Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000596-c 3267300b7a1d49fcadf0ebc89005d585
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-03 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-03
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 09:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 11:59
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

печатки, штампи та їх комплектуючі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:49
Дата відповіді: 19 лютого 2019 17:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 15.02.2019 о 09:49 год. до закупівлі № UA-2019-02-14-000596-c, повідомляємо наступне.
1) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до печаток, штампів та їх комплектуючих, та не містить посилань на торгову марку або модель товару.
Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.

2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стосовно кліше з полімеру
Дата подання: 18 лютого 2019 15:44
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:37
Чи інформований замовник щодо різниці методів виготовлення кліше з полімеру та штемпельної гуми? Чи інформований замовник, що з гуми кліше більш зносостійке та має більш якісне зображення? Можно подавати пропозиції учасникам, які виготовляють кліше більш якісним методом виготовлення, а саме лазерне гравіювання на штемпельній гумі?
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2019 о 15:44 год. до закупівлі № UA-2019-02-14-000596-c, повідомляємо наступне.
1) Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис технічних та якісних характеристик товару, що закуповується, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, відповідаючий якісним характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ШТАМПСЕРВІС 77 025,00
UAH з ПДВ
65 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 84 050,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 82 950,00
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бакулевський Р.Г. 116 360,00
UAH з ПДВ
116 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 128 000,00
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2019 15:59
Довідк корупція.pdf
11 березня 2019 15:59
Довідка банкрутство.pdf
05 березня 2019 12:51
оновлена пропозиція
01 березня 2019 16:50
Додаток шість.pdf
01 березня 2019 16:50
Додаток чотири.pdf
01 березня 2019 16:50
Додаток три.7z
01 березня 2019 16:50
Додаток пять.pdf
01 березня 2019 16:50
Додаток десять.pdf
01 березня 2019 16:50
Додаток дванадцять.pdf
01 березня 2019 16:50
Реєстр.pdf
01 березня 2019 16:50
Пропозиція.pdf
01 березня 2019 16:50
Проект договору.pdf
01 березня 2019 16:50
Додаток два.7z
01 березня 2019 16:50
Додаток вісім.7z

Публічні документи

02 березня 2019 08:40
сертификат тродат.pdf
02 березня 2019 08:40
Сертивікат_пластик_SPS (1).pdf
02 березня 2019 08:40
паспорт гума.pdf
02 березня 2019 08:40
паспорт оснастка.pdf
01 березня 2019 23:19
ліцензія.pdf
01 березня 2019 23:19
лист відгук квт дор.pdf
01 березня 2019 23:19
відгук рух.pdf
01 березня 2019 23:19
накладна рух.pdf
01 березня 2019 23:19
накладна квт.pdf
01 березня 2019 23:19
паспорт.pdf
01 березня 2019 23:19
паспорт 3.pdf
01 березня 2019 23:19
паспорт 2.pdf
01 березня 2019 23:19
інн.pdf
01 березня 2019 23:19
Єдиний податок.pdf
01 березня 2019 23:19
договір-1квт.doc.pdf
01 березня 2019 23:19
Виписка2.pdf
01 березня 2019 23:19
Виписка1.pdf
01 березня 2019 23:19
реєстр.pdf
01 березня 2019 23:10
технічні вимоги.pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17.pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (5.pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (5).pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (4).pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (3).pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (2).pdf
01 березня 2019 23:10
ст.17 (1).pdf
01 березня 2019 23:10
спецификация додаток.pdf
01 березня 2019 23:10
сертефикат.jpeg
01 березня 2019 23:10
рахунок.pdf
01 березня 2019 23:10
проект договору.pdf
01 березня 2019 23:10
приват1.jpg
01 березня 2019 23:10
приват.jpg
01 березня 2019 23:10
макети узгоджені.pdf
01 березня 2019 23:10
ліцензія.pdf
01 березня 2019 23:10
закон 17.pdf
01 березня 2019 23:10
додаток 4.pdf
01 березня 2019 23:10
додаток 1.pdf
01 березня 2019 23:10
аналогічні договори.pdf
01 березня 2019 23:10
inquiry_print (1).pdf

Публічні документи

01 березня 2019 17:48
Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 17:48
Проект договору.pdf
01 березня 2019 17:48
Паспорт на гумове кліше.pdf
01 березня 2019 17:48
Лист від постачальника.pdf
01 березня 2019 17:48
Довідка з банку.pdf
01 березня 2019 17:48
Trodat_ISO_Certifcate_EN_2018 (2).pdf

Публічні документи

02 березня 2019 01:48
т_2019_original.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 13:00
СТАТУТ.pdf
01 березня 2019 13:00
ПДВ.pdf
01 березня 2019 13:00
довідка працівникі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ШТАМПСЕРВІС

ФОП Гудков Олексій Михайлович

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

ФОП Бакулевський Р.Г.

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ШТАМПСЕРВІС
#30646438
Рішення скасоване 65 999,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 17:07
ПП ШТАМПСЕРВІС
#30646438
Відхилено 65 999,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 17:15
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Відхилено 66 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 13:30
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
#38895994
Відхилено 69 999,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 14:57
ФОП Бакулевський Р.Г.
#2681813574
Відхилено 116 360,00
UAH з ПДВ
22 березня 2019 15:21
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"
#30652855
Відхилено 128 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 16:38

Документи

06 березня 2019 15:10
Електронний підпис
06 березня 2019 15:08
протокол.pdf
04 березня 2019 12:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2019 17:13
Електронний підпис
12 березня 2019 17:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 13:29
Електронний підпис
18 березня 2019 13:28
Протокол.pdf
14 березня 2019 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 14:51
Електронний підпис
21 березня 2019 14:50
протокол.pdf
18 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 15:19
Електронний підпис
22 березня 2019 15:19
протокол.pdf
21 березня 2019 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 16:37
Електронний підпис
25 березня 2019 16:36
протокол.pdf
22 березня 2019 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 березня 2019 16:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі