Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво
Очікувана вартість
6 686 606,00 UAH
UA-2019-02-14-000768-c dcba629524744170afc53ba25dc68a72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Тетяна Михайлівна

+380312617053 uzh-rda@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ужгородська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04053849
Місцезнаходження: 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Загорська, 10, м. Ужгород
Контактна особа: Мазур Тетяна Михайлівна
+380312617053
uzh-rda@carpathia.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 15:31
Очікувана вартість: 6 686 606,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89443, Україна, Закарпатська область, село Р. Комарівці, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:31
2 Тендерна документація будівництво амбулаторії Комарівці.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 15 березня 2019 17:53
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Документи додаються
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 16:33
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 15.03.2019 року №195 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.

Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.

Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містила вимог щодо надання Учасником процедури закупівлі таких документів:
– Договірна ціна.
– Кошторис.
– Календарний графік виконання робіт
- План фінансування
– Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси
Щодо розрахунку чистих активів - така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції, а саме на підставі наданого учасником документу «Баланс 2018.pdf»
Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТРОЛ" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 22 березня 2019 15:08
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) Документи додаються
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 15:40
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 22.03.2019 року №206 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.

Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У новій редакції тендерної документації (закупівля - UA-2019-02-14-000768-c), відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.

Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "КІМ-РЕМ-БУД" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 29 березня 2019 17:12
СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району –
будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2019 13:52
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 29.03.2019 року №214 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.

Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.

Щодо Вашого звернення, замовником частково була надана попередня відповідь на зміст вашого звернення.
Щодо документів, завантажених переможцем:
Тендерною документацією, що затверджено рішенням від 14.02.2019 року №28, на відміну від іншої процедури закупівель, на яку ви посилаєтесь не встановлено строку для публікації договірної ціни.
Враховуючи вищезазначене Переможець може здійснювати публікацію до моменту підписання договору. При цьому кількість не обмежується ні Тендерною документацією, ні Законом України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

15 березня 2019 17:53
Відхилення ПП Гррем-НОТ.pdf
15 березня 2019 17:53
Учасник 3 Комарівці.pdf
15 березня 2019 17:53
Учасник 2 Комарівці.pdf
15 березня 2019 17:53
Учасник 1 Комарівці.pdf

Документи подані скаржником

22 березня 2019 15:08
Вимога.pdf
22 березня 2019 15:08
Відхилення ПП Гррем-НОТ.pdf
22 березня 2019 15:08
Учасник 1 Комарівці.pdf
22 березня 2019 15:08
Учасник 2 Комарівці.pdf
22 березня 2019 15:08
Учасник 3 Комарівці.pdf

Документи подані скаржником

29 березня 2019 17:12
Скарга-вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Будівельна компанія Антрол ТзОВ 6 200 000,00
UAH з ПДВ
5 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" 6 603 580,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016" 6 400 000,00
UAH з ПДВ
6 310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 10:52
Електронний підпис
18 березня 2019 10:28
Електронний підпис
18 березня 2019 10:28
довідка петах.jpeg
18 березня 2019 10:27
IMG_20190318_0001.pdf
18 березня 2019 10:27
довідка ДФС.pdf
01 березня 2019 15:44
Електронний підпис
01 березня 2019 15:43
Відгуки Департамент.pdf
01 березня 2019 15:43
виписка Антрол з.pdf
01 березня 2019 15:43
Статут Антрол з.pdf
01 березня 2019 15:43
Договір підряду.pdf
01 березня 2019 15:43
договора оренди техніки.pdf
01 березня 2019 15:43
Баланс 2018.pdf
01 березня 2019 15:43
G0319-9330-GL_tender.pdf
01 березня 2019 15:43
Договір оренди техніки.pdf
01 березня 2019 15:43
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2019 15:43
Кваліфікація.pdf
01 березня 2019 15:43
Лицензия с эцп.pdf
01 березня 2019 15:43
витяг Антрол з.pdf
01 березня 2019 15:43
Довідка.pdf
01 березня 2019 15:43
Паспорт Петах В. І..pdf
01 березня 2019 15:43
витяг ПДВ з.pdf
01 березня 2019 15:43
Відгук Промсервіс.jpg
01 березня 2019 15:43
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
01 березня 2019 15:42
Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 15:42
протокол зборів з.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 10:43
Електронний підпис
01 квітня 2019 10:42
КРБ46511.pdf
25 березня 2019 23:05
Електронний підпис
25 березня 2019 23:03
КРБ546 виправлений.pdf
23 березня 2019 12:02
Електронний підпис
22 березня 2019 20:49
КРБ546.pdf
22 березня 2019 20:49
КРБ545.pdf
01 березня 2019 21:40
Електронний підпис
01 березня 2019 21:38
КРБ210.pdf
01 березня 2019 21:38
G5369.19.7z

Публічні документи

01 березня 2019 18:08
Електронний підпис
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 6(1).pdf
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 5(1).pdf
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 4(1).pdf
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 3(1).pdf
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 2 (1).pdf
01 березня 2019 17:56
Технічне завдання 1(1).pdf
01 березня 2019 17:56
Проект договору.pdf
01 березня 2019 17:56
Про субпідрядників.pdf
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 10.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 9.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 8.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 7.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 6.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 5.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 4.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 3.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 2.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний будівля 1.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний благоустрій 4.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний благоустрій 3.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний благоустрій 2.PDF
01 березня 2019 17:56
Локальний благоустрій 1.PDF
01 березня 2019 17:56
Лицензия.pdf
01 березня 2019 17:56
Лист-зобовязання.pdf
01 березня 2019 17:56
Копія статуту.PDF
01 березня 2019 17:56
Інформаційна довідка.pdf
01 березня 2019 17:56
Договірна ціна 7.PDF
01 березня 2019 17:56
Договірна ціна 1.PDF
01 березня 2019 17:56
Довідка про ТОВ.pdf
01 березня 2019 17:56
Довідка ЄДРПОУ.PDF
01 березня 2019 17:56
Гарантійний лист.pdf
01 березня 2019 17:56
Гарантійний лист ст 17.pdf
01 березня 2019 17:56
Витяг платника ЄП (1).PDF
01 березня 2019 17:56
Licenz.pdf
01 березня 2019 17:56
Kovalenko_1948-K-O_20180427_copy.pdf
01 березня 2019 17:56
Kovalen.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Будівельна компанія Антрол ТзОВ

ПП "КІМ-РЕМ-БУД"

ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Будівельна компанія Антрол ТзОВ
#40472806
Рішення скасоване 5 999 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 16:34
Будівельна компанія Антрол ТзОВ
#40472806
Відхилено 5 999 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 16:55
ПП "КІМ-РЕМ-БУД"
#34547234
Переможець 6 000 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:02

Документи

12 березня 2019 16:54
Електронний підпис
12 березня 2019 16:50
Протокол
05 березня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 16:54
Електронний підпис
19 березня 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 15:02
Електронний підпис
20 березня 2019 10:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КІМ-РЕМ-БУД"
#34547234
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 15:02
Електронний підпис
20 березня 2019 10:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:45
Додаткова угода 4 Р Комарівці.pdf зміни до договору
11 січня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:24
Додаткова угода 3 АЗПСМ с. Р.Комарівці.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:20
Додаткова угода 3 АЗПСМ с. Р.Комарівці.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:13
Дадаткова угода 2 Р.Комарівці.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:55
Дадаткова угода 2 Р.Комарівці.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 10:04
Додаткова угода 1 до договору 38 Р Комарівці.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 15:10
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 14:06
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 14:06
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 14:06
Додаток до договору укладений
03 квітня 2019 14:06
Договір укладений
03 квітня 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1 частини 4 статті 36 Закону - зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 5 850 609,00
UAH