Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яловичина, кури, печінка куряча, яловича печінка заморожена
Очікувана вартість
183 770,78 UAH
UA-2019-02-14-000453-a ● e3e79cdc1936441f934294411670a417
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) |
Код ЄДРПОУ: | 20508060 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Рекордна,9А |
Контактна особа: |
Єрмоленко Катерина Олександрівна +380612369820 eermolenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 14:04 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 14:04 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 183 770,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 756,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
792 кг
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Рекордна,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
810 кг
Кури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Рекордна,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
350 кг
Печінка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Рекордна,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кг
Яловича печінка заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Рекордна,9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 14:00 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000453-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Агро сировина, Код ЄДРПОУ:39336176
Дата подання: 03 березня 2019 19:35
Оскарження рішення
ТОВ «АГРО СИРОВИНА» вважає, що рішення Замовника стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЮПІТЕР VII» є незаконним та підлягає скасуванню.
Так як в оголошені Замовник чітко не визначив документ, який підтверджує відповідність санітарно - гігієнічним вимогам складських приміщень (власного нерухомого майна) для збереження харчових продуктів, нами було надано рішення Держпродспоживслужбою про реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл, який наданий на підставі результатів перевірки відповідності потужності операторові ринку (у т.ч. складського приміщення) вимогам санітарних заходів та дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності зберігання харчових продуктів. Тобто, ТОВ «АГРО СИРОВИНА» надав документи, які підтверджують вищезазначені вимоги. Проте, Замовник відхилив нашу пропозицію. Учасником ТОВ «ЮПІТЕР VII» не були надані такі документи як рішення про реєстрацію потужності та експлуатаційний дозвіл на потужності , виданого Держпродспоживслужбою, які підтверджують дотримання санітарних вимог складського приміщення та транспортних засобів, а також надають дозвіл щодо зберігання, реалізації та транспортування продуктів харчування, особливо що швидко псуються. Тобто, пропозиція ТОВ «ЮПІТЕР VII» підлягає відхиленню, так як не підтверджено відповідність санітарно - гігієнічним вимогам складських приміщень (власного нерухомого майна) для збереження харчових продуктів, а саме не надані документи Держпродспоживслужби, яка згідно із законодавством перевіряє відповідність санітарних вимог операторами ринку.
Розгорнути
Згорнути
Так як в оголошені Замовник чітко не визначив документ, який підтверджує відповідність санітарно - гігієнічним вимогам складських приміщень (власного нерухомого майна) для збереження харчових продуктів, нами було надано рішення Держпродспоживслужбою про реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл, який наданий на підставі результатів перевірки відповідності потужності операторові ринку (у т.ч. складського приміщення) вимогам санітарних заходів та дає змогу такому операторові ринку провадити визначені види господарської діяльності зберігання харчових продуктів. Тобто, ТОВ «АГРО СИРОВИНА» надав документи, які підтверджують вищезазначені вимоги. Проте, Замовник відхилив нашу пропозицію. Учасником ТОВ «ЮПІТЕР VII» не були надані такі документи як рішення про реєстрацію потужності та експлуатаційний дозвіл на потужності , виданого Держпродспоживслужбою, які підтверджують дотримання санітарних вимог складського приміщення та транспортних засобів, а також надають дозвіл щодо зберігання, реалізації та транспортування продуктів харчування, особливо що швидко псуються. Тобто, пропозиція ТОВ «ЮПІТЕР VII» підлягає відхиленню, так як не підтверджено відповідність санітарно - гігієнічним вимогам складських приміщень (власного нерухомого майна) для збереження харчових продуктів, а саме не надані документи Держпродспоживслужби, яка згідно із законодавством перевіряє відповідність санітарних вимог операторами ринку.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2019 10:55
Вашу вимогу від 03.03.2019р., оприлюднену в мережі Прозоро стосовно закупівлі «Яловичина, кури, печінка куряча, яловича печінка заморожена» розглянуто.
Як зазначено в п.4 Оголошення, від учасника вимагаються документи, що підтверджують відповідність складських приміщень та спеціального автотранспорту санітарно-гігіенічним вимогам діючих нормативних документів для зберігання та перевезення харчових продуктів, тобто документ, який підтверджує відповідність санітарно – гігієнічним вимогам щодо складських приміщень. Надані вами документи, а саме рішення Держпродспоживслужби про реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл, не підтверджують факту наявності санітарно-гігієнічної обробки складських приміщень учасника.
Стосовно визначених документів в оголошені замовника, за усіма питаннями учасник мав право звернутися до замовника та отримати відповідь у період уточнень, який тривав з 14.02.2019р., по 19.02.2019р.
Як зазначено в п.4 Оголошення, від учасника вимагаються документи, що підтверджують відповідність складських приміщень та спеціального автотранспорту санітарно-гігіенічним вимогам діючих нормативних документів для зберігання та перевезення харчових продуктів, тобто документ, який підтверджує відповідність санітарно – гігієнічним вимогам щодо складських приміщень. Надані вами документи, а саме рішення Держпродспоживслужби про реєстрацію потужностей та експлуатаційний дозвіл, не підтверджують факту наявності санітарно-гігієнічної обробки складських приміщень учасника.
Стосовно визначених документів в оголошені замовника, за усіма питаннями учасник мав право звернутися до замовника та отримати відповідь у період уточнень, який тривав з 14.02.2019р., по 19.02.2019р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Агро сировина #39336176 |
Відхилено |
155 881,80
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 13:53
|
ТОВ "ЮПІТЕР VII" #41017419 |
Переможець |
163 674,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 13:41
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 13:40
|
Додаткова угода 4 від 04.09.2019.pdf | зміни до договору |
05 вересня 2019 13:56
|
Додаткова угода 3 від 01.08.2019.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 16:14
|
Додаткова угода _2 від 01.06.19.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 16:10
|
Додаткова угода _ 1 від 01.05.19.pdf | зміни до договору |
03 травня 2019 15:41
|
Договір | укладений |
14 березня 2019 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10/02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/02-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі,Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 10/02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10/02-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів та зміна ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 10/02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів та зміна ціни за одиницю товара |
Номер договору про закупівлю: | 10/02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 10/02-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |