Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗООКОНТРОЛЬ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38975807 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, 60 |
Контактна особа: |
Ірина Пономаренко +380679683635 staffka1981@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 47 302 128,65 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 236 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 12:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 12:26 |
ТД рекострукция собачки.docx | |
14 лютого 2019 12:26 |
ЛС (2).7z |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-19-000006 ● e502361e5066416bb427e015fa7d9ce9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 16:16 |
19.04.2019 № 78
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-02-14-001430-b 14.02.2019
Комунальне підприємство "ЗООКОНТРОЛЬ" Дніпровської міської ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-02 15:41:45
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-14-001430-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, вказаний в п. 2 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції як 90 днів, визначено не конкретно, а як «не менше 90 календарних (робочих) днів з дня розкриття тендерних пропозицій», в зв’язку з чим вбачається недотримання строку дійсності банківської гарантії, яка становить 92 календарні дні, або 62 робочі дні?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольвікс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме надані копії договорів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не можуть бути аналогічними в зв’язку з виконанням поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій). Крім того, ТОВ «Ольвікс» надано недостовірну інформацію щодо виконання «аналогічного» договору від 17.09.2018 №17/09, а саме, наданими копіями актів приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2В не підтверджена сума виконаних робіт, передбачена договором?
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Ольвікс» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації в зв’язку із наданням недостовірної інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-11 14:45:50
Про надання інформації
В зв`язку з помилковим розміщенням пояснення не в тому розділі моніторінгу, дублюємо пояснення.
Надаємо пояснення відповідно Запиту щодо проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро».Коригування): - по першому питанню: згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» (копія листа додається) тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: вказано відповідно норм зазначених в законі, що складає не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. А отже, в банківській гарантії переможця зазначено строк, що не суперечить нормам чинного законодавства. -по другому питанню: оскільки в тендерних умовах не було конкретизовано в тексті документації, які саме договори замовник буде вважати аналогічними, то виконання учасником поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій) в наданому договорі не може бути підставою для відхилення пропозиції через те, що наданий договір не є аналогічним. Ці роботи є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт. -по третьому питанню: інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника надана в довідці учасника на підставі відомостей, що занесені до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-07 16:24:17
Про надання інформації
Надаємо пояснення відповідно Запиту щодо проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро».Коригування):
- по першому питанню: згідно з пунктом 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» (копія листа додається) тендерна документація повинна містити, зокрема, строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: вказано відповідно норм зазначених в законі, що складає не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. А отже, в банківській гарантії переможця зазначено строк, що не суперечить нормам чинного законодавства.
-по другому питанню: оскільки в тендерних умовах не було конкретизовано в тексті документації, які саме договори замовник буде вважати аналогічними, то виконання учасником поточних ремонтів та капремонту (часткова заміна вікон, дверей та заміна вітражних конструкцій) в наданому договорі не може бути підставою для відхилення пропозиції через те, що наданий договір не є аналогічним. Ці роботи є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт.
-по третьому питанню: інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника надана в довідці учасника на підставі відомостей, що занесені до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо пояснення відповідно висновку від 15.05.2019 року (ДК 021:2015: 45220000-5 – Інженерні та будівельні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стерилізації собак по вул. Березинській,60, м. Дніпро» Коригування): - по першому питанню: строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідно змін № 1 від 17.05.2019 року до гарантії 2636/19-ТГвід 21 лютого 2019 року наданої переможцем збільшено до 06 серпня 2019 року, що відповідає нормам чинного законодавства. - по другому питанню: стосовно надання переможцем аналогічного договору. Відповідно наданого роз’яснення (консультації) на запит № 111/2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: «…частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону». Виходячи з викладеного, переможцем надані аналогічні договори, що відповідають умовам тендерної документації Замовника та специфіки предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «аналогічний договір» тому підтвердження досвіду виконання аналогічного договору оцінюється з точки зору специфіки предмету закупівлі та видів робіт згідно тендерної документації. Роботи, що виконувались Переможцем відповідно наданим їм договорів є складовими частинами робіт за даною тендерною пропозицією. Також, просимо врахувати, що Замовником чітко визначено в п.3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» підстави відхилення тендерних пропозицій. Підстави, що передбачають відхилення пропозиції через надання договору поточного ремонту та капремонту відсутні. Стосовно договору від 17.09.2018 № 17/09: саме копії актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2В, надані ТОВ «Ольвікс», підтверджують наявність досвіду виконання договорів за аналогічними видами робіт.
2019-05-20 16:29:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ольвікс |
46 327 294,57
UAH з ПДВ
|
46 327 294,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДНІПРО-ЕНЕРГОПРОМ" |
47 130 689,44
UAH з ПДВ
|
47 130 689,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ольвікс #40250422 |
Переможець |
46 327 294,57
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 14:04
|
Doc May 26 2020.pdf | укладений |
26 травня 2020 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2020 10:22
|
Ду5+граф.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:45
|
Ду 4.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:41
|
Ду3 + граф.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2019 16:10
|
ДУ 2 Реконстр.pdf | зміни до договору |
08 травня 2019 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2019 13:23
|
Графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 13:20
|
Графік фінансування.PDF | зміни до договору |
03 травня 2019 13:20
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 13:20
|
Ду1 від 030519.pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 18:20
|
Договор Ольвикс1.pdf | укладений |
01 квітня 2019 18:17
|
Додатки до договору Ольвикс.pdf | укладений |
01 квітня 2019 18:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вносяться зміни деякіх пунктів договору, які не призводять до збільшення суми договору та не призводять до зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни у календарному графіку робіт |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни деяких пунктів договору , які не приведуть до збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |