Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облікова медична документація (вироби канцелярські, паперові (бланки))
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000711-a e5a83be2e5f246dabad9e6ab289cae1d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 15:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 11:41
Початок аукціону: 22 лютого 2019 11:41
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Закупівля облікової медичної документації згідно додатку №1. Технічні умови та вимоги: Товар повинен бути придатним для мети, з якою товар (товари) такого виду звичайно використовуються. Якість товару повинна відповідати вимогам встановленим чинним законодавством, або бути підвищеною, порівняно з вимогами чинного законодавства та відповідати стандартам. Якість товару (товарів) повинна бути підтвердженою відповідним документом (сертифікатом), який підлягає передачі одночасно з товаром. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 60 (шістдесят) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
452959 штуки
Облікова медична документація (вироби канцелярські, паперові (бланки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки поставки
Дата подання: 14 лютого 2019 17:16
Дата відповіді: 14 лютого 2019 17:24
Об'єм продукції однієї закупівлею або партіями до кінця року?
Відповідь: Доброго дня! Поставка протягом року згідно отриманої заявки-замовлення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 93 594,90
UAH з ПДВ
93 594,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 115 527,00
UAH з ПДВ
115 527,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 09:53
ЛИСТ ВІДГУК Теплик.pdf
21 лютого 2019 09:53
Статут ПДФ.pdf
21 лютого 2019 09:53
Податкова 4-ОПП.pdf
21 лютого 2019 09:53
Свідоцтво_завір..PDF

Публічні документи

21 лютого 2019 10:48
Електронний підпис
21 лютого 2019 10:47
Сертифікати якості 2.rar
21 лютого 2019 10:47
Сертифікати якості 1.rar
21 лютого 2019 10:47
Довидки.rar
21 лютого 2019 10:47
Витяги.rar
21 лютого 2019 10:47
2017_Centr mikrohirurgii oka....pdf
21 лютого 2019 10:47
2018_Пологовий буд.3.pdf
21 лютого 2019 10:47
2 Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 93 594,90
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 16:58
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Переможець 115 527,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2019 16:59

Документи

26 лютого 2019 16:58
Рішення №42.PDF

Документи

26 лютого 2019 16:59
Рішення №43.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
115 527,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2019 16:59
Рішення №43.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:13
Дог №045 19 МПБП Гордон.PDF укладений
11 березня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 115 527,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 254,50 UAH)