ДК 021:2015: код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро». Коригування)
Очікувана вартість
47 302 128,65 UAH
UA-2019-02-14-001430-b f4d15a447e0c4c4594b06fd05692852a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗООКОНТРОЛЬ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38975807
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, 60
Контактна особа замовника: Ірина Пономаренко
+380679683635
staffka1981@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:29
Очікувана вартість: 47 302 128,65 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 236 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Березинська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 лютого 2019 12:27
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2019 12:26
ТД рекострукция собачки.docx
14 лютого 2019 12:26
ЛС (2).7z

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-19-000006 ● e502361e5066416bb427e015fa7d9ce9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-04-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-04-19 16:16:56
Рішення про початок моніторингу:

19.04.2019 № 78

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника В.ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-02-14-001430-b 14.02.2019
Комунальне підприємство "ЗООКОНТРОЛЬ" Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-02 15:41:45

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-14-001430-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, вказаний в п. 2 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції як 90 днів, визначено не конкретно, а як «не менше 90 календарних (робочих) днів з дня розкриття тендерних пропозицій», в зв’язку з чим вбачається недотримання строку дійсності банківської гарантії, яка становить 92 календарні дні, або 62 робочі дні?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольвікс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме надані копії договорів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не можуть бути аналогічними в зв’язку з виконанням поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій). Крім того, ТОВ «Ольвікс» надано недостовірну інформацію щодо виконання «аналогічного» договору від 17.09.2018 №17/09, а саме, наданими копіями актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2В не підтверджена сума виконаних робіт, передбачена договором?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольвікс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в зв’язку із наданням недостовірної інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-11 14:45:50

Про надання інформації

В зв`язку з помилковим розміщенням пояснення не в тому розділі моніторінгу, дублюємо пояснення.
Надаємо пояснення відповідно Запиту щодо проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро».Коригування): - по першому питанню: згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» (копія листа додається) тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: вказано відповідно норм зазначених в законі, що складає не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. А отже, в банківській гарантії переможця зазначено строк, що не суперечить нормам чинного законодавства. -по другому питанню: оскільки в тендерних умовах не було конкретизовано в тексті документації, які саме договори замовник буде вважати аналогічними, то виконання учасником поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій) в наданому договорі не може бути підставою для відхилення пропозиції через те, що наданий договір не є аналогічним. Ці роботи є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт. -по третьому питанню: інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника надана в довідці учасника на підставі відомостей, що занесені до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-07 16:24:17

Про надання інформації

Надаємо пояснення відповідно Запиту щодо проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро».Коригування):
- по першому питанню: згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» (копія листа додається) тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: вказано відповідно норм зазначених в законі, що складає не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. А отже, в банківській гарантії переможця зазначено строк, що не суперечить нормам чинного законодавства.
-по другому питанню: оскільки в тендерних умовах не було конкретизовано в тексті документації, які саме договори замовник буде вважати аналогічними, то виконання учасником поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій) в наданому договорі не може бути підставою для відхилення пропозиції через те, що наданий договір не є аналогічним. Ці роботи є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт.
-по третьому питанню: інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника надана в довідці учасника на підставі відомостей, що занесені до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо пояснення відповідно висновку від 15.05.2019 року (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро» Коригування): - по першому питанню: строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідно змін № 1 від 17.05.2019 року до гарантії 2636/19-ТГвід 21 лютого 2019 року наданої переможцем збільшено до 06 серпня 2019 року, що відповідає нормам чинного законодавства. - по другому питанню: стосовно надання переможцем аналогічного договору. Відповідно наданого роз’яснення (консультації) на запит № 111/2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: «…частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону». Виходячи з викладеного, переможцем надані аналогічні договори, що відповідають умовам тендерної документації Замовника та специфіки предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «аналогічний договір» тому підтвердження досвіду виконання аналогічного договору оцінюється з точки зору специфіки предмету закупівлі та видів робіт згідно тендерної документації. Роботи, що виконувались Переможцем відповідно наданим їм договорів є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Також, просимо врахувати, що Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт.

2019-05-20 16:29:38

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗООКОНТРОЛЬ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ , 38975807, Україна, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, 60
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: код 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування), 47302128.65UAH, 45220000-5, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: f4d15a447e0c4c4594b06fd05692852a, 2019-02-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2019 року. Предметом моніторингу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури, тендерну пропозицію переможця, повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані 07.05.2019 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, вказаний в п. 2 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, визначено як «не менше 90 календарних (робочих) днів з дня розкриття тендерних пропозицій», отже, Замовником порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 3 Переліку документів, які вимагаються тендерною документацією, який є Додатком 1 до тендерної документації, Замовник вимагає документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі: - довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору; - копія аналогічного договору, зазначеного у довідці з додатками, що є невід’ємною частиною договору (не менше одного); - копії документів, передбачених умовами договору, що підтверджують його виконання (акт виконаних робіт, акті приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в тощо). За результатами моніторингу відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено, що надані копії договорів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не можуть бути аналогічними в зв’язку з наданням послуг з поточних ремонтів. У зв’язку з тим, що у договорі з проведення робіт з капітального ремонту у визначеному коді предмету закупівлі відсутні дані щодо класу предмету закупівлі, а вказано лише код групи предмету закупівлі, то такий договір не визначає його аналог предмету закупівлі, вказаного в оголошенні. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Ольвікс» не відповідає вимогам тендерної документації в зв’язку із наданням недостовірної інформації та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону підлягала відхиленню., 15 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, оприлюднення річного плану, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено, що в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольвікс 46 327 294,57
UAH з ПДВ
46 327 294,57
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДНІПРО-ЕНЕРГОПРОМ" 47 130 689,44
UAH з ПДВ
47 130 689,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 09:59
sign.p7s
04 березня 2019 09:38
Статутні документи.pdf
04 березня 2019 09:38
Пропозиція.PDF
04 березня 2019 09:38
Обладнання.pdf
04 березня 2019 09:38
Довідки.pdf
04 березня 2019 09:38
Аналогічні договори 2.pdf
04 березня 2019 09:38
Аналогічні договори 1.pdf
04 березня 2019 09:38
Розрахунки.PDF
04 березня 2019 09:38
Локальний кошторис.pdf
04 березня 2019 09:38
ДЦ.PDF
04 березня 2019 09:38
Відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 14:52
sign.p7s
04 березня 2019 14:51
Протокол №1.PDF
04 березня 2019 14:51
Паспорт директора.PDF
04 березня 2019 14:51
Відомості.PDF
04 березня 2019 14:51
Наказ №1-к.PDF
04 березня 2019 14:51
Гарантия 9046.zip
04 березня 2019 14:51
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
04 березня 2019 14:51
Довіреність 41 Торгунова.zip
04 березня 2019 14:51
Лицензия_Торгунова.zip
04 березня 2019 14:51
Виписка.PDF
04 березня 2019 14:51
Ліцензія.PDF
04 березня 2019 14:51
ІПН Директора.PDF
04 березня 2019 14:51
Довідки.PDF
04 березня 2019 14:51
Статут.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ольвікс
#40250422
Переможець 46 327 294,57
UAH з ПДВ
13 березня 2019 12:38

Документи

13 березня 2019 12:38
sign.p7s
13 березня 2019 12:36
Протокол3.pdf
05 березня 2019 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольвікс
#40250422
46 327 294,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 12:38
sign.p7s
13 березня 2019 12:36
Протокол3.pdf
05 березня 2019 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 квітня 2019 18:20
Договор Ольвикс1.pdf укладений
01 квітня 2019 18:17
Додатки до договору Ольвикс.pdf укладений
01 квітня 2019 18:17
sign.p7s зміни до договору
08 травня 2019 16:10
ДУ 2 Реконстр.pdf зміни до договору
08 травня 2019 16:09
sign.p7s зміни до договору
03 травня 2019 13:23
Графік виконання робіт.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:20
Графік фінансування.PDF зміни до договору
03 травня 2019 13:20
договірна ціна.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:20
Ду1 від 030519.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вносяться зміни деякіх пунктів договору, які не призводять до збільшення суми договору та не призводять до зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку