Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочих місця
X-ray diagnostic complex for 2 workstations
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000866-c b36912ff9d684aa5aaa6c1f20a023376
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр’єва Тетяна Андріївна

+380486824122 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державний заклад "Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті Міністерство охорони здоров’я України""
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: http://ibbnavt.at.ua
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. ВІталія Шума, 4
Контактна особа: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486824122
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution «Illichivsk Basin Hospital on Water Transport of the Ministry of Health of Ukraine»
National ID: 01982212
Contact point: Yuryeva Tatyana Andreevna
+380486824122
ibb-economist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 14:15
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65000 UAH
Publication date: 14 лютого 2019 17:58
Enquiries until: 15 березня 2019 17:00
Complaints submission until: до 21 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочих місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

X-ray diagnostic complex for 2 workstations
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-08-000017 ● 02a0ad2146f14ef7a83174c0cffcf5bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2019 Одеса № 111


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 08.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2019 № 111
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
1. UA-2019-02-14-000866-c 14.02.2019 Отримання повідомлення із засобів масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
2. UA-2019-03-15-002784-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-04-04-002276-a 04.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-12-002293-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-09 12:31:32

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРМЕДЕКСПЕРТ» умовам п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації та допущення його до аукціону, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано копію документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, виданого без права передоручення та дійсного по 31.12.2018?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-11 15:15:47

Пояснення на запит від 09.04.2019

Детальне пояснення знаходиться у долученому Замовником вкладенні

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-18 16:43:11

Роз'яснення щодо висновку

У з`вязку із неможливістю на даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації просимо Вас надати роз`яснення, як діяти замовнику у даній ситуації, тобто яким чином усунути порушення зазначене у висновку.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-19 13:57:12

Роз'яснення до висновку

Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, яка проводиться Державним закладом «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 18.04.2019 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23 та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Південному офісу Держаудитслужби визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, варто зазначити, що Замовник звернувся через електронну систему закупівель до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо висновку на четвертий робочий день, з дня оприлюднення висновку, чим недотримав вимоги частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Детальна інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень знаходиться у долученому Замовником вкладенні

2019-04-19 14:17:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2019
UA-2019-02-14-000866-cb36912ff9d684aa5aaa6c1f20a023376
Найменування: Державний заклад "Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті Міністерство охорони здоров’я України""
Код ЄДРПОУ: 01982212
Місцезнаходження: 68004, Україна, Одеська область обл., м Чорноморськ, вул. ВІталія Шума, 4
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 березня 2019 17:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2019 15:33
Електронний підпис

Публічні документи

22 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 11:38
Ліценз.pdf
22 квітня 2019 11:38
БГ.pdf
22 квітня 2019 11:38
Довір.pdf
05 квітня 2019 11:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:23
Довідки переможця.pdf
06 березня 2019 10:10
Електронний підпис
06 березня 2019 10:10
Електронний підпис
06 березня 2019 10:07
Licenziya.pdf
06 березня 2019 10:07
Dovirenist.zip
06 березня 2019 10:07
BG 1258-19G MEDGARANT.zip
06 березня 2019 10:07
Doverennost.pdf
06 березня 2019 10:07
Licenziya.zip
04 березня 2019 11:57
Інші документи.pdf
04 березня 2019 11:57
Проект договору.pdf
04 березня 2019 11:55
Техн. частина.pdf
04 березня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 6 496 000,00
UAH з ПДВ
6 431 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ 6 498 000,00
UAH з ПДВ
6 433 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 11:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 11:38
Ліценз.pdf
22 квітня 2019 11:38
БГ.pdf
22 квітня 2019 11:38
Довір.pdf
05 квітня 2019 11:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:23
Довідки переможця.pdf
06 березня 2019 10:10
Електронний підпис
06 березня 2019 10:10
Електронний підпис
06 березня 2019 10:07
Licenziya.pdf
06 березня 2019 10:07
Dovirenist.zip
06 березня 2019 10:07
BG 1258-19G MEDGARANT.zip
06 березня 2019 10:07
Doverennost.pdf
06 березня 2019 10:07
Licenziya.zip
04 березня 2019 11:57
Інші документи.pdf
04 березня 2019 11:57
Проект договору.pdf
04 березня 2019 11:55
Техн. частина.pdf
04 березня 2019 11:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ УКРМЕДЕКСПЕРТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 6 431 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
6 431 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 11:05
Додаткова угода 1 від 24.09.2019 укладений
26 вересня 2019 11:04
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 08:41
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 15:24
Рішення про реорганізацію укладений
24 квітня 2019 15:21
Ліцензія ТОВ Медгарант укладений
24 квітня 2019 15:21
Ліцензія банку укладений
24 квітня 2019 15:21
Довіреність банку укладений
24 квітня 2019 15:21
Додаток до договору__Банківська гарантія укладений
24 квітня 2019 15:21
Договір ТОВ Медгарант укладений
24 квітня 2019 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із зменшенням фактичного обсягу видатків покупця сторони дійшли згоди добровільно розірвати договір закупівлі від 23.04.2019 р. №1 за кодом ДК 021:2015 – 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини