Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro
Очікувана вартість
312 443,80 UAH
UA-2019-02-14-000708-a 61516bab91e94f9382a58f6629093e91
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 11:34
Очікувана вартість: 312 443,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 563,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тони
паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк поставки до 15 квітня 2019р?
Дата подання: 18 лютого 2019 15:23
Дата відповіді: 18 лютого 2019 17:55
Доброго дня. в оголошені визначений строк поставки до 15 квітня 2019р? аукціон назначений на 05 квітня 2019р... Строк на укладення Договору згідно з Законом - не раніше 20 днів з дня визначення переможця! Змініть строк поставки згідно встановленим законом строкам на проведення процедури закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за зауваження. В оголошенні допущена помилка. Останній строк подання пропозицій 04 березня 2019 року згідно тендерної документаці. Останній строк поставки до 15 квітня 2019 року. Замовником помилку виправлено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000708-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА, Код ЄДРПОУ:2576812242
Дата подання: 12 березня 2019 12:09
Прошу переглянути ваше рішення стосовно відхилення переможця
Прошу переглянути ваше рішення стосовно відхилення переможця тендера UA-2019-02-14-000708-a ФОП Шувалової Л.Б. у зв’язку з тим, що на п’ять відведених для сбору документів днів прийшлося три святкові (в тендерній документації не зазначено, чи саме календарних 5 днів мається на увазі, чи робочих: адже довідки,які вимагаються від переможця, видаються державними органами - і відповідно в вихідні дні не надаються).
На момент прийнятя рішення тендерним комітетом усі необхідні документи ФОП Шувалова має у наявності.
Документи додаються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 12:14
Шановний Учаснику!
Нагадуємо, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в системі ProZorro (на веб-порталі уповноваженого органу) повідомлення про намір укласти договір, повинен підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених ч. 1 та 2 ст. 17 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 1 ст. 251 Цивільного кодексу (далі – ЦК) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення.
Для обчислення перебігу строків замовник керується ЦК, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом № 922, у якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. Отже, в такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. При цьому, якщо останнім днем вчинення певної дії є вихідний, неробочий, святковий день, то цей останній день переноситься на перший за ними робочий день.

Таким чином, якщо в системі ProZorro оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 06.03.19 р. о 14:26, то цей день не враховується, а відлік починається з наступної календарної дати, тобто з 07.03.19 р. Отже, п’ятим календарним днем є понеділок ( робочий день) – 11.03.19 р.


З повагою, тендерний комітет установи
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000708-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА, Код ЄДРПОУ:2576812242
Дата подання: 22 березня 2019 21:47
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ UA-2019-02-14-000708-a
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

З метою дотримання засадничих принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2019-02-14-000708-a і визнання переможцем Закупівлі ФОП Щербина В.О.

Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro)», UA-2019-02-14-000708-a.
Порушення полягають в наступному:
1. Рішення про визначення переможцем ФОП Щербина Володимира Олександровича (далі – Учасник) прийнято Тендерним комітетом Замовника всупереч вимогам, вказаним у Вимозі до кваліфікації учасників /далі – Документація/, а саме:
- відповідно до п. 1.2 розділу ІІІ Документації «Кожен завантажений файл ( у форматі PDF без архівації ) повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ відповідно до вимог тендерної документації.»
Всупереч цим вимогам та вимогам законодавства України про документообіг Учасником були подані документи в архівах rar.

2. Замовник в п 4.2. Розділу ІІІ «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям…» вимагає від учасника документи про «…- наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1) інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.»
У довідці (2.1 Довідка про наявність МТБ0001.PDF) Учасник надає інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази із посиланням на діючі договори оренди, генеральні доручення, договір перевезення, копії яких не додаються. Отже, підтвердження про наявність у Учасника матеріально-технічної бази відсутнє.
«…4.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
4.4. У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам…»

Розділ ІІІ тендерної документації.

3. Згідно КВЕДам з Витягу з ЄДР (документ 7.3.), Учасник не є виробником товару. Отже товар Учасником закуповується у виробника або дистриб’ютора виробника. У своїх документах учасник не надав жодних документів (договір закупки, дистриб’юторський або дилерський договір), що підтверджують походження товару.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації та п.1.1. Розділу ІІІ:
«… 4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати сертифікат якості та протокол випробувань, завірені печаткою виробника…»

Учасник надає в складі тендерної документації Протокол випробувань ( файл 9.2 Протокол випробувань.pdf), який належить ТОВ "Крона Імпульс" (в тому числі файл-копію, завірений їх печаткою) - в тендерній пропозиції учасника не надано жодних підтверджень щодо економічних відносин учасника і ТОВ «Крона Імпульс», таким чином відсутнє документальне підтвердження того, що учасник буде поставляти саме товар ТОВ «Крона Імпульс». Крім того, немає документального підтвердження, що ТОВ Крона Імпульс є виробником товару (він сам є постачальником - з відкритих джерел):
Діяльність ТОВ «Крона Імпульс» за КВЕДами
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами
46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами
46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

Оригінали і копії Протоколів випробувань ТОВ «Крона Імпульс», надані учасником, є в інтернеті у вільному доступі, в тому числі в системі Прозорро (посилання додаються), отже неможливо підтвердити, що вони надані саме Учаснику з метою їх використання для участі в закупівлі.
https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2017-07-07-001455-b#/info
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-07-001455-b

Таким чином, Учасник не виконав вимоги тендерної документації і не надав документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, і не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, ФОП Шувалова Л.Б. вважає, що тендерний комітет Замовника - Комунальна установа «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради - порушив права Учасника (ФОП Шувалова Л.Б.) щодо добросовісної конкуренції, прозорості та неупередженості при розгляді тендерних пропозицій учасників.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання пропозиції учасника закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro)» /UA-2019-02-14-000708-a/ ФОП Щербина В.О переможцем - як такої, що не відповідає умовам тендерної документації і порушує основні засади конкурентних торгів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 березня 2019 22:00
Причина: Прикрепил не тот файл. Перезагружу оскарження.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000708-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА, Код ЄДРПОУ:2576812242
Дата подання: 22 березня 2019 22:10
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ UA-2019-02-14-000708-a
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

З метою дотримання засадничих принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням .
- вимагаємо перегляду рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника електронних закупівель UA-2019-02-14-000708-a і визнання переможцем Закупівлі ФОП Щербина В.О.

Повідомляємо про порушення, допущені при проведенні процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro)», UA-2019-02-14-000708-a.
Порушення полягають в наступному:
1. Рішення про визначення переможцем ФОП Щербина Володимира Олександровича (далі – Учасник) прийнято Тендерним комітетом Замовника всупереч вимогам, вказаним у Вимозі до кваліфікації учасників /далі – Документація/, а саме:
- відповідно до п. 1.2 розділу ІІІ Документації «Кожен завантажений файл ( у форматі PDF без архівації ) повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ відповідно до вимог тендерної документації.»
Всупереч цим вимогам та вимогам законодавства України про документообіг Учасником були подані документи в архівах rar.

2. Замовник в п 4.2. Розділу ІІІ «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям…» вимагає від учасника документи про «…- наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1) інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника ( у разі наявності), що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі.»
У довідці (2.1 Довідка про наявність МТБ0001.PDF) Учасник надає інформацію про наявність у нього матеріально-технічної бази із посиланням на діючі договори оренди, генеральні доручення, договір перевезення, копії яких не додаються. Отже, підтвердження про наявність у Учасника матеріально-технічної бази відсутнє.
«…4.3. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
4.4. У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам…»

Розділ ІІІ тендерної документації.

3. Згідно КВЕДам з Витягу з ЄДР (документ 7.3.), Учасник не є виробником товару. Отже товар Учасником закуповується у виробника або дистриб’ютора виробника. У своїх документах учасник не надав жодних документів (договір закупки, дистриб’юторський або дилерський договір), що підтверджують походження товару.
Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації та п.1.1. Розділу ІІІ:
«… 4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати сертифікат якості та протокол випробувань, завірені печаткою виробника…»

Учасник надає в складі тендерної документації Протокол випробувань ( файл 9.2 Протокол випробувань.pdf), який належить ТОВ "Крона Імпульс" (в тому числі файл-копію, завірений їх печаткою) - в тендерній пропозиції учасника не надано жодних підтверджень щодо економічних відносин учасника і ТОВ «Крона Імпульс», таким чином відсутнє документальне підтвердження того, що учасник буде поставляти саме товар ТОВ «Крона Імпульс». Крім того, немає документального підтвердження, що ТОВ Крона Імпульс є виробником товару (він сам є постачальником - з відкритих джерел):
Діяльність ТОВ «Крона Імпульс» за КВЕДами
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами
46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами
46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами
46.90 Неспеціалізована оптова торгівля

Оригінали і копії Протоколів випробувань ТОВ «Крона Імпульс», надані учасником, є в інтернеті у вільному доступі, в тому числі в системі Прозорро (посилання додаються), отже неможливо підтвердити, що вони надані саме Учаснику з метою їх використання для участі в закупівлі.
https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2017-07-07-001455-b#/info
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-07-001455-b

Таким чином, Учасник не виконав вимоги тендерної документації і не надав документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, і не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, ФОП Шувалова Л.Б. вважає, що тендерний комітет Замовника - Комунальна установа «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради - порушив права Учасника (ФОП Шувалова Л.Б.) щодо добросовісної конкуренції, прозорості та неупередженості при розгляді тендерних пропозицій учасників.

ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання пропозиції учасника закупівлі «Код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з лушпиння соняшника типу Nеstro)» /UA-2019-02-14-000708-a/ ФОП Щербина В.О переможцем - як такої, що не відповідає умовам тендерної документації і порушує основні засади конкурентних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2019 10:02
Розглянувши Вашу вимогу, установа задовольняє її частково, а саме в частині подання Учасником-Переможцем тендерної пропозиції у форматі PDF в архівації, що суперечить п.1.2 розділу ІІІ ТД.Але на думку Замовника це можно було віднести до формальних помилок, що не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника-Переможця. Інші вимоги безпідпіставні, тендерною докуметацією Замовника це не передбачено.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА 294 500,00
UAH з ПДВ
264 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 299 000,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гетьман П.О. 312 443,00
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЩЕРБИНА ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 289 900,00
UAH з ПДВ
289 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 15:51
Електронний підпис
04 березня 2019 15:44
6.1_Вiдомостi_про_учасника.PDF
04 березня 2019 15:44
РЕEСТР_док.PDF
04 березня 2019 15:44
6.3_Виписка_з_EДР_ФОП.PDF
04 березня 2019 15:44
3.1_Технiчне_завдання.PDF
04 березня 2019 15:44
6.6_паспорт_цветной.pdf
04 березня 2019 15:44
6.7_паспорт_чб._Шувалова.pdf
04 березня 2019 15:44
1_Тендерна_пропозицiя.PDF
04 березня 2019 15:44
6.8_IПН_Шувалова.PDF

Публічні документи

04 березня 2019 15:51
Електронний підпис
04 березня 2019 15:46
опис документів.pdf
04 березня 2019 15:46
проект договору.pdf
04 березня 2019 15:34
сертифікат брикет Сисюк.pdf
04 березня 2019 15:34
довідка реквізити.pdf
04 березня 2019 15:34
паспорт код Сисюк.PDF
04 березня 2019 15:34
витяг сисюк.pdf
04 березня 2019 15:34
договор туб лікарня.pdf
04 березня 2019 15:34
договор Новомиколаївка.pdf
04 березня 2019 15:34
договор з ГУ ДСНС.pdf
04 березня 2019 15:34
лист гарантія поставки.pdf
04 березня 2019 15:34
інформац ст17.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 10:37
Електронний підпис
02 березня 2019 10:33
Реэстр документыв.jpg
02 березня 2019 10:23
проект_договору_дод3 - 0005.jpg
02 березня 2019 10:23
проект_договору_дод3 - 0004.jpg
02 березня 2019 10:23
проект_договору_дод3 - 0003.jpg
02 березня 2019 10:23
проект_договору_дод3 - 0002.jpg
02 березня 2019 10:23
проект_договору_дод3 - 0001.jpg
02 березня 2019 10:23
протокол_випробувань.jpg
02 березня 2019 10:23
Паспорт скан5.jpg
02 березня 2019 10:23
паспорт скан4.jpg
02 березня 2019 10:23
паспорт скан 3.jpg
02 березня 2019 10:23
паспорт скан2.jpg
02 березня 2019 10:23
Паспорт скан1.jpg
02 березня 2019 10:23
код скан.jpg
02 березня 2019 10:23
довідка_сертифікат.jpg
02 березня 2019 10:23
довідка_захист довкілля.jpg
02 березня 2019 10:23
копія договор_СР - 0003.jpg
02 березня 2019 10:23
копіядоговор_СР - 0002.jpg
02 березня 2019 10:23
копія договор_СР - 0001.jpg
02 березня 2019 10:23
Копыя договору_Коледж.jpg
02 березня 2019 10:23
Витяг плат_ЄП.jpg
02 березня 2019 10:23
Виписка_2.jpg
02 березня 2019 10:23
Виписка_1.jpg

Публічні документи

19 березня 2019 10:21
Електронний підпис
19 березня 2019 09:56
Електронний підпис
04 березня 2019 15:22
Електронний підпис
04 березня 2019 15:21
Технічні вимоги.rar
04 березня 2019 15:21
Кваліфікаційні вимоги.rar
04 березня 2019 15:21
1 Тендерна пропозиція.PDF
04 березня 2019 12:53
Тендерна пропозиція0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА

ФОП "СИСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП Гетьман П.О.

ЩЕРБИНА ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА
#2576812242
Рішення скасоване 264 500,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 10:03
ФОП ШУВАЛОВА ЛАРИСА БОРИСІВНА
#2576812242
Відхилено 264 500,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 10:08
ФОП "СИСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2779111832
Відхилено 265 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 13:54
ФОП Гетьман П.О.
#2133505953
Відхилено 278 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 08:19
ЩЕРБИНА ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2543616535
Переможець 289 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 09:01

Документи

06 березня 2019 14:26
Електронний підпис
05 березня 2019 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2019 10:07
Електронний підпис
12 березня 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 13:54
Електронний підпис
12 березня 2019 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 08:18
Електронний підпис
15 березня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2019 09:01
Електронний підпис
19 березня 2019 08:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЩЕРБИНА ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2543616535
289 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 09:01
Електронний підпис
19 березня 2019 08:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2019 10:48
Коментар щодо відміни: відсутність потреби в постачанні товару
Документи:
27 березня 2019 10:48
протокол відміни, брикети.docx