Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штатив ШДВ-У, Столик інструментальний , Кушетка процедурна КРП, Сумка-укладка СУМ, Джгут- СВС, Ємкість-контейнер для дезінфекції.
Очікувана вартість
31 600,00 UAH
UA-2019-02-14-001486-b c0d4840b80ad4f43b615536c2204ebf1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Гончар

+380969357364 menacpmsd_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "МЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 38759540
Вебсайт: http://centrpmsdmena.ucoz.ua
Місцезнаходження: 15600, Україна , Чернігівська обл., м. Мена, вул. Шевченка, 76
Контактна особа: Валентина Гончар
+380969357364
menacpmsd_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 31 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 316,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

штатив для довготривалих вливань ШДВ-У 3шт.,столик інструментальний спеціальний СИС-3шт. кушетка процедурна з регулюванням підголовника КРП-2шт.,сумка-укладка медсестри (фельдшера) СУМ-5шт., джгут венозний еластичний СВС-10шт., ємкість-контейнер для дезінфекції (ЕДПО-3-01)-20шт..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
Штатив ШДВ-У, Столик інструментальний , Кушетка процедурна КРП, Сумка-укладка СУМ, Джгут- СВС, Ємкість-контейнер для дезінфекції.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15600, Україна, Чернігівська область, м. Мена, вул. Шевченка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  15 липня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-001486-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 14 лютого 2019 13:51
Вимога

Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
В технічному завданні зазначена вимога:
• Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме:
- не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме :
Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 12:44
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним,
оскільки виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Ми просимо надати гарантійний лист з метою уникнення можливості
постачання фальсифікованих медичних виробів та запобігти можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів.

Документи подані скаржником

Документи

15 лютого 2019 12:44
Відповідь на прозоро.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 31 600,00
UAH з ПДВ
31 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 14:30
Сертифікат від Завет.jpg
21 лютого 2019 14:30
санг гіг дійсний1 001(1)(1).pdf
21 лютого 2019 14:30
санг гіг дійсний1 001(2).pdf
21 лютого 2019 14:19
ПАСПОРТ Ширма шд у.pdf
21 лютого 2019 14:19
ПАСПОРТ КРП кушетка.pdf
21 лютого 2019 14:19
ПАСПОРТ КРП кушетка (1).pdf
21 лютого 2019 14:19
СИС паспорт.pdf
21 лютого 2019 14:09
авторизація едпо.pdf
21 лютого 2019 14:09
авторизація жгути.pdf
21 лютого 2019 14:09
ЕДПО.св-во.2.jpg
21 лютого 2019 14:09
ЕДПО.св-во.1.jpg
21 лютого 2019 14:09
Тех.регламент.pdf
21 лютого 2019 14:09
Сумки Свідоцтво.jpg
21 лютого 2019 14:09
Сумки Додаток.jpg
21 лютого 2019 14:09
Декларация 2.jpg
21 лютого 2019 14:09
Декларация 1.jpg
21 лютого 2019 14:09
СУМКИ САН-ГІГ новий 3 001.jpg
21 лютого 2019 14:09
СУМКИ САН-ГІГ новий 2 001.jpg
21 лютого 2019 14:09
СУМКИ САН-ГІГ новий 001.jpg
21 лютого 2019 13:58
авторизація едпо.pdf
21 лютого 2019 13:58
авторизація жгути.pdf
21 лютого 2019 13:58
Договор.pdf
21 лютого 2019 13:58
ценовая.pdf
21 лютого 2019 13:58
МТВ.pdf
21 лютого 2019 13:58
авторизація.jpg
21 лютого 2019 13:58
авторизація Заповіт.jpg
21 лютого 2019 13:26
ТЕРМІН ПІДТВЕРДЖЕННЯ.PDF
21 лютого 2019 13:26
СТ 17.PDF
21 лютого 2019 13:26
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
21 лютого 2019 13:26
паспорт ст 1.jpeg
21 лютого 2019 13:26
паспорт 5.jpg
21 лютого 2019 13:26
паспорт 4.jpg
21 лютого 2019 13:26
паспорт 3.jpg
21 лютого 2019 13:26
паспорт 2.jpg
21 лютого 2019 13:26
Лізензювання.pdf
21 лютого 2019 13:26
Лізензювання.pdf
21 лютого 2019 13:26
ИНН.jpeg
21 лютого 2019 13:26
ДОВІДКА_САННКЦІЇ.PDF
21 лютого 2019 13:26
ДОВІДКА СТ 50.PDF
21 лютого 2019 13:26
Довідка про санкціі22.pdf
21 лютого 2019 13:26
Вытяг.jpg
21 лютого 2019 13:26
ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.PDF
21 лютого 2019 13:26
виписка.jpg
21 лютого 2019 13:26
виписка 1 стр.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА"
#3253601027
Переможець 31 600,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 15:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА"
#3253601027
31 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір медобладнання.pdf укладений
11 березня 2019 15:51