Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво
Очікувана вартість
6 686 606,00 UAH
UA-2019-02-14-000768-c ● dcba629524744170afc53ba25dc68a72
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ужгородська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04053849 |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Загорська, 10, м. Ужгород |
Контактна особа: |
Мазур Тетяна Михайлівна +380312617053 uzh-rda@carpathia.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 6 686 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,45% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89443, Україна, Закарпатська область, село Р. Комарівці, Ужгородський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 16:31 |
2 Тендерна документація будівництво амбулаторії Комарівці.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 15 березня 2019 17:53
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
у порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району –
будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Документи додаються
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Документи додаються
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2019 16:33
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 15.03.2019 року №195 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містила вимог щодо надання Учасником процедури закупівлі таких документів:
– Договірна ціна.
– Кошторис.
– Календарний графік виконання робіт
- План фінансування
– Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси
Щодо розрахунку чистих активів - така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції, а саме на підставі наданого учасником документу «Баланс 2018.pdf»
Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТРОЛ" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містила вимог щодо надання Учасником процедури закупівлі таких документів:
– Договірна ціна.
– Кошторис.
– Календарний графік виконання робіт
- План фінансування
– Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси
Щодо розрахунку чистих активів - така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції, а саме на підставі наданого учасником документу «Баланс 2018.pdf»
Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТРОЛ" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 22 березня 2019 15:08
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Оскарження результатів кваліфікації у порядку ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) Документи додаються
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 15:40
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 22.03.2019 року №206 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У новій редакції тендерної документації (закупівля - UA-2019-02-14-000768-c), відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.
Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "КІМ-РЕМ-БУД" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення:
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У новій редакції тендерної документації (закупівля - UA-2019-02-14-000768-c), відповідно до пункту 1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність нумерації сторінок, підписів допускається на сторінках тендерної пропозиції, які не містять будь-якої інформації; формальною помилкою вважається: зазначення невірної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає умовам тендерної документації; зазначення не повного переліку інформації в певному документі всупереч вимогам тендерної документації, у разі, якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції; відсутність нумерації на деяких сторінках пропозиції. Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах та оригіналах документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, як приклад – втрата окремої букви в слові або заміна її іншою. При цьому такі помилки та описки не повинні спотворювати значення слова та призводити до викривлення змісту речення/тексту або до неоднозначного його тлумачення.
Виправлення, закреслення тощо, зроблені в тендерній пропозиції, що не посвідчені підписом уповноваженої особи учасника, вважаються ненаписаними.
Отже, недоліки тендерної пропозиції учасника ПП "КІМ-РЕМ-БУД" підпадають під визначення поняття формальні помилки та суттєві помилки передбачені Тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000768-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016", Код ЄДРПОУ:40871071
Дата подання: 29 березня 2019 17:12
СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району –
будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
СКАРГА-ВИМОГА НА РІШЕННЯ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району –
будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
у порядку ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
на закупівлю UA-2019-02-14-000768-c будівництво амбулаторії загальної
практики сімейної медицини в с. Р.Комарівці Ужгородського району –
будівництво (45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2019 13:52
На Ваше звернення у порядку ч. 3 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» від 29.03.2019 року №214 надаємо наступне роз’яснення (предмет закупівлі - Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с.Р.Комарівці Ужгородського району – будівництво (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)):
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення, замовником частково була надана попередня відповідь на зміст вашого звернення.
Щодо документів, завантажених переможцем:
Тендерною документацією, що затверджено рішенням від 14.02.2019 року №28, на відміну від іншої процедури закупівель, на яку ви посилаєтесь не встановлено строку для публікації договірної ціни.
Враховуючи вищезазначене Переможець може здійснювати публікацію до моменту підписання договору. При цьому кількість не обмежується ні Тендерною документацією, ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
При цьому, Ваше звернення не стосується причин відхилення вашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Щодо Вашого звернення, замовником частково була надана попередня відповідь на зміст вашого звернення.
Щодо документів, завантажених переможцем:
Тендерною документацією, що затверджено рішенням від 14.02.2019 року №28, на відміну від іншої процедури закупівель, на яку ви посилаєтесь не встановлено строку для публікації договірної ціни.
Враховуючи вищезазначене Переможець може здійснювати публікацію до моменту підписання договору. При цьому кількість не обмежується ні Тендерною документацією, ні Законом України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Будівельна компанія Антрол ТзОВ |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" |
6 603 580,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФОРТУНА ЗАКАРПАТТЯ 2016" |
6 400 000,00
UAH з ПДВ
|
6 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Будівельна компанія Антрол ТзОВ #40472806 |
Рішення скасоване |
5 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 16:34
|
Будівельна компанія Антрол ТзОВ #40472806 |
Відхилено |
5 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 16:55
|
ПП "КІМ-РЕМ-БУД" #34547234 |
Переможець |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 14:45
|
Додаткова угода 4 Р Комарівці.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:24
|
Додаткова угода 3 АЗПСМ с. Р.Комарівці.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 12:20
|
Додаткова угода 3 АЗПСМ с. Р.Комарівці.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 16:13
|
Дадаткова угода 2 Р.Комарівці.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:55
|
Дадаткова угода 2 Р.Комарівці.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 10:04
|
Додаткова угода 1 до договору 38 Р Комарівці.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:10
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 14:06
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 14:06
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 14:06
|
Додаток до договору | укладений |
03 квітня 2019 14:06
|
Договір | укладений |
03 квітня 2019 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників щодо фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 4 статті 36 Закону - Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 4 статті 36 Закону - зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |