Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, Бензин А-95
Очікувана вартість
839 920,00 UAH
UA-2019-02-14-002015-b ● 7f89075b864344f08ea03b6380d93ba8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницьке казенне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03187648 |
Вебсайт: | http://www.vkepop.com.ua |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 126 |
Контактна особа: |
Захарова Олена Володимирівна +380432552027 elena_vinn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 839 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 199,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 л
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
8000 л
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 14:27 |
ТД_бензин3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-002015-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 06 березня 2019 11:31
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 розділу 3 тендерної документації передбачає: «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою* учасника (* окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему мають бути оформлені належним чином: містити надпис: “З оригіналом згідно” чи “Копія вірна”, Посада, (прізвище, ініціали) підпис, дата” та містити відбиток печатки*.». Окрім цього, Додаток 3 та 8 до тенедерної документації передбачає вимогу щодо власноручного підпису уповноваженої особи. Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
Ч. 1.3. розділу 3 тендерної документації містиить наступну умову:Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якою уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" .
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 розділу 3 тендерної документації передбачає: «Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою* учасника (* окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему мають бути оформлені належним чином: містити надпис: “З оригіналом згідно” чи “Копія вірна”, Посада, (прізвище, ініціали) підпис, дата” та містити відбиток печатки*.». Окрім цього, Додаток 3 та 8 до тенедерної документації передбачає вимогу щодо власноручного підпису уповноваженої особи. Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису.
Ч. 1.3. розділу 3 тендерної документації містиить наступну умову:Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. У разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якою уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2019 10:47
Доброго дня! Тендерний комітет Вінницького КЕПОП уважно розглянув Ваше звернення про усунення порушення, повідомляє наступне:
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результататом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Аукціон відбувся 05.03.2019р. Кінцевий термін розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації – 13.03.2019р.
Разом з тим, відповідно до п.2 ст.18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за 4 дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності кваліфікаційним критеріям, подаються протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет Вінницького КЕПОП відхиляє Вашу скаргу, як таку, що не відповідає вимогам п.2 ст.18 Закону, тому, що тендерний комітет ще не приймав рішення стосовно ТОВ “Фест моушен груп”, (відповідно до строків зазначиних у ст.28 Закону).
Разом з тим повідомляємо, що Ваші зауваження будуть прийняті до відома при розгляді тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет ВКЕПОП.
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до п.4 ст.28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результататом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Аукціон відбувся 05.03.2019р. Кінцевий термін розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації – 13.03.2019р.
Разом з тим, відповідно до п.2 ст.18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за 4 дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності кваліфікаційним критеріям, подаються протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет Вінницького КЕПОП відхиляє Вашу скаргу, як таку, що не відповідає вимогам п.2 ст.18 Закону, тому, що тендерний комітет ще не приймав рішення стосовно ТОВ “Фест моушен груп”, (відповідно до строків зазначиних у ст.28 Закону).
Разом з тим повідомляємо, що Ваші зауваження будуть прийняті до відома при розгляді тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Тендерний комітет ВКЕПОП.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-002015-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 19 березня 2019 17:54
Вимога
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-14-002015-b, з підстав передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 09:19
Доброго дня! Тендерний комітет Вінницького КЕПОП уважно вивчивши зміст Вашої вимоги про відміну процедури відкритих торгів, повідомляє наступне:
Тендерний комітет Вінницького КЕПОП (далі – ТК) вважає відхилення пропозиції ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” правомірним, як таке, що не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: п.п.1.3 Розділу 3, додатку 3 ТД, ст.16 Закону. В протоколі ТК № 29 від 13.03.2019 року було детально надано роз'яснення стосовно кожного пункту.
Разом з тим ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” заперечує проти встановлення певних вимог у ТД Замовника.
Керучись ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Перелік інформації, яку має містити ТД визначено п.2 ст.22 Закону.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, крім документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб. (п.4 ст.16 Закону).
ТД замовника не містить вимоги надати документи, які не передбачені чи заборонені законодавством для учасника-юридичної особи ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” .
Якщо у ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП”, як учасника, була своя думка, стосовно надання тих чи інших документів чи надання будь-якої документації, такий учасник мав право, відповідно до п.1 ст.23 Закону, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненням щодо ТД та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник, в такому випадку, повинен був протягом 3-х робочих днів надати роз'яснення на звернення та/або внести зміни до ТД, та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженного органу відповідно до ст.10 Закону.
ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” протягом зазначеного строку не звертався до Замовника, через що можна припустити, що він був згодний з вимогами ТД.
Враховуючи все вищевикладене, ТК Вінницького КЕПОП відхиляє вимогу ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” про відміну торгів, через обставини, зазначені у вимозі.
Тендерний комітет ВКЕПОП.
Тендерний комітет Вінницького КЕПОП (далі – ТК) вважає відхилення пропозиції ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” правомірним, як таке, що не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: п.п.1.3 Розділу 3, додатку 3 ТД, ст.16 Закону. В протоколі ТК № 29 від 13.03.2019 року було детально надано роз'яснення стосовно кожного пункту.
Разом з тим ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” заперечує проти встановлення певних вимог у ТД Замовника.
Керучись ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Перелік інформації, яку має містити ТД визначено п.2 ст.22 Закону.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, крім документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб. (п.4 ст.16 Закону).
ТД замовника не містить вимоги надати документи, які не передбачені чи заборонені законодавством для учасника-юридичної особи ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” .
Якщо у ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП”, як учасника, була своя думка, стосовно надання тих чи інших документів чи надання будь-якої документації, такий учасник мав право, відповідно до п.1 ст.23 Закону, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненням щодо ТД та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі. Замовник, в такому випадку, повинен був протягом 3-х робочих днів надати роз'яснення на звернення та/або внести зміни до ТД, та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженного органу відповідно до ст.10 Закону.
ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” протягом зазначеного строку не звертався до Замовника, через що можна припустити, що він був згодний з вимогами ТД.
Враховуючи все вищевикладене, ТК Вінницького КЕПОП відхиляє вимогу ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” про відміну торгів, через обставини, зазначені у вимозі.
Тендерний комітет ВКЕПОП.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Очікує рішення |
706 560,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 14:43
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
693 600,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 14:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 березня 2019 10:10 |
Коментар щодо відміни: | п.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
25 березня 2019 10:10
|
Протокол ТК |