Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин А-95
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-02-14-000384-a ● daa735c16bf1452cbe4e3d6cf275299b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КНП "Липовецький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Липовецької районної ради Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 37336813 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9 |
Контактна особа: |
Тригуб Оксана Петрівна +380673781684 lipov_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2019 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12100 л
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, м.Липовець, АЗС у межах м.Липовець та смт.Турбів Липовецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 13:12 |
проект договору.docx | |
14 лютого 2019 13:12 |
ТД паливо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000384-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 березня 2019 15:00
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "Нафтогруппа-2005", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всцпереч ч.5 розділу 3 тендерної документації, де передбачається наступна вимога:
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний(і) відгук(и) до договору(ів), що вказаний(і) в довідці, що повинні містити інформацію про якість товару, асортимент, обсяги закупівлі, терміни виконання договору, рекомендації щодо співпраці.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції відгук №25 від 15.01.2019р., 01-26/1010/86 від 15.01.2019р., №19 від 15.01.2019р., із відсутністю інформації щодо обсягів закупівлі, термінів виконання .
У складі тендерної пропозиції немає копії сертифікату відповідності на товар, чинного на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ч. 6 розділу 3 тендерної документації).
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Окрім цього, повідомляємо наступну інформацію:
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Всцпереч ч.5 розділу 3 тендерної документації, де передбачається наступна вимога:
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати позитивний(і) відгук(и) до договору(ів), що вказаний(і) в довідці, що повинні містити інформацію про якість товару, асортимент, обсяги закупівлі, терміни виконання договору, рекомендації щодо співпраці.
Учасник надає в складі тендерної пропозиції відгук №25 від 15.01.2019р., 01-26/1010/86 від 15.01.2019р., №19 від 15.01.2019р., із відсутністю інформації щодо обсягів закупівлі, термінів виконання .
У складі тендерної пропозиції немає копії сертифікату відповідності на товар, чинного на дату подання тендерних пропозицій або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ч. 6 розділу 3 тендерної документації).
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Окрім цього, повідомляємо наступну інформацію:
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 12:05
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На момент подання Вами вимоги (дата подання: 05 березня 2019 15:00), тендерний комітет виконує свої функції, що передбачені ч.3 ст.10 Закону, а саме здійснює дії, що передбачені ст.28 Закону - розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
На момент подання Вами вимоги (дата подання: 05 березня 2019 15:00), тендерний комітет виконує свої функції, що передбачені ч.3 ст.10 Закону, а саме здійснює дії, що передбачені ст.28 Закону - розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Отож, надалі рекомендуємо дотримуватись норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині подання вимог стосовно проведення оцінки тендерної пропозиції лише після прийнятих відповідних рішень.
Інформація про відміну
Дата відміни
07 березня 2019 13:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі