Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Лот 1 - Узбережжя Чорного моря; Лот 2 - Узбережжя Чорного моря; Лот 3 - Львівська область; Лот 4 - Узбережжя Азовського моря)
Recreation services of children's health and recreation facilities (Lot 1 - Black Sea Coast; Lot 2 - Black Sea Coast; Lot 3 - Lviv region; Lot 4 - The coast of the Azov Sea)
Очікувана вартість
19 544 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000738-a f2d11a7e86b94aceb560bda6f0540179
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380996270618 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380996270618
sportsiyouth@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вязіна Ольга Мирославівна
380442796966
ozdorov_kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament molodi ta sportu vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
National ID: 42269168
Contact point: Golubenko Anastasia Viktorovna
380996270618
sportsiyouth@gmail.com
Additional contacts: Vyazina Olga Myroslavivna
380442796966
ozdorov_kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 22:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 22:30
Очікувана вартість: 19 544 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 14 лютого 2019 15:51
Enquiries until: 02 квітня 2019 22:30
Complaints submission until: до 08 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2019 22:30

Information

Estimated total value: 19 544 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Scope of the procurement

Тендерна документація

05 квітня 2019 21:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 21:52
Перелік змін до ТД_відпочинкові послуги_05.04.2019.docx
05 квітня 2019 21:51
Тендерна документація_відпочинкові послуги_зі змінами від 05.04.2019.doc
25 березня 2019 16:16
Тендерна документація_відпочинкові послуги_зі змінами від 25.03.2019.doc
22 березня 2019 12:54
Тендерна документація_відпочинкові послуги_зі змінами від 22.03.2019.doc
28 лютого 2019 15:17
Тендерна документація_відпочинкові послуги_зі змінами від 28.02.2019.doc
14 лютого 2019 15:56
Тендерна документація_відпочинкові послуги.doc
25 березня 2019 16:17
Перелік змін до ТД_відпочинкові послуги_25.03.2019.docx
22 березня 2019 12:54
Перелік змін до ТД_відпочинкові послуги_22.03.2019.docx
28 лютого 2019 15:17
Перелік змін до ТД_відпочинкові послуги_28.02.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно дійсності попередньої закупівлі
Дата подання: 15 лютого 2019 08:44
Дата відповіді: 15 лютого 2019 14:13
Просимо пояснити : чи означає ця закупівля відміну закупівлі UA-2019-02-11-001812-a, що була оголошена раніше ?
Відповідь: Закупівля за ідентифікатором UA-2019-02-11-001812-a не відмінена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-14-000738-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 11 березня 2019 22:59
Скарга на встановлені дискримінаційні умови
Скарга на встановлені дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2019 19:35
Рішення від 14.03.2019 № 2874 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 березня 2019 19:34
Рішення від 29.03.2019 № 3737.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2019 23:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2019 21:53
Номер скарги: UA-2019-02-14-000738-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 08 травня 2019 19:21
СКАРГА що стосується прийнятих замовником рішень щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допущення інших порушень процедури закупівлі
Тендерним комітетом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) 14 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-02-14-000738-а та тендерну документацію (далі – Документація) на закупівлю – код ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку) – 4 лоти (далі – процедура закупівлі, оскаржувана процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 19 544 000,00 грн. Скаржник взяв участь у закупівлі по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря» - очікувана вартість закупівлі по лоту №1 – 5 880 000,00 грн., Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. У процедурі закупівлі по лоту №1 взяли участь 4 учасники: 1. ДП Південь-Курорт-Сервіс; 2. ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег»; 3. Скаржник; 4. Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників по лоту №1 до участі в аукціоні було допущено двох учасників: ДП Південь-Курорт-Сервіс та Громадську організацію Миколаївської обласної організації Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України.. Пропозицію Скаржника та ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» відхилено. Електронний аукціон призначено на 10.05.2019 року. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту №1 оприлюднено 03 травня поточного року. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). І. У порушення вимог статті 27 Закону до проведення електронного аукціону є доступною для перегляду інформація щодо цін учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам були виявлені обставини, що призвели до порушень, які неможливо усунути, однак були проігноровані Замовником, що, як наслідок, порушило права та законні інтереси Скаржника. Встановивши такі обставини Замовник відповідно до статті 31 Закону повинен відмінити торги, зокрема з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Наявність таких обставин підтверджується наступним: Відповідно до статті 27 Закону - у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» у файлі «Документи згідно Додатку 2 та Додатку 3 лот 1» міститься «Кошторис вартості послуг ТОВ «Курортне об’єднання «Сонячний берег» на 2019 рік» (стор.95), у якій для перегляду доступна інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, а саме: вартості 1-го дня оздоровлення однієї дитини та «Кошторис витрат на проведення оздоровлення дітей влітку 2019 в ТОВ «Курортному об’єднанні «Сонячний берег» (стор.96), де доступна для перегляду інформація про вартість одного дня, вартість оздоровлення однієї дитини та загальної суми витрат. У порушення вимог статті 27 Закону до розкриття тендерної пропозиції є доступною для перегляду інформація щодо ціни учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» Розкриття тендерних пропозицій учасників в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Інформація про ціну автоматично розкривається в електронній системі закупівель лише на етапі проведення електронного аукціону. Оскільки оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднене Замовником відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону, наведені вище обставини призвели до порушень, які неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відмінити торги за лотом №1 «Узбережжя Чорного моря» відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону. ІІ. Замовником були допущені порушення під розгляду тендерної пропозиції Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України на відповідність вимогам тендерної документації, за результатами якого пропозиція цього учасника була неправомірно допущена до аукціону Відповідно до протоколу засідання тендерної комітету Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.05.2019 №130 було прийнято рішення про допуск до учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України , однак тендерна пропозиція вищевказаного учасника не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена. Наявність таких обставин підтверджується наступним: Підпунктом 3.3 Пункту 3 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій калькуляції вартості набору продуктів харчування на 1 особу на 1 добу на термін перебування на 2019 рік (при розрахунку учасники повинні виходити з середньовиважених ринкових цін при аналогічних умовах закупівлі). Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України відсутня калькуляція вартості набору продуктів харчування на 1 особу на 1 добу на термін перебування на 2019 рік (при розрахунку учасники повинні виходити з середньовиважених ринкових цін при аналогічних умовах закупівлі). Отож, тендерна пропозиція Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України не відповідає умовам документації в цій частині. Слід зазначити, що калькуляція вартості набору продуктів харчування не містить у собі інформації щодо ціни тендерної пропозиції учасника, є документом, що містить технічний опис предмета закупівлі, а тому повинна бути у складі тендерної пропозиції учасника під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та розгляду Замовником тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника ДП Південь-Курорт-Сервіс, яку за результатами розгляду було допущено до аукціону, у файлі «Інформація про учасника_ документи зг. Додатку 3 табл.2 частина 1» міститься «Калькуляція вартості набору продуктів харчування на 2019 рік на одну особу на одну добу» (стор. 97-98), що свідчить про необхідність присутності калькуляції вартості набору продуктів харчування у складі тендерної пропозиції під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України, Замовник порушив порядок проведення процедури закупівлі та принципи здійснення закупівлі, а саме неоднаковий, суб’єктивний та упереджений підхід Замовника до оцінки та розгляду тендерних пропозицій. З цього слідує, що тендерна пропозиція учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ІІІ. Замовником були допущені порушення у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до протоколів засідання тендерної комітету Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.05.2019 №133 та №134 підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стала, на думку замовника, невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам, а саме: - «умови проживання - проводяться будівельні роботи, які на момент проведення перевірки не завершені»; - «побутові умови» - умивальники, душові кабіни та туалети знаходяться не в блоці чи в кожній кімнаті, а на поверсі». Пунктами 2 і 3 додатку 5 до тендерної документації зазначено наступні технічні вимоги щодо умов проживання та побутових умов, а саме: 1. «Умови проживання – в капітально зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням до 4-х осіб в кімнаті. Кімнати відремонтовані, обладнані меблями, які знаходяться у задовільному стані. Ліжка повинні бути з жорсткими цільними каркасами та матрацами, що відповідають гігієнічним вимогам і враховують зросто-вікові особливості дітей. Нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23). 2. Побутові умови – цілодобове постачання холодної та гарячої води. Наявність умивальників, душових кабін, туалетів у блоці або в кожній кімнаті. Нормативи матеріально-технічного забезпечення санітарно-технічного обладнання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку для надання послуг з оздоровлення та відпочинку, повинні відповідати вимогам законодавства, у тому числі санітарного (відповідно до Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 № 172, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24.07.1996 за № 378/1403).» Скаржник на підтвердження відповідності даним умовам надав у складі тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де повідомляє замовника про відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та гарантує виконувати всі зазначені умови у разі визначення Скаржника (ТОВ «Прибрежний») переможцем процедури закупівлі, чим повністю виконав зазначену умову тендерної документації. Окрім того, Замовником не встановлено, у який саме спосіб учасники повинні підтвердити свою відповідність вищевказаним умовам, зокрема, відповідність умовам проживання та побутовим умовам. Замовник у протоколі не вказав та документально не підтвердив невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умова тендерної документації, а отже підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні. Щодо будівельних робіт, які не є завершеними: з чого замовник дійшов висновку, що це є невідповідністю технічним умовам взагалі незрозуміло, так як у тендерній документації відсутня будь-яка умова стосовно наявності чи відсутності будівельних робіт на території закладу. Скаржник повідомляє про наявність 4-х двоповерхових корпусів, які відповідають всім нормативам розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку. Окрім того, замовник сам переконався у відповідності умов проживання у закладі Скаржника під час здійснення перевірки закладу, що додатково прямо зазначено самим замовником у Акті перевірки дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на відповідність тендерній документації замовника. Повідомляємо про те, що заклад є сезонним і починає функціонували лише з 01 червня 2019 року. На даний момент триває підготовка закладу до оздоровчого сезону 2019 року, і на момент його відкриття та функціонування всі будівництва будуть завершені. Тому зазначення невідповідності тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є безпідставним та необґрунтованим. Щодо побутових умов - розташування умивальників, душових кабін та туалетів: Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умові тендерної документації, оскільки умивальники, дущові кабіни та туалети у спальних корпусах закладу знаходяться у блоках на кілька кімнат на поверсі. Нормативами забезпечення санітарно-технічного обладнання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку для надання послуг з оздоровлення та відпочинку не вказано чіткого визначення поняття блоку, чисельності кімнат у блоці та його розміщення відносно поверху будівлі. Поверхи спальних корпусів закладу Скаржника поділені на блоки, кожен з яких має умивальники, душові кабіни та туалети, тому логічним є те, що побутові умови знаходяться на поверхах спальних корпусів. Висновок щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умові тендерної документації в цій частині є лише результатом суб’єктивного підходу замовника до оцінки спальних корпусів та закладу в цілому. Окрім того, тендерна документація замовника не містила жодних вимог, стосовно підтвердження учасниками розташування умивальників, душових кабін та туалетів. Тому зазначення невідповідності тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є безпідставним та необґрунтованим. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону та відхилити тендерну пропозицію Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря». 3. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної ТОВ «Прибрежний» у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря» та по лоту 2«Узбережжя Чорного моря». 4. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2019 21:53
Рішення від 11.05.2019 № 5778 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 21:53
Рішення від 28.05.2019 № 6762.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:12

Документи подані скаржником

11 березня 2019 22:59
платіжка
11 березня 2019 22:59
скарга

Документи подані замовником

25 березня 2019 17:01
листи від школ.pdf

Документи подані скаржником

08 травня 2019 19:20
скарга 738.pdf
08 травня 2019 19:21
Платіжне доручення 119.pdf

Документи подані замовником

16 травня 2019 15:04
078-1432_клопотання.pdf
20 травня 2019 11:30
Рішення від 29.03.2019 № 3737.pdf
20 травня 2019 11:30
Прибрежний_фото.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - Узбережжя Чорного моря
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 5 880 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 29 400,00 UAH без ПДВ


Title: Lot 1 - Black Sea Coast
Current status: Cancelled
Estimated total value: 5 880 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 29 400,00 UAH excluding VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

840 люд
Узбережжя Чорного моря
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, Дитячі заклади оздоровлення та відпочинку
Дата доставки: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019

Lot 1 - Black Sea Coast
CPV: 55240000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-02-14-000738-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 08 травня 2019 19:21
СКАРГА що стосується прийнятих замовником рішень щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допущення інших порушень процедури закупівлі
Тендерним комітетом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) 14 лютого 2019 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2019-02-14-000738-а та тендерну документацію (далі – Документація) на закупівлю – код ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку) – 4 лоти (далі – процедура закупівлі, оскаржувана процедура закупівлі), очікувана вартість закупівлі складає 19 544 000,00 грн. Скаржник взяв участь у закупівлі по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря» - очікувана вартість закупівлі по лоту №1 – 5 880 000,00 грн., Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. У процедурі закупівлі по лоту №1 взяли участь 4 учасники: 1. ДП Південь-Курорт-Сервіс; 2. ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег»; 3. Скаржник; 4. Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників по лоту №1 до участі в аукціоні було допущено двох учасників: ДП Південь-Курорт-Сервіс та Громадську організацію Миколаївської обласної організації Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України.. Пропозицію Скаржника та ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» відхилено. Електронний аукціон призначено на 10.05.2019 року. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту №1 оприлюднено 03 травня поточного року. Отож, ця скарга подана з дотриманням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є учасником оскаржуваної Процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). І. У порушення вимог статті 27 Закону до проведення електронного аукціону є доступною для перегляду інформація щодо цін учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам були виявлені обставини, що призвели до порушень, які неможливо усунути, однак були проігноровані Замовником, що, як наслідок, порушило права та законні інтереси Скаржника. Встановивши такі обставини Замовник відповідно до статті 31 Закону повинен відмінити торги, зокрема з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Наявність таких обставин підтверджується наступним: Відповідно до статті 27 Закону - у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» у файлі «Документи згідно Додатку 2 та Додатку 3 лот 1» міститься «Кошторис вартості послуг ТОВ «Курортне об’єднання «Сонячний берег» на 2019 рік» (стор.95), у якій для перегляду доступна інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, а саме: вартості 1-го дня оздоровлення однієї дитини та «Кошторис витрат на проведення оздоровлення дітей влітку 2019 в ТОВ «Курортному об’єднанні «Сонячний берег» (стор.96), де доступна для перегляду інформація про вартість одного дня, вартість оздоровлення однієї дитини та загальної суми витрат. У порушення вимог статті 27 Закону до розкриття тендерної пропозиції є доступною для перегляду інформація щодо ціни учасника ТОВ Курортне об’єднання «Сонячний берег» Розкриття тендерних пропозицій учасників в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Інформація про ціну автоматично розкривається в електронній системі закупівель лише на етапі проведення електронного аукціону. Оскільки оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднене Замовником відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону, наведені вище обставини призвели до порушень, які неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене, Замовник зобов’язаний був відмінити торги за лотом №1 «Узбережжя Чорного моря» відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону. ІІ. Замовником були допущені порушення під розгляду тендерної пропозиції Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України на відповідність вимогам тендерної документації, за результатами якого пропозиція цього учасника була неправомірно допущена до аукціону Відповідно до протоколу засідання тендерної комітету Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.05.2019 №130 було прийнято рішення про допуск до учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України , однак тендерна пропозиція вищевказаного учасника не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена. Наявність таких обставин підтверджується наступним: Підпунктом 3.3 Пункту 3 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» встановлено умову щодо подання учасниками у складі тендерних пропозицій калькуляції вартості набору продуктів харчування на 1 особу на 1 добу на термін перебування на 2019 рік (при розрахунку учасники повинні виходити з середньовиважених ринкових цін при аналогічних умовах закупівлі). Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України відсутня калькуляція вартості набору продуктів харчування на 1 особу на 1 добу на термін перебування на 2019 рік (при розрахунку учасники повинні виходити з середньовиважених ринкових цін при аналогічних умовах закупівлі). Отож, тендерна пропозиція Громадської організації Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України не відповідає умовам документації в цій частині. Слід зазначити, що калькуляція вартості набору продуктів харчування не містить у собі інформації щодо ціни тендерної пропозиції учасника, є документом, що містить технічний опис предмета закупівлі, а тому повинна бути у складі тендерної пропозиції учасника під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та розгляду Замовником тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника ДП Південь-Курорт-Сервіс, яку за результатами розгляду було допущено до аукціону, у файлі «Інформація про учасника_ документи зг. Додатку 3 табл.2 частина 1» міститься «Калькуляція вартості набору продуктів харчування на 2019 рік на одну особу на одну добу» (стор. 97-98), що свідчить про необхідність присутності калькуляції вартості набору продуктів харчування у складі тендерної пропозиції під час розкриття частини тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України, Замовник порушив порядок проведення процедури закупівлі та принципи здійснення закупівлі, а саме неоднаковий, суб’єктивний та упереджений підхід Замовника до оцінки та розгляду тендерних пропозицій. З цього слідує, що тендерна пропозиція учасника Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України не відповідає умовам тендерної документації і мала бути відхилена замовником на підставі пункту 4 частини 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ІІІ. Замовником були допущені порушення у частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника під час розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно до протоколів засідання тендерної комітету Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.05.2019 №133 та №134 підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стала, на думку замовника, невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам, а саме: - «умови проживання - проводяться будівельні роботи, які на момент проведення перевірки не завершені»; - «побутові умови» - умивальники, душові кабіни та туалети знаходяться не в блоці чи в кожній кімнаті, а на поверсі». Пунктами 2 і 3 додатку 5 до тендерної документації зазначено наступні технічні вимоги щодо умов проживання та побутових умов, а саме: 1. «Умови проживання – в капітально зведеній будівлі не менше двох поверхів з блочним або по-кімнатним розміщенням до 4-х осіб в кімнаті. Кімнати відремонтовані, обладнані меблями, які знаходяться у задовільному стані. Ліжка повинні бути з жорсткими цільними каркасами та матрацами, що відповідають гігієнічним вимогам і враховують зросто-вікові особливості дітей. Нормативи розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку на території, у будинках і приміщеннях дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23). 2. Побутові умови – цілодобове постачання холодної та гарячої води. Наявність умивальників, душових кабін, туалетів у блоці або в кожній кімнаті. Нормативи матеріально-технічного забезпечення санітарно-технічного обладнання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку для надання послуг з оздоровлення та відпочинку, повинні відповідати вимогам законодавства, у тому числі санітарного (відповідно до Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 № 172, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24.07.1996 за № 378/1403).» Скаржник на підтвердження відповідності даним умовам надав у складі тендерної пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де повідомляє замовника про відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та гарантує виконувати всі зазначені умови у разі визначення Скаржника (ТОВ «Прибрежний») переможцем процедури закупівлі, чим повністю виконав зазначену умову тендерної документації. Окрім того, Замовником не встановлено, у який саме спосіб учасники повинні підтвердити свою відповідність вищевказаним умовам, зокрема, відповідність умовам проживання та побутовим умовам. Замовник у протоколі не вказав та документально не підтвердив невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умова тендерної документації, а отже підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні. Щодо будівельних робіт, які не є завершеними: з чого замовник дійшов висновку, що це є невідповідністю технічним умовам взагалі незрозуміло, так як у тендерній документації відсутня будь-яка умова стосовно наявності чи відсутності будівельних робіт на території закладу. Скаржник повідомляє про наявність 4-х двоповерхових корпусів, які відповідають всім нормативам розміщення дітей для оздоровлення та відпочинку. Окрім того, замовник сам переконався у відповідності умов проживання у закладі Скаржника під час здійснення перевірки закладу, що додатково прямо зазначено самим замовником у Акті перевірки дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на відповідність тендерній документації замовника. Повідомляємо про те, що заклад є сезонним і починає функціонували лише з 01 червня 2019 року. На даний момент триває підготовка закладу до оздоровчого сезону 2019 року, і на момент його відкриття та функціонування всі будівництва будуть завершені. Тому зазначення невідповідності тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є безпідставним та необґрунтованим. Щодо побутових умов - розташування умивальників, душових кабін та туалетів: Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умові тендерної документації, оскільки умивальники, дущові кабіни та туалети у спальних корпусах закладу знаходяться у блоках на кілька кімнат на поверсі. Нормативами забезпечення санітарно-технічного обладнання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку для надання послуг з оздоровлення та відпочинку не вказано чіткого визначення поняття блоку, чисельності кімнат у блоці та його розміщення відносно поверху будівлі. Поверхи спальних корпусів закладу Скаржника поділені на блоки, кожен з яких має умивальники, душові кабіни та туалети, тому логічним є те, що побутові умови знаходяться на поверхах спальних корпусів. Висновок щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника умові тендерної документації в цій частині є лише результатом суб’єктивного підходу замовника до оцінки спальних корпусів та закладу в цілому. Окрім того, тендерна документація замовника не містила жодних вимог, стосовно підтвердження учасниками розташування умивальників, душових кабін та туалетів. Тому зазначення невідповідності тендерної пропозиції Скаржника в цій частині є безпідставним та необґрунтованим. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «Прибрежний» просить: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону та відхилити тендерну пропозицію Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря». 3. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної ТОВ «Прибрежний» у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря» та по лоту 2«Узбережжя Чорного моря». 4. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, допущених тендерним комітетом Замовника, та зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі «ДК 021:2015 55240000-4 Відпочинкові послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (Послуги центрів і будинків відпочинку)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000738-а по лоту №1 «Узбережжя Чорного моря».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2019 21:53
Рішення від 11.05.2019 № 5778 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 21:53
Рішення від 28.05.2019 № 6762.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:12

Документи подані скаржником

08 травня 2019 19:20
скарга 738.pdf
08 травня 2019 19:21
Платіжне доручення 119.pdf

Документи подані замовником

16 травня 2019 15:04
078-1432_клопотання.pdf
20 травня 2019 11:30
Рішення від 29.03.2019 № 3737.pdf
20 травня 2019 11:30
Прибрежний_фото.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2019
UA-2019-02-14-000738-af2d11a7e86b94aceb560bda6f0540179
Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна, місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Учасник Документи Рішення
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Прибрежний Документи
Рішення скасоване
Документи
Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України Документи
Рішення скасоване
Документи
Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України Документи
Рішення скасоване
Документи

Документи

03 травня 2019 22:25
132.pdf
03 травня 2019 22:25
Електронний підпис

Документи

03 травня 2019 22:26
131.pdf
03 травня 2019 22:27
Електронний підпис

Документи

03 травня 2019 22:23
133.pdf
03 травня 2019 22:23
Електронний підпис

Документи

03 травня 2019 22:21
130.pdf
03 травня 2019 22:21
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2019 16:31
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 16:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

ТОВ Прибрежний

Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України

Громадська організація Миколаївська обласна організація Фізкультурно-спортивного товариства "Динамо"України

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2019 11:39
Коментар щодо відміни: По закупівлі за ідентифікатором UA-2019-02-14-000738-a по лоту 1 неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
04 червня 2019 11:37
208.pdf
Дата відміни
04 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій