано ТОВ «Бумвест» ЄДРПОУ 23702466.
Вивчивши остаточну пропозицію ТОВ «Бумвест» з’ясувалось, що в найменуваннях товару, що пропонується до закупівлі взагалі не вказані технічні та якісні характеристики, що значно впливає на його (товару) вартісне відображення. Зокрема поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» - не зазначено навіть ОСНОВНІ параметри, які вимагав Замовник – а саме ширина та довжина! Відсутність таких важливих показників якості товару та відповідності вимогам закупівлі є грубим порушенням ЗУ «Про закупівлі» та принципів проведення публічних закупівель.
Слід зазначити, що минулого року ТОВ «Бумвест» був визначений переможцем (і єдиним учасником) закупівлі UA-2018-02-14-001919-c, замовником за якою є Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат і предметом закупівлі було 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. У технічних вимогах до предмету закупівлі - зокрема тієї ж поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» було зазначено Замовником технічні параметри ширина 210мм, довжина 100м, на що ТОВ «Бумвест» запропонував «Папір рулонний для матричних принтерів» ЗНОВУ Ж ТАКИ без зазначення ні ширини, ні довжини паперу!
За результатами минулорічної закупівлі UA-2018-02-14-001919-c між ТОВ «Бумвест» та Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та був підписаний Договір №109 від 12 березня 2018 року, в специфікації до якого поз. №8 «Папір рулонний до матричних принтерів», яка має бути за вимогами закупівлі шириною 210мм та довжиною 100м., визначена наступним чином (має порядковий №14 в специфікації): «Папір рул. без/перф.ЛУ55-210мм, 55м., 55 г/м2, Сиктивкар». Тобто, за фактом постачання даний папір був довжиною 55м., а НЕ 100м., як вимогалось умовами закупівлі. Як висновок державні кошти були були сплачені за обсяг товару (зокрема паперу рулонного), фактичне постачання якого було на 50% меншим від потреби.
На підставі вищевикладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ «Бумвест» як таку, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2018-02-14-001919-c.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Протоколу рішення кваліфікаційного комітету №10 від 26.02.2019р. переможцем даної закупівлі визнано ТОВ «Бумвест» ЄДРПОУ 23702466.
Вивчивши остаточну пропозицію ТОВ «Бумвест» з’ясувалось, що в найменуваннях товару, що пропонується до закупівлі взагалі не вказані технічні та якісні характеристики, що значно впливає на його (товару) вартісне відображення. Зокрема поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» - не зазначено навіть ОСНОВНІ параметри, які вимагав Замовник – а саме ширина та довжина! Відсутність таких важливих показників якості товару та відповідності вимогам закупівлі є грубим порушенням ЗУ «Про закупівлі» та принципів проведення публічних закупівель.
Слід зазначити, що минулого року ТОВ «Бумвест» був визначений переможцем (і єдиним учасником) закупівлі UA-2018-02-14-001919-c, замовником за якою є Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат і предметом закупівлі було 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. У технічних вимогах до предмету закупівлі - зокрема тієї ж поз.№8 «Папір рулонний для матричних принтерів» було зазначено Замовником технічні параметри ширина 210мм, довжина 100м, на що ТОВ «Бумвест» запропонував «Папір рулонний для матричних принтерів» ЗНОВУ Ж ТАКИ без зазначення ні ширини, ні довжини паперу!
За результатами минулорічної закупівлі UA-2018-02-14-001919-c між ТОВ «Бумвест» та Київським міським центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та був підписаний Договір №109 від 12 березня 2018 року, в специфікації до якого поз. №8 «Папір рулонний до матричних принтерів», яка має бути за вимогами закупівлі шириною 210мм та довжиною 100м., визначена наступним чином (має порядковий №14 в специфікації): «Папір рул. без/перф.ЛУ55-210мм, 55м., 55 г/м2, Сиктивкар». Тобто, за фактом постачання даний папір був довжиною 55м., а НЕ 100м., як вимогалось умовами закупівлі. Як висновок державні кошти були були сплачені за обсяг товару (зокрема паперу рулонного), фактичне постачання якого було на 50% меншим від потреби.
На підставі вищевикладеного просимо відхилити пропозицію ТОВ «Бумвест» як таку, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2018-02-14-001919-c.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 17:13
В складі пропозиції ТОВ "Бумвест" разом з ціновою пропозицією надало інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановленим Замовником. Інформація підписана директором товариства та завірена печаткою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет підтверджує рішення про визначення переможця.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
108 612,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:08
|
Договір № 17.pdf | укладений |
14 березня 2019 10:34
|