Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000738-c 3295645376c047bb93881ebf72b14560
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Тетяна Євтихіївна

+380484341178 zakupki-kuvg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кілійське міжрайонне управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 01034165
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., м Кілія, вул Богдана Хмельницького 78
Контактна особа: Кондратюк Тетяна Євтихіївна
+380484341178
zakupki-kuvg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 14:52
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 т
Вугілля марки А (13-50 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, м Кілія, вул Богдана Хмельницького 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

марка вугілля
Дата подання: 20 лютого 2019 10:10
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:49
Шановний замовнику, чи буде розглядатися запропонований еквівалент (аналог) до данної марки вугілля А (13-50) - ? АМ (13-25) -?
Відповідь: Замовником передбачена марка вугілля А (13-50), що надає змогу більшості учасників приймати участь в закупівлі, а АМ (13-25) є еквівалентом (аналогом) вказаної марки, тому будуть розглядатися пропозиції які входять в групу вугілля марки А
предмет закупівлі
Дата подання: 20 лютого 2019 10:21
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:58
Тендерною документацією вимагається надання сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик на вугілля А (13-50) та предметом закупівлі є вугілля маки А (13-50). Діючих сертифікатів на вугільну продукцію А (13-50) виданих в Україні не має.Просимо внести зніми в тендерну документацію, а саме вказати існуючу марку вугілля.
Відповідь: Замовником передбачена марка вугілля А (13-50), тому учасник надає сертифікати генетичних технологічних та якісних характеристик на вугілля марки, яка входить в групу вугілля марки А.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000738-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:30514975
Дата подання: 21 лютого 2019 09:18
Вимога замовнику
Додатком 2 до Тендерною документацією вимагається надання копії сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик на вугілля марки А (13-50) та документи якості.
На даний час діючих сертифікатів генетичних технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію А (13-50) виданих в Україні не має.
Крім того, показники зольності та вологості на які робить посилання Замовник не відповідають діючим на даний час ДСТУ, а саме ДСТУ 7146:2010.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом зміни марки вугілля. Привести у відповідність до законодавства показники вугілля та технічну документацію. Виключити зі складу тендерної документації копію сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик та документи якості на вугілля марки А (13-50).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 15:21
Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію передбачений додатком А пункту 3.6 ДСТУ 7146:2010

Документи подані скаржником

21 лютого 2019 09:18
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000022 ● 92af053e96d04cdc8631f009d38153b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-02-20-001970-b 20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2. UA-2019-02-11-001605-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-02-14-000738-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-11-001572-b 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5. UA-2018-12-27-001127-c 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Після отримання повідомлення про моніторинг закупівлі UA-2019-02-14-000738-c, тендерним комітетом (далі ТК) Замовника було переглянуто всі оприлюдненні документи та в тендерній документації (далі ТД) виявленні порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону України від 25.12.2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі Закон), а саме у ТД: не встановлено вимог щодо способу документального підтвердження переможцем торгів інформації про відсутності підстав, передбачених у пунктах 5, 6 частини 1 та частині 2 статті 17 Закону; порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону Замовник не встановив у ТД вимог щодо надання інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 2 та 5 частини 1 статті 17 в довільній формі. 01.03.2019 року на засіданні ТК (Протокол №31 від 01.03.2019 р.) були внесенні та затвердженні зміни до ТД, які були оприлюднені у в новій редакції.

2019-03-07 08:59:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-03-11 10:01:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 254 560,00
UAH з ПДВ
219 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ 262 386,00
UAH з ПДВ
219 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 257 570,00
UAH з ПДВ
225 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ - ЮТ" 282 150,00
UAH з ПДВ
236 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 284 780,00
UAH з ПДВ
284 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 09:56
Актуальна пропозиція
06 березня 2019 09:25
Довідка (правопоруш).pdf
01 березня 2019 13:25
УДК (оригинал).pdf
01 березня 2019 13:25
Проект договору.pdf
01 березня 2019 13:25
Наказ і протокол.pdf
01 березня 2019 13:25
Лист Відгук (оригінал).pdf

Публічні документи

06 березня 2019 10:41
Електронний підпис
06 березня 2019 10:33
35.Інформ п 2 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
34.Лист пояснення п 5 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
33.Копія свідоцтво ваги.pdf
06 березня 2019 10:33
32.Посвідчення якості.pdf
06 березня 2019 10:33
31.Лист пояснення.pdf
06 березня 2019 10:33
30.Загальна ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
23.Копія Статуту.pdf
06 березня 2019 10:33
22.Копія паспорту та коду.pdf
06 березня 2019 10:33
20.Техн якісн характ.pdf
06 березня 2019 10:33
20.1.Техн якісн характер.pdf
06 березня 2019 10:33
18.Проект договору.pdf
06 березня 2019 10:33
16.Інформація ч 2 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
15.Інформація п 8 ч 1 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
14.Інформація п 6 ч 1 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
13.Інформація п 4 ч 1 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
12.Інформація п 3 ч 1 ст 17.pdf
06 березня 2019 10:33
11.довідка аналог дог.pdf
06 березня 2019 10:33
10.Довідка Матбаза.pdf
06 березня 2019 10:33
9.1.Протокол 2 13.pdf
06 березня 2019 10:33
7.Наказ про призначення.pdf
06 березня 2019 10:33
6.1 виписка з протоколу_11.pdf
06 березня 2019 10:33
6. Выписка з протоколу 20.pdf
06 березня 2019 10:32
3.Технічна специфікація.pdf
06 березня 2019 10:32
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 20:51
Електронний підпис
09 березня 2019 20:50
08_приказ прием дир.jpg
09 березня 2019 20:50
04_Протокол 28.02.19_02.jpg.jpg
09 березня 2019 20:50
04_Протокол 28.02.19_01.jpg
09 березня 2019 20:50
001_Протокол директор.zip
09 березня 2019 20:50
05_заборг бюджет.jpg.jpg
09 березня 2019 20:50
05_Довідка ст.17.jpg.jpg
09 березня 2019 20:50
03_Договір Адм мор порт.zip
09 березня 2019 20:50
03_Довідка квал.вимог.jpg
09 березня 2019 20:50
01_Додаток 1 _02.jpg
09 березня 2019 20:50
01_Додаток 1 _01.jpg
09 березня 2019 20:17
Електронний підпис
09 березня 2019 20:07
Електронний підпис
09 березня 2019 20:05
05_заборг бюджет.jpg.jpg
09 березня 2019 20:05
05_Довідка ст.17.jpg.jpg
09 березня 2019 20:05
Електронний підпис
09 березня 2019 19:36
Електронний підпис
09 березня 2019 19:36
08_Статут.zip
09 березня 2019 19:36
08_приказ прием дир.jpg
09 березня 2019 19:36
08_4-ОПП СВ-ЮТ.jpg
09 березня 2019 19:36
04_Протокол 28.02.19_02.jpg.jpg
09 березня 2019 19:36
04_Протокол 28.02.19_01.jpg
09 березня 2019 19:36
03_Удостоверение завер.jpg
09 березня 2019 19:35
03_Сертификат завер._02.jpg
09 березня 2019 19:35
03_Сертификат завер._01.jpg
09 березня 2019 19:35
03_Договір Адм мор порт.zip
09 березня 2019 19:35
03_Довідка квал.вимог.jpg
09 березня 2019 19:35
03_Гарант.лист.jpg
09 березня 2019 19:35
02_Додаток 2_02.jpg
09 березня 2019 19:35
02_Додаток 2_01.jpg
09 березня 2019 19:35
01_Додаток 1 _02.jpg
09 березня 2019 19:35
01_Додаток 1 _01.jpg
09 березня 2019 19:35
Електронний підпис
07 березня 2019 10:04
Електронний підпис
07 березня 2019 10:03
Протокол директор.zip
07 березня 2019 09:52
Електронний підпис
07 березня 2019 09:41
Сертификат уголь.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕПЛОЮГ"

ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ - ЮТ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕПЛОЮГ"
#41630430
Відхилено 219 257,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 11:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ
#39942463
Переможець 219 300,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 16:52

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕПЛОЮГ" #41630430

№ рішення у справі

65/47-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 березня 2019 11:12
Електронний підпис
11 березня 2019 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 16:37
Електронний підпис
13 березня 2019 16:12
Повідомлення
12 березня 2019 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ
#39942463
219 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 16:37
Електронний підпис
13 березня 2019 16:12
Повідомлення
12 березня 2019 11:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:57
Повідомлення укладений
03 квітня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 08:55
Договір укладений
25 березня 2019 08:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 219 300,00
UAH з ПДВ