Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
rail car (tram car, previously operated in the countries of the European Union)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Конотопське трамвайне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328557 |
Місцезнаходження: | 41608, Україна , Сумська область обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120 |
Контактна особа: |
Назаренко Ігор Михайлович 380544723546 tramkon@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal Enterprise "Konotop Tram Administration" |
National ID: | 03328557 |
Contact point: |
Nazarenko Igor 380544723546 tramkon@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 14 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 14 лютого 2019 10:30 |
Enquiries until: | 08 березня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 14 700 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 147 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 15:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 15:17 |
Тендерна документація — зі змінами.docx | |
18 лютого 2019 15:16 |
Перелік змін до ТД.docx | |
15 лютого 2019 15:46 |
Перелік змін.docx | |
15 лютого 2019 15:45 |
Проект договору.doc | |
15 лютого 2019 15:41 |
Проект договору.doc | |
14 лютого 2019 10:40 |
оголошення англ.мовою.docx | |
14 лютого 2019 10:40 |
оголошення українською мовою.docx | |
14 лютого 2019 10:35 |
Техзадание КП КТУ трамваи бу 6 шт. 2019р.doc |
18 лютого 2019 15:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 лютого 2019 15:17 |
Тендерна документація — зі змінами.docx
|
||||||
18 лютого 2019 15:16 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
15 лютого 2019 15:46 |
Перелік змін.docx
|
||||||
15 лютого 2019 15:45 |
Проект договору.doc
|
||||||
15 лютого 2019 15:41 |
Проект договору.doc
|
||||||
14 лютого 2019 10:40 |
оголошення англ.мовою.docx
|
||||||
14 лютого 2019 10:40 |
оголошення українською мовою.docx
|
||||||
14 лютого 2019 10:35 |
Техзадание КП КТУ трамваи бу 6 шт. 2019р.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000002 ● ad475f01af01407cba3cc40eb35f013e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 № 13
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.04.2019 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-14-000612-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваше повідомлення про результати моніторингу закупівлі від 24.04.2019 з приводу виявлених порушень повідомляємо наступне. 1.) Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями, «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Переможцем торгів ТОВ «ТД «Літан» (код ЄДРПОУ – 36440036) були надані всі необхідні документи згідно чинного законодавства 2)На порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не визначено з якої дати тендерні пропозиції учасників є дійсними (зазначено лише, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів). Вказане порушення виникло внаслідок технічної помилки під час розробки тендерної документації і не спричиняє втрат бюджетних коштів. Крім того, 30.04.2019, між КП «Конотопським трамвайним управлінням» (код ЄДРПОУ - 03328557) та ТОВ «ТД «Літан» (код ЄДРПОУ – 36440036) було укладено Договір про закупівлю товару №11/04. Відповідно до п.11.1 Договору, його строк дії до 31.10.2019 року. Додатково повідомляємо, що, відповідно до статті 644 Цивільного кодексу України зі змінами та доповненнями «Якщо пропозицію укласти договір, в якій не вказаний строк для відповіді, зроблено у письмовій формі, договір є укладеним, коли особа, яка зробила пропозицію, одержала відповідь протягом строку, встановленого актом цивільного законодавства, а якщо цей строк не встановлений, - протягом нормально необхідного для цього часу». 3) Тендерна документація Замовника містить такий термін, як «пропозиції конкурсних торгів», який не передбачений частиною першою статті 1 Закону. Даний термін зазначено в розділі 5 тендерної документації Замовника «Оцінка тендерної документації», де він не спричиняє втрат бюджетних коштів або інших негативних юридичних наслідків для сторін. Також зазначаємо, що словосполучення «оцінка пропозицій конкурсних торгів» зустрічається в статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» зі змінами та доповненнями, як об’єкт адміністративного проступку. 4.) Аналізом тендерних пропозицій ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» та ТОВ «Технології електротранспорту» установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме вимогам пункту 27 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника: у тендерних пропозиціях обох учасників не надано інформацію, коли саме здійснювалась модернізація трамвайних вагонів та не підтверджено відповідними документами, що вагони пройшли модернізацію не раніше ніж 1993 року. У відповідності до п. 2.8. Договору від 30.04.2019 № 11/04 «У випадку відсутності належної документації на Товар що поставляється, при відвантаженні Товару акт прийому – передачі товару не підписується до часу отримання документів, а датою поставки Товару, вважається дата підписання сторонами акту-приймання передачі Товару», а також п. 5.9. «Приймання Товару проводиться: 5.9.1 За якістю – відповідно до вимог “ Інструкції про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю ” № П-7, затвердженою постановою Держарбітражу від 25.04.1966р. з наступними змінами та доповненнями; 5.9.2 За кількістю - “ Інструкції про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю ” № П-7, затвердженою постановою Держарбітражу від 15.06.1965р. з наступними змінами та доповненнями. 5.10. Датою доставки Товару вважається дата прибуття Товару на адресу Покупця, зазначена в товарно-транспортній накладній. Датою поставки Товару та датою переходу права власності на Товар від Постачальника до Покупця вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару». В разі відсутності інформації про те, що вагони пройшли модернізацію не раніше ніж 1993 року , КП «Конотопське трамвайне управління» не зможе прийняти товар, як такий, що не відповідає умовам «Технічного завдання» 5.) Установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Технології електротранспорту» вимогам пункту 1 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника, а саме: в пояснювальній записці від 15.03.2019 № 5/6, наданої у складі тендерної пропозиції, зазначено, що довжина трамвайного вагону становить 18110 мм, тоді як пунктом 1 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника визначено, що довжина трамвайного вагону повинна бути 13800-14700 мм. Також, інформація щодо довжини трамвайного вагону, зазначена учасником ТОВ «Технології електротранспорту» у таблиці 1 технічного завдання від 15.03.2019 № 5/5, не відповідає інформації щодо довжини трамвайного вагону, зазначеної цим учасником в пояснювальній записці від 15.03.2019 № 5/6. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. КП «Конотопським трамвайним управлінням» (код ЄДРПОУ - 03328557) 21.03.2019 р. було отримано лист-повідомлення № 6 від 19.03.2019 р щодо допущення технічної помилки у складі тендерної пропозиції від ТОВ «Технології електротранспорту» (код ЄДРПОУ - 40259247). В наступному, 22.03.2019 р., тендерним комітетом КП «Конотопського трамвайного управління» було проведено засідання, на якому було розглянуто питання щодо віднесення допущеної Учасником помилки до формалної (несуттєвої).
2019-05-03 17:20:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-04-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2019 № 37
Суми
Про призначення перевірки
закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 05 листопада 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-02-14-000612-b, здійсненої Комунальним підприємством «Конотопське трамвайне управління».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
Бездідько Оксана Олегівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);
Корнієнко Наталія Анатоліївна – провідний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
2019-11-04 12:42:58
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2019-05-11 11:36:41
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство"Конотопське трамвайне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 03328557 |
Місцезнаходження: | 41608, Україна, Сумська область обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" |
14 661 000,00
UAH з ПДВ
|
14 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" |
14 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" #36440036 |
Переможець |
14 220 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:23
|
акти до д.у 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:21
|
додаткова угода №2.jpg | зміни до договору |
31 жовтня 2019 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 16:14
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
03 липня 2019 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2019 11:35
|
договір №1104.pdf | укладений |
30 квітня 2019 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Конкретизувати (доповнити ) умови Договору про закупівлю № 11/04 від 30.04.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | № 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Винекнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконанн зобов'язань в строки, передбачені Договором |
Номер договору про закупівлю: | № 11/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |