Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000596-c ● 3267300b7a1d49fcadf0ebc89005d585
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38226516 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
Контактна особа: |
Блінов Євген Миколайович 737-60-03 blinov.od@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
печатки, штампи та їх комплектуючі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи та їх комплектуючі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 15:10 |
Тендерна документація на закупівлю штампів та їх комплектуючих.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 лютого 2019 09:49
Дата відповіді: 19 лютого 2019 17:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 15.02.2019 о 09:49 год. до закупівлі № UA-2019-02-14-000596-c, повідомляємо наступне.
1) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до печаток, штампів та їх комплектуючих, та не містить посилань на торгову марку або модель товару.
Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
1) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до печаток, штампів та їх комплектуючих, та не містить посилань на торгову марку або модель товару.
Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю на закупівлю печаток, штампів та їх комплектуючих (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Стосовно кліше з полімеру
Дата подання: 18 лютого 2019 15:44
Дата відповіді: 21 лютого 2019 09:37
Чи інформований замовник щодо різниці методів виготовлення кліше з полімеру та штемпельної гуми?
Чи інформований замовник, що з гуми кліше більш зносостійке та має більш якісне зображення?
Можно подавати пропозиції учасникам, які виготовляють кліше більш якісним методом виготовлення, а саме лазерне гравіювання на штемпельній гумі?
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 18.02.2019 о 15:44 год. до закупівлі № UA-2019-02-14-000596-c, повідомляємо наступне.
1) Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис технічних та якісних характеристик товару, що закуповується, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, відповідаючий якісним характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.
1) Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, інформуємо, що у додатку 4 до тендерної документації викладено детальний опис технічних та якісних характеристик товару, що закуповується, з метою уникнення непорозуміння під час виконання умов договору та придбання якісних товарів за бюджетні кошти. Всі зазначені характеристики є вагомими, істотними та важливими параметрами предмета закупівлі. Учасник може запропонувати товар, відповідаючий якісним характеристикам, наведеним у додатку 4 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ШТАМПСЕРВІС |
77 025,00
UAH з ПДВ
|
65 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гудков Олексій Михайлович |
84 050,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" |
82 950,00
UAH з ПДВ
|
69 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бакулевський Р.Г. |
116 360,00
UAH з ПДВ
|
116 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
128 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ШТАМПСЕРВІС #30646438 |
Рішення скасоване |
65 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 17:07
|
ПП ШТАМПСЕРВІС #30646438 |
Відхилено |
65 999,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 17:15
|
ФОП Гудков Олексій Михайлович #3150017593 |
Відхилено |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 13:30
|
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" #38895994 |
Відхилено |
69 999,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2019 14:57
|
ФОП Бакулевський Р.Г. #2681813574 |
Відхилено |
116 360,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:21
|
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" #30652855 |
Відхилено |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 16:38
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 березня 2019 16:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі