Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штатив ШДВ-У, Столик інструментальний , Кушетка процедурна КРП, Сумка-укладка СУМ, Джгут- СВС, Ємкість-контейнер для дезінфекції.
Очікувана вартість
31 600,00 UAH
UA-2019-02-14-001486-b ● c0d4840b80ad4f43b615536c2204ebf1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38759540 |
Вебсайт: | http://centrpmsdmena.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., м. Мена, вул. Шевченка, 76 |
Контактна особа: |
Валентина Гончар +380969357364 menacpmsd_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 31 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 316,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
штатив для довготривалих вливань ШДВ-У 3шт.,столик інструментальний спеціальний СИС-3шт. кушетка процедурна з регулюванням підголовника КРП-2шт.,сумка-укладка медсестри (фельдшера) СУМ-5шт., джгут венозний еластичний СВС-10шт., ємкість-контейнер для дезінфекції (ЕДПО-3-01)-20шт..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Штатив ШДВ-У, Столик інструментальний , Кушетка процедурна КРП, Сумка-укладка СУМ, Джгут- СВС, Ємкість-контейнер для дезінфекції.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Шевченка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
15 липня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 16:17 |
оголошення медичне обладнення..docx |
14 лютого 2019 16:17 |
оголошення медичне обладнення..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-001486-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 14 лютого 2019 13:51
Вимога
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
В технічному завданні зазначена вимога:
• Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме:
- не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме :
Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 12:44
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним,
оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Ми просимо надати гарантійний лист з метою уникнення можливості
постачання фальсифікованих медичних виробів та запобігти можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів.
оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Ми просимо надати гарантійний лист з метою уникнення можливості
постачання фальсифікованих медичних виробів та запобігти можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" #3253601027 |
Переможець |
31 600,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір медобладнання.pdf | укладений |
11 березня 2019 15:51
|