Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)
Очікувана вартість
4 070 024,50 UAH
UA-2019-02-14-000784-c 24a6ccddd0f4435095802e8d6ea2687c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 070 024,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

14 лютого 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:38
Додаток 6 Паливо.doc
14 лютого 2019 16:38
Додаток 5 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:38
Додаток 4 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:38
Додаток 3, 3.1 Паливо.doc
14 лютого 2019 16:37
Додаток 2 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:37
Додаток 1 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:37
Документація паливо 14 02 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:01
Вимога стосується ЛОТУ 1
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 1, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання.
• в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 1, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:35
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:03
Вимога стосується ЛОТУ 4
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 4, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання;
- в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 4, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:35
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 березня 2019 16:33
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС.
Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 07:52
Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Долинського відділення Е(Ш)МД, тобто в м. Долина, а не в м. Івано-Франківську.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 березня 2019 16:31
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС.
Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 07:59
Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Коломийської станції Е(Ш)МД, тобто в м. Коломия, а не в м. Івано-Франківську.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:06
Вимога стосується ЛОТУ 8
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 8, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 17 від 15.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання;
- в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 8, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:34
Причина: Помилково

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000011 ● 2a9681d34d3d44478af3237ffd690d99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-14-000784-c 14.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Богородчанське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 395 630,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 980,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 14:41
Закінчення: 04 березня 2019 15:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8500 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
5500 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 353 960,00
UAH з ПДВ
353 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 394 700,00
UAH з ПДВ
394 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 15:17
Електронний підпис
01 березня 2019 13:25
Установчі к.pdf
01 березня 2019 13:25
ТЗл1.pdf
01 березня 2019 13:25
талони 1 рік.pdf
01 березня 2019 13:25
стаття17.pdf
01 березня 2019 13:25
Сертифікати і паспорти.pdf
01 березня 2019 13:25
проект.pdf
01 березня 2019 13:25
Призначення керівника.pdf
01 березня 2019 13:25
перелік азс ор.pdf
01 березня 2019 13:25
Паспорт С.Стоянський.pdf
01 березня 2019 13:25
Паспорт Кучабська.pdf
01 березня 2019 13:25
опис предмету закупівлі.pdf
01 березня 2019 13:25
наявність працівників.pdf
01 березня 2019 13:25
Накладні_Асканія-1.pdf
01 березня 2019 13:25
Матер-тех база.pdf
01 березня 2019 13:25
Ліцензійний договір.pdf
01 березня 2019 13:25
лист Закон.pdf
01 березня 2019 13:25
ЛИСТ антикорупція.pdf
01 березня 2019 13:25
Лист авторизації ОР.pdf
01 березня 2019 13:25
Код опису ОК.pdf
01 березня 2019 13:25
згода з проектом.pdf
01 березня 2019 13:25
ЗАПРАВКИ.pdf
01 березня 2019 13:25
Договір_Тисовець.pdf
01 березня 2019 13:25
Договір ОККО Рітейл ОК.pdf
01 березня 2019 13:25
Довіреність_Кучабська.pdf
01 березня 2019 13:25
Довідка щодо ліцензії.pdf
01 березня 2019 13:25
довідка про учасника.pdf
01 березня 2019 13:25
Довідка про Статус.pdf
01 березня 2019 13:25
Довідка про працівників.pdf
01 березня 2019 13:25
довідка про договори.pdf
01 березня 2019 13:25
довідка корупція.pdf
01 березня 2019 13:25
ДГ Асканія Нова договір .pdf
01 березня 2019 13:25
ДГ Асканія Нова відгук.pdf
01 березня 2019 13:25
Відомості учасника.pdf
01 березня 2019 13:25
відгук_Тисовець.pdf
01 березня 2019 13:25
Відгук чернівці.pdf
01 березня 2019 13:25
бенефіціарний власник д.pdf
01 березня 2019 13:25
БД Дизельне.pdf
01 березня 2019 13:25
БД А 92.pdf
01 березня 2019 13:25
Антикорупційна програ.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 16:44
Електронний підпис
01 березня 2019 16:37
Право на звернення.pdf
01 березня 2019 16:37
пропозиція.pdf
01 березня 2019 16:37
тех вимоги.pdf
01 березня 2019 16:37
азс.pdf
01 березня 2019 16:37
Статут, опис, протокол1.pdf
01 березня 2019 16:37
Вiдгук_Турбоатом-1.pdf
01 березня 2019 16:36
Проект договору.pdf
01 березня 2019 16:36
Паспорт_95,92 ДПЗ, ДПЛ.pdf
01 березня 2019 16:36
Мат-тех база.pdf
01 березня 2019 16:36
Довідки, листи ст.17.pdf
01 березня 2019 16:36
Зразки ШК.pdf
01 березня 2019 16:36
Захист довкілля.pdf
01 березня 2019 16:36
Лист від Центуріон.pdf
01 березня 2019 16:36
Працівники.pdf
01 березня 2019 16:35
Лист щодо власника.pdf
01 березня 2019 16:35
Згода.pdf
01 березня 2019 16:35
Щодо фіз.ос..pdf
01 березня 2019 16:35
Лист щодо неподання док..pdf
01 березня 2019 16:35
Ліцензування.pdf
01 березня 2019 16:35
Лист-погодж з проектом.pdf
01 березня 2019 16:35
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 353 960,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
353 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:38
Додаткова угода з ПП ОККО Контракт від 28.12.2019 №4 до договору від 29.03.201 (2) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 14:07
Додаткова угода №3 до договору №30ТЛ-4254 19 (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2019 09:17
Додаткова угода з ПП Окко Контракт від 19 04 2019 № 2 до Договору від 29 03 2019 (3) (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2019 09:17
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 11:42
Додаткова угода з ПП Окко Контракт від 04 04 2019 № 1 до Договору від 29 03 2019 (1).pdf зміни до договору
04 квітня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 14:28
Договір з ПП Окко Контракт від 29 03 2019 № 30 ТЛ 4254 19.pdf укладений
29 березня 2019 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" підписано з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду від 04.04.2019 № 1 на продовження дії договору до повного виконання сторонами зобов'язань, але не пізніше 31.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 30ТЛ-4254/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 30ТЛ-4254/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" підписано з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду від 19.04.2019 № 2 на збільшення ціни за одиницю виміру кількості товару.
Номер договору про закупівлю: 30ТЛ-4254/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 30ТЛ-4254/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладено додаткову угоду між КЗ "ІФОЦЕМД та МК" та приватним підприємством "ОККО Контракт" на зменшення ціни Договору на суму 396 грн. 20 коп.
Номер договору про закупівлю: 30ТЛ-4254/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЗ "ІФОЦЕМД та МК" реорганізовано в КНП "ОКЦЕМД та МК ІФОР" та підписано з ПП "Окко Контракт" додаткову угоду №4 від 28.12.2019 на продовження терміну дії договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 30ТЛ-4254/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 353 563,80
UAH (в тому числі ПДВ 58 927,30 UAH)