Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рейковий рухомий склад ( трамвайний вагон, який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
rail car (tram car, previously operated in the countries of the European Union)
Очікувана вартість
14 700 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000612-b 1834137543fd4d98851965d17acab184
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Ігор Михайлович

380544723546 tramkon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство"Конотопське трамвайне управління"
Код ЄДРПОУ: 03328557
Місцезнаходження: 41608, Україна , Сумська область обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120
Контактна особа: Назаренко Ігор Михайлович
380544723546
tramkon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal Enterprise "Konotop Tram Administration"
National ID: 03328557
Contact point: Nazarenko Igor
380544723546
tramkon@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:58
Очікувана вартість: 14 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 14 лютого 2019 10:30
Enquiries until: 08 березня 2019 17:00
Complaints submission until: до 14 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 14 700 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 147 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Рейковий рухомий склад ( трамвайний вагон, який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
rail car (tram car, previously operated in the countries of the European Union).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 Одиниця
Рейковий рухомий склад ( трамвайний вагон, який був у використанні в країнах Європейського Союзу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Успенсько- Троїцька,120, Конотоп, Сумська область, 41608, Україна
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

rail car (tram car, previously operated in the countries of the European Union)
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 жовтня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 15:18
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:47
Електронний підпис
14 лютого 2019 10:53
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:17
Тендерна документація — зі змінами.docx
14 лютого 2019 10:34
Тендерна документація.docx
18 лютого 2019 15:16
Перелік змін до ТД.docx
15 лютого 2019 15:46
Перелік змін.docx
15 лютого 2019 15:45
Проект договору.doc
14 лютого 2019 10:38
Проект договору.doc
15 лютого 2019 15:41
Проект договору.doc
14 лютого 2019 10:51
Проект договору.doc
14 лютого 2019 10:40
оголошення англ.мовою.docx
14 лютого 2019 10:40
оголошення українською мовою.docx
14 лютого 2019 10:35
Техзадание КП КТУ трамваи бу 6 шт. 2019р.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація (проект договору)
Дата подання: 19 лютого 2019 10:45
Дата відповіді: 19 лютого 2019 11:03
На сторінці тендеру розміщені два проекта договору. Яким з них користуватись?
Відповідь: Доброго дня, проекти договору - ідентичні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000002 ● ad475f01af01407cba3cc40eb35f013e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.04.2019 № 13

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.04.2019 № 13

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-14-000612-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваше повідомлення про результати моніторингу закупівлі від 24.04.2019 з приводу виявлених порушень повідомляємо наступне. 1.) Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями, «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Переможцем торгів ТОВ «ТД «Літан» (код ЄДРПОУ – 36440036) були надані всі необхідні документи згідно чинного законодавства 2)На порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не визначено з якої дати тендерні пропозиції учасників є дійсними (зазначено лише, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів). Вказане порушення виникло внаслідок технічної помилки під час розробки тендерної документації і не спричиняє втрат бюджетних коштів. Крім того, 30.04.2019, між КП «Конотопським трамвайним управлінням» (код ЄДРПОУ - 03328557) та ТОВ «ТД «Літан» (код ЄДРПОУ – 36440036) було укладено Договір про закупівлю товару №11/04. Відповідно до п.11.1 Договору, його строк дії до 31.10.2019 року. Додатково повідомляємо, що, відповідно до статті 644 Цивільного кодексу України зі змінами та доповненнями «Якщо пропозицію укласти договір, в якій не вказаний строк для відповіді, зроблено у письмовій формі, договір є укладеним, коли особа, яка зробила пропозицію, одержала відповідь протягом строку, встановленого актом цивільного законодавства, а якщо цей строк не встановлений, - протягом нормально необхідного для цього часу». 3) Тендерна документація Замовника містить такий термін, як «пропозиції конкурсних торгів», який не передбачений частиною першою статті 1 Закону. Даний термін зазначено в розділі 5 тендерної документації Замовника «Оцінка тендерної документації», де він не спричиняє втрат бюджетних коштів або інших негативних юридичних наслідків для сторін. Також зазначаємо, що словосполучення «оцінка пропозицій конкурсних торгів» зустрічається в статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» зі змінами та доповненнями, як об’єкт адміністративного проступку. 4.) Аналізом тендерних пропозицій ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» та ТОВ «Технології електротранспорту» установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме вимогам пункту 27 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника: у тендерних пропозиціях обох учасників не надано інформацію, коли саме здійснювалась модернізація трамвайних вагонів та не підтверджено відповідними документами, що вагони пройшли модернізацію не раніше ніж 1993 року. У відповідності до п. 2.8. Договору від 30.04.2019 № 11/04 «У випадку відсутності належної документації на Товар що поставляється, при відвантаженні Товару акт прийому – передачі товару не підписується до часу отримання документів, а датою поставки Товару, вважається дата підписання сторонами акту-приймання передачі Товару», а також п. 5.9. «Приймання Товару проводиться: 5.9.1 За якістю – відповідно до вимог “ Інструкції про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю ” № П-7, затвердженою постановою Держарбітражу від 25.04.1966р. з наступними змінами та доповненнями; 5.9.2 За кількістю - “ Інструкції про порядок прийняття продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю ” № П-7, затвердженою постановою Держарбітражу від 15.06.1965р. з наступними змінами та доповненнями. 5.10. Датою доставки Товару вважається дата прибуття Товару на адресу Покупця, зазначена в товарно-транспортній накладній. Датою поставки Товару та датою переходу права власності на Товар від Постачальника до Покупця вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару». В разі відсутності інформації про те, що вагони пройшли модернізацію не раніше ніж 1993 року , КП «Конотопське трамвайне управління» не зможе прийняти товар, як такий, що не відповідає умовам «Технічного завдання» 5.) Установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Технології електротранспорту» вимогам пункту 1 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника, а саме: в пояснювальній записці від 15.03.2019 № 5/6, наданої у складі тендерної пропозиції, зазначено, що довжина трамвайного вагону становить 18110 мм, тоді як пунктом 1 таблиці 1 «Технічне завдання» тендерної документації Замовника визначено, що довжина трамвайного вагону повинна бути 13800-14700 мм. Також, інформація щодо довжини трамвайного вагону, зазначена учасником ТОВ «Технології електротранспорту» у таблиці 1 технічного завдання від 15.03.2019 № 5/5, не відповідає інформації щодо довжини трамвайного вагону, зазначеної цим учасником в пояснювальній записці від 15.03.2019 № 5/6. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. КП «Конотопським трамвайним управлінням» (код ЄДРПОУ - 03328557) 21.03.2019 р. було отримано лист-повідомлення № 6 від 19.03.2019 р щодо допущення технічної помилки у складі тендерної пропозиції від ТОВ «Технології електротранспорту» (код ЄДРПОУ - 40259247). В наступному, 22.03.2019 р., тендерним комітетом КП «Конотопського трамвайного управління» було проведено засідання, на якому було розглянуто питання щодо віднесення допущеної Учасником помилки до формалної (несуттєвої).

2019-05-03 17:20:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-04-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.11.2019 № 37

Суми

Про призначення перевірки
закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 05 листопада 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-02-14-000612-b, здійсненої Комунальним підприємством «Конотопське трамвайне управління».
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:

Бездідько Оксана Олегівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи);

Корнієнко Наталія Анатоліївна – провідний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

2019-11-04 12:42:58


Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-05-11 11:36:41

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 квітня 2019
UA-2019-02-14-000612-b1834137543fd4d98851965d17acab184
Найменування: Комунальне підприємство"Конотопське трамвайне управління"
Код ЄДРПОУ: 03328557
Місцезнаходження: 41608, Україна, Сумська область обл., Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 120
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 березня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 09:23
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2019 15:54
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:47
Додаток 2 Пропозиція.pdf
16 квітня 2019 15:47
V-Інформація ТДЛ- 6 бу T3.pdf
16 квітня 2019 15:47
Справка ТДЛ-ДФС 12.04.2019.jpg
16 квітня 2019 15:47
АКП ТДЛ - КОПІЯ.pdf
15 березня 2019 19:03
Електронний підпис
15 березня 2019 19:03
Електронний підпис
11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
06 березня 2019 17:31
КП ТДЛ- 6 бу T3.pdf
03 березня 2019 13:34
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
03 березня 2019 13:34
ПДВ ТДЛ.pdf
03 березня 2019 13:34
Статут ТДЛ КОПІЯ.pdf
03 березня 2019 13:34
Серт 175270.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 175209.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 175201.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 174394.pdf
03 березня 2019 13:34
217 Маріуполь 5 трам.pdf
03 березня 2019 13:34
Серт 175273.PDF
03 березня 2019 13:34
Проект договору.pdf
03 березня 2019 13:34
КП ТДЛ- 6 бу T3.pdf

Документи

18 березня 2019 17:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 квітня 2019 09:14
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2019 10:13
Стаття 17.pdf
18 березня 2019 10:13
Пояснювальна записка.pdf
18 березня 2019 10:13
Договір (підписаний).pdf
18 березня 2019 10:13
Довідка про учасника.pdf
18 березня 2019 10:13
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 14 661 000,00
UAH з ПДВ
14 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ" 14 700 000,00
UAH з ПДВ
14 259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 15:54
Електронний підпис
16 квітня 2019 15:47
Додаток 2 Пропозиція.pdf
16 квітня 2019 15:47
V-Інформація ТДЛ- 6 бу T3.pdf
16 квітня 2019 15:47
Справка ТДЛ-ДФС 12.04.2019.jpg
16 квітня 2019 15:47
АКП ТДЛ - КОПІЯ.pdf
15 березня 2019 19:03
Електронний підпис
15 березня 2019 19:03
Електронний підпис
11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
11 березня 2019 15:47
Електронний підпис
06 березня 2019 17:31
КП ТДЛ- 6 бу T3.pdf
03 березня 2019 13:34
Витяг_ТДЛ-250219.pdf
03 березня 2019 13:34
ПДВ ТДЛ.pdf
03 березня 2019 13:34
Статут ТДЛ КОПІЯ.pdf
03 березня 2019 13:34
Серт 175270.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 175209.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 175201.PDF
03 березня 2019 13:34
Серт 174394.pdf
03 березня 2019 13:34
217 Маріуполь 5 трам.pdf
03 березня 2019 13:34
Серт 175273.PDF
03 березня 2019 13:34
Проект договору.pdf
03 березня 2019 13:34
КП ТДЛ- 6 бу T3.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 10:13
Стаття 17.pdf
18 березня 2019 10:13
Пояснювальна записка.pdf
18 березня 2019 10:13
Договір (підписаний).pdf
18 березня 2019 10:13
Довідка про учасника.pdf
18 березня 2019 10:13
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
Переможець 14 220 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 16:40

Документи

11 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:30
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
14 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 16:37
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:30
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2019 11:35
договір №1104.pdf укладений
30 квітня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 11:23
акти до д.у 2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 11:21
додаткова угода №2.jpg зміни до договору
31 жовтня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 16:14
додаткова угода.jpg зміни до договору
03 липня 2019 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизувати (доповнити ) умови Договору про закупівлю № 11/04 від 30.04.2019р.
Номер договору про закупівлю: № 11/04
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Винекнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконанн зобов'язань в строки, передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: № 11/04
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 220 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 370 000,00 UAH)