Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 - послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-02-14-001089-a 6ffbf0c3d0104add86c03e6b18a02d5a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Янкович Анна Олександрівна

380444814718 annamira1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 41348526
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Янкович Анна Олександрівна
380444814718
annamira1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 00:00
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 - послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із системно-технологічного супроводження автоматизованої системи розрахунку заробітної плати та обліку фінансово-господарської діяльності для бюджетних установ. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 - послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 10:04
ТХ 1С.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 42 000,00
UAH
42 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 11:35
Пропозиція.pdf
18 лютого 2019 11:35
Лист-погодження.pdf
18 лютого 2019 11:35
Перелік контрагентів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2889705186
Рішення скасоване 42 000,00
UAH
14 березня 2019 11:31
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2889705186
Переможець 42 000,00
UAH
14 березня 2019 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИЛИПЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2889705186
42 000,00
UAH
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 березня 2019 11:41
Коментар щодо відміни: відсутність у подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
14 березня 2019 11:40
Інформаці про відмову у закупівлі.pdf